در این مقاله هزینه و اجرت تعمیرات کوییک دندهای و کوییک اتوماتیک را بر اساس نرخهای اعلامی سال ۱۴۰۳ خدمت شما عزیزان تقدیم کردهایم.
سایپا پس از معرفی تیبا به عنوان اولین خودروی ملی خود با استقبال مناسبی از سوی خریداران روبرو شد اما درعینحال انتقادات زیادی به طراحی ظاهری و داخلی این خودرو وارد میشد. به همین خاطر اواخر سال ۱۳۹۵ اقدام به معرفی کوییک کرد، خودرویی که در حقیقت نسخه ارتقا یافته از تیبا و به ویژه نسخه هاچبک آن محسوب میشود و هماکنون نیز در نسخههای گوناگون در دسترس مشتریان است. کوییک علیرغم تمامی کاستیهایی که دارد جزو ارزانترین خودروهای موجود کشور به شمار میرود و به دلیل طراحی بهتر در مقایسه با تیبا و قیمت پایینتر نسبت به دیگر هاچبک های موجود در بازار با استقبال زیادی روبرو شده است. در این مقاله میخواهیم هزینه و اجرت تعمیرات کوییک را ارائه دهیم.
هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در سال ۱۴۰۳
در جدول زیر میتوانیم لیست کامل هزینه و اجرت تعمیرات کوییک در سال ۱۴۰۳ را بر اساس نرخهای اعلامی اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو تهران مشاهده کنیم:
ردیف | شرح خدمات | کوییک دندهای | کوییک اتوماتیک |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ | ۷۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۴۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۷,۸۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۲۲,۹۰۰,۰۰۰ | ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض واشر کارتل و توری | ۹,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۱ | تعویض فشنگی روغن | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض شلنگ های بخار روغن | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۳ | تعویض واشر درب سوپاپ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۸,۴۰۰,۰۰۰ | ۹,۹۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | تعویض هوزینگ واتر پمپ | ۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض تسمه تایمینگ | ۷,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض تسمه دینام | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | تعویض تسمه کولر | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۹ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | باز و بستن تسمه دینام و هیدرولیک | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۲۱ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض کاتالیست | ۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۸,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۳ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۴ | باز و بست متعلقات جهت تعویض شمع | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۲۵ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض ترموستات | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض رادیاتور آب | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض منبع انبساط | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض لوله های فرعی زیر اگزوز | ۰ | ۰ |
۳۵ | تعویض فشنگی آب | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۳۶ | تعویض دسته موتور راست | ۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۰ | ۰ |
۳۸ | باز و بست رام زیر موتور جلو و عقب | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۳۹ | تعویض باک بنزین | توافقی | توافقی |
۴۰ | تعویض پمپ بنزین | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعویض فیلتر بنزین | ۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض لوله رفت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض منبع کنیستر | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۳,۸۰۰,۰۰۰ | ۶۰,۷۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض کیت کلاچ | ۱۱,۰۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۷ | تعویض سیم کلاچ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۸ | تعویض بوش های دو شاخه کلاچ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۴۹ | تعویض لیور دنده داخل اتاق | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۰ | تعویض بوش لیور | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۱ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۰ | ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض سنسور کیلومتر | ۰ | ۰ |
۵۳ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۵۴ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۵ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۶۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۵,۸۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض رام زیر گیربکس | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۴,۳۰۰,۰۰۰ | ۴,۳۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۵,۶۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۲,۶۰۰,۰۰۰ | ۲,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۶۴ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | میزان فرمان دستی | ۱,۹۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | میزان فرمان با دستگاه | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۱ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۵,۴۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۳ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۱۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۵,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض منبع هیدرولیک | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۱,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۷,۳۰۰,۰۰۰ | ۷,۳۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۵,۰۰۰,۰۰۰ | ۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۶,۳۰۰,۰۰۰ | ۶,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۲ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۵۰۰,۰۰۰ | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۹,۵۰۰,۰۰۰ | ۸,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض لوله های هیدرولیک | ۹,۲۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۸۵ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۶ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۸,۳۰۰,۰۰۰ | ۸,۳۰۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض بوستر و باز و بستن پدال | ۱۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۶,۶۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۵,۹۰۰,۰۰۰ | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض ترمینال ترمز | ۵,۱۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض پمپ ترمز | ۴,۲۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۳,۶۰۰,۰۰۰ | ۳,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۴,۶۰۰,۰۰۰ | ۴,۶۰۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض لوله ترمز عقب | ۲,۴۰۰,۰۰۰ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۰۱ | تعویض لنت عقب کاسه ای و تعویض بلبرینگ دو طرف | ۴,۵۰۰,۰۰۰ | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۱۰۲ | تعویض سیم ترمز دستی بلند | ۶,۶۰۰,۰۰۰ | ۰ |
۱۰۳ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۴ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۰ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰۵ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۴,۸۰۰,۰۰۰ | ۵,۱۰۰,۰۰۰ |
مشخصات فنی کوییک
در جدول زیر مشخصات فنی مدلهای مختلف کوییک ذکر شده است:
کوییک معمولی | کوییک اتوماتیک | ||
طول (میلیمتر) | ۴۰۰۵ | ||
عرض – بدون در نظر گرفتن آینهها (میلیمتر) | ۱۶۷۸ | ||
ارتفاع (میلیمتر) | ۱۵۳۲ | ||
فاصله دو محور جلو و عقب (میلیمتر) | ۲۴۱۴ | ||
حجم صندوقعقب (لیتر) | ۲۸۵ | ||
وزن خالص (کیلوگرم) | ۱۰۶۵ | ۱۱۲۰ | |
نوع گیربکس | ۵ سرعته معمولی | اتوماتیک CVT | |
تعداد سیلندر | ۴ سیلندر خطی | ||
دریچه گاز | الکتریکی | الکتریکی | |
حجم موتور | ۱۵۰۳ | ||
حداکثر قدرت (اسب بخار) | ۸۶.۵ | ||
حداکثر گشتاور (نیوتون متر) | ۱۳۰ | ||
سایز تایر | ۱۸۵/65R14 | ||
مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر) | ۷.۲۲ | ۷.۶۷ | |
ظرفیت باک (لیتر) | ۴۱ | ۴۱ |
قیمت کوییک
برای اطلاع از آخرین قیمت کوییک صفر در بازار ایران به این صفحه از پدال مراجعه کنید.
مزایا و معایب کوییک
کوییک نیز همانند ساینا بر پایه تیبا شکل گرفته است و به همین خاطر برخی مزایای آن از جمله طراحی بهروزتر، استهلاک کم، مصرف سوخت مناسب در مقایسه با رقبا، کابین جادارتر، پشتیبانی خدمات پس از فروش و قطعات یدکی، بازار خریدوفروش مناسب و… را به همراه دارد. البته ایمنی ضعیف و کیفیت متریال پایین در کابین و گرانتر بودن برخی قطعات نسبت به تیبا جزو نقاط ضعف این خودرو خواهند بود. نسخه اتوماتیک کوییک را میتوان گزینهای مناسب برای افرادی دانست که دنبال خودرویی گیربکس اتوماتیک با قیمت پایینتر نسبت به سایر رقبا جهت تردد در شهر هستند.
۲۱ شهریور ۱۴۰۲هزینش خیلی زیاده
제네시스
۲۱ شهریور ۱۴۰۲دوستان کوییک و آریا بهترن یا جنسیس GV60 و کیا ev6 ؟
مهران
۲۱ شهریور ۱۴۰۲سمی ترین خودروی داخلی…
سَم
اسید
.
.
.
رسما همه جوره چه سر پیچ چه کفی و هر جای دیگه انگار سوار فرقون شدی
محمود
۲۱ شهریور ۱۴۰۲اتفاقا فقط موتور و گیربکسش خوبه(با توجه به قیمت) کیفیت قطعات بقیه بخشها فاجعه ست
X
۲۱ شهریور ۱۴۰۲ماشین درون سوزی که قیمت کارخونش 4000 دلاره ایراد هاش قابل توجیهه
Amard
۲۱ شهریور ۱۴۰۲مگه مردم ما به دلار که شما قیمت دلاری مثال میزنی ضمن اینکه شما تو کشورهای پیشرفته باشی همچنین اشغالی اجازه تولید نداره الان mvm x22 تو چین ۵۰۰۰۰ هزار یوان تیپ پایش یا جیلی x3 این اشغال کجا اونها کجا با قیمت ارز آزاد هم حساب کن بدون هیچ یارانه ای باز میشه ۳۵۰
پارسا
۲۲ شهریور ۱۴۰۲ایکس ۲۲ تو چین ۶۰۰۰ و اندی دلاره
بعدم مگه به قیمت کارخونه میفروشن که میگید ۴۰۰۰ دلار ، دارن گرون تر ایکس ۲۲ قالب میکنن بهمون
پژمان
۲۱ شهریور ۱۴۰۲تعمیر موتور کامل کوییک دنده ای طبق نرخ اتحادیه مکانیکی ۱۴۰۲ مبلغش ۵/۶ میلیون
با ۳۳۰۰ پراید هم دیگه تعمیر نمیکنن
ناشناس
۲۱ شهریور ۱۴۰۲از لحاظ استحکام از پشت تاییدش می کنم . داشتم رانندگی می کردم ، یک لحظه تصادفی رو که کنار خیابان شده بود نگاه کردم و با سرعت حدود 30 کیلومتر از پشت زدم به یه کوییک صفر . کوییک که در حال سکون بود حدود 2 متر پرت شد جلو و فقط سپر عقبش یه ترک یه وجبی برداشت.
مهران
۲۲ شهریور ۱۴۰۲این شد دلیل بر استحکام!!!
خدای نکرده سرعتت ۱۰۰ تا بود اونوقت میدیدی…
با ۳۰ سرعت خوردی به سپری ک حالت فنری داره بخاطر فوم داخلش.
بی نام
۲۲ شهریور ۱۴۰۲فقط و فقط داریم سر همدیگر را کلاه میزاریم و تازه ادعامون هم میشه بهترین و شایسته ترین مردم دنیا هستیم .
هادی
۲۲ شهریور ۱۴۰۳من فقط تعجب از دولتم چرا کارخانه سایپا را تخته نمی کند مهندسین نابقه ما داریم موشک بالستیک تحویل روسیه می دیم همه دنیا میدانند ایران در قدرت موشکی حرف اول می زنه نقطه زنه چرا صنعت خودور اینقدر عقبه خودم یک نظامی بازنشته هستم ارتش سروان ارتشم نه سرهنگ یک شبه _تعجب تعجب تعجب باعث افتخار است قدر ایرانی وفکر ایرانی
رهگذر
۲۶ مهر ۱۴۰۳نرخ همه اتحادیه ها در همه اصناف شوخیه.در واقعیت قیمت ها خیلی فرق داره و اجرت ها متفاوت
Aref
۲۶ مهر ۱۴۰۳وقتی میری مکانیکی یه جوری سرت کلاه میگذارند که این قیمت ها برات شوخی بشه. هزار جا دورت میدن برای یه قطعه همشونم با لوازم یدکی فروشی ها دست به یکی میکنند. در کل مکانیک منصف خیلی کم هستش. ولی در هر شغلی آدم خوب و بد داریم. اگه خودروساز های ما اینقدر قطعات بی کیفیت تولید نکنند لازم نیست هر دقیقه بریم تعمیرگاه.
علی منصوری
۲۶ مهر ۱۴۰۳این نرخها نسبت ب مکان و منطقه و مکانیک متفاوتن، هر کی هر چی بخواد و بتونه قیمت میده و هیچ نظارتی نیست، نمایندگایم ک فاجعس بخصوص برا ماشینی ک گارانتی نداشته باشه،
Mr.porshe
۲۶ مهر ۱۴۰۳چطوریه که کشوری ادعا میکنه که موشک با سرعت صوت یا چند برار صوت می سازه
اما نمیتونه یه خودرو 6سیلندر درست حسابی بسازه
اصلا 6 سیلندر پیشکش یه خودرو ملی هنوز نداره ؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۶ مهر ۱۴۰۳تاریخ شوروی به عنوان کشور پیشرفته در فضانوردی و موشکسازی، خیلی آموزنده است. اونها فقط در چند حوزه محدود جلو رفتن و فناوریهایی که مورد نیاز مردم بود، مثل خودروسازی، برای مسئولان شوروی اهمیت نداشت.
A.R.A.S.H
۲۶ مهر ۱۴۰۳اصلا قیمت هاش نمی ارزه😡
قدیما با این قیمت ها میتونستیم بنز یا بی ام وه بخریم
حسین
۲۷ مهر ۱۴۰۳خود برچسبی ک کارخونه زده مصرفشا صدی ۹.۲ زده تو واقعیتم صدی ۱۱.۵ ترکیبی میزنه!!!!!!
چطور شما میگی صدی ۷ مصرفشه؟؟؟؟؟؟
جعفر
۷ آذر ۱۴۰۳اشغال لگن لگن من ده هزارتا هم هنوز نرفتم بیست بار رفتم نمایندگی واسه مشکلا ی که پیش اومده الانم داره رغن میده بردم میکانیکی نگاه کرده میگه از کاسه نمد شفت گریبگس رغن واسگازین میده مندم چی بگم به این شرکت های داخلی …….
عامر سیری
۳ دی ۱۴۰۳سلام من با 35000 کارکرد دیروز جعبه فرمونمو تعمیر کلی کردم دقیق بگم براتون 6500 تومان در تاریخ 2 دیماه چهارصد و سه پرداخت کردم.
نمایندگی سایپا انزلی بخاطره هزارتا بیشتر کارکردن گارانتیمو باطل کرد!حلالش نباشه که فقط سرکیسه کردن ملت براشون اهمیت داره و نه هیچ چیز دیگه.