تست داینوی رم TRX 2021، قدرت واقعی هیولا چقدر است؟!

دوشنبه 11 اسفند 1399 - 09:30
مطالعه 3 دقیقه
RAM-TRX-Hellcat-Chassis-Dyno-Testing
رم TRX 2021 یکی از قوی‌ترین پیکاپ های استوک است که بدون قوای محرکه الکتریکی شده گرد و خاک زیادی را به پا کرده است. این خودرو به پیشرانه 8 سیلندر...
تبلیغات

رم TRX 2021 یکی از قوی‌ترین پیکاپ های استوک است که بدون قوای محرکه الکتریکی شده گرد و خاک زیادی را به پا کرده است. این خودرو به پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار هلکت مجهز بوده و قدرت 702 اسب بخاری و گشتاور 881 نیوتون متری دارد. این نیروی عظیم که به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود همانند هر مجموعه دیگری دارای تلفاتی در مسیر انتقال بوده و این امر می‌تواند قدرت واقعی در چرخ ها را تغییر دهد.

هنسی به دنبال تعیین قدرت تولیدی پیشرانه در چرخ ها بوده و اقدام به تست داینوی این پیکاپ کرده است. موضوع جالب اینکه هنسی قدرت TRX را فقط در چرخ های عقب اندازه‌گیری کرده است.

هنسی پس از تست به قدرت 583 اسب بخاری و گشتاور 773 نیوتون متری در چرخ های عقب رسیده است. نتیجه به دست آمده نشان دهنده تلفات 17 درصدی خروجی پیشرانه است که خب کاملاً قابل‌درک است. هنسی قبلاً نیز فورد رپتور را تست کرده و این خودرو تلفات قدرت 20 درصدی را در چرخ های عقب به ثبت رسانده است.

این تیونر مشهور اخیراً اعلام کرده خودروهای ماموت 900 و 1000 را تولید خواهد کرد که نسخه‌های ارتقا یافته از رم TRX می‌باشند.

به لطف سوپرشارژر ارتقا یافته، پولی‌های جدید، هدرز از جنس فولاد ضدزنگ، اگزوز بهتر و کالیبراسیون جدید، پیشرانه هلکت هم‌اکنون حداکثر قدرت 1012 اسبی و گشتاور 1314 نیوتون متری تولید می‌کند.

اما اگر این ارقام هم شما را راضی نمی‌کنند می‌توانید پیشرانه 7 لیتری هلفانت را برای TRX سفارش دهید که با یک اکسل سوم نیز همراه شده و ماموت 6 چرخ را ایجاد می‌کند. این خودرو قدرت 1200 اسب بخاری دارد.

[دانلود ویدئو]

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.