زمانی که X-Tomi Design بدنههای متفاوتی را روی بامو Z4 قرار داد ما به این فکر کردیم که کار این طراح جواب داده است. منظور ما وجود یک Z4 کوپه و شوتینگ بریک است! چرا که نه؟! هر دو خودرو واقعاً ظاهر جذابی داشتهاند؛ اما زمانی که این فتوشاپ کار زبردست ظاهر سوئیفت اسپورت را روی Z4 قرار داد واقعاً سورپرایز شدیم چراکه نتیجهی نهایی بهطور تعجبآوری جذاب و زیبا بود.
ظاهراً دستاندرکاران X-Toni Design تصمیمی به توقف کارهای عجیب خود ندارد و به تازگی شاهد ترکیب هنرمندانهی Z4 با کیا استینگر بودهایم که واقعاً نتیجهی درخوری داشته است.
از نظر ما بدنهی کانورتیبل هم روی کیا استینگر جواب میدهد. کاپوت Z4 با نمای جلوی کیا تکمیل شده و چراغهای جلوی نازکتر نیز ظاهر بهتری را برای این رودستر آلمانی به ارمغان آوردهاند. از نظر جلوپنجره، تفاوت خیلی زیادی بین نسخهی کلیوی شکل بامو با فرم دماغهی ببری کیا وجود ندارد.
در واقع نتیجهی کار به حدی خوب است که شاید کیا به فکر تولید استینگر کانورتیبل بیفتد. در صورتی که این خودرو از ظاهر خوبی برخوردار باشد احتمالاً فروش بالایی خواهد داشت.
استینگر که یکی از بهترین ساختههای کیا تاکنون میباشد دو سال است که در بازار حضور داشته و کاملاً خبرساز بوده است. این خودرو از پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربویی در نسخهی GT بهره برده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب برابر با ۳۶۵ اسب بخار و ۵۱۰ نیوتون متر میباشد.
آیا فرم دیگری از کیا استینگر تولید خواهد شد؟ منتظر آینده میمانیم تا پاسخ این سؤال را از کیا دریافت کنیم.
OMID
۱۰ دی ۱۳۹۷قیافش که از خود z4 بهتر شده!
طراحی z4 پسرفت عظیمی داشته ، نسل قبلش خیلی زیبا تر بود ،این نسل اصلا به دل نمیشینه
مهدی
۱۰ دی ۱۳۹۷Z4 یکی از زیباترین خودروهای این کلاسه.نسل قبلZ4هم جذاب بود ولی از هرنظر سطح پایین تر از نسل جدید به حساب میومد.Z4جدیدبزرگ تر.طراحی اسپرت تر. کابین خیلی جذاب وباکیفیت تری داره.عاااااالی اونم رنگ نقره ایش
مهدی
۱۰ دی ۱۳۹۷https://cmsimages-alt.kbb.com/content/dam/kbb-editorial/make/bmw/z4/2019/2019-bmw-z4-roadster/11-2019-bmw-z4-roadster-oem.jpg
https://cdn1.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/2018/10/bmw_z4_2.jpg
https://cmsimages-alt.kbb.com/content/dam/kbb-editorial/make/bmw/z4/2019/2019-bmw-z4-roadster/15-2019-bmw-z4-roadster-oem.jpg
https://immagini.alvolante.it/sites/default/files/styles/image_gallery_big/public/news_galleria/2018/10/bmw-z4-m40-2018-10_20.jpg?itok=CCk16SBu
https://st.automobilemag.com/uploads/sites/5/2018/09/2019-BMW-Z4-M40i-26.jpg
https://scontent-lax3-1.cdninstagram.com/vp/e8e00e6ba118e5cfdee6f6f4651119e1/5C8F24BF/t51.2885-15/e35/c0.135.1080.1080/s480x480/41769827_308409503319289_7476519519933810298_n.jpg
https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/vp/21c7a577418b448762db0003e324c9e3/5C423B7A/t51.2885-15/e35/42105224_282526349136319_2800391564928677719_n.jpg?se=7&ig_cache_key=MTg4NDczNDk5OTU4NDg5NzU4MA%3D%3D.2
Khosrow
۱۰ دی ۱۳۹۷مقاله رو خود X-Tomi Design نوشته نه؟ دو برابر قدری که تعریف کرده اشغال رندر کرده ..
power active
۱۰ دی ۱۳۹۷این قدر تعصب واسه بی ام و واسه چیه. واقعا از z4 بهتره. شرکتی مثل کیا درسته هنوز به بنز و بی ام و نمیرسن اما واقعا دارن خودشونو میرسونن.
emad1990
۱۱ دی ۱۳۹۷به نظر من رندرش از بی ام و زد4 نسل جدید بهتر شده