دوج بهعنوان برندی که قویترین خودروهای تولید انبوه را در ایالاتمتحده عرضه میکند، برنامهٔ تخفیف جالبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. این برنامه که با نام «دوج، قدرت، دلار» از اول آگوست آغاز شده است، برای تمامی نسخههای مدلهای چلنجر، چارجر و دورانگو در ازای هر اسب بخار قدرت، ۱۰ دلار تخفیف ارائه میکند.
بنابراین قویترین نسخههای این خودروها بیشترین تخفیف را خواهند داشت. بهعنوانمثال، چلنجر هلکت ردآی با ۷۹۷ اسب بخار قدرت، مشمول تخفیف ۷۹۷۰ دلاری میشود که تقریباً معادل ۱۰ درصد از کل قیمت آن است. این یعنی با این برنامه، خریداران هلکت ردآی بجای ۷۳,۴۴۰ دلار باید ۶۵,۴۷۰ دلار بپردازند درحالیکه خریداران نسخهٔ معمولی ۷۱۷ اسب بخاری هلکت نیز تخفیف ۷۱۷۰ دلاری را دریافت میکنند.
همانطور که اشاره شد، همهٔ نسخههای چلنجر، چارجر و دورانگو مدل ۲۰۱۹ از مدلهای GT و SXT با پیشرانهٔ V6 گرفته تا نسخههای قدرتمند دورانگو SRT، چارجر هلکت و چلنجر هلکت مشمول این برنامه خواهند بود. دوج ادعا میکند از زمانی که مدلهای چارجر و چلنجر را احیا کرده، تاکنون ۴۸۵ میلیون اسب بخار را در اختیار علاقهمندان قرار داده است.
رئیس بخش خودروهای سواری دوج، کرایسلر و فیات در ایالاتمتحده آقای «Tim Kuniskis» دراینباره گفته است:
دوج از بسیاری از خودروسازان دنیا اسب بخار بیشتری دارد و ما میخواهیم این قدرت را به اشتراک گذاشته و در اختیار کسانی قرار دهیم که همیشه خواهان توانایی بیشتری بودهاند. هدف ما این است که تا قبل از پایان سال جاری به نیم میلیارد اسب بخار برسیم. این همان کاری است که معتقدیم جان و هوراس دوج (بنیانگذاران شرکت دوج) میخواستند انجام دهند
میزان تخفیف بر اساس اسب بخار نسخههای مختلف مدلهای چلنجر، چارجر و دورانگو را میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید.
یانکی
۱۴ مرداد ۱۳۹۸چرا فیات نمیزاره داج محصولات بیشتر و جدیدتر اراعه کنه.الان یه رقباش نگاه کنید مثل همون مازراتی گیبلی با کلی خرج و هزینه اصلا فروش نمیره.
مزدا
۱۴ مرداد ۱۳۹۸به نظرم فیات مانع پیشرفت و به روز رسانی برند مازارتی و داج شده!!
مانی
۱۵ مرداد ۱۳۹۸فیات از پول بدش نمیاد
ببین از وقتی که دوج و جیپ رو صاحب شد فروششون چقدر بهتر شده
صد در صد بهترین کاری که در توانش هست رو برنامه ریزی کرده
NAVID۰۰۹۸
۱۴ مرداد ۱۳۹۸چقدر خوبه من آمریکا زندگی نمیکنم .
زندگی تو آمریکا جنبه میخواد که من یکی با عادت کردن زندگی تو ایران ، ندارم .
فکر کن آمریکا یک زندگی معمولی داشته باشی ، بعد متوجه میشی مَنو این همه خوشبختی مَحاله ، اصلاً چطوری میتونی بری ماشین انتخاب کنی با این همه شرایطی که نه فقط دوج ، بلکه تمام شرکتها برای جذب مشتری هر کاری میکنند و این مشتریه که احساس خوشبختی را دَرک میکنه و نه ما که برای خرید خودرو یا هر کوفت و زهرمار دیگری باید از هفت خان رُستم بگذریم .
از راه دور میگم خدابرکتتون بده ، خدا بیشترِتون بده ، خدا کمک کنه هروز بهترینها را تولید فروش و سود کنید و خدا ریشه ظلم هم در ایران بکنه که شدیم تماشاچی و فقط توان نَقد کردن اَعمال شما را داریم و نه لذت عملی از محصولی مورد علاقه شما را ? .
M
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ای خدا برنامه تخفیف رو ببین !
واقعا جذابه آفرین به بازاریابی که این ایده رو مطرح کرده !
هرروز دارن دنیاشونو قشنگ تر و پیشرفته تر میکنن ما چی !
هیییییییییییییچی !
تنها دلیلشم رقابته ما ارتباطمونو با کل دنیا قطع کردیم و انحصارا میوفته دست سایپا و ایران خودرو و اونام میدونن اگه اشغال هم تولد کنن مشتری چاره ای جزز پذیرفتن نداره و انتخاب دیگه ای موجود نیست پس میخره چرا اشغال تولید نکنن که خیلیم ارزون تر در بیاد !
علی
۱۴ مرداد ۱۳۹۸مردم این مملکت عادت کردن به سواری دادن به بدبختی عادت دارن و پیشرفت نمیکنن مریضن
امیر
۱۴ مرداد ۱۳۹۸دوجه دیگه
همیشه به مشتری هاش حال میده
این ۲_۳سال اخیر دوج و کرایسلر و رم و جیپ پیشرفت های تعجب برانگیزی داشتند
کیفیت قیمت قدرت فروش و….
جوایز سالانه هم ک جای خود
دوج یعنی عشق مطلق رانندگی
OMID
۱۴ مرداد ۱۳۹۸قشنگ دوج برند ماشین بازاس
مسعود مشعل دار
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ولی به نظرم کاری ندارم به این مدل بازاریابی ولی اگه داج بهم ماشین هاشون رو مجانی بدن من موستانگ میخرم. چون موستانگ اصیله و داج این اصالت رو نداره