نسل آینده خودروهای کرایسلر ممکن است تفاوت آشکاری با مدلهای فعلی داشته باشند. بنظر می رسد آیرودینامیک به یکی از اصول طراحی خودروهای آینده کرایسلر تبدیل شود.
رالف جایلر (Ralph Giles) رئیس طراحی کرایسلر از آئودی A7 و تویوتا آوالون جدید بعنوان مثالهایی برای طراحی خودروهای اندازه متوسط با آیرودینامیک مناسب نام می برد. خودروهایی که در تونل باد تکامل می یابند و طرحی سیال و صیقلی دارند.
تاثیر مولفه های آیرودینامیک در طراحی خودروها باعث می شود که همه خودروها نسبتا شبیه هم باشند. جایلز می گوید: ما هیچ انتخاب دیگری نداریم. تیم طراحی ۲۰۰ تا ۳۰۰ ساعت را در تونل باد به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازند. این زمان پیش از این تنها ۱۰۰ ساعت بود.
طراحی مدلهای آینده کرایسلر احتمالا تحت نظر و فشار فیات انجام خواهند شد. همانگونه که در دوج دارت می بینیم شاید در آینده روح آمریکایی از چهره سایر مدلهای کرایسلر نیز پرواز کند.
a-x1
۱۴ خرداد ۱۳۹۱فیات کرایسلر رو به گند کشیده
ah ah ah
سید علیرضا
۱۹ خرداد ۱۳۹۱من این ماشین را در دیروت دیدم ولی هنوز اغاز به پش فروش نکرده اند
جواد احمدی
۱۶ مرداد ۱۳۹۱فیات با این کارش کرایسلر رو نابود میکنه
مهدی 18
۱۳ دی ۱۳۹۱اشتباه بزرگیه که این کارو با کرایسلر بکنن حیف کرایسلر دیترویتی نیست…
امیر
۲۰ مهر ۱۳۹۲من عاشق این ماشینم،تو شهر ما 2 تا هست هر وقت میبینمش دلم به تاپ تاپ میوفته :D
محمد
۲۰ بهمن ۱۳۹۲چی بگم… ها؟؟