به عنوان یک خودروی اسپرت فوق العاده، اولین مدل برند DS سیتروئن 5LS جدید، یک سدان جسور و بی پروا با چهرهای عجیب و غریب، خطوط براق و شباهتی نسبی با آلفارومئو در قسمت عقب خودرو، به علاوهی یک نوار کروم در طول ماشین (هرچند این بار نازکتر میباشد) است.
طول خودرو ۴۷۰۰ میلی متر، عرض آن ۱۸۴۰ میلی متر و ارتفاع آن ۱۵۰۰ میلی متر بوده، و به طور خاص برای بازار چین عرضه خواهد شد؛ تولید آن نیز به صورت انحصاری در خود چین و در شهر شنژن صورت خواهد گرفت. طراحی داخلی آن همانند سایر مدلهای بزرگتر DS میباشد، و از تنها عکسی که از آن داریم، به نظر خوب میآید. صندلیهای مخصوصی که در DS5 وجود داشت در این مدل نیز موجود خواهد بود، اگر چه ما هنوز آنها را ندیدهایم. نکتهی اصلی بحث در مورد این خودرو احتمالاً طراحی قسمت جلوی آن خواهد بود، که گفته میشود به DS اوریجینال باز میگردد، هرچند که آن گونه به نظر نمیرسد. هدف آنها این است که این طراحی را به عنوان چهرهی جدید برند DS معرفی نمایند.۱۹ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
MAdE IN CHINA
۳ دی ۱۳۹۲سلام دوستان
اگر دقت کنید می بینید بیشتر خودروهای تولید شده در جهان یک پلت فرم دارند یعنی همه یه اندازه با آپشنای تقریبا یکی فقط مث ایران خودرو ما چراغهای عقب و جلو رو عوض می کنند و خط بقل ماشین هم یه کم بالا و پایین می آید و بس
sahand
۳ دی ۱۳۹۲دوست عزیز,
شما فرق پلت فرم,و کلاس بدنه,رو میدونی چیه؟
مسعود
۳ دی ۱۳۹۲تیزر جالبی داشت . میخواست بگه منم اصلات دارم
یه پسل باهوش
۳ دی ۱۳۹۲قسم می خورم هنوز این ماشین وارد بازار چین نشده
یکی لنگه ی همینو با کلی اپشن بیشتر یکی از این کارخونه های زبل چینی می زنه
تا فرانسوی ها بیشتر از این اذیت نشن
اونم با نصف قیمت
یعنی فرشته ان این چینی ها ادم رو با دوزار پول به تموم آرزو هاش می رسونن
PEUGEOT
۳ دی ۱۳۹۲باسلام
1- طراحی جلوی ماشین زیباست
2- طراحی پشتش زشته
3- طراحی داخلی واقعا زیباست
4- پشتش خیلی شبیه مزدا 3 هست
5- نمی دونم چرا علامت سیتروئن روی ماشین نیست
P E U G E O T
محسن.د
۳ دی ۱۳۹۲158-197 اسب بخار —-> خودروی اسپرت فوق العاده! ، جسور و بی پروا ؟؟!!؟؟!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ دی ۱۳۹۲درود.
با این که من مخالف ماشین فرانسوی و خود کشور فرانسه هستم ، ولی واقعا
قشنگه.
ولی وقتی جلوی این ماشینو میبینم یاد کیا اپتیما و عقبش هم یاد ائودی
میفتم.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۳ دی ۱۳۹۲بچه ها DS یعنی چی؟؟؟
به سیتروئن هایی تولیدی در چین میگن دی اس؟؟؟
یا سیتروئن اسم خودروهای اسپورتشو گذاشته دی اس؟؟؟
کسی میدونه!!!!!!!!!!!!!!
((( ایران و المان )))
زیگما
۳ دی ۱۳۹۲نه عزیزم.به یه سری مدل های سیتروئن که طراحیش فضایی تره و موتور و امکانات بهتری داره میگن.تا الان فکر کنم 3 مدلش به بازار اومده.در واقع سیتروئن با اینکار میخواسته نام ds قدیمی رو سر زبون ها بندازه.مدلی که جلوی سدان های دیوانه امریکایی ایستاد و خیلی موفق بود.شما هر فیلم اروپایی دهه 60 رو ببینید آدم خوبا یکی از اینا داشتند.چراغ هاش هم با چرخوندن فرمون میچرخیدن.فرمونش هم خیلی با حال بود (همه اینها در مورد ds قدیمی بود)
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۳ دی ۱۳۹۲از فرم پنجره ی جانبی عقب خوشم نیومد هرچند کلا ماشین زیباییه…
اونوقت ها که همه ی خودروسازان شیشه های جانبی جلو ماشین رو دو تیکه میذاشتن،پژو سیتروئن شیشه هاشون یه تکه بود ولی الآن چند ساله تقریبا همه ی محصولاتشون شیشه دو تکه دارن…
سارا
۳ دی ۱۳۹۲مگه سیتروئن ورشکست نشد ؟
زیگما
۳ دی ۱۳۹۲حاج خانم نخیر نشد :)
ali
۳ دی ۱۳۹۲سیتروِن تو این دو سه سال اخیر طراحی های عجیب و جذابی برای ماشیناش استفاده کرده. ولی مشکل اینه که هیچوقت کیفیت ماشینای فرانسوی به پای ماشینای المانی و ژاپنی نرسیده… برای همین فروشش خیلی کمتر از اونهاست و همیشه خودروسازی فرانسه لنگ میزده.
احمد.ف
۳ دی ۱۳۹۲نمی دونم گویا تعریف موتور قوی در نظر فرانسوی ها با دنیا فرق می کنه! ۱۵۷ تا ۱۹۸ اسب! سوناتا نزدیک ۲۰۰ اسب قدرتشه اینهمه ادعا هم نداره!
توفیقی
۳ دی ۱۳۹۲زیبا و بازهم دست ما ازش کوتاه
feri
۳ دی ۱۳۹۲شبیه جگواره
e.scamp
۴ دی ۱۳۹۲علامت کوفتی سیتروئن کو پس!!؟
محمد
۱۵ بهمن ۱۳۹۲من منی دونم چرا همه ماشینای زیبا واسه چین ساخته میشن؟!!
آتنا
۲۹ آبان ۱۳۹۴سلام دوستان ایا این خودرو وارد بازار ایران شده؟
قیمتش چقدره؟
قیمت دی اس 4 رو هم میخام.ممنون