انتظار میرود هایپرکار جدید و الهامبخش مک لارن در اوایل دهه میلادی آینده عرضه شود و اگرچه نمیدانیم این خودرو از نوع هیبریدی خواهد بود یا تمام الکتریکی، اما شکی وجود ندارد که شاهد برخی تکنولوژیهای دست اول در آن خواهیم بود.
به منظور ایجاد تصویر ذهنی بهتر از ظاهر این هایپرکار، یک طراح خودرو با نام Justin Hyungjung رندرهایی را تهیه کرده که در طراحی آنها از محصولات مدرن مک لارن و البته شاخصههای کلاسیک الهام گرفته شده است.
فرم طویل شده مک لارن F1 GTR نقشی کلیدی در طراحی این رندرها داشته و این موضوع به ویژه در اورهنگ های طولانی جلو و عقب مشهود است. از دیگر شاخصههای این خودرو میتوان به چراغهای جلو و عقب LED و شیشهی جلویی اشاره کرد که بدون مکث بهسوی کاپوت کشیده شده است.
اگرچه نمای جلوی خودرو جذاب از کار درآمده اما کار اصلی در بخش عقب رخ میدهد. الهام گرفتن واضح از استون مارتین والکری در این بخش مشهود بوده و میتوانیم بال بزرگ، دیفیوزر و ورودیهای بزرگ را بین قوس چرخها ببینیم. این ورودیها برای آئرودینامیک زیر کف خودرو و ایجاد نیروی رو به پایین بیشتر طراحی شدهاند.
همانند F1 و مدل آینده BP23، این هایپرکار دارای کابین با طراحی ۳ نفره بوده و اگرچه شاید مدل بعدی شبیه چنین رندرهایی نباشد اما میتواند یکی از راههای پیش روی مک لارن باشد.
:::فرشاد:::
۲۱ شهریور ۱۳۹۶ای کاش هایپر کار آینده مکلارن، مثل F1 صندلی وسط باشه تا حسابی خاص شه ?
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۱ شهریور ۱۳۹۶فرشاد جان هست.
Bp23 صندلی وسطه.
مطمئن باشید مک لارن خواب های مخوفی برای دیگر اسپرت سازان دیده.
این رندرها هم انصافا خیلی مسخرس.
درسته مک لارن فضایی محسوب میشه ولی این طرح ها بیشتر شبیه این میمونه که نکرومورف ها ساخته باشنش تا انسان های فضایی که از زمین سال ها پیش به فضا مهاجرت کردن??
ستاره های پرفروغ (Daniel)
۲۱ شهریور ۱۳۹۶دانیال داداش
امروز ی جگوار F-type قرمز رنگ تو نمایشگاه اینجا دیدم.کنار ی سیویک نقره ای رنگ بود. واقعا قشنگ بود.
نمیدونم چجوری اینو اوردن با وجود ممنوعیت.
وقتی دیدمش یاد تو افتادم. خیلی خوب بود. خیلی درشت هیکله از نزدیک.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۱ شهریور ۱۳۹۶داداش دنی خیلی مخلصم.
احتمالا نسخه ی 4 سیلندر 2 لیتریش بوده.
اگه دیدیش که معلومه خیلی خدا میخوادت.
:::فرشاد:::
۲۱ شهریور ۱۳۹۶دوستان برابوس یه G کلاس جدید معرفی کرد با اسم برابوس ۹۰۰؛ موتور ۱۲ سیلندر، قدرت ۸۸۸ اسب بخار، ۱۵۰۰ نیوتن متر گشتاور (محدود شده روی ۱۲۰۰ نیوتن متر)، شتاب اولیه ۳.۹ ثانیه، حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر و قیمت ۸۰۰ هزار دلار. تصاویرش:
http://www.brabus.com/en/raster.php?page=8&sub=2&id=55780
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۱ شهریور ۱۳۹۶امیدوارم bp23 واقعا به رکورد 550 کیلومتر بر ساعت برسه.
و کاری که رولز رویس با مایباخ کرد با بوگاتی بکنه.
فولکس بترس که مک لارن داره میاد بخورِتِت.????
SERIAL WINNER
۲۱ شهریور ۱۳۹۶.
فولکس 12 سال پیش مکلارن رو خورد. مکلارن دوباره از کجا پیداش شد؟!?
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۲۱ شهریور ۱۳۹۶آره اون زمان که مک لارن یه چیزی تو مایه های ویلیامز الان بود.
7 سال رکورد دار بود بعدشم ویرونی رکوردش رو شکست که به انواع تکنولوژی ها مجهز بود که اف 1 فاقد اون ها بود.
فکر نکنم این افتخاری برای فولکس باشه.
این تخت پادشاهی که فولکس با کمک مریخی ها به جای مک لارن نشسته باز پس گرفته خواهد گرفت.
یعنی می خوام یه جوری حال فولکس رو بگیره که به ورشکسته شدنش راضی باشه??
امیر شما مک لارن رو نمیشناسی بخواد یه کاری بکنه فراتر از حد اون کار رو انجام میده.
((Raise your limits))
SERIAL WINNER
۲۲ شهریور ۱۳۹۶.
والا هر کی فرمول 1 رو دنبال کنه میفهمه وضعیت الان مکلارن از ویلیامز خیلی بدتره
بوگاتی هم از زمان ویرون 16.4 خیلی پیشرفت کرده و شکستن رکورد شیرون برای مکلارن خیلی رویائیه.
Meysam..LaFerrari
۲۲ شهریور ۱۳۹۶وضعیت مکلارن از ویلیامز خیلی بدتر نیست اتفاقا دون فورس ماشین مکلارن خیلی بالاتر از ویلیامزه و شاسی قدرتمندتری داره ویلیامز بخاطر موتور قدرتمند مرسدس گاهی تو پیستای سریع نتایج خوبی میگیره وگرنه اگه موتور این دو ماشین برابر باشه در حال حاضر ویلیامز شانسی در برابر مکلارن نداره.
HAMIDR31661
۲۱ شهریور ۱۳۹۶جالب نیست چون معنای فنی نداره
فقط اومده یه سری اشکال هندسی سازمان یافته تو طراحی نوین رو به زور چپونده تو پیکره ی یه سوپر کار در حالی که خیلی از این خطوط و اشکال لزوماً کاربرد خاصی نه در بحث فنی و نه در بحث زیبا شناختی ندارند
الف.ی
۲۱ شهریور ۱۳۹۶مگه جنگ با مریخی هاست که این ریختی باشه!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
SERIAL WINNER
۲۱ شهریور ۱۳۹۶.
هیچ چی نمیگم چون هنوز هیچ چی معلوم نیست.
hussein
۲۲ شهریور ۱۳۹۶بی ربطه ولی این خبر واقعا جای تامل داره
امروز شرکت بیمه ی فولکسام سوئد که طبق هر سال امروز امارهای ایمن ترین اتومبیل های بازار سوئد رو منتشر کرد
Volvo XC90 02-15 (61)
Audi A4/A5 07-16 (50)
Volvo V70/S80/V60/S60 07- (50)
VW Passat08-14 (50)
Mercedes E-klass 09-16 (49)
Mercedes C-klass 07-13 (47)
BMW 5-serie 04-09 (45)
BMW 3-serie 05-12 (44)
Volvo XC60 08- (43)
Honda CRV 98-06 (43)
BMW 5-serie 10-16 (43)
Mitsubishi Carisma 96-04 (42)
VW Golf/Jetta 04-08 (42)
BMW 3-serie 98-05 (40)
Volvo V70/S80 00-06 (40)
این اعداد دو دقمی اخر مقدار بهبودی ایمنی این مدل ها در مقایسه با مدل قبلی هست
عددها درسته و فقط پرانتز بسته اول حروف اومده
به طور مثال ایمن ترین اتومبیل سوئد XC90 ولوو هست که بین سالهای 2002 و 2015 تولید شده و نسل جدید این اتومبیل رو هم در بر میگیره
بیمه ی فولکسام یک شرکت بیمه هست که سودش بر این هست که ماشینها هرچه بیشتر ایمن باشه. پس میاد کلی تحقیق و بررسی میکنه و ایمن ترین ماشینها رو معرفی میکنه حتی با پارامترهایی که دارن درصد بهبود ایمنی رو هم بررسی میکنن
بیمه ی فولکسام سوئد از بیست سال پیش یه پروژه ی تحقیقاتی و اماری رو درباره ی میزان تصادف و اسیب دیدگی جانی و فوت در تصادفات شروع کرد و هر ساله گزارش این تحقیقاتشو منتشر میکنه. یکی از بخش های این تحقیقات ایمن ترین ماشینهای بازار هست
امسال بیش از 290 مدل اتومبیل چه در ازمایشات تصادفات و تصادفات واقعی مورد بررسی قرار گرفته
SERIAL WINNER
۲۲ شهریور ۱۳۹۶.
ولوو که همیشه عالی بوده
ارزش بالای ماشین های آلمانی اینجا مشخص میشه. حنی فولکس.
hussein
۲۲ شهریور ۱۳۹۶تو سوئد یه چیزی داریم به اسم سند چشمداشت صفر. یا nollvisionen .
سال 1997 میلادی پارلمان سوئد مصوبه ایی رو به تصویب رساند که اساس تصمیمات و فعالیتها راهبردی حمل و نقل سوئد هست. این مصوبه اسمش چشم داشت صفر هست که هیچ فردی نباید در یک حادثه ی مربوط به تصادفات حمل و نقل کشته بشه و یا شدیدا اسیب ببینه.
اگه به تاریخچه ی این تصمیم نگاه کنیم با اسم Claes Tingvall اشنا میشیم که پدر معنوی امنیت حمل و نقل سوئد هست. کلایس تینگوال یک امارشناس و پروفسور امنیت حمل و نقل در دانشگاه معروف چالمرز هست. به علاوه کلایس مدیر بخش ایمنی اداره ی حمل و نقل سوئد هم هست. و مدیریت Euro NCAP رو هم در کارنامه ی خودش داره
در سال 1997 یعنی سالی که این مصوبه تصویب شد تعدا کشته های سوانح رانندگی در سوئد 541 نفر بود. در سال 2015 فقط 259 نفر به علت سوانح مربوط به حمل و نقل در سوئد کشته شدن.
طی هیجده سال سوئد مقدار کشته های تصادفات رو نصف کرد. به صورت دستی حساب کنیم یعنی هیجده سال دیگه میشه به این امر رسید. جمعا سی و شش سال.
اگه ما هم الان شروع کنیم اونم به شرطی که اگه و اگه اراده داشته باشیم میتونیم سی و شش سال دیگه کشته ها رو نه صفر بلکه نصف کنیم. البته طبق معمول ما فقط حرف میزنیم جلسه برگزار میکنیم و موز میخوریم بعدم به یه شعار ما برتریم نژادمون برتره و ناسا پر ایرانیه و اینها خودمونو گول میزنیم دوباره موز میخوریم
ولوو وقتی میگه تا 2020 نباید هیچ انسانی با خودروهای ولوو کشته بشن و یا شدید مجرو ح بشن حتما برنامه شو هم دارن. الانم کلی کار کردن. بعد یه عده میان نظر میدن که غیر عملیه یا از افکار پوسیدشون تراوش میکنن که انسان با ماشین تصادف کنه زخمی میشه پس این شعار الکیه
کلا یه عده *** هستیم که قبلا از پیشرفت بقیه هموطنامون ناراحت بودیم الانم که دیگه از این مرحله عبور کردیم رسیدیم به مرحله ای که از پیشرفت بقیه کشورا هم ناراحتیم
نظراتی که عده ایی از کاربرا زیر بعضی پستها مینویسن حتی خنده رو هم رد کرده رسیده به عقده گشایی و نداشتن چشم دیدن
سروش
۲۲ شهریور ۱۳۹۶کاملا شبیه افعی طراحی شده