مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور پنجم، قسمت نخست، پنجمین دوئل از گروه کراساوورهای سابکامپکت
نتایج دوئل قبلی بین فولکسواگن T-Roc و اوپل کراسلند
مجموع آراء: ۷۰۳
آراء فولکسواگن T-Roc: 592
آراء اوپل کراسلند: ۱۱۱
پیروز دوئل: فولکسواگن T-Roc با کسب ۸۴ درصد از کل آراء
نیسان کیکس | نیسان ترانو |
؟ | |
هیوندای کُنا | نیسان جوک |
هیوندای کُنا | |
فیات 500L | کیا سول |
؟ | |
فولکسواگن T-Roc | اوپل کراسلند |
فولکسواگن T-Roc | |
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس |
؟ | |
سوزوکی ویتارا | شورلت ترکس |
سوزوکی ویتارا | |
تویوتا C-HR | جیپ رنگید |
؟ | |
سوبارو XV | مزدا CX-3 |
مزدا CX-3 |
سیتروئن C3 ایرکراس
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: ۴.۱ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۱۶,۹۸۲ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۵,۴۰۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۲ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۶۴ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۰ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
سیتروئن C4 کاکتوس
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
پلتفرم: PF1 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۵۶,۲۴۵ دستگاه
فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۲۰,۱۶۰ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۲ درصد
حفاظت از کودکان: ۷۹ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۰ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۶ درصد
امتیاز کلی: چهار ستاره
سیتروئن C3 ایرکراس | سیتروئن C4 کاکتوس | |
پیشرانه | ۱.۲ لیتری I3 | ۱.۲ لیتری I3 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۱۳۰ اسب بخار | ۱۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۳۰ نیوتن متر | ۲۳۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دستی | ۶ سرعته دستی |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۹.۳ ثانیه | ۹.۱ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۰۰ کیلومتر/ساعت | ۱۹۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۵.۳ لیتر (ترکیبی) | ۴.۸ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۱۹ گرم/کیلومتر | ۱۱۰ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۴۵ لیتر | ۵۰ لیتر |
وزن | ۱۱۷۰ کیلوگرم | ۱۰۴۵ کیلوگرم |
طول | ۴.۱۵ متر | ۴.۱۷ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۶۰ متر | ۲.۵۹ متر |
حجم صندوق بار | ۴۱۰ لیتر | ۳۵۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه | ۱۴,۳۵۰ پوند | ۱۷,۹۶۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10046331]
امین
۱۲ تیر ۱۳۹۷میتونم بپرسم منطق این دوئل امروزتون چیه؟
محمد
۱۲ تیر ۱۳۹۷منطقش رای مردم در مرحله مقدماتیه و الان به مصاف هم رفتن که تو مراحل بالاتر این اتفاق نیوفته
اما واسه من جالب اینه که منطق سازنده از تولید ۲ مدل اینقدر شبیه به هم چیه؟؟؟؟
John
۱۲ تیر ۱۳۹۷آخه سیتروئن چیه که دوئلش باشه
حمیدرضا
۱۲ تیر ۱۳۹۷به کاکتوس رای دادم چون به نظرم منطقی تر میرسید
از قیافه سیتروئن خوشم نمیاد
Amin
۱۲ تیر ۱۳۹۷اتفاقا من به دلیل ظاهر خاص c3 ثبت نامش کردم،نسخه ای که در ایران تولید میشه خیلی خاصه هستش،مثل مینی کوپر که اونم خاصه
MMA
۱۲ تیر ۱۳۹۷این منطق جدیده سیتروئن هستش که ماشیناش کمی به هم شبیه اند بعدشم شما از دنیای ماشین چیزی بلد نیستین لطفا نظر ندین
شما خودت برو سیتروئن c5 وc3 که داخل کشور هستند رو سوار شو مطمعن باش ماشین به اون نرمی دیگه پیدا نمیکنی
قیافه که شرط نیست !!!!
Amin
۱۲ تیر ۱۳۹۷دوستان به نظرتون سایپا این سیتروئن رو به مم تحویل میده یا نه؟؟
هر روز یه خبری میاد،شرکت هم زنگ زدم گفتن الان روزانه ۱۰-۱۵ دستگاه درحال تولیده
Babak
۱۲ تیر ۱۳۹۷این چه دوئلیه؟؟ من که متوجه نشدم منطقش چیه!!
سام
۱۲ تیر ۱۳۹۷من هم همینطور! دو تا ماشین از یک کارخانه و با مشخصاتی خیلی نزدیک به هم!!….
ahmad
۱۲ تیر ۱۳۹۷c4
akrh78
۱۲ تیر ۱۳۹۷من به ایرکراس رای دارم
حداقل از کاکتوس خوشکل تره
mohammad FM 480
۱۳ تیر ۱۳۹۷مشخصات که یکیه تقریبا .
پس بخاظر ظاهر c4 بهتره بنظرم