تصاویری از محصول جدید سیتروئن برای بازار چین بنام C3L منتشر شده است. این خودرو در اصل نسخهٔ سدان از کراساوور سیتروئن C3-XR است که از سال ۲۰۱۴ در چین عرضه میشود. C3L توسط جوینت ونچر دانگفنگ پژو-سیتروئن ساخته شده و با توجه به این تصاویر، بخش زیادی از ظاهر آن با برادر کراساوورش مشترک است.
از جلو تشخیص تفاوت C3L با C3-XR بسیار دشوار است زیرا چراغهای جلوی آنها یکسان است و در اینجا نیز همان دیلایتهای LED عمودی در ورودیهای هوای زاویهای و جلوپنجرهٔ بیضیشکل نسخهٔ کراساوور به چشم میخورند؛ اما C3L در عقب کاملاً از C3-XR متمایز شده است.
در تلاش برای حفظ فضای داخلی، سیتروئن در این سدان کراس خط سقف صاف و بدون شیبی را ایجاد کرده که در انتها به پنجرههای عقب تقریباً عمودی میرسد. با توجه به اینکه درهای عقب C3L نسبت به نسخهٔ کراساوور تغییری نداشتهاند، ستون C خودرو بسیار پهن شده که در مقایسه با سدانهای مدرن امروزی نمای بسیار عجیب و زشتی دارد. در عقب نیز فرم کلی چراغها و سپر شباهت زیادی به C3-XR دارد اما با نگاهی دقیقتر میتوان متوجه شد که این دو قسمت بازطراحی شدهاند.
C3L جدید ۴,۵۰۵ میلیمتر طول، ۱,۷۴۸ میلیمتر عرض و ۱,۵۱۳ میلیمتر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۶۵۵ میلیمتر است. این سدان کراس صرفاً با یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو ارائه میشود که ۱۱۴ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال این نیرو هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد. سیتروئن C3L از سهماههٔ جاری با قیمت پایهای در حدود ۱۱۰ هزار یوآن معادل ۱۵,۵۷۵ دلار در بازار چین عرضه میشود.
رضا
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا طراحی افتضاحی از آب درآمده، یا رومی روم یا زنگی زنگ، این دیگه چیه
Enzo
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹وقتی میگن قیمهارو ریختی توماستا یعنی این .طراحش فککنم خودش عاشق سدانه ولی دوست دخترش عشقه شاسی داره .خب بایدم این ماشین این شکلی بشه
محمد
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹سدان شاسی میخوای بزنی بزن ولی حداقل پشتشو فست بک میزدی – حداقل از عمق فاجعه کاسته میشد
OMID
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مثل ماشینای شوتی شده
مهدی
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹کاش آمار درستی بود نشون میداد اصلا کسی این لگنو خریده؟!!
(Saeed(peugeot
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دوست عزیز هر خودروسازی یک یا چندین مدل شکست خورده تو سبد محصولاتشون دارند …از بی ام و بنز بگیر تا پژو و فولکس ….
ولی بعید میدونم هیچ جای دنیا به سیتروئن بگن لگن
meysam
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بنظر من بدرد ایران میخوره.
چون ارتفاع کفش از زمین زیاده و تو چاله چوله های خیابونا کفش نمیگیره
اون زه های دورش هم بازم بدرد ایران میخوره یکی از بغل بماله ( چیزی که تو ایران خیلی معموله) کمتر آسیب میبینه