مرحلهٔ مقدماتی، گروه چهارم، سدانهای میان سایز لوکس، دوئل پنجم
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس بنز E کلاس و جگوار XF
مجموع آراء: ۱۳۱۴
آراء مرسدس: ۸۸۴
آراء جگوار: ۴۳۰
پیروز دوئل: مرسدس بنز E کلاس با کسب ۶۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
آئودی A6 | ولوو S90 |
آئودی A6 | |
کادیلاک CT5 | آکورا TLX |
کادیلاک CT5 | |
بامو سری ۵ | لکسس ES |
بامو سری ۵ | |
مرسدس بنز E کلاس | جگوار XF |
مرسدس بنز E کلاس | |
دیاس ۹ | جنسیس G80 |
؟ |
جنسیس G80
تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰
پلتفرم: M3 هیوندای-کیا
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
امتیاز از کاربایر: ۴.۴ از ۵.۰
نقاط مثبت: کیفیت چشمگیر، رانندگی خوب، بهترین رقیب ممکن برای آلمانیها
نقاط منفی: صندوق بار نسبتاً کوچک، برند نهچندان شناختهشده، سواری کمی سفت
چکیده: واقعاً عجیب است که چطور جنسیس توانسته در مدتی کوتاه اینقدر به سردمدار این کلاس یعنی بامو سری ۵ نزدیک شود. G80 از لحاظ کیفیت کاملاً همسان رقبای آلمانی است و تجربهٔ مالکیت منحصربهفردی را ارائه میکند. این خودرو حتی از برخی تکنولوژیهایی برخوردار است که هنوز در بامو نمیبینیم. البته هنوز هم بامو رانندگی بهتری دارد اما این به معنای بد بودن G80 نیست. هرچند از این سدان کرهای سواری کمی نرمتر و صندوق بار بزرگتری میخواهیم اما G80 در حال حاضر بهترین خودروی غیرآلمانی در سگمنت سدانهای میان سایز لوکس است. البته این کلاس مملو از مدعیان موفق و سرشناس است اما جنسیس به بهترین آنها نزدیک شده است.
دیاس ۹
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰
پلتفرم: EMP2 پژو-سیتروئن
امتیاز از اتو اکسپرس: ۳.۵ از ۵.۰
امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵.۰
نقاط مثبت: راحتی بالا، امکان خرید با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی، تجهیزات و ویژگیهای جذاب
نقاط منفی: تجربهٔ رانندگی معمولی، برچسب قیمتی بالا، فضای سر تنگ در عقب
چکیده: برای کسانی که در سگمنت سدانهای میان سایز لوکس خودرویی غیرآلمانی میخواهند، دیاس ۹ ارزش توجه کردن را دارد. البته این بهترین خودروی کلاس خود نیست اما سدان متفاوتی بوده و برای بسیاری از افراد میتواند جذاب باشد. هرچند قابلیت استفادهٔ تکنولوژیهای دیاس ۹ ناامیدکننده است اما طبیعت آرام و باکیفیت آن خوشایند خواهد بود. دیاس ۹ اشکالاتی دارد اما بااینوجود گامی بزرگی برای دیاس در جهت جا انداختن خود در بین برندهای لوکس محسوب میشود. درمجموع، دیاس ۹ یک سدان لوکس راحت با قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی است که هرچند نمیتواند آلمانیها را به چالش بکشد اما بهعنوان گزینهای جدید و متفاوت میتواند موردتوجه قرار گیرد.
مقایسهٔ مشخصات فنی
دیاس ۹ | جنسیس G80 | |
پیشرانه | ۱.۶ لیتری I4 | ۲.۵ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۲۲۵ اسب بخار | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۶۰ نیوتن متر | ۴۲۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۸.۱ ثانیه | ۶.۰ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۳۵ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۷.۰ لیتر ترکیبی | ۹.۰ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۱۶۰ گرم/کیلومتر | ۲۰۵ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۶۰ لیتر | ۶۵ لیتر |
وزن | ۱۵۴۰ کیلوگرم | ۱۷۹۵ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۳۴ میلیمتر | ۴,۹۹۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۸۹۵ میلیمتر | ۳,۰۱۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۱۰ لیتر | ۴۲۴ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۴۰,۶۰۵ پوند | ۳۷,۴۶۰ پوند |
قیمت موردبررسی | ۴۰,۶۰۵ پوند | ۴۳,۱۵۰ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
GT
۲۱ مرداد ۱۴۰۰باید قبول کرد کره ای ها پیشرفت چشمگیری داشتند 👌
مرتضی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰و اینکه ds۹ (و برند دی اس) واقعا در حد و قواره جنسیس g80 (برند جنسیس) نیست
کیان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰واقعا موافقم، قطعا خودروسازی فراسنه نزدیک به 2 قرن اصالت و تجربه توش هست، همه طراحیهای دی اس مربوط به خودش هست، مثه جنسیس از انگلیسیها اسکی نرفته
موقعی ک 1820 کارخانه پژو تاسیس شده کره جنوبی کلا وجود نداشته، قطعا اگر کسی دنبال یه لوکس واقعی و بی همتا باشه دی اس و انتخاب میکنه
Amir
۲۱ مرداد ۱۴۰۰اوه اوه معلومه خیلی ناراحتی!
دیگه نمیدونه چی بگه میگه سال ۱۹۰۰ پژو فلان بود! مغولستان هم ده قرن پیش خیلی قوی بود اما الان سال۲۰۲۱! گذشته واس کسی اهمیت نداره بخصوص اون مشتری و کارشناس! وقتی خیلی اذیتی و نمیدونی چی بگی دیگه :)))))
Hamid
۲۱ مرداد ۱۴۰۰چی؟!
شاید من بد متوجه شدم …
اما عقبه و پیشینه دی اس خیلی درخشان تر از یه برندی مثل جنسیسه!!!
حالا یکم بخونید دربارش خیلی جالبه …
انتخابم با شک دی اس خواهد بود
Amir
۲۱ مرداد ۱۴۰۰عقبه رو بزار لب کوزه! الان کجاس؟ عقبه ایران هم خیلی قوی تر از آمریکاس
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰عقبه و پیشینه یه برندی مثل دی اس منظورت سیتروئن دی اسه ؟ تا اونجایی که من میدونم اون یه سیتروئن بود نه یه برند جدا
میثم
۲۱ مرداد ۱۴۰۰همه قبول دارن
اونایی که ندارن واقع بین نیستن، متعصب هستن
Reza Waffen SS
۲۱ مرداد ۱۴۰۰جنسیس G80 انتخاب منه
F22RAPTOR
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من به جنسیس رای دادم، با سدان لوکس دف جلو حال نمیکنم، اگه بخوام سدان لوکس دف جلو داشته باشم بی شک، لاکراس بیوک
مرتضی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰آئودی a6 هم مدل پایه دف جلو داره (پلت فرمش دف جلویه) ولی تو امریکا عرضه نمیشه چون دیزله
F22RAPTOR
۲۱ مرداد ۱۴۰۰از بین آلمانیها طرفدار سر سخت آیودیم
ولی این واقعا رو مخه که ماشین لوکست دف جلو باشه، فک کن مثلاc200 دف جلو میبود
بخوای یکم ته ماشینو بچرخونی نمیشه
دریفت نمیشه
🇩🇪👑SL300👑🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰جنسیس بهتره
AMG GT R
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من به جنسیس رای دادم به دلیل فضای داخلی و خارجی بهتر و مشخصات فنی بهتر
AMG GT R
۲۱ مرداد ۱۴۰۰البته بگم که هیچ کدوم ارزش خرید رو ندارن و با این پول میشه بی ام و m5 یا مرسدس e کلاس یا جگوار XF خرید
امین
۲۱ مرداد ۱۴۰۰بی ام و ام۵ بیش از ۱۰۰هزار پونده. با این پول یه آلمانی کار درست نمیشه خرید. آلمانی میخوای باید در کلاس بالاتری هزینه کنی. با آپشن خوب ۶۵ به بالا ۵۴۰.ام شروع از ۶۵ پوند یا ۷۵ هزار یورو
AMG GT R
۲۸ مهر ۱۴۰۰100 پوند بهت یه آئودی a8 L فول میدن
سعید (پژو)
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هنری که توی دی اس هست میارزه به کل صنعت کره جنوبی
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰تا حالا یه بارم کسی دی اس ۹ رو با سری ۵ و ای کلاس مقایسه نکرده ولی همه دارن جنسیس رو مقایسه میکنن ( هرچند سری ۵ بهتره ) و جدا از اون جنسیستوی تست تصادف top safty plus اوورده که کمتر برندی میتونه این رو بیاره و البته تو ناوگان پلیس دبی هم هست ، شتابشم اینجا بهتره و امایازای بالاتری هم اورده
Mad.z.Max
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هنر چی؟ دیفرانسیل جلو بودنه سدان لوکس هنره یه انجین ۱.۶؟؟
Sina10
۲۱ مرداد ۱۴۰۰هر دو خیلی سعی در پیشرفت دارن ولی این جنسیس بوده که موفق شده ولی تلاش دیاس قابل احترامه، به نظرم توی طراحی تقریبا مساوی هستن بجز داخلشون که جنسیس خاص تر و لوکس تر طراحی شده
اما وقتی به بقیه نکاتشون نگاه میکنید تقریبا تفاوتی ندارن باهم
بخاطر همین تفاوت کم توی طراحی داخل جنسیس ماشین بهتریه
با مهربونی جهان زیباتره
۲۱ مرداد ۱۴۰۰از خوش سلیقگی اقای دهقان سپاسگذارم بیش از یک ساله ک منتظر این دوئل بودم و جوابمم گرفتم
فقط کاش فرمان جنسیس مال خودش بود
datsun
۲۱ مرداد ۱۴۰۰پژو سیتروئن در حال حاضر از لحاظ طراحی وظاهر ۲۰ از لحاظ فنی صفر
محمدرضا
۲۱ مرداد ۱۴۰۰توجه کنید که ds فاصله محوریش اصلا در سطح این کلاس نیست.
و البته موتورش.
ds9 اگر در سایز جنسیس بود شتابش حدود ۹ ثانیه بود.
مرتضی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰چون دیفرانسیل جلو هست نیازی نداره فاصله محوری زیادی داشته باشه
محمد ب
۲۱ مرداد ۱۴۰۰دی اس در هیچ موردی برتری نداره
ماکان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰سلام . انشاالله که به اضافه مدل G80 و GV80 ، مدل G90 جنسیس هم هرچه زودتر به تعداد خیلی زیادی وارد همه جای ایران شود .
ارشیاsvj
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من عاشق طراحی DS9 هستم و به نظرم زیباترین سدان این سگمنته.
اومدم بهش رای بدم گفتم حالا اعدادم نگاه کنم.
اونقدر افتضاح بود که کلا نظرم عوض شد به جنسیس رای دادم🤣🤣🤣
Roham
۲۱ مرداد ۱۴۰۰پژو سیتروئن چرا ول کن این موتور ۱/۶ لیتریش نیست؟!!!
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰مقایسه های پدال عجیبن از نظره من ، فرانسه هیچ وقت از دید من لوکس ساز نبوده و نیست فقط ادای لوکس ساز ها رو در میاره درسته برند لوکس درست کرده اما فقط اسمش لوکسه در کل صنعت فرانسه فقط در هواپیما سازیه تجاری سرآمد هست مثله ایرباس بقیه صنایع ش در مقیاس جهانی حرفی برای گفتن نداره
کره جنوبی رو هم من لوکس ساز نمیبینم لوکس در وهله ی اول یعنی راحتی که یعنی هم سواری راحتی داشته باشی هم خیالت تخت باشه وقتی کره ماشینای مثلاً لوکس ش با سرعت متوسط تمایل دارن به یه سمت جاده کشیده بشن مثله افتضاح جی وی هشتاد در فلوریدا و اینکه خوده کره ای ها به دارندگان جنسیس میگن ماشین تون رو توی فضای باز پارک کنید بخاطر خطر آتش سوزی این یعنی نقض هدف اول لوکس بودن که میشه آسودگی ذهن و فکر از بابت ماشین چه سواری و چه کیفی
اشکال دیگه ای که کره ای ها به شدت ازش رنج میبرن عدم اصالت و کپی کاری هست که این هم دومین تناقص در لوکس سازی هست اگه میخوایید بدونید که این طرح چراغ های مستطیل دوتایی جنسیس از کجا اومده و طرح کلی ماشین از کجا کپی شده کافیه توی گوگل سرچ کنید بنتلی فلاینگ اسپار و یه نگا به چراغهای عقبش بکنید حتی کره ای ها از طراحی یک لوگو هم عاجز بودن و همون لوگوی بنتلی رو کپی کردن حتی یه برای یه بچه ی نه ده ساله هم کاملا مشهوده که کره ای ها کاملا تحت تاثیر کمپانی بنتلی بودن وقتی به ساخت برند لوکس خودشون فکر میکردن
در آخر هم بگم من هیچکدوم از اینا انتخابم نیس فقط در این کلاس بنز کلاس ایی و دیگر هیچ
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰خیلی داری تند میری ، نکنه فکر کردی بنز از اول amg gt میساخته یا کادیلاک از اولش بلک وینگ ؟ اینادارن تلاش خودشونو میکنن ، جنسیس عمر زیادی نداره
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰از طرز گفتار شما کاملا مشخصه بخاطر تعصبی که داری از شنیدن حقیقت ناراحت شدی عزیزه من ناراحت نشو چون من فقط حقیقت میدانی رو گفتم نه کمتر نه بیشتر حالا اگه از رویارویی با حقیقت ناراحتی اون بحثه دیگه ای هس
در مورد اینکه میگی فلان شرکت از همون اول محصول الان ش رو نمیساخته باید خدمتت عرض کنم وقتی شما در یک حوزه ای اولین هستی و هیچ منبعی برای کسب دانش وجود ندارد به عبارت دیگر شما بنیان گذار اون دانش هستی قضیه فرق میکنه اما شرکتهایی که چن سالی هست شروع کردن تمام اون دانش تولید شده رو در اختیار دارند و اینکه بگیم اونا هم دارن چرخ رو از اول اختراع میکنن توهم شماست واقعیت اینه که اونا تجربیات شرکتای دانش بنیان و پیشکسوت رو دریافت کردن و بدون اینکه چیزی بهش اضافه بکنن حتی در بحث طراحی همونو به شکله ناشیانه ای در قالب یک محصول با هدف بدست آوردن سهمی از تجارت روانه بازار کردن و این حقیقت میدانی هس چه بخوابید چه نخوایید
Amir
۲۱ مرداد ۱۴۰۰نوید جان خودتو ناراحت نکن فایده نداره حداقل نظر کل کارشناس های خودرو تو دنیا کاملا عکس نظر تو هست :)
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰آقا امیر اشتباه گرفتی نوید یه ژاپنی فن هست ولی من فن هیچ برندی نیستم و براساس عملکرد نتیجهگیری میکنم توی مقاله وانت لندکروز شش چرخ اونجا من یه نظری دادم که نوید باهام مخالف بود میتونی بری ببینی اگه هم باور نداری از آقای دهقان بپرس اون که دیگه لوکیشن و آی پی و نوع دیوایس برایش مشخصه از اسکریپت سایت
موندم چرا من همه ی کره ای فن ها یا آمریکایی فن ها یا ژاپنی فن ها و فرانسوی فن ها و چینی فن ها رو یک نفر نمیبینم؟ حالا یا اشکال از ماست یا از شما
Amir
۲۱ مرداد ۱۴۰۰فقط این حرفایی که اینجا زدی رو جای دیگه نزن واس خودت بده! چون بعنوان کسی که داری عکس میبینی نظرت برای اون برنامه ها و کارشناس هایی هم که تست کردن این ماشین رو قفله حتی!! یه چی پروندی سمممم خالص اصلا !
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰چشم جناب من متعصبم اما وقتی شما هیچکدومو انتخاب نمیکنی ولی زیرش ۹ خط درباره چرت بودن جنسیس میگی و حتی اشاره ای به دی اس نمیکنی این حرفت به سمت خودت برمیگرده ، تو نیومدی تو این پست که بگی هیچکدومو نمیخوام ، تو اومدی هیت کنی
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰بعدشم اگه اینطوری آرم بنتلیم از رو آستون مارتین و آرم آستون مارتین هم از روی کرایسلر کپی شده ، چرا فقط زنجیره اولش رو میگی ؟ بعدش من ندیدم بنتلی چراغای جلو و عقبش دوتایی خطی باشن ، اگه دوتایی بودنش منظورته که شک نکن بنتلی از بنز الگانس کپی کرده، ببین من این حرفارو از نظر تو زدم چون شما جدا از اینکه کپی کاریو با مد اشتباه گرفتی ، بلکه اون رو فقط مختص برندای کره ای میدونی
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰آقای کره ای فن متعصب باید یاداوری کنم بنتلی سال 1919 تاسیس شده ولی کرایسلری که میگی استون و بنتلی ازش کپی کردن سال 1925 تاسیس شده پس اینجا معلوم شد *** گفتی دوم اینکه چراغهای عقب بنتلی فلاینگ اسپار دو تا مستطیل زیره هم هستن که داخل به قاب مربعی قرار گرفتن اینکه میگی من ندیدم دلیلش اینه تعصب کورت کرده و چراغهای بنز الگانس هم دو بیضی هم اندازه هست و بهم چسبیده
پس اینقدر ماله کشی نکن
امین
۲۱ مرداد ۱۴۰۰نکن عزیز نکن. واسه خودت خوب نیست.
بگو خوشم نمیاد. دیگه دلیل فنی و طراحی نمیخواد.
چون دلایل من در آوردی که هیچ کارشناسی در دنیا بهش اشاره نکرده نمیشه دلیل مثلا منطقی سلیقه تو.
طرفدار هیچ برند نیستم. از دنیای خودرو لذت میبرم.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من میدونم کسی که فن هیچ برندی نیست انقد از جلو بودن یه ماشین دیگه حرص نمیخوره ، ماشینی که اینجا هیچوقت دستش بهش نمیرسه ، نه من و نه شما
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰امین
صرف نظر از اینکه خورده نگارنده این مقاله از کاربرانش دعوت کرده نظرات شون رو بگن هر کسی حق داره نظرش رو بگه آیا دیدی من بگم فلانی حق نداره نظرشو بگه؟
شما که خدایی نکرده دیکتاتور نیستید؟ که میگی نباید نظری انتقادی بیان بشه ؟
مورد بعدی اینکه مطمن باش اگه دلایلم من درآوردی بود خیلی سریع به روم میاوردی من هر چی گفتم با سند بود همیشه با سند صحبت میکنم شما هم خودت اینو بهتر از هر کسی درک کردی برای همین توی پاسخ به من چیزی جز نکن عزیز نداری که بگی
شمام بجای اینکه بقیه رو از نظر منع کنی بیا مثله من نظرت رو راجب ماشینا بگو نه اینکه نظرات دیگران رو مورد هجوم قرار بدید چراکه به مزاج شما خوش نیومده
تحمل یه انتقاد واقعیت محور رو ندارید بعد کشور با صنعت خودروسازی منصفانه میخوابید؟ خنده داره خو اون مدیران خودروسازی امروز هم از دل همین جامعه اومدن بیرون که تحمل رقابتی شدن بازار رو ندارن و وضع شده این هر کسی باید اول از خودش شروع کنه
ارسلان
۲۱ مرداد ۱۴۰۰آقای کره ای فن ریپلای اولت رو هر کی بخونه میدونه کی حرص خورد اینقدر حرص خوردی که دروغ هم چاشنی دفاع متعصبانه خودت کردی و گفتی که بنتلی از کرایسلر کپی کرده بیضی رو دایره دیدی و خیلی چیزای دیگه اگه بیان واقعیت توی شهر شما حرص خوردن به حساب میاد تمام تاریخ نگاران روزنامه نگاران و در حالت بدبینانه نصف مردم دنیا فقط دارن حرص میخورن اگه به مثلاً ازم بپرسن بگن گروه خونی ت چیه بگم آ مثبت حتما از نظرت حرص خوردم ولی اگه به دروغ بگم اؤ مثبت اون موقع حرص نخوردم خیلی باحالی ناموسا
فرزاد
۲۱ مرداد ۱۴۰۰اقا چی میگی فرانسه هیچوقت لوکس ساز نبوده !!!!!!!!! فرانسه سال 1955سیتروئن دی اس معرفی کرد که نماد لوکس بودن و تجملات بود سال 1970 سیتروئن xm معرفی کرد که اعجوبیه بود برا خودش سیتروئن تراکسیون اوانس پژو 604 دهه 70 که اون زمان دربهاش به صورت برقی با یک دکمه از داخل بسته میشد که بعدها رولزرویس از این سیستم استفاده کرد سیتروئن sm با یک نسخه موتور v8 بازم اگه خواستی برات بگم
با مهربونی جهان زیباتره
۲۲ مرداد ۱۴۰۰جنسیسی که تو امریکا کسی ادم حسابش نمیکنه زد دی اس رو له کرد بعد میگن چرا پژو امریکا نمیاد
مهدی
۲۱ مرداد ۱۴۰۰اینجا خودم رای به جنسیس دادم اما تو بخش خودروهای شهری اقتصادی معتقدم پژو سیتروئن بهترین های دنیا رو میسازه و از این نظر برتر از آلمانی ها هستن…تجربه لذت رانندگی 3008 رو که داشتم هنوز تو هیچ کراس اوری تجربه نکردم
A.....She only reminds Me of love.....A
۲۱ مرداد ۱۴۰۰من به دی اس رای دادم کلا خیلی از دی اس خوشم میاد به دلم نشسته
Aryan🥋🥋🥋judo
۲۱ مرداد ۱۴۰۰آدم دی اس رو میبینه حس میکنه رفته موزه لوور خیلی خوشگله البته جنسیس هم عالیه ولی کاش کابین جنسیس قشنگ تر بود
مهردادکمال
۲۲ مرداد ۱۴۰۰دی اس با این موتور نحیفش فقط تو. دوئل بتونه حریف دنا پلاس شه😂😂
آریا ماشین
۲۳ مرداد ۱۴۰۰جنسیس g80
مهدی
۲۳ مرداد ۱۴۰۰فقط جنسیس
مهرداد
۳۰ مرداد ۱۴۰۰سلام فرانسه میخواد از هزینه ها بزنه و الا میتونه چیز خوب طراحی کنه ولی جدا از بحث g80 انگشت کوچیکه لکسوس ls هم نمیشه .
رضا معین
۱۸ شهریور ۱۴۰۰جنسیس الان رقیب خودروهای لوکس آلمانی هست و در آینده نزدیک شاید به سختی اونها رو شکست بده!
علی
۲۱ مهر ۱۴۰۰من که جنسیس رو به این فرانسوی ترجیح میدم !