همانند دیگر مدلهای پرشمار گروه خودروسازی فیات-کرایسلر، پیکاپ رم ۱۵۰۰ نیز برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی داشته و تازهتر شده است.
این خودرو که تنگستن ادیشن نام داشته و چند ماه پیش جزئیات آن منتشر شده بود به عنوان لوکسترین مدل تاریخ رم ۱۵۰۰ شناخته میشود. این خودرو دارای جلوپنجره کروم و تنگستن، پوشش مشکی چراغهای جلو و تریم خارجی همرنگ بدنه میباشد. داخل کابین رم تنگستن ادیشن نیز چرم دو رنگ، تریم چوبی، پوشش سقف جیر و کفپوشهای سفارشی به چشم میخورد. اما تمامی مدلهای رم ۱۵۰۰ در سال ۲۰۱۸ دارای سیستمهای اطلاعات سرگرمی با صفحهنمایش ۸.۴ اینچی و ارتباطات اپل کارپلی و اندروید اتو هستند. همچنین سیستم سیریوس با تماس اضطراری، دستیار کمک جادهای، سرویسهای ریموتی، دوربین عقب و مدول تلماتیک برای ردیابی خودرو از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو میباشند. از نظر پیشرانه میتوان به وجود نسخههای ۶ سیلندر ۳ لیتری اکودیزل با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۹ نیوتون متر اشاره کرد. همچنین پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار با خروجی ۳۰۵ اسبی به همراه پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری HEMI با قدرت ۳۹۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۵ نیوتون متر در دسترس مشتریان هستند. تریم رم ۱۵۰۰ مدل سال ۲۰۱۸ هماکنون ترکیبی از مدلهای Tradesman، Express، SLT، HFE، Big Horn/Lone Star، Lone Star Silver، اسپورت، نایت، ربل، لارامی، لارامی Longhorn، لارامی لیمیتد و لیمیتد تنگستن میباشد.۲۴ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶عکسها رو نگاه تو رو خدا
عجب ابهتى
عجب هىکلى
عجب زیبایى
دوج با بىش از 80 سال تجربه در ساخت وانت غىر از این ازش انتظار نمىره
سامان اذری
۱۳ شهریور ۱۳۹۶http://tabrizlinks.persiangig.com/image/tabriz/cars/137053776593921.jpg
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶فداى داداش سامان خودم
سامان جون خوب بلدى دلمون رو اب کنى
aston martin
۱۳ شهریور ۱۳۹۶دقیقا
انقد خاصن که حتی آدمی که هیچ دلیلی برا خرید وانت یا آفرود نداره هم وسوسه میشه داشته باشدش
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶دوستان امروز براتون از مشخصات 2 تا محصول دوج مىخوام مطلب بذارم
اولىش مربوطه به دوج چارجر 1968
Comments: 1968 saw a dramatic redesign of the Dodge Charger with a new hidden headlight grille, curvy body, recessed backlight, refined tail, and minimal use of chrome. This redesign resulted in a six-fold increase in sales from 1967. Out of the 92,590 Chargers produced for 1968, 17,665 had the R/T package with its standard 440 Magnum engine and “Scat Pack” bumblebee stripes on the rear end. Only a scant 475 came with the all mighty Hemi. The Hemi was strengthened for 1968 with a slightly longer-duration cam, new valve springs, and revisions which reduced oil consumption. It was still under-rated at 425bhp and still remained the engine of choice for serious drag racers.
Production: 17,665
Engines: 318 V8 230bhp. 383 V8 335bhp. 426 V8 Hemi 425bhp@5000rpm, 490lb-ft@4000rpm. 440 V8 375bhp@4600rpm, 480lb-ft@3200rpm.
((Performance: 426 Hemi V8 425: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.8 sec @ 105mph))
طبق گفته قسمت پرفورمنش این ماشىن 0-60 رو تو زمان 5/3 طى مىکرده
فيصل
۱۳ شهریور ۱۳۹۶علی شوی نوا ببینم این ماشین رو میشناسی؟ اطلاعات داری ازش؟
http://s8.picofile.com/file/8305500176/IMG_1693.JPG
http://s9.picofile.com/file/8305500284/IMG_1692.JPG
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶فىصل جان داداش گلم این چارجر Daytona مدل 2017 هستش
پدال پارسال ازش مطلب گذاشت
فیصل
۱۳ شهریور ۱۳۹۶نسخه تیون شده چارجر برای رالی داکار. خوش صداست لامصب
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶اما مطلب بعدى مربوط به دوج super b هستش در 1970
Comments: The Super Bee was restyled for 1970. To differentiate it from the Coronet that it was based on, the Super Bee did not get the dummy rear fender scoops as standard equipment. It also had horizontally divided (rather than individually segmented) taillamps. New options included a hood tach and spoiler. Buyers could order the R/T type bumble bee stripe or pipe-shaped upper and lower rear fender stripes with a circular Super Bee decal between them. The Super Bee was available in a number of wild colors, such as Plum Crazy, Sublime, and Go-Mango. Extras included the “Kruncher” and Bee-Liever” performance options. Base prices fell $64 but sales dropped to about 15,500 units. Hemis were installed in just 32 hardtops (21 with four speed) and 4 pillared coupes (all with the four speed). This was the last year that the Super Bee was based on the Coronet.
Production: 2D Pillared Coupe: 3,966. 2D Hardtop Coupe: 11,540.
Engines: 383 V8 335bhp@5200rpm, 425lb-ft@3400rpm. 426 Hemi V8 425bhp@5000rpm, 490lb-ft@4000rpm. 440 V8 375bhp@4600rpm, 480lb-ft@3200rpm. 440+6 V8 390bhp@4700rpm, 490lb-ft@3200rpm.
Performance: 383/335bhp: 0-60 in 7.1 sec, 1/4 mile in 15.0 sec @ 96mph. 426/425bhp: 0-60 in 5.3 sec, 1/4 mile in 13.49 sec @ 105mph. 440/375bhp: NA. 440/390bhp: NA.
همونطور که در قسمت پرفورمنس مىبىنىد این محصول دوج که ساىز بزرگى هم داشته 0-60 رو تو عرض 5/3 طى مىکرده دوستان
منبع این مطلب هم ساىت امریکن ماسل کارز هستش
جلالى
۱۳ شهریور ۱۳۹۶على شوى
ممنون از مطالبى که گذاشتى فقط 1 سوال
تو قسمت پرفورمنس که مشخص کردى هر 2 ماشىن 0-60 رو تو مدت 5/3 زده طى مىکنن
هر دوتا ماشىن زمانشون یکسان هست؟ یا اشتباه زده؟
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶جناب جلالى دوست من
بله هر دو ماشىن 0-60 رو تو زمان کاملا مشابه طى مىکردن
البته من منبع این متن رو هم ذکر کردم و شما مىتونىد بهش رجوع کنىد
منبع مطلب رو بازم مىذارم براتون
Muscle car club
جلالى
۱۳ شهریور ۱۳۹۶درسته على جان
به اون منبع سر زدم
زمانها مشابه بود
موضوع جالبش این بود که امار فروششون هم مشخص کرده بود
کوروش
۱۳ شهریور ۱۳۹۶اووف چه کرده
یوسف
۱۳ شهریور ۱۳۹۶ای کاش فیات کرایسلر رم رو از از دوج جدا نمی کرد. دوج با اون نشان جذاب قوچ رو جلو پنجرش یه چیز دیگس. با اینکه همگی میدونیم رم در واقع همون دوج هستش ولی بازم کار ابلهانه ای بود به نظرم.
نت
۱۳ شهریور ۱۳۹۶جلو پنجره زشتی داره ولی طراحی داخلی این ماشین که یکپارچه مشکی قشنگه
(ali(chevy nova
۱۳ شهریور ۱۳۹۶نت
جلو پنجرش به پاى گرنجو نسل قبل نمىرسه دیگه شما ازش بگذر
کوروش
۱۳ شهریور ۱۳۹۶سانتافه رو یادت رفت
نت
۱۳ شهریور ۱۳۹۶یه پیکاپ جدید امیکو تولید به نام اسنا که دوکابین هست که خیلی امکانات جالبی داره نسبت به قیمت 120 ملیونی این پیکاپ.پیکاپ امیکو طراحی بیرونی زیبایی هم داره.تنها مورد منفی پیکاپ امیکو روی جلو پنجره مثل کامیونهایش بزرگ نوشته با انگلیسی امیکو که خیلی زشته که تو فضاهای مجازی هم خیلی ازش انتقاد کردند نسبت به گذاشتن لگوی امیکو.پدال در مورد پیکاپ امیکو پست بزار
کارل شلبی
۱۳ شهریور ۱۳۹۶حالا هی هیچی نمیگیم از رو نمیره مدام دلبری میکنه.??
فرشاد
۱۳ شهریور ۱۳۹۶اینجا مشخص میشه که تعریف هر کسی از لوکس بودن متفاوته؛ ماشین خوبیه اما لقب لوکس، کاربردی نداره اینجا
Farid
۱۳ شهریور ۱۳۹۶یه نگاه خسته ای داره چراغاش مخصوصا ولی تریم های خوشگلی داره توی این کلاس فوردF۱۵۰بیشتر دوست دارم اسپرت تره
TRX
۱۳ شهریور ۱۳۹۶رم خاص ترین تراک ساز دنیاست، به هیچ وجه نباید با f150 مقایسه بشه
حمیدرضا
۱۳ شهریور ۱۳۹۶نسبت به سایر تراک ها رم چهره جذابی داره و گویا عملکرد نسبت به قیمت بهتری هم داره اما مهم ترین چیزی که از این مطلب میشه فهمید اینه که امروزه همه کسانی که خودرو سوار میشن دوست دارن حس لوکس بودن رو تجربه کنن
he
۱۴ شهریور ۱۳۹۶خوش به حالشون ما چی سوار میشیم اونا چی ???