سیتروئن C1 Furio هزینهی سواری کم و ظاهر خوبی دارد اما فاقد تواناییهای رقبا است.
اجازه ندهید که نوارهای مسابقهای، اسپویلر سقف و خروجی اگزوز قرار گرفته در وسط شما را گول بزنند. سیتروئن C1 Furio هاچبک داغی نیست. این خودرو از همان پیشرانهی سه سیلندر ۱.۲ لیتری ۸۱ اسب بخاری موجود در دیگر نسخههای C1 سود میبرد و البته گزینهی کوچکتر ۱ لیتری ۶۷ اسب بخاری نیز وجود دارد.
C1 Furio تلاش دارد تا خریداران جوانتر را که خواهان خودرویی با ظاهر اسپورت تر هستند اما هزینههای زیاد بیمهای مربوط به پیشرانههای قدرتمندتر را نمیخواهند به خود جذب کند. قطعاً دراینباره صرفهجوییهای هزینهای وجود دارد و مدل حاضر در تست در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ۴.۳ لیتری دارد.
بنابراین هزینههای سواری این خودرو با توجه به مصرف و آلایندگی کم پایین است. اخبار خوب این است که خرید این خودرو نیز ارزان درمیآید. خودرویی که ما تست کردیم ۱۱۲۰۵ پوند قیمت دارد اما با پرداخت ۲ هزار پوند پیشپرداخت و ماهانه ۱۴۵ پوند میتوانید صاحب این خودرو شوید. با وجود تجهیزات استانداردی چون ظاهر اسپورت تر به همراه رینگهای آلیاژی ۱۵ اینچی، دورشمار پیشرانه، سیستم تهویه مطبوع، شیشههای برقی و سیستم اطلاعات سرگرمی لمسی شاهد ارزش کاملاً خوبی هستیم.
سیتروئن C1 نیز همانند بسیاری از خودروهای شهری فرز و سبک سواری خوبی دارد اما وقتی آن را در برابر رقبایی چون اشکودا سیتی گو قرار میدهید جذابیت این خودرو کمی از دست میرود. فرمان خودرو سبک است و باعث راحتی رانندگی در شهر میشود اما همین امر در بزرگراه به نقطهضعف تبدیل میشود. سواری خودرو در راههای ناهموار کاملاً خوب است اما معنی حرفمان این نیست که C1 Furio در پیچها نیز خوب عمل کند. در عبور از پیچها شاهد تکانهای زیادی در بدنه هستیم.
C1 Furio تنها بهصورت ۳ سیلندر در دسترس است و بنابراین برای حمل افراد خیلی مناسب نیست و دسترسی به بخش عقبی برای افراد قدبلند با سختی صورت میپذیرد. این خودرو برای سفرهای کوتاه مناسب است اما فضای پای عقب نقطه قوت این خودرو نیست. به همین ترتیب فضای صندوق ۱۹۶ لیتری نیز به ویژه از نظر اندازه یا شکل کاربردی نیست اما میتوانید با تا کردن صندلیهای پشتی شاهد افزایش فضا به ۷۸۰ لیتر باشید.
مشخصات سیتروئن C1 Furio PureTech 82
قیمت: 11205 پوند
پیشرانه: 3 سیلندر ۱.۲ لیتری بنزینی
قدرت/گشتاور: 81 اسب بخار/۱۱۶ نیوتون متر
گیربکس: 5 سرعته ی دستی، دیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 10.۹ ثانیه
حداکثر سرعت: 170 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 4.۳ لیتر در هر صد کیلومتر
جواد
۲۲ مهر ۱۳۹۵یعنی به بعضی ها دوچرخه هم بدی اول شتاب صفر تا صد اون اندازه میگیرن
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
سیتروئن همیشه سعی کرده محصولاتی متفاوت با رقبا تولید کنه.
واقعا هم این تفاوت در ظاهر وجود داره.
البته یک تفاوت آزار دهنده نیست.
بلکه زیبایی و جذابیت خاصی در طراحی های وجود داره.
king 918
۲۲ مهر ۱۳۹۵زشت اما واقعی /////
مزخرف اما واقعی////
armaaaaan
۲۲ مهر ۱۳۹۵از نمای جلو یکم منو یاد نیسان جوک میندازه…
ماشین جالبیه
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵مصرف سوختش عالیه
GOD BLESS JAPAN
۲۲ مهر ۱۳۹۵ماشین باحالیه مصرف پایینی داره . سایزش کوچیکه برای شهر های بزرگی مثل لندن یا تهران فوق العادست.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵برای ترافیک تهران عالیه
(ali (CHEVY NOVA
۲۲ مهر ۱۳۹۵تو محصولات این برند یه مدل هست که مثل زانتیا عقبش میخوابه اسمش یادم رفته خیلی زیباس
چند وقت پیش تو خیابون سبلان جنوبی تهران یه دهه 70 رو دیدم بسیار با وقار و زیبا بود
توش مثل هواپیما بود خیلی خوشم اومد
اسمش اون مدل چی بود؟؟؟؟
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵C5 ?
(ali (CHEVY NOVA
۲۲ مهر ۱۳۹۵نه مجید یه مدل قدیمی هستش از دهه ی 50 تا 70 تولید شده
amir
۲۲ مهر ۱۳۹۵XM
Madjid911 GT2
۲۲ مهر ۱۳۹۵.
ماشالله به این دوستمون.
درسته XM.
.
مثل همیشه زیباست.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مهر ۱۳۹۵خیلی
احسان
۲۳ مهر ۱۳۹۵Citroen DS
hamid_hk
۲۲ مهر ۱۳۹۵مثال بارز چشم چشم دو ابرو هستن ایشون.
GOD BLESS AMERICA
۲۲ مهر ۱۳۹۵این ماشین برای استفاده دو نفر اون هم در شهرهای فرانسه و ایتالیا مناسب است.
اما نفر سوم مطمئنا تا رسیدن به مقصد در صندلیهای ردیف عقب به تمامی گناهان خود اعتراف خواهد کرد ، آخه از شکنجه بهتره:
فضای سر و پای نا کافی + کابین نا آرام در پیچ ها …!
:-$
حميد
۲۲ مهر ۱۳۹۵سیتروین همیشه متفاوته ولی خلاقانه من که مدل کاکتوس رو خیلی دوست دارم
اینهم بجز طرح پشتش خوبه
احمد باقری
۲۲ مهر ۱۳۹۵در نوع خودش، بد نیست.