سیتروئن معتقد است به منظور موفقیت در بازار کنونی باید حضور پررنگی در کلاس خودروهای رده میانی داشته باشد و به همین خاطر هماکنون در حال برنامهریزی برای تولید سدان پرچمدار جدیدی است.
این خودرو به عنوان جایگزین مدلهای C5 اروپایی و C6 چین مطرح بوده و انتظار میرود در سالهای ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ عرضه شود.
مدیرعامل سیتروئن لیندا جکسون میگوید:
چیزی که این خودرو نخواهد بود یک C5 جدید است بلکه یک سدان جدید بزرگ است زیرا داشتن چنین خودرویی نشان دهنده بزرگی آن خودروساز بوده و برای اینکه کمپانی معتبری محسوب شوید باید طیفی از خودروهای کوچک، متوسط و بزرگ از جمله شاسی بلندها را داشته باشید. با انجام مناسب این کار بستر لازم برای موفقیت و سوددهی فراهم میشود.
همانند تمامی خودروهای مفهومی، این خودرو برای بررسی واکنش مشتریان ساخته شد و در آینده تکامل خواهد یافت؛ اما من میدانم که آن را دوست دارم. این کانسپت روی خودروی تولیدی ما تأثیر خواهد گذاشت و دیدی از یک سدان پرچمدار لوکس بدون هیچگونه شاخصههای سنتیای همچون کروم، چرم یا چوب ارائه خواهد نمود. خودروی مورد بحث همچنین میتواند نمایشگاهی از راحتی ایده آل ما از نظر کابین و توازن هندلینگ و سواری باشد.
موضوع مهمتر اینکه سدان جدید به سیتروئن کمک خواهد کرد فروش خود در چین را که دومین بازار بزرگ این برند محسوب میشود افزایش دهد زیرا سدان های مدرن بزرگ در این کشور فروش بسیار خوبی دارند.
F۲۲RAPTOR
۳۰ دی ۱۳۹۶چیزی که من از این مقاله برداشت کردم
یه ماشین تورده آزرا و کدنزا
Raha
۳۰ دی ۱۳۹۶F22
و نمای جلو زیبا
F۲۲RAPTOR
۳۰ دی ۱۳۹۶بله واقعا
محمد
۳۰ دی ۱۳۹۶یه ماشبن خوب و استاندارد اروپایی و با شخصیت..
حمید
۳۰ دی ۱۳۹۶یک اشغال فرانسوی دیگه
سياوش
۳۰ دی ۱۳۹۶اینایی که خیلی از ماشینای فرانسوی عقده دارن و ازشون بد میگن همونایی هستن که تو کف داشتن یه۲۰۶تیپ ۲ کارکرده شنا میکنن
به قول مدیری دیدم که میگم
مانی
۳۰ دی ۱۳۹۶با نمای عقبش خیلی حال کردم منو یاد جلوی مکارن 720 و لکزز میندازه خخخخخخخخ
کلا خیلی خوشکله و مطمئنم سواریش مثله همه سیتروئن ها نرم و بیصداست
بر عکس بیشترکره ایها که نسبت به سیتروئن
خشک و پرصدا ترن و اینکه هرکی سیتروئن داشته ازش خیلی راضی بوده
نمیدونم چرا تو بازا سیتروئن نمیتونه کره ایها رو شکست بده و یا حتی کمی
عرصه رو بر اونها تنگ کنه