نسل کاملاً جدید اینسیگنیا نماینده تازهنفس جنرال موتورز در گروه سدانهای خانوادگی بوده و قرار است بجز اوپل تحت نامهای واکسهال اینسیگنیا، هولدن کومودور و بیوک ریگال به جنگ رقبا برود.
اخیراً پایگاه X-Tomi رندری از نسخه طویل این خودرو موسوم به اینسیگنیا گرند لیموزین منتشر کرده که ازنظر ابعاد و اندازه بدنه با مرسدس بنز کلاس S پولمان برابری میکند.
نمای جانبی کاملاً شبیه پولمان است و با توجه به طول زیاد بدنه اگر این طرح به واقعیت بپیوندد فضای پای بسیار زیادی برای سرنشینان ردیف عقب فراهم خواهد شد.
طبیعتاً تولید چنین نسخهای از اینسیگنیا نیاز به بازطراحی کابین و ارتقای سطح ایمنی و راحتی آن دارد، درنتیجه باید منتظر بود و دید آیا جنرال موتورز اینهمه هزینه و مشقت را برای رقابت با لیموزینهای بازار به جان میخرد یا خیر.
Nima
۱۳ دی ۱۳۹۵نه به جان نمیخرد
اگرم بخواد کارى بکنه با کادیلاک میکنه!
peyman
۱۳ دی ۱۳۹۵طراحی داخلیش به یه خودرو لیموزین نمیخوره??
AKBAR
۱۳ دی ۱۳۹۵به احتمال زیاد بازاریابان بازار چین درست تشخیص دادند ، برند بیوک هم که پرطرفدارترین برند خودرو لوکس در اون بازار است . مطمئناً اونها نخواستند این رو با پولمان مقایسه کنند.
بیژن
۱۳ دی ۱۳۹۵اگه قرار باشه بعد از پروژه های کراس اوور ، کمپانیهای خودروسازی به سوی دیگری بروند ، قطعا این پروژه در سالهای آتی از آن لیموزینهای جمع وجورتر خواهد بود.
بله موفق خواهد شد، مخصوصا با برند اپل.
مجید.بهترین یا هیچ.
۱۴ دی ۱۳۹۵فکر نکنم.
با زیاد شدن جمعیت زمین، و شلوغ شدن خیابون ها، این خودروهای کامپکت هستند که آینده رو در دست دارن.
تولید ماشین هایی مثل BMW i3 دقیقا همین رو نوید میده.
GOD BLESS AMERICA
۱۳ دی ۱۳۹۵جنرال موتورز داداچ نکنی این کار رو ها :-(
حالا اگه خاستی یه سدان نیمه لوکس به صورت انحصاری برای بازار استرالیا بزنی عیب نداره اما لیموزین نه.
ولی اوپل و بیوک رو بدنام نکن.
بهتره آزمایش هات رو روی همون هولدن و واکسهال انجام بدی.
madjid911 Gt2
۱۳ دی ۱۳۹۵از بچگی عاشق اوپل بودم.
مخصوصا Opel Corsa و Opel insignia
آرش
۱۴ دی ۱۳۹۵اون تیکه اضافی بین درب جلو و عقب چقدر شبیه سمند سریر هست!