سیتروئن E-Mehari باز هم ثابت میکند که این خودروساز فرانسوی هنوز هم خودروهای عجیبوغریبی میسازد.
سیتروئن میخواهد که روح مهاری قدیم (ژیان خودمان!) را در خودرویی الکتریکی نشان دهد. درست است که خودروهای مضحکتری در بازار وجود دارند اما آن خودروهای عجیب توسط خودروسازان کوچکی ساخته میشوند اما سیتروئن به تولید انبوه خودرو میپردازد.
هماکنون این خودرو در واقع در مراحل اولیه بوده و فاقد ایربگ است. همچنین از پانلهای پلاستیکی در بدنه استفاده میکند و نیروی تولیدی پیشرانهی تمام الکتریکی آن ۶۷ اسب بخاری است. باتریهای پلیمری لیتیومی آن محدودهی حرکتی شهری ۲۰۰ کیلومتری دارد اگرچه که باتریهای لیتیوم پلیمری به اندازهی باتریهای لیتیوم یونی رضایتبخش نیستند و باید هر ۴۸ ساعت دوباره شارژ شوند.
این خودرو که تنها در فرانسه در دسترس بوده ۳۱,۳۰۸ دلار قیمت دارد! باید خاطرنشان کرد که این قیمت مجموعهی باتریها را دربر نمیگیرد و برای هر ماه باید ۸۸ دلار دیگر نیز پرداخت کرد.
uss zumwalt DDG-1000
۱۰ مهر ۱۳۹۵همین که سیتروئن اولین خودرو دیفرانسیل جلو در جهان ساخت مدرک کافی که خودروساز مطرحی میباشد
only bmw m series
۱۱ مهر ۱۳۹۵اولین سیستم پنوماتیک جهان رو زد که اون به نظرم افتخار بزرگتری هست هیچ ماشینی به نرمی و راحتی سیتروئن نیست کلا طرح هاش عجیب غریبه
Madjid R8 V12 TDI Le Mans
۱۱ مهر ۱۳۹۵درسته.
سیتروئن در تعلیق مطمئنا استاد شماره 1 دنیاست.
سینا
۱۰ مهر ۱۳۹۵یه سوال کاملا فنی… اگه یه روز بارون اومد و سقف رو باز کردی ولی بازم سردت بود شیشه رو چه جوری میدی بالا (اگه باشه)
armin
۱۰ مهر ۱۳۹۵۳۱ هزار دلار؟؟؟؟ یعنی هم قیمت سری ۳؟؟؟
فقط آمریکایی
۱۰ مهر ۱۳۹۵خیلی خیلی گرونه
حمیدرضا
۱۰ مهر ۱۳۹۵طراحی جالبی داره خاص هست شاید زشت شاید زیبا
حميد
۱۰ مهر ۱۳۹۵سیتروین سنت شکنی میکنه این مزیت خوبیه برا متفاوت بودن
در ضمن قیمتش گرونه