دو سال بعد از تعطیلی اجباری کارخانه مونتاژ پژو سیتروئن واقع در ویلاورده اسپانیا، این کارخانه میتواند با اطمینان و امیدواری بیشتری به آینده نگاه کند. دلیل این موضوع این است که سیتروئن تصمیم گرفته تا تولید C4 کاکتوس را آغاز کرده و از اول سال آینده میلادی، کارخانه ویلاورده را منحصراً برای تولید این خودرو استفاده کند.
این کارخانه که در منطقه مادرید واقع شده، محل تولید پژو ۲۰۷ هاچبک و دیگر ورژنهای این خودرو بوده است. ولی وقتی در سال ۲۰۱۲ مدل ۲۰۸ جایگزین ۲۰۷ شد، تولید این کارخانه به کارخانههایی واقع در فرانسه و اسلوواکی واگذار شد. دو سال پیش، ۲۷۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند. در حال حاضر این کارخانه ۱۶۰۰ نفر را به کار گرفته است و ۲۰۰ نفر از آنها کسانی هستند که امسال به خدمت گرفته شدهاند تا کارخانه برای شروع تولید C4 کاکتوس تقویت شود.وی همچنین اضافه میکند کارخانه تحت ادارهاش میتواند به سرعت با نیازهای بازار منطبق شود و در عرض سه ماه، شیفت سوم اضافه کند و به علاوه، یک شیفت چهارم نیز میتواند در طول آخر هفتهها اضافه شود.در حال حاضر، میخواهیم خودروهای نمایندگیهای اروپایی را تأمین کنیم. سپس نوبت به سفارشات مشتریان میرسد.
زیگما
۱۴ خرداد ۱۳۹۳اخ که من چقدر سی 4 معمولی رو دوست دارم
خیلی جیگره
Japan & Germany
۱۴ خرداد ۱۳۹۳جلو پنجرش کو؟؟؟؟
مرتضی
۱۵ خرداد ۱۳۹۳سکرت گذاشتن دیگه
خاوری مزراتی
۱۴ خرداد ۱۳۹۳امیدوارم بازم به خنس نخورن خودروسازی فرانسوی ، گرچه…
eh.sun
۱۴ خرداد ۱۳۹۳مدیره چه با اعتماد به نفس هستش (ظرف 3 ماه شیفت سوم) شما همون ورشکست نشین شیفت سوم نمیخواد 3تا کارخونه ادغام شدن بازم ورشکست میشن
sadegh
۱۴ خرداد ۱۳۹۳چه رینگای جالبی داره
رضا
۱۴ خرداد ۱۳۹۳از داخلش خوشم اومد ولی طراحی بیرونیش هیچ حسی بهم نمیده
امید
۱۴ خرداد ۱۳۹۳طراحی داشبوردش جالبه با از بغل بیرون
sorena asabat
۱۵ خرداد ۱۳۹۳گرافیک سه بعدی چراغ های عقب محصولات سیتروءن جذاب ترین قسمت ماشیناشه از نظر من
امید
۱۵ خرداد ۱۳۹۳این سومین خبر در مورد این ماشین در سایت پدال است و من همچنان ایده ضربه گیر های کنار درب ماشین را درک نمی کنم. یعنی چه؟ یعنی فرضا این پیش بینی شده که کنار ماشین رو زدی بجایی کمتر آسیب ببینه؟ آخه مگر باید کنار ماشینو بزنی به جایی؟ مثلا سپر ماشین نقش ضربه گیر داره ولی هر سیستم و مکانیزم جذب ضربه ای وجود داره در داخل سپر است نه بیرون آن؟
اگر یکی از دوستان در مورد اهداف این ایده که در این ماشین بکار گرفته شده اطلاعاتی داره منو راهنمایی کنه؟
خوب همیشه اولین بودن در یک محصول جهانی ریسک است، خصوصا وقتی اوضاع اقتصادی شرکت هم خیلی خوب نباشد.
بهرحال به نظر من باید پذیرفت اگر یک شرکتی مثل پورشه یا فراری یا بنز یا بی ام دابلیو یک طراحی عجیب ارایه کنه بخار اعتبار شرکت باز محصول جایگاه خودشو پیدا می کنه یا این شرکت ایده های عجیب را در تعداد محدود ارایه میدن که باز از جنبه های دیگر هم مورد توجه باشه نه محصول با تولید انبوه؟؟
نمی دونم چرا حرص می خورم.
sorena330
۱۵ خرداد ۱۳۹۳حالا کی گفته اینا ضربه گیرن؟
من با اصل مساله مشکل دارم و ضمنا دیزاین لب پژو سیتروین یکی از مهم ترین دیزاین لب های دنیاس که همیشه ایده های جدید میده،…
ali
۱۵ خرداد ۱۳۹۳این مدل تو معرفیش یه خصوصیت جالبی که دربارش اعلام کردن این بود که این قسمت های خاکستری که روی درهاش و جلو و عقب ماشین قرار دارن ومستطیل مستطیلی هستند ضربه گیر های هستن که میتونن تو تصادف های کوچیک جلوی خسارت زدن به بدنه رو تا جای ممکن بگیرن.