فیات به عنوان مالک کرایسلر، کاملاً روی طراحی محصولات این شرکت تأثیر گذاشته و سلیقه ایتالیایی خود را بر طراحی زمخت و تنومند آمریکایی غالب کرده است. کرایسلر ۲۰۰ مدل ۲۰۱۵ نیز آخرین نمونه این دیدگاه و سیاست گذاری است. پوسته جدیدی که روی خودرو کشیده شده، در مجموع جذابتر و بهتر از طراحی بی هیجان مدلهای فعلی است.
پیش از شروع نمایشگاه دیترویت، در ابتدا تصاویر لو رفته این خودرو روی جلد مجلات نقش بست و اکنون با تصاویر رسمی آن هم روبروییم.
طراحی داخلی نیز با نگاهی مدرن توأم بوده و البته به خودروهای آئودی شباهت پیدا کرده است.
کرایسلر ۲۰۰ با دو پیشرانه چهار و شش سیلندر ارائه میشود. نوع چهار سیلندر آن ۲.۴ لیتری و با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۴ نیوتن متر است. در حالی که موتور شش سیلندر، ۳.۶ لیتر حجم داشته و ۲۹۵ اسب بخار نیرو و ۳۵۵ نیوتن متر تورگ تولید میکند. این خودرو در دو نوع دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل به بازار میآید.
برای انتقال نیرو از یک گیربکس ۹ سرعته خودکار استفاده میشود. تغییر دنده توسط راننده و با یک کلید چرخشی عجیب هم ممکن خواهد بود. برآوردی که برای مصرف سوخت این ماشین شده در بزرگراه ۶.۷۲ لیتر در صد کیلومتر است.
قیمت پایه کرایسلر ۲۰۰ از ۲۱۷۰۰ دلار شروع میشود که یک قیمت شروع عالی برای چنین خودرویی است. فروش این اتومبیل هم از اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز میشود.
طراحی داخلی خیلی چرته.شبیه دوجه.انگار نه انگار که این یه برند لوکسه. بیشتر اسپرته تا لوکس. از خودروی تمام لمسی بدم میاد مثل لینکولن. از دکمه هم باید استفاده کنن تو ماشین.مثل رولزرویس.بنتلی.بی ام و.پورشه
این طوری حس کلاسیک و مدرنیته با هم آمیخته میشه و یه طراحی هنری به دست میاد.
F.A کرایسلر 300 هم کرایسلره دیگه چه طراحیه قلدری داره اگر ضعف فنی هم داشته باشه به خاطره طراحیه امریکایی و زیباش قابل گذشته ولی کرایسلر 200 انگار اصلا کرایسلر نیست
اصلا این طرحش رو دوست ندارم وقتی اسم کرایسلر میاد ناخوداگاه یک خودرو تنومند و پرقدرت و زمخت تداعی میکنه. ولی این خودرو هیچ روح امریکایی نداره . مثلا کرایسلر 300 با زیبایی کرایسلر همون اتاق پهن و رینگهای بزرگ سرشار از حس امریکایی عظلانی . اما این خودرو بیشتر اروپاییه تا امریکایی
باید بگم تو ماشین های با برند کرایسلر فقد کرایسلر 300 حرفی واسه گفتن داشت. سری 200 همیشه عقب تر از بقیه بود… طراحی این مدل جدیدشم شدیدا از ائودی الهام گرفته مخصوصا نمای پشت و البته داشبوردش. ولی خب فیات داره سعی خودشو میکنه. برند خودشو که بهتر نمیکنه بلکا کرایسلر رو بهتر کنه !
دوستان من تبریز زندگی می کنم و میدونید که اینجا ماشینهای پلاک ارس خیلی زیاد شده. اکثرا هم آمریکایی هستند. باور کنین ماشینهای آمریکایی حداقل برای فضای داخلی خیلی خیلی بی کیفیت شده اند. اصلا وقتی آدم به پلاستیکهای استفاده شده در زیر کاپوت نگاه می کنه میبینه که همش از جنس پلاستیکهای ارزون قیمت هستند مثل ماشینهای چینی. الان تنها فکر و ذکر خودروسازهای آمریکایی شده این که قدرت موتور رو چطور افزایش بدند همینو بس و دیگه اثری از کیفیت ماشینهای آمریکایی قدیمی تو این مدلهای جدید به خصوص دوج چلنجر و چارجر که از همه افتضاح تر هستند، نیست من درسته که مخالف سر سخت ماشینهای کره ای هستم اما می بینم که کیفیت اونها بهتر و برتر از ماشینهای آمریکایی شده.
توفیقی
۱۹ دی ۱۳۹۲طراحی داخلی خیلی چرته.شبیه دوجه.انگار نه انگار که این یه برند لوکسه.
بیشتر اسپرته تا لوکس.
از خودروی تمام لمسی بدم میاد مثل لینکولن.
از دکمه هم باید استفاده کنن تو ماشین.مثل رولزرویس.بنتلی.بی ام و.پورشه
این طوری حس کلاسیک و مدرنیته با هم آمیخته میشه و یه طراحی هنری به دست میاد.
zondar
۱۹ دی ۱۳۹۲F.A
در کل بدک نیست ولی
شایسته ی کرایسلر بودن نیست
مسعود
۱۹ دی ۱۳۹۲به نظرتون درب های بلند و پنجره های کوتاهی نداره؟ یه طوری انگار خواسته فقط سر سرنشینان معلوم باشه…
Hooman
۱۹ دی ۱۳۹۲آقا نظر شخصیمه…
ماشین که دسته دنده نداشته باشه ماشین نیس…آدم باید با دنده ارتباط نزدیکی داشته باشه D:
خاوری مزراتی
۷ اسفند ۱۳۹۲مدرن نه مدرنیته. مدرنیته یک جریان فلسفیه جوجوتوفیق؟؟!
امین
۱۹ دی ۱۳۹۲نپسندیدمش
مخصوصا لوگوی زشتشو!
km
۱۹ دی ۱۳۹۲شاید این نظر من باشه ولی فکر میکنم کرایسلر داره اون اصالت آمریکایی خودشو از دست میده!!
zondar
۱۹ دی ۱۳۹۲F.A
یه کم شبیهه لانچیا نشده ؟!؟!!!!
جلوش
فرامرز
۱۹ دی ۱۳۹۲به نظرم مدل های قبلیش صلابت خاصی داشتن که تو این دیده نمیشه. اگه لوگوهاش رو برداری کسی نمیتونه حدس بزنه که این یه کرایسلر هست.
محسن.د
۱۹ دی ۱۳۹۲نظرت کاملا درسته، این ظاهر درخور کرایسلر نیست!
کافر مقدس
۱۹ دی ۱۳۹۲همیشه وقتی مطلبی هست به نام اولین تصاویر از فلان همه غر میزنن و نمیپسندن(آخه من فدای سلیقه ایرانی ها بشم!)
بعد که به مرحله تولید میرسه همه بَ بَ و چَ چَ میکنن!
نمونه ش همین موستانگ جدید . هر کی اولین تصاویرش رو دید غر زد گفت آی نمیدونم فلان و…..ولی وقتی اومد همه 370درجه چرخیدن
کلا آفتاب پرستیم دیگه
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۹ دی ۱۳۹۲درود.
خیلی طراحیش اروپایی شده.دیگه اون روح امریکایی رو نداره.
عقبشم شبیه محصولات ائودی یا اپتیما شده.
در کل خوبه.ولی موتور با توجه به 6 سیلندر بودن و حجم 3.6 لیتر فقط 295
اسب بخار قدرت میده که خیلی کمه نسبت به اون حجم.
((( ایران و المان )))
زیگما
۱۹ دی ۱۳۹۲اینم یه افتضاح دیگه از فیات.خداوندا فیات را از صحنه روزگار محو بفرماا
ahmad
۱۹ دی ۱۳۹۲زیگما فیات زورت نکرده که اینو بخری.این حرفارو باید به خودرسازای خودمون بزنی که فرقون تحویلمون میدن ازمون پول هواپیما میخوان.
حمادي
۱۹ دی ۱۳۹۲زشت تر داره میشه
zondar
۱۹ دی ۱۳۹۲F.A
کرایسلر 300
هم کرایسلره دیگه
چه طراحیه قلدری داره
اگر ضعف فنی هم داشته باشه
به خاطره طراحیه امریکایی و زیباش
قابل گذشته
ولی
کرایسلر 200 انگار اصلا کرایسلر نیست
فرامرز
۱۹ دی ۱۳۹۲جدا از اینکه چقدر با کرایسلرهای قبلی تفاوت داره اما قیمت ۲۱۷۰۰ دلاری واسه موتور ۲۴۰۰ و این طراحی خیلی مناسبه.
احسان(احسان سابق)
۱۹ دی ۱۳۹۲یکم شبیه تسلا مدل s هست و هم طراحی داخل و هم بیرونش از بقیه ماشینای کرایسلر فاصله گرفته.بنظرم داخلش نسبت به بقیه ماشینای کرایسلر زیباتر هست
مهرداد دریفت
۱۹ دی ۱۳۹۲اصلا این طرحش رو دوست ندارم وقتی اسم کرایسلر میاد ناخوداگاه یک خودرو تنومند و پرقدرت و زمخت تداعی میکنه. ولی این خودرو هیچ روح امریکایی نداره . مثلا کرایسلر 300 با زیبایی کرایسلر همون اتاق پهن و رینگهای بزرگ سرشار از حس امریکایی عظلانی . اما این خودرو بیشتر اروپاییه تا امریکایی
ali
۱۹ دی ۱۳۹۲باید بگم تو ماشین های با برند کرایسلر فقد کرایسلر 300 حرفی واسه گفتن داشت. سری 200 همیشه عقب تر از بقیه بود… طراحی این مدل جدیدشم شدیدا از ائودی الهام گرفته مخصوصا نمای پشت و البته داشبوردش. ولی خب فیات داره سعی خودشو میکنه. برند خودشو که بهتر نمیکنه بلکا کرایسلر رو بهتر کنه !
esi
۱۹ دی ۱۳۹۲از همه نظر نمره 18 رو بهش میدم
محسن
۱۹ دی ۱۳۹۲قیمت واقعی پایه این خودرو 66 تومنه با این قیمت باید اشغالای وطنی را خرید.
عطا
۲۲ دی ۱۳۹۲دوستان من تبریز زندگی می کنم و میدونید که اینجا ماشینهای پلاک ارس خیلی زیاد شده. اکثرا هم آمریکایی هستند. باور کنین ماشینهای آمریکایی حداقل برای فضای داخلی خیلی خیلی بی کیفیت شده اند. اصلا وقتی آدم به پلاستیکهای استفاده شده در زیر کاپوت نگاه می کنه میبینه که همش از جنس پلاستیکهای ارزون قیمت هستند مثل ماشینهای چینی. الان تنها فکر و ذکر خودروسازهای آمریکایی شده این که قدرت موتور رو چطور افزایش بدند همینو بس و دیگه اثری از کیفیت ماشینهای آمریکایی قدیمی تو این مدلهای جدید به خصوص دوج چلنجر و چارجر که از همه افتضاح تر هستند، نیست من درسته که مخالف سر سخت ماشینهای کره ای هستم اما می بینم که کیفیت اونها بهتر و برتر از ماشینهای آمریکایی شده.
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲از طراحی داخلیش بیشتر خوشم میاد البته نمای بیرونیش هم خیلی بد نیست…