آرین موتور، نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، بهتازگی شرایط فروش استثنایی خود برای برند پرمیوم DS را برای مدتی محدود و همچنین تعداد محدودی خودرو اعلام کرده است.
DS برند پرمیوم فرانسوی است که از زمستان سال گذشته بهطور رسمی وارد ایران گردید. DS برند رقیب پرمیوم های آلمانی و ژاپنی است و با بالاترین استانداردهای خودروهای این رده به تولید میرسد. در شرایط فروش ویژه آرین موتور، خودروهای کوپه پنجدرب DS 5 با قیمت ۲۰۷ میلیون تومان به خریداران عرضه میشود.
مشتریان محترم میتوانند خودروهای DS 5 را با استفاده از تسهیلات ۹۶۰ میلیون ریالی با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره یا ۲۴ ماهه با بهره ۱۸ درصد است خریداری کنند. در شرایط فروش اقساطی خریداران محترم میبایست مبلغ ۱۱۱ میلیون تومان بهعنوان پیشپرداخت واریز کنند و مابقی مبلغ را در اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره به مبلغ هر قسط ۸ میلیون تومان یا ۲۴ قسط ماهانه با بهره ۱۸ درصد به مبلغ هر یک چهار میلیون و هفتصد و نود هزار تومان پرداخت کنند. همچنین جهت رفاه مشتریان میتوانند چکهای اقساط راه بهصورت دوماه یکبار پرداخت کنند. موعد تحویل خودروهای دیاس ۵ در این شرایط فروش فوری است. البته این شرایط فروش برای تعداد محدودی خودرو و برای مدتی محدود برقرار خواهد بود.
علاقهمندان برای اطلاع از شرایط فروش کلیه خودروهای دیاس میتوانند به وبسایت این شرکت به آدرس http://www.dsautomobiles.ir/ مراجعه نمایند.
مزدا ۳ جدید (دو سال هست همه جای دنیا اومده بجز ایران) رو بیارن خیلی از این بهتر هست و قیمتش هم حداقل ۳۰ درصد از این ارزونتر در میاد. حتی ب ام و سری ۱ رو هم اگه با قیمت منطقی وارد و عرضه کنن زیر ۲۰۰ میلیون در میاد این که پیش اون اسباب بازیه!!!
من همین الان حاضرم گردنمو بزنم اگر آلمانی ها اسمه اینو شنیده باشن و حاضرم دوباره اینکارو بکنم اگر اکثریت جامعه فرانسه هم اسمه اینو شنیده باشن استعمار فرانو و نخواستیم خواهشا استعمار نو مارو نفرمائید بذارید ما همون عق مونده ای بودیم باشیم و مار و … هم فرض نکنید
لوکس سواری به چه قیمت؟ نمیگم ماشین بدیه هر شرکتی به جز شرکتای ایرانی برای تولید هر محصول حداکثر توانشو بکار میبره برند دی اس در نوع خودش قابل احترامه و تو کلاس خودش یعنی یک هاچ بک لوکس که یه رگه هایی از اسپرتم داره(ناموسا فاز این ماشین چیه؟)بد نیست ولی من هیچ وقت همچین پولی بابت این نمیدم یه بنزc200دست دوم همینکارارو با کیفیت المانی برات انجام میده
برند های ولوو و لوتوس و دی اس و آلفا رمئو خیلی خوبن اما ایرانیا هنوز نشناختنش واسه همین کسی نمیخره دی اس برند ((((لوکس)))) سیتروئن هست لوکسسسسسس برادر من پس حتماً حرفی واسه گفتن داره و یک ماشین خاصه اگه فروش نداره چون مردم هنوز نفهمیدن این چیه :)
ان برند واقعاً خوب و با کیفیتِ دوستان…. پس الکی حرف در نیارید من که طرفدارشم و عاشقشم طراحیش حرف نداره خاصه اونیم که میگه ۱۲۵ تومن الان ۱۲۵ تومن بهت کرولا نمیدن اینو میخوای بدن استااااااد؟? ۱۲۵ میلیون النترا میدن کیفیتش با این یکیه؟ رو عکس صندلیش زوم کنید کیفیت چرم و میبینید با ۱۲۵ میلیونی یکیِ؟ متاسفم واسه این استاددد ها…
این ماشین مفت گرونه ، ۲۰۰ م پول بدی اینو بخری، ??، بهش میگن انگشتر پا, سیترون و پژو ۲ تا شرکت ورشکسته فرانسوی هستن که با این برند میخوان ماشین تو پاچه مردم کنن.
هر کی از این جور ماشینا بخره مشتری اول وآخرش خودشه… مسلما از همین الان معلوم افتادن به*** و اینکه خدمات پس از فروشش افتضاحه… بعد هم خودروی فرانسوی بیشتر سایر برندها خراب میشه(اگه هم یه مدت طولانی(مثلا یکماه) سالم بود بدون داره آتش زیر خاکستر میشه)و استهلاک بالایی دارن پس باید خدمات و نمایندگیهای جوابگویی داشته باشه… بعد هم اون دوستی که میاد میگه با این پول تویوتا کرولا هم بهت نمیدن یا هنوز کمپانی معظم تویوتا رو نشناخته یا هم اینکه من مثال رو بد متوجه شدم… عزیزم یک ماشین خوب اونیه که همه فاکتورها رو متعادل داشته باشه… البته اگه دی اس بازار شناس بود که نمیومد التماس کنه واسه قسطی کردن… عزیزدلم یه میلیون کرولا باید به فروش بره تا دی اس بتونه یدونه، اونم از دم قسط بفروشه… , و اینکه منتظر پاسخ کوبنده از طرف دوستان french love هستم..
من طرفدار ماشینای فرانسوی نیستم ولی اون دوستمون که میگه کمپانی معظم تویوتا? اینو بدونه که تویوتا اون طرف فقط بعنوان تاکسی استفاده میشه چون نه اپشن داره نه طراحی دی اس هم یه برند لاکچریه که خیلی حرف واسه گفتن داره ولی ایرانیا عادت دارن اشغالای کره ای سوار بشن قیمتش هم که منطقیه چون داریم تو ایرانی زندگی می کنیم که کیا اپتیما ۱۹۰ میدن پس این ماشین این قیمت می ارزه
اشغال کره ای????? همین اشغالای کره ای فروششون خیلی خیلی بیشتر از ماشینای فرانسویه همین جنسیس با بی ام و مقایسه میشه(نمی گم بهتره ولی تاحالا دیدی ds با بی ام و مقایسه بشه؟؟???)در ضمن پژو یه دفتر نداره تو ایالات متحده در حالی که هم هیوندا هم کیا فروش زیادی در ایالات متحده دارن.اون لیستی رو که در مورد هزینه ۱۰ سال استفاده از یه برند بود رو دیدی؟اسمه رنو رو هم دیدی؟پژو چی؟اصلا فرانسوی دیدی؟در مورد تویوتا هم که اصلا نیازی نیست کسی ازش دفاع کنه بهترین ماشین واسه قشر متوسط همین تویوتاس (البته نه تو ایران)نه فرانسوی پر استهلاک حتی ماشینای کره ای با کیفیت تر از فرانسوی هان.ماشین های فرانسوی نه اپشن درست حسابی دارن نه کیفیت کسی که اپشن زیاد همراه با کیفیت نسبتا خوب میخواد ماشین کره ای کسی که اپشن کم میخواد همراه با کیفیت عالی ماشین فقط ژاپنی ( اینا مال قشر متوسط بود)منتظر حمله متعصبات و جان فداهای فرانسوی دوست هستم✋?
امین جان الان کرولا که هیچی نداره شده متعادل ترین؟ کرولا فقط یه ماشین خر کار و سگ جونه همین منم بلدم یه ماشین سگ جون بسازم که نه آپشن داره نه موتور اونم با گیرباکس ۴ دنده خخخخ این تویوتا معظم به خودش زحمت نداده ۴ دنده ۱۴ سال پیش و بکنه ۵ دنده ….. در ضمن تو ۵ سال پشت این ماشین نشستی که میگی فرانسوی اصطحلاک داره؟ از کجا میدونی؟ از رانتیا؟???? خخخخ این ماشین ارزش همون ۲۰۷ تومنه چون لوکسه…. الان با ۲۰۷ تومن چی میدن که لوکسسسس باشه؟ راو۴ ۲۴۰ تومنه که بوی چرم مصنوعیش خفت میکنه با این که چرم مارک طبیعی داره یکیه؟
پویا و عرفان عزیز بیشتر فروش تویوتا توی آمریکای شمالیه که به هیچ وجه به عنوان تاکسی استفاده نمیشه… بعد هم تو آلمان بنز تاکسیه پس طبق گفته شما به درد نمیخوره… عزیزم همین بس که خودروهای فرانسوی توی پرفروش ترین بازارهای دنیا هیچ محبوبیتی ندارن از سیتروئن تا پژو و تا حدودی رنو … توی آمریکای جنوبی و شمالی تو قاره آفریقا تو آسیا فقط و فقط تو خود فرانسه فروش قابل قبولی روشاید داشته باشن و ایران خودمون.. دلیلشم خودت میدونی.. چرا 407 موفق نبود؟؟ چرا سی 5 سیتروئن موفق نبود؟ پس اگه شما بلدی ماشین سگ جون بسازی که کم مصرف ترینه و کیفیت ساخت نسبت به قیمت بهترینه و اینکه بهترین اطمینان و اعتماد رو دارن بسم الله… و اینکه وقتی میگم کمپانی معظم یعنی اینکه با ارزش ترین برند خودرویی و پرفروش ترین خودروسازی دنیا و تنوع مدلها از سایون تا لکسوس ال اف ووووو که از حوصله خارجه… نمیخواد بوی چرم راوفور خفه کنه برو لکسوس سی تی اچ بخر با همین پول تا فرق بوی چرم رو به مشامت احساس کنی(اگه هدفت از ماشین فقط بوی چرمه) بعد هم الان از هر آدمی که تو خیابون رد میشه بپرسی میدونه استهلاک بالای ماشینهای فرانسوی تو تمام دنیا حرف اول رو میزنه(عزیزم تجربم از 407) زانتیا که مفتش گرونه و همین واسش کافی بود که آمریکا از ورودش جلوگیری کنه… واقعا نمیتونم ساکت بمونم… علت اینکه تویوتا تو بعضی کشورها(مخصوصا حاشیه خلیج فارس)تاکسیه این که هیچ ماشینی مثل تویوتا تو اون گرمای بالای 50 درجه با روزانه 12 ساعت کولر روشن دوام نمیاره… اینم دلیلش که اگه خودروی فرانسوی بود مطمئنن یک سال هم دوام نمیاره… چون خودم هر دو رو تجربه کردم… حالا دوست عزیز چه من یا شما دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم… دی اس هیچ شانسی واسه موفقیت نداره حتی در برابر کره ای ها.. بازم تاکید میکنم تویوتا متعادل ترین خودروها رو میسازه… که قشر عظیمی از جامعه رو پوشش میده…
تویوتا فقط به درده تاکسی میخوره…. شما ببین فروشش واسه چه کاریه…. فروش بالا کرولا و کمری و یاریس فقط واسه تاکسیه و استفاده شرکتا واسه کارمنداش چون سگ جونه همین
دوستان مشخصه که تویوتا با برند دی اس غیر قابل مقایسس چون هر کدوم برای ارائه محصولات متفاوتی تولید و ساخته شده اند تویوتا اصلا به فکر لوکس بودن نیس به فکر کم خرج بودنه همچنین بی ام و و بنز لاکچری بودن رو به کم خرج بودن ترجیح دادن احتمالا میدونین ک دی اس زیر مجموعه سیتروئنه یعنی در واقع تجهیز شده و لوکس شده سیتروئن که خوب نباید از یه چنین خودرویی توقع قیمت کمتر داشته باشیم اوناییم که کره ای هارو با فرانسوی ها مقایسه میکنه این مقایسه مثل مقایسه چینی ها با کرهای هاس معنی در این مقایسه نیس چون هم سطح نیستن بهتون توصیه میکنم دنبال موضع کرفتن نباشین این ۲۰۷ نه ولی ۱۸۰-۱۹۰ میرزه لذتی که تویی نشستن صندلی هاش هست با ماشین های کره ای فرق کیفیت مواد به کار رفته متفاوته درسته ک بخاطر فرانسوی بودن کمی گرون تر از قیمت اصلیش ولی در کل خودرو ی قابل تقدیریه
برای دوستانی که میگن این نمیارزه قول میدم شما تا حالا یکیشم از نزدیک ندیدین و توش هم نشستین وگرنه میفهمیدین چه فرقی داره با برند های کره ای و ژاپنی، این ماشین رو تا توش نشینین متوجه نمیشین فرق لوکس با غیر لوکس چیه و چرا گرونه، طراحی این ماشین رو بسیار تابلو نشون میده و اصلا نمیشه با بقیه ماشینا مقایسش کرد گرچه کاپوت ماشین از بنز کپی شده، اما در کل طراحی بسیار خاص و زیبایی داره اگر بخواین لوکس و تک باشین میارزه وگرنه که همون ماشینای کره ای و ژاپنی بهتر به نظرتون میان
hrezzati
۲ تیر ۱۳۹۵نماینده رسمی؟!
محمدرضا
۲ تیر ۱۳۹۵خیلی قیمتش زیاده ! با این پول انتخاب های عاقلانه تری تو بازار هست …
ضمنا آتی موتور نماینده DS هست که میشه یکی از شرکت های زیرمجموعه آرین موتور
Ashkan
۳ تیر ۱۳۹۵فوق فوقش 125 میلیون بیرزه نه بیشتر
Archi KHAN
۴ تیر ۱۳۹۵یعنی محاسبه دقیقِ 125 میلیون ات را هستم داداش …
احمد
۶ تیر ۱۳۹۵هر موقع درآمد متوسط مردم ایران ماهی 20 میلیون شد , این شرکت میتونه به فکر سود باشه
تو ایران خودرو هایی از جمله ولوو , لوتوس , دی اس نمیتونن خوب بفروشن
احسان(احسان سابق)
۲ تیر ۱۳۹۵جهت رفاه حال مشتریان؟!!!!
moein
۲ تیر ۱۳۹۵دیگه همه می دونن من عاشق یوپر می نی هی فرانسم ولی 270 برا این خیلی تنده
فرامرز
۲ تیر ۱۳۹۵مزدا ۳ جدید (دو سال هست همه جای دنیا اومده بجز ایران) رو بیارن خیلی از این بهتر هست و قیمتش هم حداقل ۳۰ درصد از این ارزونتر در میاد. حتی ب ام و سری ۱ رو هم اگه با قیمت منطقی وارد و عرضه کنن زیر ۲۰۰ میلیون در میاد این که پیش اون اسباب بازیه!!!
احمد باقری
۲ تیر ۱۳۹۵این هم برای سود بیشتر.
خسته شده
۲ تیر ۱۳۹۵من همین الان حاضرم گردنمو بزنم اگر آلمانی ها اسمه اینو شنیده باشن و حاضرم دوباره اینکارو بکنم اگر اکثریت جامعه فرانسه هم اسمه اینو شنیده باشن استعمار فرانو و نخواستیم خواهشا استعمار نو مارو نفرمائید بذارید ما همون عق مونده ای بودیم باشیم و مار و … هم فرض نکنید
farid
۳ تیر ۱۳۹۵لوکس سواری به چه قیمت؟ نمیگم ماشین بدیه هر شرکتی به جز شرکتای ایرانی برای تولید هر محصول حداکثر توانشو بکار میبره برند دی اس در نوع خودش قابل احترامه و تو کلاس خودش یعنی یک هاچ بک لوکس که یه رگه هایی از اسپرتم داره(ناموسا فاز این ماشین چیه؟)بد نیست ولی من هیچ وقت همچین پولی بابت این نمیدم یه بنزc200دست دوم همینکارارو با کیفیت المانی برات انجام میده
erfan
۷ تیر ۱۳۹۵برند های ولوو و لوتوس و دی اس و آلفا رمئو
خیلی خوبن اما ایرانیا هنوز نشناختنش واسه همین کسی نمیخره
دی اس برند ((((لوکس)))) سیتروئن هست
لوکسسسسسس برادر من
پس حتماً حرفی واسه گفتن داره و یک ماشین خاصه
اگه فروش نداره چون مردم هنوز نفهمیدن این چیه :)
erfan
۷ تیر ۱۳۹۵ان برند واقعاً خوب و با کیفیتِ دوستان….
پس الکی حرف در نیارید من که طرفدارشم و عاشقشم طراحیش حرف نداره خاصه
اونیم که میگه ۱۲۵ تومن
الان ۱۲۵ تومن بهت کرولا نمیدن اینو میخوای بدن استااااااد؟?
۱۲۵ میلیون النترا میدن کیفیتش با این یکیه؟ رو عکس صندلیش زوم کنید کیفیت چرم و میبینید با ۱۲۵ میلیونی یکیِ؟
متاسفم واسه این استاددد ها…
پوريا
۷ تیر ۱۳۹۵این ماشین مفت گرونه ، ۲۰۰ م پول بدی اینو بخری، ??، بهش میگن انگشتر پا, سیترون و پژو ۲ تا شرکت ورشکسته فرانسوی هستن که با این برند میخوان ماشین تو پاچه مردم کنن.
AMIN
۸ تیر ۱۳۹۵هر کی از این جور ماشینا بخره مشتری اول وآخرش خودشه…
مسلما از همین الان معلوم افتادن به*** و اینکه خدمات پس از فروشش افتضاحه…
بعد هم خودروی فرانسوی بیشتر سایر برندها خراب میشه(اگه هم یه مدت طولانی(مثلا یکماه) سالم بود بدون داره آتش زیر خاکستر میشه)و استهلاک بالایی دارن پس باید خدمات و نمایندگیهای جوابگویی داشته باشه…
بعد هم اون دوستی که میاد میگه با این پول تویوتا کرولا هم بهت نمیدن یا هنوز کمپانی معظم تویوتا رو نشناخته یا هم اینکه من مثال رو بد متوجه شدم…
عزیزم یک ماشین خوب اونیه که همه فاکتورها رو متعادل داشته باشه…
البته اگه دی اس بازار شناس بود که نمیومد التماس کنه واسه قسطی کردن…
عزیزدلم یه میلیون کرولا باید به فروش بره تا دی اس بتونه یدونه، اونم از دم قسط بفروشه…
, و اینکه منتظر پاسخ کوبنده از طرف دوستان french love هستم..
حسين
۱۵ مرداد ۱۳۹۵شما معلومه تا حالا ماشین فرانسوی سوار نشدید که اینو می گید
طوفان
۱ شهریور ۱۳۹۵چه بی منطق !
HoSeIn
۸ تیر ۱۳۹۵شرایط ایده آل برای کی ؟! جمعش کنین بابا
پويا
۱۰ تیر ۱۳۹۵من طرفدار ماشینای فرانسوی نیستم ولی اون دوستمون که میگه کمپانی معظم تویوتا? اینو بدونه که تویوتا اون طرف فقط بعنوان تاکسی استفاده میشه چون نه اپشن داره نه طراحی
دی اس هم یه برند لاکچریه که خیلی حرف واسه گفتن داره ولی ایرانیا عادت دارن اشغالای کره ای سوار بشن
قیمتش هم که منطقیه چون داریم تو ایرانی زندگی می کنیم که کیا اپتیما ۱۹۰ میدن پس این ماشین این قیمت می ارزه
Hj
۱۱ تیر ۱۳۹۵اشغال کره ای?????
همین اشغالای کره ای فروششون خیلی خیلی بیشتر از ماشینای فرانسویه همین جنسیس با بی ام و مقایسه میشه(نمی گم بهتره ولی تاحالا دیدی ds با بی ام و مقایسه بشه؟؟???)در ضمن پژو یه دفتر نداره تو ایالات متحده در حالی که هم هیوندا هم کیا فروش زیادی در ایالات متحده دارن.اون لیستی رو که در مورد هزینه ۱۰ سال استفاده از یه برند بود رو دیدی؟اسمه رنو رو هم دیدی؟پژو چی؟اصلا فرانسوی دیدی؟در مورد تویوتا هم که اصلا نیازی نیست کسی ازش دفاع کنه بهترین ماشین واسه قشر متوسط همین تویوتاس (البته نه تو ایران)نه فرانسوی پر استهلاک حتی ماشینای کره ای با کیفیت تر از فرانسوی هان.ماشین های فرانسوی نه اپشن درست حسابی دارن نه کیفیت کسی که اپشن زیاد همراه با کیفیت نسبتا خوب میخواد ماشین کره ای کسی که اپشن کم میخواد همراه با کیفیت عالی ماشین فقط ژاپنی ( اینا مال قشر متوسط بود)منتظر حمله متعصبات و جان فداهای فرانسوی دوست هستم✋?
erfan
۱۰ تیر ۱۳۹۵امین جان الان کرولا که هیچی نداره شده متعادل ترین؟
کرولا فقط یه ماشین خر کار و سگ جونه همین
منم بلدم یه ماشین سگ جون بسازم که نه آپشن داره نه موتور اونم با گیرباکس ۴ دنده خخخخ
این تویوتا معظم به خودش زحمت نداده ۴ دنده ۱۴ سال پیش و بکنه ۵ دنده …..
در ضمن تو ۵ سال پشت این ماشین نشستی که میگی فرانسوی اصطحلاک داره؟ از کجا میدونی؟ از رانتیا؟???? خخخخ
این ماشین ارزش همون ۲۰۷ تومنه چون لوکسه…. الان با ۲۰۷ تومن چی میدن که لوکسسسس باشه؟
راو۴ ۲۴۰ تومنه که بوی چرم مصنوعیش خفت میکنه با این که چرم مارک طبیعی داره یکیه؟
AMIN
۱۱ تیر ۱۳۹۵پویا و عرفان عزیز بیشتر فروش تویوتا توی آمریکای شمالیه که به هیچ وجه به عنوان تاکسی استفاده نمیشه…
بعد هم تو آلمان بنز تاکسیه پس طبق گفته شما به درد نمیخوره…
عزیزم همین بس که خودروهای فرانسوی توی پرفروش ترین بازارهای دنیا هیچ محبوبیتی ندارن از سیتروئن تا پژو و تا حدودی رنو …
توی آمریکای جنوبی و شمالی تو قاره آفریقا تو آسیا فقط و فقط تو خود فرانسه فروش قابل قبولی روشاید داشته باشن و ایران خودمون.. دلیلشم خودت میدونی..
چرا 407 موفق نبود؟؟ چرا سی 5 سیتروئن موفق نبود؟
پس اگه شما بلدی ماشین سگ جون بسازی که کم مصرف ترینه و کیفیت ساخت نسبت به قیمت بهترینه و اینکه بهترین اطمینان و اعتماد رو دارن بسم الله…
و اینکه وقتی میگم کمپانی معظم یعنی اینکه با ارزش ترین برند خودرویی و پرفروش ترین خودروسازی دنیا و تنوع مدلها از سایون تا لکسوس ال اف ووووو که از حوصله خارجه…
نمیخواد بوی چرم راوفور خفه کنه برو لکسوس سی تی اچ بخر با همین پول تا فرق بوی چرم رو به مشامت احساس کنی(اگه هدفت از ماشین فقط بوی چرمه)
بعد هم الان از هر آدمی که تو خیابون رد میشه بپرسی میدونه استهلاک بالای ماشینهای فرانسوی تو تمام دنیا حرف اول رو میزنه(عزیزم تجربم از 407) زانتیا که مفتش گرونه و همین واسش کافی بود که آمریکا از ورودش جلوگیری کنه…
واقعا نمیتونم ساکت بمونم… علت اینکه تویوتا تو بعضی کشورها(مخصوصا حاشیه خلیج فارس)تاکسیه این که هیچ ماشینی مثل تویوتا تو اون گرمای بالای 50 درجه با روزانه 12 ساعت کولر روشن دوام نمیاره… اینم دلیلش که اگه خودروی فرانسوی بود مطمئنن یک سال هم دوام نمیاره… چون خودم هر دو رو تجربه کردم…
حالا دوست عزیز چه من یا شما دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم… دی اس هیچ شانسی واسه موفقیت نداره حتی در برابر کره ای ها..
بازم تاکید میکنم تویوتا متعادل ترین خودروها رو میسازه… که قشر عظیمی از جامعه رو پوشش میده…
erfan
۱۰ تیر ۱۳۹۵تویوتا فقط به درده تاکسی میخوره….
شما ببین فروشش واسه چه کاریه….
فروش بالا کرولا و کمری و یاریس فقط واسه تاکسیه و استفاده شرکتا واسه کارمنداش چون سگ جونه همین
اواتار
۱۱ تیر ۱۳۹۵دوست عزیز بعضی کشورها بنز و بی ام دبلیو تاکسی هستن بستگی به وضع اقتصادی هر کشور داره که چه ماشینی خودرو پلیس یا تاکسی باشه
حسن
۱۳ تیر ۱۳۹۵عزیزم کیا با کیفیت ترین برند امریکا انتخاب شده تویوتا هم در کیفیتش بحثی نیست و تا اونجایی که می دونم سگ جون بودن یه حسنه نه یه نقص.
اقا جواد
۱۸ تیر ۱۳۹۵اگر کنسول وسط سقف این ماشین بقول بعضی لوکس رو روی پراید بزارن دیکه کسی پراید نمیخره اخه اون چیه اون کنسول ادمو یاد ماشین فردتو عصرحجر میندازه
Ali
۱ مرداد ۱۳۹۵دوستان مشخصه که تویوتا با برند دی اس غیر قابل مقایسس چون هر کدوم برای ارائه محصولات متفاوتی تولید و ساخته شده اند تویوتا اصلا به فکر لوکس بودن نیس به فکر کم خرج بودنه همچنین بی ام و و بنز لاکچری بودن رو به کم خرج بودن ترجیح دادن احتمالا میدونین ک دی اس زیر مجموعه سیتروئنه یعنی در واقع تجهیز شده و لوکس شده سیتروئن که خوب نباید از یه چنین خودرویی توقع قیمت کمتر داشته باشیم اوناییم که کره ای هارو با فرانسوی ها مقایسه میکنه این مقایسه مثل مقایسه چینی ها با کرهای هاس معنی در این مقایسه نیس چون هم سطح نیستن
بهتون توصیه میکنم دنبال موضع کرفتن نباشین این ۲۰۷ نه ولی ۱۸۰-۱۹۰ میرزه لذتی که تویی نشستن صندلی هاش هست با ماشین های کره ای فرق کیفیت مواد به کار رفته متفاوته درسته ک بخاطر فرانسوی بودن کمی گرون تر از قیمت اصلیش ولی در کل خودرو ی قابل تقدیریه
مهدی
۱۸ مرداد ۱۳۹۵کاملا موافقم.هر برند ویژگی ها و کاربردهای متفاوت خودشو داره.حتی لکسس با تویوتا قابل مقایسه نیست علیرغم اینکه یه شرکت هستند.
حسين
۱۵ مرداد ۱۳۹۵جالبه که نوشتید با قیمت ۲۰۷ میلیون تومن به مردم عرضه می شود ، بهتر بود می نوشتید با قیمت دویست و هفت میلیون تومن به مردم تحمیل می شود
سعیدجان
۲۵ مرداد ۱۳۹۵پشتش شبیه ایکس 50 لیفانه!
ولی در کل بنظرم ماشین جذاب و زیباییه .
محمد
۱۴ دی ۱۳۹۵برای دوستانی که میگن این نمیارزه قول میدم شما تا حالا یکیشم از نزدیک ندیدین و توش هم نشستین وگرنه میفهمیدین چه فرقی داره با برند های کره ای و ژاپنی، این ماشین رو تا توش نشینین متوجه نمیشین فرق لوکس با غیر لوکس چیه و چرا گرونه، طراحی این ماشین رو بسیار تابلو نشون میده و اصلا نمیشه با بقیه ماشینا مقایسش کرد گرچه کاپوت ماشین از بنز کپی شده، اما در کل طراحی بسیار خاص و زیبایی داره اگر بخواین لوکس و تک باشین میارزه وگرنه که همون ماشینای کره ای و ژاپنی بهتر به نظرتون میان