مرحلهٔ یکهشتم نهایی، دور ششم، قسمت سوم، آخرین دوئل از گروه کراساوورهای کامپکت
نتیجهٔ دوئل قبلی بین جیپ چروکی و مزدا CX-5
مجموع آراء: ۱۱۱۸
آراء جیپ چروکی: ۵۲۶
آراء مزدا CX-5: 592
پیروز دوئل: مزدا CX-5 با کسب ۵۳ درصد از کل آراء
هوندا CR-V | نیسان ایکستریل |
هوندا CR-V | |
فولکسواگن گلف آلترک | سیتروئن C5 ایرکراس |
؟ | |
جیپ کامپس | نیسان قشقایی |
جیپ کامپس | |
فولکسواگن تیگوآن | میتسوبیشی اکلیپس کراس |
فولکسواگن تیگوآن | |
رنو کاجار | پژو ۳۰۰۸ |
پژو ۳۰۰۸ | |
جیپ چروکی | مزدا CX-5 |
مزدا CX-5 |
فولکسواگن گلف آلترک
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴
نسل کنونی: اول
پلتفرم: MQB فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۳.۳ از ۵
سیتروئن C5 ایرکراس
تاریخ معرفی: نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷
نسل کنونی: اول
پلتفرم: EMP2 پژو-سیتروئن
امتیاز از کاربایر: –
سیتروئن C5 ایرکراس | فولکسواگن آلترک | |
پیشرانه | ۱.۸ لیتری I4 | ۱.۸ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | توربوشارژ |
قدرت | ۲۰۵ اسب بخار | ۱۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۲۸۰ نیوتن متر | ۲۸۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته اتوماتیک | ۶ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | جلو | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | – | ۷.۸ ثانیه |
حداکثر سرعت | – | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۶.۹ لیتر (ترکیبی) | ۶.۷ لیتر (ترکیبی) |
ظرفیت باک | ۵۳ لیتر | ۵۵ لیتر |
وزن | ۱۵۳۰ کیلوگرم | ۱۴۶۲ کیلوگرم |
طول | ۴.۵۱ متر | ۴.۶۸ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۳ متر | ۲.۶۳ متر |
حجم صندوق بار | ۵۲۰ لیتر | ۶۰۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
رینگ و لاستیک | ۱۸ اینچی ۲۳۵ | ۱۷ اینچی ۲۰۵ |
قیمت پایه | ۲۴,۵۸۰ دلار | ۲۶,۸۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10053823]
Ahmad
۲۱ تیر ۱۳۹۷با توجه به جدول مشخصات فنی سیتروئن ولی اگه شتاب و حداکثر سرعتش رو هم مینوشت بهتر میتونستیم انتخاب کنیم اما طراحی داخلی سیتروئن و همینطور ظاهرش نسبت به فولکس بهتره و البته قیمتش هم پایینتره.
علی
۲۱ تیر ۱۳۹۷دوستان ی سوال ؟ سیتروئنه با این تیپ وحشی و شاسی بلندش که خیلی هم به نظر زیبا و خوش خط و خال میاد و عکسای حرفه ایی هم ازش تو مقاله گذاشتن درست چشمام دید که تک دیفرانسیله ؟!!!
یعنی چی اونوقت ؟!!
مگه شاسی بلند چینیه مثل همینا که تو ایرانه که از شاسی بلند بودن فقط ظاهر و ارتفاع به ارث بردن و خبری از اصل قضیه نیست . من خودم به فولکس رای میدم حداقل همه جا روئه و اهل بزک دوزک نیست .
با تچکر
Hamid...Audi
۲۱ تیر ۱۳۹۷گروه پژو سیتروئن ماشین دو دیفرانسیل نداره اصلا.حتی شاسی بلند های بزرگ این گروه هم دیفرانسیل جلو هستن.
علی
۲۱ تیر ۱۳۹۷جالبه من خبر نداشتم . ولی ی نگاه به هیکل و شاسی سیتروئنه میکنی اولین ماشینی که جلوی چشات میاد رنو داستر خودمونه که هم تک دف داره هم دو دف . یعنی سیتروئن C5 بالا از رنو داستر کمتره؟!! وقتی شاسیش انقد شبیهه به رنو داستره و ما داریم از ماشینی بنام ایرکراس صحبت میکنیم چرا نباید دو دف باشه؟!!
بازم ممنون از اطلاع رسانیت.
با تچکر
مهدی
۲۱ تیر ۱۳۹۷به قدمت و اعتبار اثبات شده فولکس اعتماد میکنم واز اونجایی که دو دیفرانسیلس خیلی کاربردی تره
حمیدرضا
۲۱ تیر ۱۳۹۷به خاطر زیبایی به سیتروئن رای دادم به نظرم این سبک ماشین ها خیلی نیازی به چهار چرخ محرک ندارن با اینکه از نظر فنی فولکس گزینه بهتری هست ولی من انتخابش نمی کنم
Cristiano Rolambo
۲۱ تیر ۱۳۹۷طراحی سیتروئن یادآور ماشین اسباب بازیه !
Alireza
۲۱ تیر ۱۳۹۷چرا پژو سیتروئن نمی تونه تکنولوژی دو دف رو بسازه
مهمان
۲۱ تیر ۱۳۹۷چون کسی که دو دف میخواد دنبال پژو سیتروئن نمیره D:
(Saeed(peugeot
۲۱ تیر ۱۳۹۷خداییش من نمیگم فولکس واگن بد ماشینیه…
یه برنده خیلی قوی…با اعتبار ….آلمانی با کیفیت…
ولی من به شخصه عاشق فرانسوی ها هستم علل الخصوص گروه پژو سیتروئن…..
ولی جدا از این حرفا این سیتروئن سرتره به این فولکس…چه ظاهری…چه طراحی داخلی و چه فنی..
رای من سیتروئن c5 ایرکراس.
سروش
۲۱ تیر ۱۳۹۷فولکس گلف با وجود دو دیفرانسیل بودن، طول بیشتر، وزنش کمتره و شتابش هم مطمئناً بهتره. قابلیت اطمینان فولکس. طراحیش رو هم تریجیح میدم به شلوغ کاری و بی کیفیتی سیتروئن
Landscape
۲۱ تیر ۱۳۹۷طراح سیتروئن شکلات تخته ای زیاد دوست داشته
محمد رضا
۲۱ تیر ۱۳۹۷من یک خودروی آلمانی رو به هیچی ترجیح نمیدم
Ahmad
۲۱ تیر ۱۳۹۷فکر کنم امدی تعریف کنی از بیخ و بن زدی خراب کردی داداش . خخخخ.
Genius
۲۳ تیر ۱۳۹۷مقایسه خودروی طراحی شده در سال 2014 با رقیب معرفی شده در سال 2017 از اساس اشتباهه برای اینکه اونورآب ماه به ماه تکنولوژی پیشرفت میکنه ایران که نیست سی سال 405 فرتوت مونتاژ کنن!!