آلفا رومئوطراحی

رندرهایی از آلفا رومئو جولیتا نسل بعد

آلفا رومئو این روزها سخت سرگرم کار روی خودروهای گران‌قیمت خود نظیر استلویو و جولیا است اما انتظار می‌رود تا مدل‌های قدیمی و پایه آن نظیر می‌تو و جولیتا نیز فراموش نشوند. بنابراین حضور نسل جدید این خودروها می‌تواند گرمای بیشتری به تولیدات این خودروساز ایتالیایی ببخشد.


جولیتا نیاز به خون تازه‌ای دارد تا در رقابت با خودروهایی چون آئودی A3 اسپرت‌بک، مرسدس کلاس A و سری ۱ ب‌ام‌و قرار گیرد. جولیتا از سال ۲۰۱۰ وارد بازار شده است اما همچنان طراحی آن به‌روز و چشمگیر باقی مانده و با طراوت و جذاب به نظر می‌رسد. شاید عمده‌ترین تغییرات مورد لزوم در کابین این ماشین صورت گیرد تا کمی مدرن‌تر و امروزی‌تر شود. بعلاوه افزودن به تجهیزات هوشمند و ایمنی این خودرو نیز کاملاً مورد تقاضا خواهد بود.


فروش جولیتا از ۷۸ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۱ به حدود ۴۱ هزار دستگاه در سال گذشته کاهش یافته و این نشان می‌دهد که به پایان عمر نسل اول این اتومبیل نزدیک شده‌ایم. البته هنوز معرفی جانشینی برای این خودرو و Mito قطعی نیست و ممکن است سودای حضور آلفا در بازار خودروهای گران‌تر و پرسودتر و مخصوصاً خودروهای شاسی‌بلند، نقطه پایانی بر داستان این هاچ‌بک‌های دلپذیر باشد.


در اینجا شما طراحی‌های غیررسمی از یک طراح مستقل به نام Gianmarco Giacchina را مشاهده می‌کنید که برای جولیتای نسل بعدی پیشنهاد شده است. چراغ‌های جلوی تهاجمی‌تر کاملاً در هماهنگی با جلوپنجره مثلثی آلفا قرار می‌گیرند اما قسمت عقب خودرو تا حدودی یادآور خودروی سئات لئون است. آیا چنین طرحی را برای جایگزینی جولیتا می‌پسندید؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌ ‌

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    فعلا آئودی A3 اسپورت‌بک، مرسدس A کلاس و ب‌ام‌و سری ۱، از بسیاری جهات به جولیتا برتری دارن، اما امیدوارم تو نسل آیندش، مثل برادر جدیدش، جیولیا، بتونه برای بزرگان کُری بخونه تا شاهد رقابت جذاب‌تری باشیم.

    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ف‌رش‌ا‌د

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      من سوار هر دو هاچ‌بک آلفارومئو شدم، چهره و ابعاد میتو برام خاص‌تر و بانمک‌تر بود! هر دو از یه موتور ۱/۴ لیتری توربو استفاده می‌کنن که تو میتو ۱۳۵ و تو جولیتا ۱۷۰ اسب بخار قدرت داره، این اعداد تو گشتاور تولیدی به ۲۳۰ و ۲۵۰ نیوتن‌متر می‌رسن، شتابشونم تو شرایط ایده‌آل، ۸/۲ و ۷/۷ ثانیه‌ست.

    2. رضا

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (243 ديدگاه)

      شبیه انگری برد شده این چه طراحیه

      1. علي

        ۷ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (848 ديدگاه)
    3. MehdiTurbo

      ۷ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (2372 ديدگاه)

      اتفاقن به نظر من طراحیش با اینک مربوط به خیلی سالهای پیش هنوزم به روز اما خب نیاز به تغییر داره از نظر طراحی هیچ کودوم از اینایی ک گفتی بهتر نیستند بی ام و سری ۱ ک خیلی سادس داخلش حالا بنز A ی چیزی ولی همینایی ک گفتی بیاند تو ایران زیر ۲۰۰ قیمت نمیخورند ولی الفا با وجود اتاق بزرگ میشه ۱۶۰ تو بازار ازادم پیدا کرد فقط حیف خدمات پس از فروش ضعیفی داره وگرنه گزینه ی خیلی خوبیه

  2. LAST VIPER

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (589 ديدگاه)

    آلفا داره رو نسل جدید جولیتا کار میکنه و خبر ازین داره که فیات قصد فروششو نداره وگرنه روش سرمایه گذاری نمیکرد،

  3. امير علي

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (398 ديدگاه)

    واقعاً دیگه وقتشه نسل جدید جولیتا معرفی بشه حدود ۱۰ سال شده که این نسل تو بازار

  4. Serial Winner

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    آهای فیات !! آلفا رو بفروشی دیگه نه من نه تو !!!
    بعد از جدا شدن تدریجی فراری از فیات الان آلفا رومئو و مزراتی پرافتخار ترین زیر مجموعه های فیات هستند و فروششون به هیچ عنوان توجیه عقلی نداره

    ایتالیا تیم های فوتبال مطرحش ( میلان و اینتر) رو به غیر ایتالیایی ها فروخته. بزرگ‌ترین کارخونه ی لاستیک سازیش ( پیرلی) رو به ChemChina فروخته . دیگه آلفا-مزراتی رو نباید بفروشه. این ۲ تا افتخاراتی دارن که از این نظر با بزرگترین خودروسازان آلمان رقابت می‌کنن.

  5. علی

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    استاد فراری دست کمپانی مادر یعنی اکسور مدیرشم سرجیو مارکیونه است فقط زیر مجموعه ی فیات کرایسلر کار نمیکنه وگرنه اکثر سهامش دست خانواده ی انیلیه

  6. CNA

    ۷ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (235 ديدگاه)

    محوه چراغاشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا