در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات خودروی پیکان و پیکان وانت را بر اساس نرخهای اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران در سال ۱۴۰۳ تقدیم شما عزیزان میکنیم.
وانت پیکاپ ها جزو خودروهای کاری محسوب میشوند و اهمیت زیادی برای کشاورزان، صنعتکاران و مشاغل گوناگون دارند. صنعت خودروی کشور اگرچه وضعیت قابل قبولی ندارد اما در بخش وانتها عقبماندگی آن مشهودتر است و مثال بارز آن را میتوان تولید خودروهایی همچون پیکان وانت، زامیاد ۲۴، آریسان و سایپا ۱۵۱ دانست. به دلیل ماهیت کاری این دسته از خودروها، مالکان توجه ویژهای به هزینه و استهلاک قطعات دارند و به همین خاطر در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات پیکان وانت را خدمت شما عزیزان تقدیم کردهایم. با مطالعه این مقاله می توانید به هزینه های حدودی سرویس و نگهداری پیکان و پیکان وانت دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است هزینه و اجرت تعمیرات خودروی پیکان نیز به دلیل شباهت ساختاری، مشابه پیکان وانت خواهد بود. همچنین برای اطلاع از هزینه تعمیرات خودروهای بازار می توانید به صفحه ویژه آن مراجعه نمایید.
هزینه و اجرت تعمیرات پیکان و پیکان وانت – ۱۴۰۳
در جدول زیر میتوانیم لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات پیکان و پیکان وانت در سال ۱۴۰۳ را بر اساس نرخهای اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران مشاهده کنیم:
ردیف | شرح خدمات | پیکان و پیکان وانت |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۳۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض واشر منیفولد دود و بنزین | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۶,۲۰۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض فشنگی روغن | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | فیلرگیری سوپاپ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض واتر پمپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض تسمه کولر | ۰ |
۱۴ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۰ |
۱۶ | تعویض کاتالیست | ۰ |
۱۷ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۰ |
۲۵ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض دسته موتور راست | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض دسته موتور چپ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض باک بنزین | توافقی |
۳۱ | تعویض پمپ بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض لوله رفت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض منبع کنیستر | ۰ |
۳۶ | تعمیر کامل گیربکس | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض کیت کلاچ | ۸,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض لیور دنده | ۰ |
۴۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعمیر پمپ کلاچ پایین و هواگیری | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعمیر پمپ کلاچ بالا و هواگیری | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | باز و بستن پلوس و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض بلبرینگ پلوس عقب | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | تعویض رام زیر موتور | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۰ | باز و بستن طبق و تعویض بوش | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | باز و بست کمک عقب هر طرف | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | بادگیری فنرهای عقب دو طرف | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۰ |
۶۴ | تعویض منبع هیدرولیک | ۰ |
۶۵ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۰ |
۶۶ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۰ |
۶۷ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۰ |
۶۸ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۰ |
۶۹ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۰ |
۷۰ | تنظیم غربیلک فرمان | ۴۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۰ |
۷۳ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۰ |
۷۴ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۰ |
۷۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۰ |
۷۷ | تعویض ترمینال ترمز | ۰ |
۷۸ | تعویض پمپ ترمز | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۰ |
۸۰ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۰ |
۸۵ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
مالکان خودرو در صورت هرگونه شکایت درباره هزینه و اجرت تعمیرات پیکان و پیکان وانت میتوانند با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی استان تهران، شمارههای ۸۵۵۴۳۲۰۰ و ۸۵۵۴۳۲۰۱ اتاق اصناف تهران و ۷۷۵۳۱۷۲۳ اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران تماس حاصل نمایند.
Heavy-Duty
۱ مهر ۱۴۰۲ظرفیت یدک کشی و ظرفیت بار پیکاپ ها را بر اساس چه معیار هایی اعلام می کنند؟
Iran khodro
۱ مهر ۱۴۰۲کیفیتی که وانت اریسان ۲ در اختیار شما میزاره،هیچ کمپانی نمیزاره!!!!
مثلا فورد f150 امریکایی،خبر اومده شاسیش هنگام بار زدن اسیب دیده ولی اریسان چی؟!!!
ای ایران خودروی کبیر،به صغیران رحم کن!
ماشالا پرشین کار ماشالا ایرانی ماشالاه💫💯💥🇮🇷🇮🇷💯💥
Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲
۱ مهر ۱۴۰۲ایران خودرو به صغیران رهم کن :)))))))))به نظر تو از ایران خودرو صغیر تر هست؟ بازم یک ترول دیگه و بله اف ۱۵۰ کمر کج میکنه اریسان سالم تاره اگه اف ۱۵ کج میشه اون دیگه له میشه
آقای اشتری از شما خواهشمندم این گونه ترول هارو درسایت نزارید که این سایت مثل بقیه سایت ها نشه
متشکرم از شما
Anti Tesla
۱ مهر ۱۴۰۲دوست عزیز شما رقیب خوبی برای Tesla جان هستید!
چند وقت دیگی باید نام کاربری خود را به
[Anti Iran khodro] تغییر بدهم!
datsun
۲ مهر ۱۴۰۲چه جالب فن ایران خودرو هم داریم:)
Enzo Ferrari 2008
۱ مهر ۱۴۰۲وانت باردو بهتره
محمد
۷ شهریور ۱۴۰۳سلام
قیمت ها به ریال هست دیگه ؟؟؟
شاهین
۲۱ مهر ۱۴۰۳سلام بله
JAPAN
۲۱ مهر ۱۴۰۳آقای شاهین توی خود مقاله بنویسید قیمت ها به ریاله چند بار دیدم میپرسن
amirkhanzadeh
۲۱ مهر ۱۴۰۳👍
کوروش
۲۱ مهر ۱۴۰۳این اریسان ۲ ها ماشین بدی نیستن با این قیمت اگر کمرشون نشکنه موتور قوی و خوبی دارن با esp و حداقل امکاناتی که دارن برای کار جواب میدن
حسین
۲۱ مهر ۱۴۰۳کاش یک آریسان سه هم تولید بشه ، با موتور tu5+ و گیربکس اتومات ، فرمان و صندلی برقی ، صندلی با ماساژور .
برای کسانی که در کوچه ها دنبال ضایعات میگردن ، از شر دنده راحت بشن.
JAPAN
۲۱ مهر ۱۴۰۳کسی که اینو میخره دیگه چرا باید بره دنبال ضایعات🤣