استلانتیس اعلام کرده است که از ۱۳ سپتامبر، «کریستین فویل» بهعنوان مدیرعامل کرایسلر جدید منصوب خواهد شد. وی قبلاً مدیر بازگانی شرکت هانیول بوده و در بخش خودرو هم تجربهای دارد زیرا قبلاً مسئولیتهایی در زمینهٔ فروش و بازاریابی در فورد داشته است. مدیرعامل استلانتیس کارلوس تاوارس دراینباره میگوید:
هدایت کرایسلر توسط کریستین خبر بزرگی برای استلانتیس است و من متقاعد شدهام که او نقشی اساسی و استراتژیک در ایجاد انگیزه و جهت جدید برای این برند نمادین ایفا خواهد کرد و پتانسیل آنرا آشکار خواهد کرد
به گفتهٔ استلانتیس، فویل با بینش مشتری محور و راهحلهای ابتکاری، استراتژیهای پیشرفتهای را برای محصولات، بازاریابی و مدل تجاری در برند کرایسلر ارائه خواهد کرد و این همان چیزی است که این روزها کرایسلر به آن نیاز دارد. این شرکت مدتها است که کاملاً از دوران اوج خود فاصله گرفته و هماکنون با سبد محصولات بسیار محدود، در فروش از دیگر برندهای FCA عقب است. به همین دلیل، زمانی که استلانتیس شکل گرفت، بسیاری مطمئن بودند که برند کرایسلر بهطور کامل حذف خواهد شد اما تاوارس با قاطعیت اعلام کرد که کرایسلر در این امپراطوری تازه تأسیس یک ستون خواهد بود.
البته به گفتهٔ وی، هنوز چشمانداز آیندهٔ این برند مشخص نشده اما شهرت سابق کرایسلر بهعنوان ابراز کنندهٔ تکنولوژی خودرویی آمریکایی، با استفاده از ایدههای مدرنی مثل خودروهای خودران، بدون آلایندگی یا کاملاً متصل میتواند بازیابی شود. کرایسلر در ماه جولای تیزری از کراساووری الکتریکی که بر اساس پلتفرم STLA ساخته میشود منتشر کرد اما بااینحال گفته شده این شرکت تا سال ۲۰۲۳ هیچ محصول جدیدی نخواهد داشت.
امیرعلی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰کاش مثل قدیم بشه که یک مثلث خودرو های لوکس تو امریکا بین کادیلاک و کرایسلر و لینکن بود
به نظر شما آینده ش چیه؟ من فکر کنم دوباره بخوان به عنوان لوکس ساز احیاش کنن
یوسف
۱۸ شهریور ۱۴۰۰کرایسلر یکی از پربارترین تاریخچه ها رو در بین خودروسازان آمریکایی داره و در بیشتر تاریخش یک لوکس ساز تراز اول بوده. بهترین کار برگشت به ریشه های این برند و احیای زیربرندهایی مانند امپریال هستش اما برنامه ای که استلانتیس برای کرایسلر داره احتمالا چیزی شبیه به برنامشون برای DS و لانچیا باشه یعنی یک برند پرمیوم الکتریکی. البته در آِینده همه قراره الکتریکی بشن.
iman
۱۸ شهریور ۱۴۰۰چه بر سر کرایسلر دادن . من چقدر کرایسلر ۳۰۰ رو دوست داشتم .حیف 😞
Reza Waffen SS
۱۸ شهریور ۱۴۰۰به امید موفقیتش
سروش فرخ نژاد
۱۸ شهریور ۱۴۰۰خودروهای جدید آمریکایی نیم غاز نمی ارزه چون بمهم نیست فعلا اولویت آمریکا صنعت هوا فضا اسلحه و … هستش. فعلا خودروهای انگلیسی در زمینه کیفیت و اصالت حرف اول رو می زنن حتی آلمانی ها هم با آپشن مشتری هارو گول می زنن , در ایران فقط خودرو های ژاپنی خوبه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۸ شهریور ۱۴۰۰صحیح من نظرم بیشتر روی دنا پلاس بود
یانکی
۱۸ شهریور ۱۴۰۰البته شاخهای بدون مشتری و پر ضرر ایتالیایی اگه بزارن.پشت سر هم ماشین برا مازراتی و آلفا معرفی میکنن ولی به کرایسلر داج که میرسه مدیر جدید میزارن.البته با شکست بدی که بزودی مازراتی و آلفا میخورن مجبور میشن اینا رو بندازن به چینیه.ولی اگر پست فطرتی ایتالیایی ها نبود و هزینه جای درستس انجام میشد گروه تو جایگاه بالاتری بود و نیازی به ادغام با پژو نداشت.
حمید
۱۸ شهریور ۱۴۰۰اقای پدال عزیز
شما مخاطبان خاموش دیگری هم دارین که به توصیف وضعیت بازار فعلی و بازار خودروی داخلی بیشتر علاقمنده. لابلای این مقالات خودرویی که هرگز تجربه نخواهیم کرد بیزحمت مقالات داخلی هم کار کنین.
عیبی نداره که تلخه ولی لااقل واقعیتیه که ما داخلش زندگی میکنیم!
مقاله تون راجع به موتوهوم لاکوری رو خوندم و جالب هم بود اما وقتی هیچکدوم از ما هرگز تجربه استفاده از اون رو نخواهیم داشت و حتی ذهنیت نزدیکی به اون تجربه هم نخواهیم داشت، پس بهتر نیست بجای به بررسی و نشر اخبار در مورد بازار خودرویی داخل بکنید؟ با تشکر
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ شهریور ۱۴۰۰حالا چرا زن شده مدیرعامل!؟ باز نشه جریان جنرالموتورز و اون مری بارا….