پس از خبرهای بیشماری که حکایت از برنامهی دیاس برای تولید شاسیبلندی جدید داشت، سرانجام تصاویر جاسوسی ما پرده از تستهای زمستانی این خودرو در فرم پروتوتایپ برداشت.
DS X آینده که بر پایهی اعتقاد برخی افراد DS 7 نامیده خواهد شد در خود کارخانه با کد X74 شناخته میشود و بر پایهی پلتفرم EMP2 گروه پژو سیتروئن ساخته خواهد شد به این معنی که این شاسیبلند جدید بخشی از قطعات خود را با پژو ۳۰۰۸ به اشتراک خواهد گذاشت.
DS X 2018 اولین نمونه از سه شاسیبلندی است که در کل توسط برند لوکس پژو سیتروئن ساخته خواهد شد. سال آینده کراس اووری کوچکتر و در نهایت مدل ۷ نفره بزرگتر در اواخر سال ۲۰۱۹ از راه میرسند.
این پروتوتایپ پوشانده شده باعث شده باور کنیم که با خودرویی تکمیل طرف هستیم و با توجه به فرم بدنه میتوان گفت که DS از خطوط نرم و استایل شبیه آئودی Q5 استفاده کرده است. چراغهای عقب قرار گرفته روی درب پشتی باعث میشوند تا دسترسی بهتری به محفظه بار وجود داشته باشد.
انتظار میرود پیشرانههای آشنای ۳ و ۴ سیلندر بنزینی و دیزلی پژو سیتروئن به همراه گیربکسهای دستی و اتوماتیک در دسترس باشند؛ اما نباید انتظار مدل چهارچرخ محرک کاملی را داشته باشید چراکه این سیستم تنها در نسخهی پلاگین هیبریدی ارائه خواهد شد.
این خودرو در تأسیسات Mulhouse در فرانسه تولید خواهد شد و طبق اخبار منتشره در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد. DS X 2018 از اواخر سال جاری در دسترس مشتریان خواهد بود.
سیدامین فاخر
۹ بهمن ۱۳۹۵به نظر میاد دی اس از پلتفرم ۳۰۰۸ خوب استفاده کرده اما حد اقل انتظار میره از یه موتور پرقدرت و سیستم چهار چرخ متحرک دائمی استفاده کنه
vahid 956
۹ بهمن ۱۳۹۵از بین این همه رقبای معتبرتر و با سابقه تر کی میاد از برند گمنامی همچون ds که عمری چند ساله داره خودرو بخره ؟
به هر حال امیدوارم ds هم موفق بشه همون طور که نسبت به بقیه ی خودروسازان ارزو دارم
حسين وي
۹ بهمن ۱۳۹۵حداقلش تو ایران کسی بخواد هزینه کنه واسه ماشین لوکس تا ۱ میلیارد انتخاباش. بنز و بیمیرو لکسوسن از اون به بالام فقط بنز میگیرن
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۹ بهمن ۱۳۹۵پژو سیتروئن دوچرخه هم که بسازه یک موتور 1600 سی سی میذاره روش.
بهنام
۹ بهمن ۱۳۹۵گل گفتی داداش
همین به موتور 1600 رو داره ، فکر کنم tu5 باشه بروز ترش کردن
حداقل یه موتور 2 لیتری یا 2.4 باید داشته باشه
علی
۹ بهمن ۱۳۹۵بهتر نیست بگیم پاسخی فرانسوی به رقبایی کره ای .
amir
۹ بهمن ۱۳۹۵” انتظار میرود پیشرانههای آشنای 3 و 4 سیلندر بنزینی و دیزلی پژو سیتروئن به همراه گیربکسهای دستی و اتوماتیک در دسترس باشند؛ اما نباید انتظار مدل چهارچرخ محرک کاملی را داشته باشید چراکه این سیستم تنها در نسخهی پلاگین هیبریدی ارائه خواهد شد.”
دقیقا مشکل همینجاس!از موتور با حجم کم که بگذریم برای اینکه بتونه رقابت کنه سیستم چهار چرخ متحرک لازمه یا حداقل دیفرانسیل عقب.اخه با دیفرانسیل جلو و موتور سه سیلندر که نمیشه به جنگ آئودی و مرسدس و پورشه رفت!!!
سینا
۱۰ بهمن ۱۳۹۵عالیه