کرایسلر اوایل امسال نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ پاسیفیکا را معرفی کرد و حالا قیمتگذاری این مینیون را اعلام کرده که از ۳۵,۰۴۵ دلار آغاز میشود. پاسیفیکا مدل ۲۰۲۱ که اواخر سال جاری راهی نمایندگیهای فروش در ایالاتمتحده خواهد شد، هزار دلار گرانتر از قبل شده اما از طراحی بروز، تکنولوژیهای پیشرفته و تجهیزات استاندارد بیشتری هم برخوردار شده است.
تیپ پایهٔ این مینیون آمریکایی تورینگ نام دارد که به ۱۴ ویژگی ایمنی جدید مثل کروز کنترل تطبیقی، نوربالای خودکار، هشدار برخورد جلو، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری عابر پیاده مجهز شده است. این تیپ همچنین از چراغهای LED، درب کشویی برقی و درب صندوق برقی هم سود میبرد. در داخل خودرو راننده از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی جدید با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Uconnect 5 به همراه داشبورد نرم با دوخت متضاد برخوردار میشود. پاسیفیکا تورینگ همچنین به تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلیهای جلو، سیستم کنترل تهویهٔ سه منطقهای، آفتابگیرهای ردیف دوم و نمایشگر ۷ اینچی در صفحه آمپر هم مجهز است.
در سینهٔ این خودرو بهصورت استاندارد یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 پنتااستار قرار میگیرد که ۲۸۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور به چرخهای جلو منتقل میشود اما با پرداخت ۲,۹۹۵ دلار، خریداران میتوانند سامانهٔ چهارچرخ محرک را هم سفارش دهند. خریداران همچنین میتوانند نسخهٔ پلاگینهیبریدی پاسیفیکا تورینگ را هم انتخاب کنند که قیمت آن از ۴۰ هزار دلار شروع میشود. این مدل به همان موتور ۳.۶ لیتری V6 به همراه دو موتور الکتریکی و یک پکیج باطری ۱۶ کیلووات ساعتی مجهز است که مجموعاً ۲۶۰ اسب بخار قدرت تولید میکنند و میتواند تا ۵۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند.
تیپ بعدی تورینگ L با قیمت پایهٔ ۳۸,۱۴۵ دلار است. این تیپ در بیرون از تریم کرومی و در داخل از صندلیهای چرمی سوراخدار، گرمکن صندلیهای جلو، گرمکن غربیلک فرمان، آفتابگیرهای ردیف سوم و پورتهای USB در ردیف دوم برخوردار است. پسازاین، تیپ لیمیتد با قیمت پایهٔ ۴۵,۸۴۵ دلار قرار دارد که بهصورت استاندارد با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی عرضه میشود. نسخهٔ چهارچرخ محرک بنزینی این تیپ هم با قیمت ۴۸,۳۹۰ دلار قابل خریداری است.
پاسیفیکا لیمیتد صرفنظر از نوع قوای محرکه، کاملاً مجهز بوده و از صندلیهای چرمی ناپا، شارژر بیسیم گوشیهای هوشمند، سیستم صوتی پریمیوم آلپاین با ۱۳ بلندگو، تهویهٔ صندلیهای جلو، سانروف، ناوبری، کنسول مرکزی پریمیوم و آینههای جانبی تاشو برقی برخوردار است؛ و نهایتاً بالاترین تیپ پاسیفیکا مدل ۲۰۲۱ هم پانیکال نام داشته و بهعنوان یک سالن لوکس روی چرخ توصیف شده است. قیمت نسخهٔ هیبریدی این تیپ از ۵۰,۸۴۵ دلار و نسخهٔ چهارچرخ محرک بنزینی آن از ۵۳,۳۹۰ دلار شروع میشود.
پاسیفیکا پانیکال به تجهیزاتی مثل صندلیهای خلبانی ردیف دوم با لوگوی برجستهٔ کرایسلر، کنسول مرکزی ویژه، تریم مشکی پیانو، تزئینات چوبی، رو سقفی جیر، رینگهای ۲۰ اینچی، سیستم سرگرمی عقب، تریم بیرونی کرومی پلاتینوم و لیستی طولانی از سیستمهای کمکراننده مجهز است.
میثم
۱۹ شهریور ۱۳۹۹عجب خوشگله
میثم
۱۹ شهریور ۱۳۹۹تو یک سال با این همه امکاناتی که بهش اضافه شده فقط 1000 دلار گرونتر شده. یعنی یک سوم حقوق یه کارگر تو اونجا
اینجا هم دولت گرونی سه ماه یک بار رو رسمی میکنه اونم با این ماشینای آشغالی
حالا یکی منو توجیه کنه این امنیتی که میگن دقیقا چی چیه؟ از چیه من داره محافظت میشه؟
ما که والا از خودی بیشتر از غیر خودی داریم ضربه میخوریم
پس امنیت چی میگه این وسط؟
مردم دلیر هم تو همین چند روزه 52 هزارتا شاهین ثبت نام کردن
حسین دهمرد
۱۹ شهریور ۱۳۹۹امنیت نظامی با سربازاس ، امنیت اقتصادی با مسئولین اجرایی . این دوتا چه ربطی به هم داره؟ حالا کی داره تو کارش کم میزاره؟
پارسا عشق ماشین
۱۹ شهریور ۱۳۹۹عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خیلی از این ماشین تنها ونی هستش که دوست دارم
سعید
۱۹ شهریور ۱۳۹۹تو این سگمنت در حد و اندازه هوندا و تویوتا نیست به هیچ عنوان ولی خوب بد هم نیست از لحاظ ظاهری
ولی خب بحث موتور امکانات زیاد وسط واقعا کم میاره
ارشیاsvj
۱۹ شهریور ۱۳۹۹این الان MPV هست یا SUV????
پارسا عشق ماشین
۱۹ شهریور ۱۳۹۹یه ام پی وی زیبا و لوکس
Alireza
۱۹ شهریور ۱۳۹۹جلو پنجره و چراغ جلوی قبلش که قشنگتر بود?
MehdiTurbo
۲۰ شهریور ۱۳۹۹من با اینکه از mpv خوشم نیومده هیچ وقت از این خوشم اومده جالبیش اینه عاشق کرایسلر ۳۰۰ ام خیلی با اینکه اینا همه تولید شده خارج بودم کرایسلر ۳۰۰ به خیلی ماشینا ترجیح میدادم و احتمال اینکه میخریدمش خیلی زیاد بود با اینکه طراحیش سالهاست همونه.این خیلی حسن برای یک خودرو و طراحی.