در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات مدلهای مختلف پژو ۲۰۷ در سال ۱۴۰۳ بر اساس نرخهای اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما عزیزان تقدیم میشود.
تولید پژو ۲۰۶ در کشور ما منشأ اتفاقات بسیاری شده است. این خودروی هاچبک که طرفداران زیادی دارد در ادامه تولید به شکل صندوقدار نیز ارائه شد و پس از آن نیز ایرانخودرو با ایجاد تغییراتی در بدنه و کابین آن را با نام ۲۰۷ عرضه نمود درحالیکه خودروی موردبحث در واقع نسخه فیس لیفت ۲۰۶ با نام اصلی ۲۰۶ پلاس است. پژو ۲۰۶ پلاس در سال ۱۳۸۹ شمسی وارد کشورمان شد و با نام پژو ۲۰۷i به بازار معرفی گردید. این خودرو تنها به مدت دو سال در خط تولید ایرانخودرو قرار داشت و کل مجموع تولید آن نیز کمی بیش از بیش بیست هزار دستگاه بود که با تشدید تحریمهای ظالمانه غرب، به این روند خاتمه داده شد هرچند ایرانخودرو دوباره عرضه آن را با برخی تغییرات از سر گرفته و نسخههای گوناگونی را روانه بازار کرده است. در ادامه هزینه و اجرت تعمیرات ۲۰۷ را خدمت شما عزیزان تقدیم میکنیم.
هزینه و اجرت تعمیرات ۲۰۷ در سال ۱۴۰۳
در جدول زیر هزینه و اجرت تعمیرات ۲۰۷ در سال ۱۴۰۳ بر اساس نرخهای اعلامی رسمی از سوی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران خدمت شما تقدیم شده است:
ردیف | شرح خدمات | پژو ۲۰۷ دندهای | پژو ۲۰۷ اتوماتیک |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعویض رینگ و یاتاقان و باز و بست سر سیلندر و کارتل | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور و متعلقات جهت شاسی کشی | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | باز و بست منیفولد هوا | ۵,۷۰۰,۰۰۰ | ۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۶ | باز و بست منیفولد دود | ۹,۶۰۰,۰۰۰ | ۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۸ | باز و بستن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹ | تعویض اورینگ های پایه فیلتر | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض واشر درب سوپاپ دو طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۳ | فیلرگیری یا شیم بندی سوپاپ | ۰ | ۰ |
۱۴ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض هوزینگ واتر پمپ | ۰ | ۰ |
۱۶ | تعویض تسمه تایمینگ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض تسمه دینام | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | تعویض فولی سر میلنگ و باز و بست تسمه دینام | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض کاتالیست | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض شمع | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | تعویض ترموستات | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۵ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض منبع انبساط | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ پلیمری | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض شینگ بخاری بلند | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض سه راهی آب پشت موتور | ۰ | ۰ |
۳۶ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض پایه دسته موتور راست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض دسته موتور راست | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض دسته موتور پایین درجا | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض دسته موتور پایین و باز و بستن پلوس | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
۴۳ | تعویض پمپ بنزین | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض لوله رفت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض شلنگ برگشت بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | تعمیر کامل گیربکس | ۱۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۵۵,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | تعویض دیسک و صفحه و بلبرینگ | ۱۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۰ | تعویض سیم کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۱ | تعویض کائوچویی پدال کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۲ | تعویض بوش های دوشاخه کلاچ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۳ | تعویض قیفی گیربکس و کیت کاسه نمدها | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۴ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۰ | ۰ |
۵۵ | تعویض ماهک تقسیم دنده روی رام | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۶ | تعویض ماهک دنده هر کدام | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۷ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | باز و بستن پلوس راست و تعویض بلبرینگ پلوس | ۵,۳۰۰,۰۰۰ | ۵,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض رام زیر موتور | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | باز و بستن طبق و تعویض بوش هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | تعویض میل موج گیر جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | تعویض قرقری بازویی فرمان هر طرف | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر | ۲,۳۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۴,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | باز و بستن ژامبون هر طرف | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعمیر کامل اکسل | ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۱۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | باز و بست اکسل جهت تعمیرات | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض توپی چرخ عقب و بلبرینگ هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعویض شفت بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض منبع هیدرولیک | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض پایه دینام | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض پولک بغل سیلندر و باز و بست اگزوز بغل و دینام و هیدرولیک | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تنظیم غربیلک فرمان | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۵,۵۰۰,۰۰۰ | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض پمپ ترمز با هواگیری | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض کالیپر چرخ جلو هر طرف | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض دیسک چرخ جلو دو طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض شلنگ ترمز جلو هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۱۰۳ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ | تعویض دیسک چرخ عقب دو طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۰۶ | تعویض کاسه چرخ عقب دو طرف | ۰ | ۰ |
۱۰۷ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۸ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۰۹ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۰ | ۰ |
۱۱۰ | تعویض لنت عقب دیسکی دو طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۱ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۲ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۱۳ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
مشخصات فنی پژو ۲۰۷
در جدول زیر مشخصات فنی مدلهای مختلف پژو ۲۰۷ ذکر شده است:
پژو ۲۰۷ دندهای | پژو ۲۰۷ اتوماتیک | |
نوع موتور | ۴ سیلندر TU5 | ۴ سیلندر TU5 |
حجم موتور | ۱۵۸۷ | ۱۵۸۷ |
قدرت (اسب بخار) | ۱۰۵ | ۱۰۵ |
گشتاور (نیوتون متر) | ۱۴۲ | ۱۴۲ |
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) | ۱۹۰ | ۱۹۰ |
شتاب صفر تا ۱۰۰ (ثانیه) | ۱۱.۶ | ۱۲.۶ |
گیربکس | ۵ دنده دستی | اتوماتیک |
مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر) | ۸.۸/۵.۴/۶.۶ | ۹.۹/۵.۵/۷.۱ |
طول/عرض/ارتفاع (میلیمتر) | ۳۸۷۲/۱۶۶۹/۱۴۴۱ | ۳۸۷۲/۱۶۶۹/۱۴۴۱ |
فاصله بین دو محور چرخهای عقب و جلو (میلیمتر) | ۲۴۴۳ | ۲۴۴۳ |
وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی (کیلوگرم) | ۱۰۸۷ | ۱۱۱۸ |
حجم فضای صندوقعقب (لیتر) | ۲۴۵ | ۲۴۵ |
گنجایش مخزن سوخت (لیتر) | ۵۰ | ۵۰ |
قیمت پژو ۲۰۷
در ادامه قیمت مدلهای گوناگون پژو ۲۰۷ ذکر شده است:
مدل | توضیحات | قیمت نمایندگی | قیمت بازار |
---|---|---|---|
پژو ۲۰۷ | TU3-ESP | ۴۵۸,۴۰۵,۷۰۰ | ۶۴۶,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ تیپ ۵ | دستی | — | — |
پژو ۲۰۷ | دستی فرمان هیدرولیک | ۴۷۱,۵۲۸,۷۰۰ | ۷۱۶,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ | دستی پانوراما-ارتقا یافته | ۵۰۸,۷۰۷,۸۰۰ | ۷۹۱,۵۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ | دستی ۶ سرعته پانوراما | — | به زودی |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک | پانوراما TU5P-ارتقا یافته | ۶۱۲,۴۱۱,۷۰۰ | ۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک | سقف فلزی-۸۵ گانه | — | ۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰ |
پژو ۲۰۷ اتوماتیک | سقف قرمز | — | — |
مزایا و معایب پژو ۲۰۷
همانطور که در ابتدا عرض شد پژو ۲۰۷ در واقع همان ۲۰۶ با برخی تغییرات ظاهری و داخلی است و بنابراین نقاط قوت و ضعف ۲۰۶ درباره این خودرو نیز صدق خواهد کرد. طراحی بهروزتر، بازار خریدوفروش مناسب، پشتیبانی گسترده خدمات پس از فروش و پیشرانه نسبتاً کممصرف در مقایسه با رقبا جزو موارد قوت ۲۰۷ هستند درحالیکه فضای کابین و بار کم، کیفیت نه چندان بالای کابین و قیمت گرانتر برخی قطعات در مقایسه با ۲۰۶ جزو نقاط ضعف آن خواهند بود. با این تفاسیر شاید انتخاب پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت کمتر نسبت به ۲۰۷ شاید معقولتر باشد هرچند که ۲۰۶ تیپ ۵ دیگر تولید نمیشود.
حمزه
۲۵ شهریور ۱۴۰۲چه قدر هزینه ها ی تعمیر گرونه
پس ما چی سوارشیم ؟
شاهین
۲۵ شهریور ۱۴۰۲حالا این فقط دستمزد هست که البته تقریبا کسی هم رعایت نمیکنه و گرون تر میگیرن. شما هزینه قطعه رو هم حساب کن ببین چی میشه.
ابراهیم
۲۵ شهریور ۱۴۰۲سر جمع تمام این قطعات به اضافه خرید قطعات بیشتر از 207 صفر کیلومتر است.رحم و انصاف هم چیز خوبی است.که اتحادیه ندارد.
gholii
۲۵ شهریور ۱۴۰۲من خودم سه سال توی مکانیکی هم مغازه وهم نمایندگی وردست اوستا بودم و اگه بخوام از کلاهبرداری ها و کم فروشی ها و خرج تراشی ها و خرابکاری ها و …… روایت کنم باید چند فصل کتاب قطور بنویسم تا همه چیی رو گگفته باشم…برای همین چیزا هم از این حرفه پولساز اومدم بیرون و الان دارم سماق میمکم ولی در عوض شبا راحت و آسوده سر بر بالین می ذارم.
پیرمرد قدیمی
۲۵ شهریور ۱۴۰۲درود بر تو انسان شریف
متاسفانه تو این دوره زمونه از فنی ماشین و قیمت مکانیک ها سردرنیاری بدجوری کلاهت پس معرکس هزینه تعمیرات و اجرت خودرو های کلاسیک که نمیشه منکرش شد هر مکانیکی ببری از نایاب بودن قطعاتش میناله و سرکیسه میکنه ولی برای خودرو های روز داخلی و وارداتی باید یه ثبات قیمت برای قطعه و اجرت باشه تا ملت بیچاره نشن.
amirkhanzadeh
۲۸ مهر ۱۴۰۳👍
حميدرضا
۲۶ شهریور ۱۴۰۲قیمت های نمایندگی جالبه ، برقی از هیدرولیک ارزون تره 😂 بعد عارض شم تیو۳ از تیو۵ گرون تره ، قیمت نمایندگی رو مسولین گزاشتن ولی بازار راه خودش رو می ره و به نسبت ارزش ماشین ها نسبت به هم قیمت می زاره پس نتیجه می گیریم تا این نادان ها در خودرو سازی مسولی چیزی هستن هیچ امیدی به اینده این فرغون ها نداشته باشین
۲۶ شهریور ۱۴۰۲باوا این چیه با پولش x22 بخر بخدا بهتره اگه از کارخونه میخری برو ثبت نام کن وقتی تحویل گرفتی بفروش x22 بخر درسته چینیه ولی به ولله بهتره
پوریا
۲۶ مهر ۱۴۰۲سلام اجرت
تعویض یک عدد چراغ (چراغ جلو کلش نه لامپاش) چقدر هست