بوگاتی رفتهرفته برای ارائه مدل جدید شیرون در سال آینده میلادی آماده میشود و بنابراین، جای تعجبی ندارد که این کمپانی در حال آراستن نمایشگاههای فروش خود برای نسل جدیدی از خریداران است.
نمایشگاههای «منهتن موتورکارز» در نیویورک و «برامن موتورز» در میامی، اولین نمایندگیهایی خواهند بود که از این طرح جدید نمایشگاه استفاده خواهند کرد. این نمایشگاهها به تازگی افتتاح خود را جشن گرفتهاند و به گونهای طراحی شدهاند که همان تجربه مهمانان در ساختمان مرکزی بوگاتی در «مولسَیم» فرانسه را داشته باشند.این نمایشگاههای فروش، دارای یک طراحی معاصر با «خطوطی متمایز و سطوحی صاف هستند که یادآوری خودروهای اسپورت بوگاتی است». همچنین در این نمایشگاهها، یک بخش میراث بوگاتی، یک نوار ارتباطی افقی در طول دیوار و یک استراحتگاه لوکس به چشم میخورند. در استراحت لوکس بوگاتی، مشتریان میتوانند از طریق یک آیپد، بوگاتیِ ایدهآل خود را سفارش دهند.
همچنین در این استراحتگاه، مبلمان ویژهایای وجود دارد که منحصراً برای این فروشگاههای بوگاتی ساخته شدهاند. به گفته این کمپانی، در مبلمان زیبای این قسمت، بهترین نوع چرم به کار گرفته شده و همینطور از مواد با بالاترین کیفیت و از جمله فیبرکربن آبیرنگ استفاده شده است. استفان برونگز (Stefan Brungs)، عضو هیئت مدیره بوگاتی در این زمینه اضافه میکند:امریکای شمالی یک بازار بسیار مهم برای بوگاتی است. حدود یکچهارم سری ویرونهای ما که در حال حاضر، فروش آنها به اتمام رسیده است، در امریکای شمالی قرار دارند و مشتریان در اینجا، علاقه فوقالعادهای به سوپر اسپورت آینده بوگاتی نشان دادهاند.
وی همچنین از تغییرات نمایشگاههای فروش به عنوان یک «سرمایهگذاری اساسی» برای آینده این برند یاد میکند.
Xman
۲۱ آبان ۱۳۹۴از این جالب تر هم میشه! بوگاتی همیشه تو اوج بوده . حالا وقتی از شیرون رونمایی کردن میخام ببینمدیگه کی تو این سایت ازش بد میگه!
SARD
۲۱ آبان ۱۳۹۴طرفدارهای کوئنیگ زگ !
طرفدارهای فراری!
طرفدار های لامبو!
be logical
۲۲ آبان ۱۳۹۴جالبه که بیشتر ما بوگاتیو فقط از بابت سقف سرعت با ماشینای دیگه مقایسه میکنیم. در حالی که فلسفه ی بوگاتی از هر نظرنه فقظ مهندسی بلکه همه ی جهات دیگه با هر ماشین دیگه در دنیا فرق میکنه.خوشبختانه انقدر خوش شانس بودم که بتونم برا یه بار این شاهکارو از نزدیک ببینم.در واقع نظر من راجع به این ماشین یعد از دیدنش از این رو به اون رو شد.
ali ayat
۲۱ آبان ۱۳۹۴آره باقی هم میشینن گریه میکنن مثل این که خبری از کیو نیخ زگ وان وان و صد البته مدل رگرا نشنیدی خبری از فنیر نشنیدی خبری از هنسی نشنیدی اتفاقا بوگاتی یه پر مصرفه سنگینه همین کیونیخ زگ سیستم سوپاپ پنوماتیکی داره میفهمی یعنی چی خودش کل بوگاتیه
احسان آرسنالی
۲۱ آبان ۱۳۹۴همیشه تو اوج نبوده یه مدت ورشکسته شد و اصلا نبود که تو اوج باشه یا زیر. ولی الان به لطف فولکس واگن هستش که میدرخشه وگرنه بوگاتی ضرر ده میباشد و اگه فولکس تغذیه اش نکنه ورشکسته میشه.
این نظرم به این.معنی نیست که من عاشق و دلباخته بوگاتی نیستم من حاضرم یه سال بوگاتی داشته باشم بعد من رو بکشون ولی واقعیت اینه.
بهزاد
۲۱ آبان ۱۳۹۴فکر نکنم کسی از این ماشین بدش بیاد به غیر از سهامداران vw که بیش از 7 میلیارد دلار اگر اشتباه نکرده باشم از جیب این شرکت در این پروژه از دست رفته و احتمالش زیاد هست که مدیران جدید پروژه های بوگاتی را بایگانی کنند و شاید شیرون حسن ختام این برند باشه و آینده اون بستگی به تصمیم مدیران vw دارد و امیدوارم این برند با سیاست جدید به کار خودش ادامه بده.
امیر سابق
۲۱ آبان ۱۳۹۴سلام دوستان ببخشید سوالم بی ربطه ولی ممنون میشم جواب بنده رو بدید:
این E ;کلاس های جدید یا سی کلا ( کلا محصولات جدید بنز) که دنده ندارند پس اونا دندشون کجاست؟
SARD
۲۱ آبان ۱۳۹۴گربه برده!
KING 918
۲۱ آبان ۱۳۹۴کجا برده؟ چرا برده؟ چرا گربه؟
ناشناس
۲۱ آبان ۱۳۹۴دنده کنار فرمون مثل راهنما قرار داره از ای سری مدل ۲۰۱۱ به بعد و نیز کلاس اس قبلی
SARD
۲۱ آبان ۱۳۹۴همون پدال زیر فرمون،دیگه!آره؟
احمد باقری
۲۱ آبان ۱۳۹۴بوگاتی ،اسطوره خودروسازی دنیاست. همین و بس. خودمون هم نفهمیدیم کی 1000 تایی شدیم. واقعا چقدر سریع می گذره و چقدر پشت سر هم تکنولوژی های مختلفی میاد و به تبع اون، مقالات مختلفی هم نوشته میشه، ولی خودروسازهای ایران، هیچ پیشرفتی که نکردن، بلکه همونی که داشتند رو بی کیفیت کردن.
shahab
۲۳ آبان ۱۳۹۴در شاهکار بودن بوگاتی شکی نیست ولی طراحی جلوش با عملکردی که داره نمیخونه
اونجوری که باید خشن و ترسناک نیست
البته این نظر منه و من در جایگاهی نیستم از بوگاتی ایراد بگیرم