دوج

آپشن بدنه پهن برای داج چلنجر هلکت 2018

داج با ارائه آپشن بدنه پهن برای چلنجر هلکت ۲۰۱۸ این خودرو را زیباتر از قبل کرده است.


این جزئیات همان گلگیرهایی هستند که ما برای اولین بار در مدل دیمن دیده‌ایم و باعث اضافه شدن حدود ۹ سانتی‌متر به عرض کلی خودرو می‌شوند. همچنین نباید از رینگ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی مخصوص و لاستیک‌های پیرلی P-Zero غافل شد.


داج همچنین سیستم فرمان با کمک الکتریکی جدیدی را به خودرو اضافه کرده است. این سیستم برای اولین بار است که در هلکت بکار رفته و سیستم یاد شده به مدیریت افزایش چسبندگی خودرو کمک می‌کند.


چلنجر SRT هلکت ۲۰۱۸ علاوه بر گلگیرهای پهن دارای ورودی مرکزی هوا در کاپوت و دو خارج کننده گرما، چراغ‌های جلوی انحصاری، اسپلیتر جلویی برگرفته از مدل دیمن، جلوپنجره خاص مدل هلکت و نشان‌های روی گلگیر و همچنین سیستم ترمز استاندارد برمبو است.


نیروبخش این خودرو کماکان پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی با قدرت ۷۰۷ اسب بخار است. مشتریان می‌توانند از بین گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.


داج می‌گوید هلکت مجهز به آپشن بدنه پهن در پیست سریع‌تر از نسخه استاندارد است. در پیستی ۲.۷ کیلومتری، هلکت مجهز به بدنه پهن توانسته یک دور پیست را دو ثانیه سریع‌تر از مدل عادی طی کند. داج همچنین ادعا می‌کند رکورد طی مسافت ۴۰۰ متر این خودرو نیز ۰.۳ ثانیه بهبود یافته (۱۰.۹ در برابر ۱۱.۲ ثانیه) و همچنین نیروی جانبی ۰.۹۷ جی را توانسته تحمل کند. شتاب جانبی مدل استاندارد برابر با ۰.۹۳ جی است.


شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو ۳.۴ ثانیه بوده که یک‌دهم ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است. سقف سرعت خودرو نیز به ۳۱۴ کیلومتر در ساعت رسیده است.

داج چلنچر SRT هلکت ۲۰۱۸ با بدنه پهن بهای آغازین ۷۲۵۹۰ دلاری داشته که شامل ۱۷۰۰ دلار مالیات سوخت و ۱۰۹۵ دلار هزینه تحویل است.
[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Hemichan

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (719 ديدگاه)

    عشق روی چهار چرخ

  2. Ali.usa

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (335 ديدگاه)

    خیلی خوب ابهت خالص

  3. ماکان

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (47 ديدگاه)

    چرا خودشونو مسخره کردن این شرکت ها با این پیشرفت هاشون ؟؟؟ خب از ویران خودرو و سایبان یاد بگیرند در جا زدن رو
    با تمام علاقه ای که به سوپر اسپورت هایی مثل آئودی آر۸ وی ۱۰ پلاس و لامبورگینی اوراکان و گالاردو و داج ویپر و مرسدس بنز sls black series دارم
    اما وقتی میتونم با ۷۲ هزار دلار یه ماشین با شتاب ۳.۴ و سقف سرعت ۳۱۴ کیلومتر بر ساعت رو بخرم که کاملا هم شرایط خیابانی تری داره چرا باید پولم رو توی جیبم نگه ندارم ؟ داج خیلی قانون شکن شدی داره ازت بدم میاد برادر من خب توی محدوده خودت بمون چرا حس سوپر اسپرت هارو خراب می‌کنی اخه

  4. TUNING

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1478 ديدگاه)

    یه اپشن زیبایی این همه روش تأثیر گذاشته
    برای دیمن این کار ها رو کردن که چنین شتاب و تایمی داره

  5. Sina Naseri

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (69 ديدگاه)

    خوشگل ترین ماسل کار?

  6. Fit Demon

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    چلنجر و بچه هاش خودشون یه سبک ماشین بازی رو تشکیل دادن
    باید عاشق باشی تا این ماشین رو درک کنی

  7. Parsa

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    ینی ابهت از همه جاش میباره،دلمان خواست

  8. Parsa

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (167 ديدگاه)

    ینی ابهت از همه جاش میباره،دلمان خواست
    وای ی ی ی ی ی فشارم افتاد

  9. charger

    ۱۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (396 ديدگاه)

    بعد از تیبا عاشق چلنجرم

  10. Yashan

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کاملا بى رقیبه از طراحیش خیلى خوشم میاد مخصوصا عقبش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا