دوج

بررسی دوج دورانگو R/T مدل ۲۰۱۴

ارتقای طراحی برای مدل ۲۰۱۴، فضای بزرگ در داخل کابین، پیشرانه سرسخت همی (Hemi V8) تکنولوژی‌های ساده و مفید، طراحی ارگونومیک مناسب و شاسی چابک مبتنی بر سیستم دیفرانسیل عقب، همگی از دلایلی هستند که می‌توانند مشتریان را به طرف دورانگو جذب کنند.

2014 Dodge Durango R/T RWD
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T RWD
در کلاس خودروهایی که پُر از مینی‌ون‌ها با ظاهر خودروهای آفرود است، دوج حسّ متفاوتی ایجاد می‌کند. با وجود اشتراک پلتفرم با جیپ گرند چروکی، دورانگو بیشتر از آن که یک خودروی آفرود باشد، شرایطی اسپرتی در رانندگی دارد. یک ساختار بسیار سخت که در این مدل به کار رفته، به این معنی است که سیستم تعلیق بیشتر از جبران انحناهای پیچشی، بر روی تناسب دینامیکی خودرو متمرکز است. این موضوع در مورد تمام دورانگوها صدق می‌کند و بهینه‌سازی‌های انجام شده برای ضربه‌گیرها و کمک‌فنرها در مدل R/T تست شده، مزید بر علت شده است.
2014 Dodge Durango R/T RWD
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T RWD
کیفیت سواری از سیستم تعلیق صلب دورانگو، تأثیر پذیرفته است؛ ولی بیشتر از همه مربوط به پکیج چرخ و تایر ۲۰ اینچی مورد استفاده در مدل R/T است. لازم به ذکر است که محل تست این خودرو در ایالت میشیگان امریکا بوده است؛ جایی که جاده‌ها استانداردهای پایینی دارند.
2014 Dodge Durango R/T RWD
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T RWD
دورانگو در جاده سیستم فرمان آرامش خاصی دارد و برای رانندگی در بزرگراه شرایطی مناسب دارد. ولی در همین حال، می‌توانست در سرعت‌های کم، مانند حرکت در پارکینگ سرعت بیشتری داشته باشد. در هر حال، هر طوری که دورانگو را برانید، این خودرو به همان سمتی می‌رود که شما آن را هدایت می‌کنید و فرمان‌پذیری بالایی دارد. وقتی محور جلو هیچ‌گونه وظیفه رانشی نیز نداشته باشد، مشابه شرایطی که در خودروی تست با دیفرانسیل عقب وجود داشت، فرمان حس کنترل بیشتری نیز پیدا می‌کند.
2014 Dodge Durango R/T RWD
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T RWD
در زیر کاپوت، موتور «همی» به همان صورتی است که از آن انتظار می‌رود؛ قدرتمند و پر سر و صدا. برای مدل ۲۰۱۴، موتور V-8 با ۳۶۰ اسب‌بخار قدرت با سیستم گیربکس اتوماتیک 8HP طرح ZF و ۸ سرعته همراه شده است. این نوع گیربکس در مدل‌هایی مانند آئودی A8، ب‌ام‌و سری ۲ و بنتلی مولسان به کار رفته است که البته هر کدام از خودروسازان برنامه‌های مربوط به خود را برای توسعه آن داشته‌اند. کرایسلر نمونه‌های این گیربکس را تحت لیسانس خود می‌سازد و دوج نیز صاحب حق نرم‌افزاری آن شده است. در هر حال، عملکرد سیستم گیربکس مناسب است و دنده‌های موردنظر را به راحتی پیدا می‌کند.
2014 Dodge Durango R/T RWD
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T RWD
از دیگر موارد جدید در مدل ۲۰۱۴ از دورانگو، حالت «اکو» در رانندگی است که به صورت پیش‌فرض در ابتدا برای راننده روشن می‌شود. در این حالت، واکنش پدال کم می‌شود و رفتن به دنده بالاتر با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. ولی برخلاف دیگر برنامه‌ها که محیط زیست را در حالت رانندگی مدّنظر قرار می‌دهند، حالت اکو در دورانگو شاید بتواند برای استفاده روزمره نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ چرا که آن طور که در خودروی تست مشاهده شد، تغییرات اعمال شده قابل‌لمس نیست. در همین حال وقتی این حالت را در بزرگراه فعال کنید، می‌توانید ببینید که نشان‌دهنده مصرف سوخت حدود ۵ مایل برای هر گالن افت می‌کند. در مسافت ۷۰۰ مایلی که دورانگو تست شده، مصرف سوخت ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر از آن مشاهده شده است.
مدل اسپورتی دورانگور R/T مانند سایر خودروهای سری دورانگو از طراحی‌های جدید در جلو و عقب بدنه بهره برده است. در این مدل امکاناتی چون چرخ‌های ۲۰ اینچی، چراغ‌های جلوی زنون و چراغ‌های LED به کار برده شده‌اند. همچنین یک ردیف صندلی دوم ۶۰/۴۰ جمع‌شونده به صورت استاندارد در دورانگو وجود دارند. در مدل‌های اسپورتی امسال، یک غربیلک فرمان جدید به همراه یک نمایشگر اطلاعات مفید و با وضوح بالا در بین عقربه‌ها قرار گرفته‌اند.
2014 Dodge Durango R/T Interior
۲۰۱۴ Dodge Durango R/T Interior
قیمت دورانگو از حدود ۴۰ هزار دلار شروع می‌شود. اگر فکر می‌کنید که این قیمت بالاست، کافی است نگاهی به قیمت شورولت تاهو یا مرسدس‌بنز کلاس GL بیندازید. مدل R/T تست نیز با توجه به آپشن‌های مورد استفاده، به میزان ۳۳۸۵ دلار افزایش قیمت داشته است. استفاده از صندلی‌های «کپتن» برای ردیف وسط (۹۹۵ دلار)، سیستم راهبری Uconnect و رادیوی HD(۴۰۰ دلار)، طراحی برجسته چرخ‌ها (۶۹۵ دلار) از جمله امکانات اضافه شده در خودرو تست بوده‌اند. همچنین یک مجموعه تجهیزات ۹۹۵ دلاری استفاده شده که شامل حسگر باران برای برف‌پاک‌کن‌ها، نوربالای خودکار و سیستم فرمان مورب تلسکوپی هوشمند می‌شود. بنابراین، دورانگوی تست شده، کاملاً برای استفاده روزمره خانوادگی آماده بوده است. البته خط تولید دورانگو از قیمت‌های پایین‌تر از این شروع می‌شود. تریم SXT با دیفرانسیل عقب دارای قیمت اولیه ۳۰۹۹۰ دلار است. تریم سیتادل (Citadel) نیز وجود دارد که با تمامی امکانات، قیمتش به بالای ۵۵ هزار دلار می‌رسد. اضافه کردن دیفرانسیل چهارچرخ‌متحرک برای مدلی، هزینه‌ای برابر ۲۴۰۰ دلار خواهد داشت.
دورانگو اگرچه همچنان ظاهر زمختی دارد، ولی در کلاس خود، یکی از خودروهای پیشرو محسوب می‌شود و با فضای کابین راحت، سواری آرام و دلپذیری را فراهم می‌کند.
مشخصات:
  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۶ یا ۷ سرنشین، ۵ در واگن.
  • قیمت مدل تست: ۴۳۶۷۵ دلار (قیمت پایه: ۴۰۲۹۰ دلار)
  • نوع موتور: pushrod 16-valve V-8، بدنه و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
  • گنجایش: ۵۶۵۴ سی‌سی.
  • قدرت: ۳۶۰ اسب بخار در ۵۱۵۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۵۲۸/۸ نیوتن‌متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.

ابعاد:

  • فاصله محوری: ۳/۰۴ متر.
  • طول ماشین: ۵/۱۱ متر.
  • عرض: ۲/۱۷ متر.
  • ارتفاع: ۱/۸ متر.
  • وزن کلی: ۲۳۵۹ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۴ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶/۹ ثانیه.
  • صفر تا ۱۷۷/۰۳ کیلومتر بر ساعت: ۲۱/۳ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۷ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۹ ثانیه با سرعت نهایی ۱۵۲/۹ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۱۹۱/۵ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۵/۴۷ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۶/۸ لیتر در شهر و ۱۰/۲ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۱۳/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. MoahmmadTSR

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    خیلی خوشگلههههههههههههه
    کاش قرمز ماتم داشت!

    1. meysam

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      صدی 16.8 لیتر تو سال 2014 !!!!
      ساختن همچین ماشینایی یه زمانی خوب بود.
      الان ظلمه
      در آینده غیر ممکن.
      پورشه مدل جدیدش (اسمش یادم نیست) با اون عظمت صدی 3.3 مصرف میکنه.

      1. ALi

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (51 ديدگاه)

        13.8 دکتر، باتوجه به قدرت و حجم موتور و شاسی و البته قیمت کاملا معقوله.

        1. ASTON MARTin

          ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          13 تو صد؟ […]

        2. meysam

          ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1772 ديدگاه)

          تخمین حفاظت آمریکا گفته صدی 16.8 ولی راست میگی تو تست 13.8.
          کدوم درست تره؟

        3. فورد

          ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (892 ديدگاه)

          0 تا 100 شده 6.4 ثانه بعد میگه مصرفش زیاده سانتافه که از این بیشتر میسوزونه تازه حجم موتورش نصف اینه

      2. K1

        ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (100 ديدگاه)

        سلام
        برای ماشینی با این حجم موتور طبیعیه
        مصرف پژو 1800سی سی صدی 10 میسوزونه
        این ماشین 5700سی سی هست

        1. Ghost

          ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (168 ديدگاه)

          شما سواری و راحتیشو با مصرف بنزینش داری زیر سوال میبری . لندکروزر مگه خیلی کمتر میسوزونه که این همه تو کشورای دیگه طرفدار داره ؟ تو تهران به جای آفرود دارن دور دور میکنن !

      3. mehran911

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2115 ديدگاه)

        میثم مدل اون پورشه 918 است

      4. reza3303

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (26 ديدگاه)

        ظلمه پس منی که 206+ (207 ایران) دارم صدی 15 لیتر میسوزنه ….

      5. Ahmad..F12

        ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (2542 ديدگاه)

        میثم جان اون مدلی که شما یادت نیست هیبریده اصلاً ربطی به این نداره!!!!

    2. mory

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (418 ديدگاه)

      قیمتش خیره کنندس

  2. ferrari

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    در کل ماشین بدی نیست. ظاهر خوب,خشن و پر جزبه. اگه واقعا سواریش به خوبی تعریفی که کردن باشه من که دوستش دارم.

    1. کوروش

      ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      باسلام
      من مدل 2013 سفید رنگشو دارم .
      سواریش فوقالعادس نرم وبی صدا مصرف سوختش هم تو شهر با کولر 20 لیتر در صد کیلومتره .
      ولی تو جاده 14 میشه .
      در کل نسبت به قیمتش عالیه وحرف نداره

  3. Carbonado Aventador

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (4514 ديدگاه)

    باتشکر از آقا مسعود
    ارادت خاصی به دوج دارم!!!!!!

    1. خاوری

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (1102 ديدگاه)

      به نظرم نمیتونه موفق باشه..این خودرو باوجود اینکه قابل توجه و خوش ساخته امانمیتونه با بزرگای بازار رقابت کنه..شاید من اشتباه میکنم..نمیدونم

      1. Carbonado Aventador

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        خاوری جان تو سایت ثبت نام کن تا بهتر بتونیم در خدمتت باشیم!!!!!!

        1. خاوری

          ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1102 ديدگاه)

          ارادت کربونادو جان…. خوبی داداش؟ ولا یه بار ثبت نام کردم کلی دنگ و فنگ داشت رمزمم فراموش کردم… کلا کار خوبی کرد پدال اما خیلی پیچ واپیچ داره!

        2. ahmad

          ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (1171 ديدگاه)

          بابا این پدال قاط زده من ثبت نام کردم پیامشمم به ایمیلم اومد رفتم از اونجا اومدم حالا میگه کد فعال سازی صحیح نیست

  4. ALi

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    اصلا کیفیت و رفاه و آسایش تو ظاهرش داره داد میزنه!

  5. vahid jinpachi

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    بسیار خشن و باوقار…

    1. MoahmmadTSR

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      کجاش خشنه؟!

  6. vahid jinpachi

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (847 ديدگاه)

    شرمنده به طراحی اش خیلی دقت نکرده بودم ….

    ول کن بابا…

    عقبش رو عشقه…

    دخالت نکرده باشم….
    عکس اواتارت رو عوض کن یه عکس قشنگ تر بذار ….محمد جان…

    1. MoahmmadTSR

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (323 ديدگاه)

      ولی طراحی سنگینی داره!!!!
      عکسم که خوبه!!!
      206 به این خوشگلی!
      چی بزارم خو!!
      لافراری!
      اوانتادور!
      اس ال اس!
      اس کلاس!
      ام4!
      ای 8
      زد 4
      208
      2008
      جی تی ار
      چلنجر!
      ویرون!
      کدوم!
      :)

      1. vahid jinpachi

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (847 ديدگاه)

        هر چی می خواد باشه ولی عکس این دو تا خودرو ساز دزد نباشه …

        {ایرانخودرو و سایپا}

        1. MoahmmadTSR

          ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (323 ديدگاه)

          اها…..
          اوکی:)

  7. sorena scirocco

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (745 ديدگاه)

    چرخ فرمان؟!

    1. vahid jinpachi

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (847 ديدگاه)

      به به …افرین .به این می گن اواتار …

      1. MoahmmadTSR

        ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (323 ديدگاه)

        ^_^

  8. احسان(احسان سابق)

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    کلا شرکت کرایسلر ماشینای پرمصرفی میسازه و برعکس فورد و جنرال موتورز هنوز سمت ماشینای کم مصرف رو نمیگیره.
    امینم تو کلیپ هدلایت که واسه مامانش میخونه یه دوج دورانگو 2014 داره که فکر کنم جزو اولین دورانگوهای جدید 2014 بوده

  9. ESI

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی تاهو یه چیز دیگست

  10. Ehsan

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    اگر چراغ های عقبش به هم متصل نبودن قشنگتر میشد
    از جلو که خیلی خوبه

    1. Ahmad..F12

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      چراغاش مشابه مرسدس بنزه
      برند دوج توش حک شده
      جالب بود

  11. Alpha

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    6 سیلندرش تو رشت هست واقعا سایزش بزرگه ! انگار چارجر بدنسازی کار کرده باشه

    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (810 ديدگاه)

      دقیقا” آقا آلفا! همینو میخواستم بگم که فرم جلوش خیلی شبیه چارجر نسل قبله.
      این طور که مشخصه این خودرو تلفیقی از زیبایی و رفاه و سرعته.
      متشکرم آقای انیس حسینی مطلب فوق العاده ای بود.

  12. امیررضا

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (161 ديدگاه)

    به نظرم ماشینی که سانروف نداشته باشه ، ماشین نیست. حالا چی می خواد باشه

    1. Slr McLaren

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (10 ديدگاه)

      چه معیار جالبی

  13. احمدرضا فقط آلمان فقط بنز

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (394 ديدگاه)

    این خیلی خوشکله بابا

  14. امین

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    ماشینهای آمریکایی به باوقار بودن و با ابهت بودن معروفن مخصوصا کادیلاک و جی ام سی…

  15. datsun

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3946 ديدگاه)

    ابهت خاصی داره طراحیش قشنگ و با اصالت از طراحی عقبش خیلی خوشم اومد

  16. Slr McLaren

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    از یه موتور 5/6 لیتری واقعا 360 اسب خیلی کمه.
    باز هم میگم ماشینای آمریکایی فقط دارن تلاش میکنن با اروپایی ها رقابت کنن ولی هرگز توانایی این رقابت رو ندارن.

  17. Slr McLaren

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ماشین خوبی به نظر میاد ولی راندمان موتورش کمه.
    قیمتش که بی نظیره و هیچ جای بحثی نمیذاره .
    از نظر کیفیت اغلب محصولات آمریکایی خوب کار نکردن.
    در کل برای جاده های آمریکا خیلی خوبه ولی تفکرات یه اروپایی برای رانندگی با ماشینای آمریکایی همسو نیست.
    ولی من ترجیح میدم با یکم مبلغ بیشتر از این یه دونه gl بگیرم.

    1. شلبى

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (705 ديدگاه)

      اغلب محصولات امریکایى از نظر کیفیت خوب عمل نکردن!!!!! عجب
      شما تا حالا ماشین امریکایى از نزدیک دیدى
      ما ده سال داشتیم شما چطور

  18. ali-gtr

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (498 ديدگاه)

    Eminem یکی سیاهشو داره

  19. ice

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اینجا تو تبریز هم از این دوج ها هس خیلی زیبا و بزرگو باوقاره با اینکه چراغ عقبش یکپارچه شده(بیشتر شبیه دوج های چارجر و چلنجر شده عقبش ک خیلی خوبه)
    ماشین های آمریکایی مخصوصا دوج خیلی اینجا طرفدار داره وتعدادشون تو تبریز داره زیاد میشه

  20. Ghost

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    یکی از مسخره ترین کامنتایی که واسه ماشین آمریکایی میشه داد همین مصرف سوخته !!!!
    کسایی که میگن مصرفش زیاده و اینا اصلا سوار آمریکایی نشدن !
    اونجا کارگر پیتزاییش ماهی 2000 دلار حقوق میگیره حالا بیمه و اینا بماند . حالا کسی که اینو میخره اصلا به مصرفش فکر نمیکنه بلکه فقط به راحتیش فکر میکنه و لذتشو میبره.
    من خودم الان بیوک ایران دارم صدی 14 میسوزونه ولی اصلا کاری به بنزینش ندارم و ازش دارم لذت میبرم

  21. Ahmad..F12

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2542 ديدگاه)

    قدرتش نسبت به این حجم کمه، ولی گشتاورش خوبه

    ولی از سابقه‌ای که دوج داره و ظاهر این دورانگو کاملاً میشه فهمید سرسخته

    1. Ahmad..F12

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2542 ديدگاه)

      راستی انیس جان ممنون از زحماتت

  22. ali

    ۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من یکشو دارم نوع citadel با موتور 5.7 خیلی راضیم با سرعت 120 حدود 760 کیلومتر باش راه رفتم دقیقا 80 لیتر بنزین خورد تو جاده تهران به جنوب تو هیچی هم برا م کم نمی زاره

  23. سام

    ۵ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دارمش این ماشین فوقولادس

  24. داوری

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مدل 2014 رو مرداد 93 گرفتم واقعا معرکه است مصرف سوختش هم عالیه با بنزین سوپر تو خارج از شهر صدی ده مصرف کرد اینو دقیقا میگم چون دقیق کیلومتر گرفتم . از جزیره کیش حرکت کردم و باهاش ایرانگردی کردم واقعا حال داد در موقع رانندگی بخصوص شب در ازادراه احساس میکنی کاپیتان هواپیما هستی چون هر چی میخوای تحت کنترل شماست و
    بسیار راحت رانندگی میکنی .مثلا سیستم خنک کننده داخل کابین عالیه میتونی برا هر نفر جداگانه تو سیستم تعریف کنی که همزمان یکی سرد و
    دیگری گرم باشه حتی برا سرنشین های عقب.سیستم صوتی رو با حرکت انگشت روی صفحه نمایش به هر قسمت کابین که میخوای حرکت بدی صدا هم همونجا میره.چندین موبایل میتونن بهش وصل بشن و هر کدوم رو انتخاب
    کنی همون شخص از همون جا میتونه کنترل سیستم صوتی رو دست بگیره و
    اهنگهای دلخواهش رو بزاره.با استفاده از سیستم سخنگو میتونید فرامین رو
    صوتی به سیستم اعلام کنید.قابلیت خوندن اس ام اس های شما رو در هنگام رانندگی داره .میتونید ریموت پارکینگ خونه رو به سیستم معرفی کنید و در
    هنگام نزدیک شدن به منزل درب پارکینگ را اتوماتیک برای شما باز میکند .

  25. مهدی تبریز

    ۱۹ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه دونه 2013 رو دارم واقا هرچی که شاسی بلندهای کره ای وژاپنی و اروپایی دارن این همشویکجا داره فقط مشکل قطعات مصرفی داشتم که اونم حل شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا