استودیوی ایتالیایی طراحی محصولات آستون مارتین، برتونه از طراحی و ساخت نسخهٔ محدود و منحصر به فرد رپید شوتینگ برک خبر داد. این خودرو که برتونه جت ۲+۲ نام گرفته است در نمایشگاه ژنو امسال در معرض دید عموم قرار میگیرد، ساخت این محصول به مناسبت ۱۰۰ سالگی آستون مارتین و ۶۰ سالگی همکاری برتونه با آستون مارتین میباشد.
برتونه از دهه ۵۰ میلادی با آستون مارتین همکاری میکند و محصولات متعددی از جمله مدل مفهومی جت ۲ را طراحی کردند.
جت ۲+۲ خواص مکانیکی رپید را حفظ کرده است و دارای یک موتور ۵.۹ لیتری V12 با توان ۴۷۰ اسب بخار میباشد. کل ظاهر رپید در این خودرو حفظ شده است اما واضح است که بدنه کشیده تر و عضلانیتر شده است و با کمک خطوط بدنه ظاهری بسیار ظریف به وجود آمده است.
همان طور که از نام خودرو پیداست، در داخل کابین چهار صندلی انفرادی طراحی شده است. سرنشینان فضای بالای سر بیشتری نیز در اختیار دارند. صندلیهای عقب هم به منظور افزایش فضای بار میتوان خواباند. از چوب، آلومینیم و چرم در داخل این خودرو استفاده شده است تا ست خودرو کامل شود.
slr722
۸ اسفند ۱۳۹۱انگلیس داره میترکونه با این طراحی ها…
انگلیس دیگه…
JINPACHI
۸ اسفند ۱۳۹۱هر چه قدر از انگلیسی ها تعریف کنیم کم گفته ایم.
3.6 v6 24v
۱۰ اسفند ۱۳۹۱آره انگلیس شاهکاره مثلآ پیکان هم خط تولیدش انگلیسی بود همون سالی که تولید شد هم ماشین مذخرفی بود …
بقیه ماشین های انگلیسی هم مسخره هستن همیشه گرون ولی با امکانات و بازده موتور پایین
3.6 v6 24v
۱۱ اسفند ۱۳۹۱“استودیوی ایتالیایی طراحی محصولات آستون مارتین”
دوستان مثل اینکه اصلآ مطلب رو نمیخونید
aras
۸ اسفند ۱۳۹۱قیافش از بغل عین یه گلوله خلاص شده از تفنگه تیز و ظریف و پرقدرت که راست به چشم ماشین سازای ایرانی و چینی بی لیاقت میزنه البته بلا نسبت سازنده های پیتون وامثالش
علی
۸ اسفند ۱۳۹۱طرحش فوق العادست اما عقبش رو از روی پانامرا اسپرت توریزمو که چند ماه پیش پورشه معرفی کرد کپی کرده
خدایی انگلیسی ها توی طراحی ماشین های لوکس بی نظیرن
شایان
۹ اسفند ۱۳۹۱من نمیدونم یه سه چهار نفری که کلا بیشتر طرفدار ماشینای انگلیسی نیستن چه جوری 30 تا لایک عرضه یکی دوساعت میدن اعجوبه ای هستن واسه خودشونا!!!!!!!!!!!!!
نیما
۹ اسفند ۱۳۹۱کلا انگلیسی ها خاص هستن
لایکاشونم خاصه:)
منم نمیدونم خدایی
اما جدا ببینیش شایان
چیزی کم از پورشه داره این ماشین؟؟
خدایی درست قضاوت کن
دمت گرم
شایان
۹ اسفند ۱۳۹۱واقعا خاص هستن!!!!!
شایان
۹ اسفند ۱۳۹۱ماشینه خوبیه
شایان
۹ اسفند ۱۳۹۱ولی به پای پورشه عمرا نرسه قیمتشم ازش زیادتره
شایان
۹ اسفند ۱۳۹۱ببخشید عمرا نمیرسه
slr722
۹ اسفند ۱۳۹۱شایان تو فکر میکنی سه چهار نفر فقط طرفدارهای ماشین انگلیسی هستن…
انقدر این چند وقت خودت خراب کردی…
هربار خیلی بی منطق اومدی نظر دادی…
تا هرکی اسمت بیبینه سریع یه دیس لایک به شما میده…
البته یه بار یادمه گفتی برای من مهم نیست این دیس لایک ها…
من اومدم برای کل کل بازی…
باشه هر جور راحتی…
شایان
۱۰ اسفند ۱۳۹۱عزیزم اتفاقا چون منطقی حرف میزنم اونقدر دیس میخورم خودت که این همه از بده ما ایرانی ها میگی که باید این حرفمو قبول داشته باشی اگر غیر این بود به حرفت شک میکردم
شایان
۱۰ اسفند ۱۳۹۱در ضمن یادم رفت بگم به برو بچه ها سلام برسون بهشون بگو شایان منتظره دیستون هست
نوید
۹ اسفند ۱۳۹۱ماشین خیلی قشنگیه.
چند نکته رو باید توجه کرد:
1- این ماشین در کلاس پورشه پانامرا توربو هست و تنها چیزی که ممکنه بین این دو ماشین تفاوت بذاره قیمت هاشونه
2- چون این ماشین تولید محدود هست، انتظار میره 3 برابر پورشه قیمت داشته باشه (با امکانات و قابلیت های مشابه)
3- چون این ماشین سوپراسپورت نیست و به عنوان ماشین کاربردی مورد استفاده قرار میگیره، مراکز سرویس در دسترس امر بسیار مهمیه
4- پورشه شونصد برابر استون مرکز سرویس و پشتیبانی داره
بنابراین یک خریدار کدومو انتخاب میکنه؟
خوب معلومه… استون دیگه… چون رو استون تعصب داره… :)
نیما
۹ اسفند ۱۳۹۱شما یک جوری در مورد پشتیبانی استون حرف میزنی اینگار کرمان موتوره:)
حتما اینقدر به خودش و محصولاتش مطمئن هستش که احتیاجی به پشتیبانی نداره
نوید
۹ اسفند ۱۳۹۱این دیگه از اون حرفا بود :)
الان اصلا من هنگ کردم… نمی دونم داری شوخی مکنی یا جدی میگی؟
شایان
۱۰ اسفند ۱۳۹۱نیما داری میشی مثله خودم
رهام
۹ اسفند ۱۳۹۱به به
سورنا
۹ اسفند ۱۳۹۱کلن این ماشین های شوتینگ بریک خیلی زیبان.
من اون کانسپت شماره 9 سیتروئن رو خیلی دوست دارم .
عرفان
۹ اسفند ۱۳۹۱نه خوشم اوومد…
محمد
۹ اسفند ۱۳۹۱آستون مارتینته
adel
۹ اسفند ۱۳۹۱فکر کنم از روی پراید سفری کپی کرده ها
saied
۹ اسفند ۱۳۹۱قیافش کپی پورشه شده
کماندار
۱۰ اسفند ۱۳۹۱فوق العاده شبیه پورشه است به طوری که من متنو ندیدم فک کردم پورشس بعد دیدم جلو پنجره آستینه
elliot
۱۰ اسفند ۱۳۹۱رقیب پانامرا اومد
ولی ماشین انگلیسی همیشه پوله اسمشو میگیره اگه بخواد امکانات پانا رو بزاره رش باید قیمتش از پانا بیشتر باشه
شایان
۱۰ اسفند ۱۳۹۱آخرش من نمیدونم این ماشینای انگلیسیو کی بزرگش کرد خدایی بیشتره اونایی که الان سنگ اون آهن تیکه پاره انگلیسیو میزنن به سینه اسمه این ماشینام نشنیده بودن الان واسه ما… شدن بسه بابا چیشون با ماشینهای آلمانی برابری میکنه رئیس استون رئیس رویس مدیر بنتلی مدیره… میان میگن ما سالها کار داره به صنعته الان اتومبیل آلمان برسیم اونقت یه سری… واقعا شرم و رو هم خوب چیزیه البته یکی زیاد و دیگری کم
نيما
۱۰ اسفند ۱۳۹۱چقدر جذابه
نیما
۸ خرداد ۱۳۹۲فقط آلمان .