سیتروئن

سیتروئن DS مخصوص چینی ها

به عنوان یک خودروی اسپرت فوق العاده، اولین مدل برند DS سیتروئن 5LS جدید، یک سدان جسور و بی پروا با چهره‌ای عجیب و غریب، خطوط براق و شباهتی نسبی با آلفارومئو در قسمت عقب خودرو، به علاوه‌ی یک نوار کروم در طول ماشین (هرچند این بار نازک‌تر می‌باشد) است.

Citroen DS 5LS
Citroen DS 5LS
طول خودرو ۴۷۰۰ میلی متر، عرض آن ۱۸۴۰ میلی متر و ارتفاع آن ۱۵۰۰ میلی متر بوده، و به طور خاص برای بازار چین عرضه خواهد شد؛ تولید آن نیز به صورت انحصاری در خود چین و در شهر شنژن صورت خواهد گرفت.
Citroen DS 5LS interior
Citroen DS 5LS interior
طراحی داخلی آن همانند سایر مدل‌های بزرگ‌تر DS می‌باشد، و از تنها عکسی که از آن داریم، به نظر خوب می‌آید. صندلی‌های مخصوصی که در DS5 وجود داشت در این مدل نیز موجود خواهد بود، اگر چه ما هنوز آن‌ها را ندیده‌ایم.
Citroen DS 5LS
Citroen DS 5LS
نکته‌ی اصلی بحث در مورد این خودرو احتمالاً طراحی قسمت جلوی آن خواهد بود، که گفته می‌شود به DS اوریجینال باز می‌گردد، هرچند که آن گونه به نظر نمی‌رسد. هدف آن‌ها این است که این طراحی را به عنوان چهره‌ی جدید برند DS معرفی نمایند. خودرو قدرت مورد نیاز خود را از یک موتور بنزینی ۴ سیلندر توربوشارژردار PSA با ۱۵۸ یا ۱۹۷ اسب بخار خواهد گرفت و از طریق یک گیربکس ۶ دنده‌ی اتوماتیک به صورت انحصاری به محور جلو انتقال داده خواهد شد. [jwplayer mediaid=”۵۶۲۰۳″] فروش خودرو از ماه مارس ۲۰۱۴ در چین آغاز می‌شود و از طریق یک شبکه‌ی فروش قوی ۵۰ شعبه‌ای در سراسر کشور عرضه خواهد شد. سیتروئن تاکنون در مورد احتمال عرضه‌ی این خودرو خارج از چین چیزی نگفته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. MAdE IN CHINA

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (63 ديدگاه)

    سلام دوستان
    اگر دقت کنید می بینید بیشتر خودروهای تولید شده در جهان یک پلت فرم دارند یعنی همه یه اندازه با آپشنای تقریبا یکی فقط مث ایران خودرو ما چراغهای عقب و جلو رو عوض می کنند و خط بقل ماشین هم یه کم بالا و پایین می آید و بس

    1. sahand

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (136 ديدگاه)

      دوست عزیز,
      شما فرق پلت فرم,و کلاس بدنه,رو میدونی چیه؟

    2. مسعود

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (321 ديدگاه)

      تیزر جالبی داشت . میخواست بگه منم اصلات دارم

  2. یه پسل باهوش

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    قسم می خورم هنوز این ماشین وارد بازار چین نشده

    یکی لنگه ی همینو با کلی اپشن بیشتر یکی از این کارخونه های زبل چینی می زنه

    تا فرانسوی ها بیشتر از این اذیت نشن

    اونم با نصف قیمت

    یعنی فرشته ان این چینی ها ادم رو با دوزار پول به تموم آرزو هاش می رسونن

  3. PEUGEOT

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (999 ديدگاه)

    باسلام
    1- طراحی جلوی ماشین زیباست
    2- طراحی پشتش زشته
    3- طراحی داخلی واقعا زیباست
    4- پشتش خیلی شبیه مزدا 3 هست
    5- نمی دونم چرا علامت سیتروئن روی ماشین نیست
    P E U G E O T

  4. محسن.د

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    158-197 اسب بخار —-> خودروی اسپرت فوق العاده! ، جسور و بی پروا ؟؟!!؟؟!!

  5. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (6526 ديدگاه)

    درود.

    با این که من مخالف ماشین فرانسوی و خود کشور فرانسه هستم ، ولی واقعا

    قشنگه.

    ولی وقتی جلوی این ماشینو میبینم یاد کیا اپتیما و عقبش هم یاد ائودی

    میفتم.

    ((( ایران و المان )))

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6526 ديدگاه)

      بچه ها DS یعنی چی؟؟؟

      به سیتروئن هایی تولیدی در چین میگن دی اس؟؟؟

      یا سیتروئن اسم خودروهای اسپورتشو گذاشته دی اس؟؟؟

      کسی میدونه!!!!!!!!!!!!!!

      ((( ایران و المان )))

      1. زیگما

        ۳ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        نه عزیزم.به یه سری مدل های سیتروئن که طراحیش فضایی تره و موتور و امکانات بهتری داره میگن.تا الان فکر کنم 3 مدلش به بازار اومده.در واقع سیتروئن با اینکار میخواسته نام ds قدیمی رو سر زبون ها بندازه.مدلی که جلوی سدان های دیوانه امریکایی ایستاد و خیلی موفق بود.شما هر فیلم اروپایی دهه 60 رو ببینید آدم خوبا یکی از اینا داشتند.چراغ هاش هم با چرخوندن فرمون میچرخیدن.فرمونش هم خیلی با حال بود (همه اینها در مورد ds قدیمی بود)

  6. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (745 ديدگاه)

    از فرم پنجره ی جانبی عقب خوشم نیومد هرچند کلا ماشین زیباییه…

    اونوقت ها که همه ی خودروسازان شیشه های جانبی جلو ماشین رو دو تیکه میذاشتن،پژو سیتروئن شیشه هاشون یه تکه بود ولی الآن چند ساله تقریبا همه ی محصولاتشون شیشه دو تکه دارن…

  7. سارا

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (42 ديدگاه)

    مگه سیتروئن ورشکست نشد ؟

    1. زیگما

      ۳ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      حاج خانم نخیر نشد :)

  8. ali

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    سیتروِن تو این دو سه سال اخیر طراحی های عجیب و جذابی برای ماشیناش استفاده کرده. ولی مشکل اینه که هیچوقت کیفیت ماشینای فرانسوی به پای ماشینای المانی و ژاپنی نرسیده… برای همین فروشش خیلی کمتر از اونهاست و همیشه خودروسازی فرانسه لنگ میزده.

  9. احمد.ف

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (447 ديدگاه)

    نمی دونم گویا تعریف موتور قوی در نظر فرانسوی ها با دنیا فرق می کنه! ۱۵۷ تا ۱۹۸ اسب! سوناتا نزدیک ۲۰۰ اسب قدرتشه اینهمه ادعا هم نداره!

  10. توفیقی

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    زیبا و بازهم دست ما ازش کوتاه

  11. feri

    ۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    شبیه جگواره

  12. e.scamp

    ۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    علامت کوفتی سیتروئن کو پس!!؟

  13. محمد

    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    من منی دونم چرا همه ماشینای زیبا واسه چین ساخته میشن؟!!

  14. آتنا

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان ایا این خودرو وارد بازار ایران شده؟
    قیمتش چقدره؟
    قیمت دی اس 4 رو هم میخام.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا