سیتروئن

آشنایی با سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018

سیتروئن محصول محبوب خود یعنی C4 کاکتوس را به‌روز کرده اما بجای آنکه تنها اصلاحات جزئی انجام دهد تصمیم گرفته تا آن را در اروپا با سیستم تعلیق هیدرولیک نرمی عرضه کند.

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
این خودروساز فرانسوی سیستم تعلیق خود را Progressive Hydraulic Cushions نامیده و آن را به‌صورت استاندارد در مدل‌های Feel و Flair ارائه می‌کند. سیتروئن ادعا می‌کند این سیستم تعلیق تأثیر سواری قالیچه جادویی را ارائه می‌کند!

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
سیستم تعلیق جدید سیتروئن با صندلی‌های راحت پیشرفته و جدیدی ترکیب شده که از فوم متراکم و همچنین مواد ضد صدای بهتر پر شده است.

در طراحی خودرو نیز بازنگری‌هایی صورت گرفته به گونه‌ای که شاهد سپرها و چراغ‌های جدید هستیم. همچنین محافظ‌های جانبی خاص سیتروئن یعنی AirBumps نیز کوچک‌تر بوده و در ارتفاعی پایین‌تر و درست بالای رکاب‌ها جای گرفته‌اند. سیتروئن می‌گوید هم‌اکنون ۳۱ ترکیب مختلف از C4 ایرکراس جدید را می‌توان انتخاب کرد.

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
مشتریان بریتانیایی قادرند از بین پیشرانه‌های ۳ سیلندر ۲.۲ لیتری بنزینی با قدرت‌های ۱۱۰ و ۱۳۰ اسبی و پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی HDi با خروجی ۱۰۰ اسب بخاری یکی را انتخاب کنند. یک پیشرانه بنزینی ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۸۲ اسب بخار از ماه می نیز در دسترس خریداران خواهد بود.

این خودرو دارای ۱۲ سیستم کمک‌راننده همچون ترمز شهری فعال، تشخیص محدودیت سرعت، هشدار خروج خودرو از خط، هشدار توجه راننده، پایش نقاط کور، دستیار پارک، کنترل چسبندگی و… می‌باشد. یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی نه تنها به عنوان سیستم اطلاعات سرگرمی انجام‌وظیفه می‌کند بلکه دارای کنترل‌های سیستم تهویه مطبوع بوده و از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند.

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018

سیتروئن C4 کاکتوس مدل 2018
بهای سیتروئن C4 کاکتوس ۲۰۱۸ در بریتانیا از ۱۷۹۶۵ پوند برای مدل بنزینی ۱۱۰ اسبی بخاری Feel آغاز می‌شود. انتظار می‌رود اولین نمونه‌های این خودرو از ماه آوریل به خریداران تحویل داده شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (522 ديدگاه)

    “Nothing moves you like a Citroen”

    1. شاهين

      ۱۵ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      قیافش انگار یجوریه که دو تا ماشین مختلف رو منگنه کردن رو هم !!!! چرا اینجوریه این؟ فرانسه چرا ماشین میسازه اصلا؟؟؟

  2. مسعود

    ۱۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (116 ديدگاه)

    این همون ماشین قوطی کبریتیه که می خواد سایپا از سال دیگه تو ایران مونتاژش کنه . توی نمایشگاه این ماشینو از نزدیک دیدم . خیلی هم مالی نیست . خیلی فضاش کوچیکه و صندوق عقب بزرگی هم نداره تقریبا حدود 100 تا 110 میلیون در میادش. ماشین باید بزرگ و جادار و کم استهلاک باشه. ماشین های پژو و سیتروئن ماشین های قابل اعتمادی نیستند.

    1. امیرحسین (Lion26)

      ۱۴ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (256 ديدگاه)

      بیشتر از تجربه هات برامون بگو. ماشین باید بزرگ و جادار باشه؟ به کلاس بندی خودرو ها اعتقاد داری؟
      فقط پیش کس دیگه این چیزا رو نگو (قوطی کبریت، استهلاک و ماشین غیر قابل اعتماد) بهت می خندن.

      .Just France and Japan

    2. علیرضا

      ۱۴ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (337 ديدگاه)

      ن اونی که تو نمایشگاه بود c3 بود این c4 هست

  3. علی

    ۱۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (225 ديدگاه)

    واقعا خودرو زیبا و باکیفیتیه
    ای کاش به جای c4 c3 رو وارد میکردن c3 خخیلیکوچیکه که با سلیقه اغلب مردم ما همخوانی نداره

    1. رامتین

      ۱۴ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (3257 ديدگاه)

      اتفاقا سایپا سال دیگه c4 را میاره. موتورش هم 1.6 توربو 160 اسبی مانند c3 هست. البته c4کاکتوس نیست. مدل سدان c4 هست. یه سدان جمع و جور مثل سراتو سایپا که صد البته از نظر فنی و آپشن بهتر از سراتو سایپاست. امیدوارم قیمت 120 بیشتر نشه!

  4. ali a

    ۱۵ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (776 ديدگاه)

    چاراغای عقبش خیلی خسته اس ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا