دیاس رسماً پذیرش سفارشات خرید برای سدان پرچمدار خود یعنی DS 9 را در بریتانیا آغاز کرده است. این خودرو که بر اساس پلتفرم EMP2 گروه پژو-سیتروئن ساخته شده، یک سدان بزرگ لوکس با ۴,۹۳۳ میلیمتر طول است. دیاس ۹ در دو نسخهٔ مختلف در بریتانیا عرضه میشود که قیمت نسخهٔ پایه از ۴۰,۶۱۵ پوند آغاز میشود. این یعنی قیمت پایهٔ سدان پرچمدار دیاس حدود ۵ هزار پوند از رقبای گردنکلفت آلمانی یعنی مرسدس بنز E کلاس و بامو سری ۵ گرانتر است.
نسخهٔ بعدی دیاس ۹ هم پلاگینهیبریدی است که قیمت پایهٔ آن از ۴۶,۱۰۰ پوند شروع میشود. این نسخهٔ هیبریدی با دو قوای محرکهٔ مختلف ارائه میشود. نمونهٔ اول از نوع محرک جلو با مجموع قدرت ۲۲۵ اسب بخار و باطری ۱۱.۹ کیلووات ساعتی است که بُرد تمام الکتریکی ۵۵ کیلومتری را ارائه میکند. نمونهٔ بعدی اما با ۳۶۰ اسب بخار قدرت، قویتر و چهارچرخ محرک است. نسخهٔ پایهٔ بنزینی هم به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربو با ۲۲۵ اسب بخار قدرت است. انتقال قدرت در همهٔ نسخهها توسط یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد.
تمام نسخههای دیاس ۹ بهطور سخاوتمندانهای به تجهیزات و ویژگیهای لوکس مجهز شدهاند که ازجملهٔ آنها میتوان به تودوزی چرمی و آلکانترا، نورپردازی داخلی، ماساژور صندلیها و سیستم صوتی پریمیوم اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران از سیستم خودران سطح دو، سیستم تعلیق با اسکن مسیر، سیستم پارک خودکار، دید در شب، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، چراغهای جلوی هوشمند و پایش توجه راننده هم برخوردار خواهند بود.
Amirreza
۲۰ فروردین ۱۴۰۰چرا باید بنز و بی ام و و لکسس و حتی جنسیس ول کرد و رفت پژو خرید ؟ واقعا این آخرین انتخابم تو این سگمنته ماشین بسیار زیبایی هست و شرط میبندم که با کیفیت هم هست ولی بالاخره هرچی که باشه پژوعه
MR.JD
۲۰ فروردین ۱۴۰۰اولین و آخرین مشتری این مکرون هست
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰اونم براش مجانی میفته اخه.??
به هر حال باید یکی ازشون حمایت کنه دیگه
Reza
۲۲ فروردین ۱۴۰۰دقیقاً ???
TRD
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰جنسیس؟???? بنزم سیگاری کردی با این لفظ
Aryan kia
۲۰ فروردین ۱۴۰۰کاری به قیمتش ندارم اما طراحیش بعد از لکسوس اینو بیشتر دوست دارم واقعا عالیه
NAVID۰۰۹۸
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بحث طراحی به کنار ، توجه به جزییات در طراحیش من را کشته !!!
بینظیره این خودرو !
قبلاً گفتم و باز هم میگم ، این خودرو مطمئناً در بحث فنی به رقبا میبازه و شما این قوای فنی را در تمام فرانسویها از اکونومی تا لاکچری این مدلی شاهد هستید !
و در ظرافت طراحی و کیفیت متریال ، گُل کاشته ، بینظیر عمل کرده !
باید دید ، در این رنج قیمتی ، چه بنز و bmw ای میشه خرید ، آیا مدل پایه میشه خرید که در این حالت ds انتخاب بهتریه ، اما اگر با این قیمت بشه بنز و bmw با پرفورمنس بالاتر و موتور قوی گرفت ، دیگر انتخاب این مدل ds کار عاقلانهای نیست !
به شخصه اگر بخواهم خودرویی در اروپا لیز کنم ، ترجیحاً برای یکبار امتحان کردن هم که باشه ، این ds انتخابم است .
MPNobel
۲۰ فروردین ۱۴۰۰خر آدمگاز گرفته که بنز و بی امو رو به این دی اس ترجیح بده..? حتی محصولات کره ای مثل جنسیس با وقار تر از این ماشینه و کلی ماشین های دیگه
Nima RST
۲۰ فروردین ۱۴۰۰درسته پرفورمنس اونا اصلا قابل مقایسه با این نیست
ولی این خیلی لوکسه
مثل بنتلیه
Ali_x76
۲۰ فروردین ۱۴۰۰به نظرم فانتزی واژه ی بهتریه.
این ماشین تو رنج خودش، بیشترین جزئیات و هنر رو توی خودش داره.
Amirreza
۲۰ فروردین ۱۴۰۰جنسیس هم کابینش و هم ظاهرش تشریفاتی تر از اینه ، بنز و بی ام و هم با اینکه اسپورت ترن ولی قابل مقایسه نیستن
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰نه دیگه در حد بنتلی نیست به قول دوستمون زیاد فانتزی هست.پرفورمنس رو ول کرده مهندسین رو فرستاده خونه هنرمند هارو نگه داشته گفته بکشید!
Hadi
۲۰ فروردین ۱۴۰۰واقعاً گزافه
مگه اینکه عشق فرانسه باشی…
(Saeed(peugeot
۲۰ فروردین ۱۴۰۰اون کسی که قراره بخره ، مطمئنا میخره ….. قطعا تو اروپا به e کلاس و سری ۵ نمیرسه …. ولی جنسیس که هیوندایی بیش نیست با اون فروش فاجعه بارش ، و لکسوس هم تو اروپا اونقدر قوی نیست ، با همه قابلیت هاش ……
و امکانات فوق العاده ای حتی روی نسخه پایه ش هست ….
ارزش داره قطعا …..پای بهای پرداختیش
TRD
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰مردم ما الکی تعصب برندای بی کیفیت و بی اصالت کره ای رو میکشن وگرنه تو همون آمریکاشم کسی اینارو آدم حساب نمیکنه
msh
۱۱ آبان ۱۴۰۱بله اروپایی ها میدونن که چی باید بخرند مثل ما نیستن که کلیک بکنند روی یه برند و بازار رو فتح کنند.نگاه کنید به استقبال از سانتافه و غیره تا متوجه بشید
(Saeed(peugeot
۲۰ فروردین ۱۴۰۰فوق العاده هست این ماشین .
سگ سرابی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰عجب طراحی آینده نگرانه ای داره عاشقش شدم جای این ماشین توی چین خالیه
UNAS
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ممنون از کامنت تون جناب سگ سرابی
UNIVERS
۲۰ فروردین ۱۴۰۰خودرو خوبیه…
ولی خب یه خوردن گرون هست بنز E کلاس و bwm سری 5 خیلی بهتره.
ولی از طراحی داخلش خوشم اومد
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰مشخص نکرده مدل پایه اش چه آپشنهایی داره… اگه اون آپشنها رو تو بنز و ب ام و سفارش بدیم اونوقت قیمت چند میشه.؟!
من حدس میزنم در اون صورت قیمت اش قابل رقابت تره
Hamid
۲۰ فروردین ۱۴۰۰طراحی واقعا عالی داره … آدم دوست داره ساعت ها بهش خیره بشه …
MOHAMMAD.n.r
۲۰ فروردین ۱۴۰۰طراحی بیرونیش ساده و شیکه و در دراز مدت از چشم نمیوفته.
ولی با طراحی داخلیش حال نمیکنم و طراحی داخلی رقبا رو ترجیح میدم.
UNIVERS
۲۰ فروردین ۱۴۰۰پدااااالل…
خبر سوپر فوری دارم !!!
“”””” یک عدد خودرو ساینا در آلمان مشاهده شد است !!!!!! “”””””
همین الان خبرشو تو اینیستاگرام دیدم. به خدا قسم ساینا پلاک اصلی برلین بود
پارک کرده بود. فیلمش 2 دقیس. یه ایرانی فیلم گرفته بود.
پدال سریع پوشش بده… ????? من هنوز تو شوک این موندم
کرک هام ریخته… پلاک اصلی آلمان بود. تازه حتی اون گوشه شماره جایی که پلاک کرده بود هم زده بود !!! ????
پدال بی زحمت پوشش بده فیلم رو… فیلمش 2روزه رفته تو اینترنت…
(Saeed(peugeot
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بله دوست عزیز تو اینستاگرام ۲ روزه پخش شده ….. واقعا ساینا تو آلمان هست منم متعجب شدم .
محمد
۲۰ فروردین ۱۴۰۰جنسیس G80 رو به این ترجیح میدم چه برسه به سری ۵ و E …
GT
۲۰ فروردین ۱۴۰۰دلیلی وجود نداره که این را به جای E کلاس و سری ۵ بخری
Mad.z.Max
۲۰ فروردین ۱۴۰۰خیلی شیکه، خیلی خیییییلی خاص و زیبا! اما…
پیشرانه (ها) اصلا چنگی به دل نمیزنن. آقا ۱۶۰۰ نمیگم بده، ولی دست کم یه آپشن وی ۶ هم باید میبود، دیگه نمیگم وی ۸…
یذره انجین حجیم تر بابا، این ماشین جثه بزرگی داره
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰دیگه الان مشخصه که استراتژی پژو سیتروئن واسه توسعه موتورهای حجم پایین مثل همین موتور 1600 کاملا عاقلانه بوده… خودروهای هیبریدی پلی هستند بین فسیلی ها و برقی ها که مطمئنا سالهای زیادی دووم خواهند آورد… دیگه استفاده از موتورهای تنفس طبیعی کنار الکتروموتورها قدیمی شده (پریوس) الان اکثرا دنبال به کارگیری موتورهای کم حجم توربو کنار الکتروموتورها هستند که خب پژو سیتروئن و حتی تا حدودی رنو نیسان تو این زمینه جلو هستند.
Mad.z.Max
۲۱ فروردین ۱۴۰۰دوست من اتفاقا وقتی داشتم کامنت بالا رو مینوشتم، استهلاک بالای انجین کم حجم تالیسمان توی ذهنم اومد… که حتی با اضافه کردن اکتان های درجه یک خارجی به هر باک بنزین سوپر، بازم قبل از ۱۰۰ هزار کیلومتر دردسرای خانمان سوزی داشتن!
میثم
۲۰ فروردین ۱۴۰۰طراحی بیرونیش چنگی به دل نمیزنه
ولی داخلش عالیه
رامتین
۲۰ فروردین ۱۴۰۰بنظرم فروش نخواهد کرد. E کلاس را آدم رها کنه اینو بگیره!! اینقدر هم بحث لوکس را به زبون نیارید. یه چیزی کلا یاد گرفتیم میگیم.
سگ سرابی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰حتما هم فروش خواهد کرد . نکنه طالع بین چیزی هستی که با اطمینان حرف می زنی
Ramin
۲۰ فروردین ۱۴۰۰زیبا پر ابهت و واقعا پر آپشن…..
با اینکه به DS علاقه دارم ،ولی با 46 هزار پوند(میشه 50 هزار دلار ) به نظرم جنسیس G80 خیلی مناسب تره…
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰به احتمال زیاد مثل بقیه دی اس ها چندان موفق نمیتونه باشه.با توجه به سیاست های قیمت گذاری و ساختهش.امروزه مردم مثل قبل نیستند که از روی ظاهر ماشین بخرند میرند نه تنها کیفیت و پرفورمنس و خیلی فکت های دیگه ی یک ماشین رو بررسی می کنند بلکه مال رقبا رو هم بررسی می کنند.تا بنز و بی ام و و لکسوس و ائودی و جگوار هست کسی کم پیش میاد به این ماشین فکر بکنه.بنظر من عقلانی نیست.بماند eکلاس و سری 5 وزنه های این کلاس هستند
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰اتفاقا الان هم مردم عادی به ظاهر ماشین بسیار اهمیت میدن… واسه همینه کراس اورها پیشتاز شدند… و در مرحله بعد شرایط خرید یا لیزینگ واسه شون اهمیت داره… کلا تو دنیا معیار خرید اتومبیل چیزی به جز تمایلات ماشین دوستای سایتهای خودرویی هست.
mahan
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ظاهر دیگه مشخصه نیست جز الزامات شده چون اکثریت ظاهر بسیار خوبی دارند و ماشینی که ظاهر نداشته باشه از چرخه کنار گذاشته میشه
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰دقیقا درست میفرمایید جناب ماهان عزیز
ملاک انتخاب خودرو تو اروپا و مخصوصا فرانسه با آمریکا متفاوته… کلا حس ناسیونالیستی تو اروپا زیاده و محصول خودشون رو ترجیح میدن به محصولات بهتره غیر اروپایی… الان محصولات اشکودا و سئات و… خیلی خوب شدن ولی اون موقع هم که محصولات زشتی تولید می کردند بازم تعدادش تو کشورهای اروپایی زیاد بود… مشخص بود که حمایت از تولید اتحادیه اروپا واسه اشون خیلی مهم بوده و هست
mahan
۲۱ فروردین ۱۴۰۰بله اقا محسن عزیز.حس ملی گرایی مخصوصا تو اروپای میانه بیداد میکنه و بخش دیگر هم به علت مالیات زیاد برای خودرو های وارداتی هست.شاید باورتون نشه قیمت تموم شده رنجروور توی انگلیس خیلی کمتر از یک اس یو وی میان رده امریکایی یا ایتالیایی تموم میشه اگه دقت کنیم متوجه میشیم ماشین امریکایی خیلی کم هست توی انگلیس و اون موقع ها هم برای اینکه خودروسازی امریکا بتونه تو انگلیس فروش کنه کار خانه فورد خودرو های خودش رو در خودروسازی لیلاند منتاژ می کرد
GT
۲۲ فروردین ۱۴۰۰البته الان هم فورد فیستا پرفروش ترین خودرو بریتانیا هست که فکر کنم در خود انگلیس تولید میشه
میرخان
۲۰ فروردین ۱۴۰۰این ماشینو همونایی میخرن که پا میشن میرن پاریس عطر و ادکلن میخرن، پس باید ظریف وخاص و البته انتخابِ دلی داشته باشه
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰زنده باد… دیگه معیارهای اتومبیل لوکس استفاده از چرم و چوب و موتورهای حجیم و پرفورمنس به تنهایی نیست بلکه مسائلی مثل مد و فشن و مدرن بودن از لحاظ دنیای مجازی و توجه به سلیقه سلبریتی ها هم به شرایط لوکس بودن اضافه شده… کره ای ها کی پاپ رو راه انداختن واسه همین..یه روزی باید هیوندایی و جنسیس و کیا صاحب نوعی تفکر باشند تا خودرو ها شون فروش بره. حالا دیگه صاحبان کمپانی ها علاوه بر اینکه باید متخصص تولید خودرو باشند باید خط مشی هنری و تفکر مدرن هم داشته باشند… ایلان ماسک یا جف بزووس هر چی بسازند خریدار داره…
mohsen.g
۲۰ فروردین ۱۴۰۰زنده باد… دیگه معیارهای اتومبیل لوکس استفاده از چرم و چوب و موتورهای حجیم و پرفورمنس به تنهایی نیست بلکه مسائلی مثل مد و فشن و مدرن بودن از لحاظ دنیای مجازی و توجه به سلیقه سلبریتی ها هم به شرایط لوکس بودن اضافه شده… کره ای ها کی پاپ رو راه انداختن واسه همین..یه روزی باید هیوندایی و جنسیس و کیا صاحب نوعی تفکر باشند تا خودرو ها شون فروش بره. حالا دیگه صاحبان کمپانی ها علاوه بر اینکه باید متخصص تولید خودرو باشند باید خط مشی هنری و تفکر مدرن هم داشته باشند… ایلان ماسک یا جف بزووس هر چی بسازند خریدار داره…
محمدرسول صمدی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰عالی و خیلی شیک
قطعا در آینده پیشرفتهای چشمگیری میکنه این ds
علیرضا
۲۰ فروردین ۱۴۰۰من که پسندم شده
همه چیزش خوبه
مهدی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰به نظر من از نظر کیفی بالاتر از رقبای المانیه… پژو سیتروئن بهترین ها رو میسازه
RezaRs
۲۰ فروردین ۱۴۰۰برعکس من فکر میکنم کیفی بالاتر نباشه
نمی دونم دستم نمیزه حتی تو فکرم هم اینو بخرم ?
MOS
۲۰ فروردین ۱۴۰۰حتی اگه پنج هزار دلار ارزون تر بودم باز من سری پنج رو انتخاب میکردم
Achtung
۲۰ فروردین ۱۴۰۰کمتر شرکتی جرات میکنه قیمتش رو روی بنز و بی ام و بذاره
محمد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰طراحی خیلی خوبی داره ولی سخته بنز و بی ام و رو ول کنی اینو بخری
مهردادکمال
۲۱ فروردین ۱۴۰۰شکستش قطعیه
کلا در کلاس اتوموبیل لوکس رقابت سنگینه و مشتریا به معدود برندهایی اعتماد دارن
مهدی
۲۱ فروردین ۱۴۰۰فغانسوی متوهم ?
امیر
۲۸ خرداد ۱۴۰۰شده مثل آَئودی