مرحلهٔ نیمهنهایی، دور دوم، قسمت نهم، دومین دوئل از گروه سدانهای بزرگ
نتایج دوئل قبلی بین کرایسلر ۳۰۰ و بیوک لاکراس
مجموع آراء: ۱۱۵۸
آراء کرایسلر سیصد: ۵۴۳
آراء بیوک لاکراس: ۶۱۵
پیروز دوئل: بیوک لاکراس با کسب ۵۳ درصد از کل آراء
نیسان ماکسیما
تاریخ معرفی: نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۵
نسل کنونی: هشتم
پلتفرم: D رنو-نیسان
امتیاز از کارانددرایور: ۴.۵ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۶۷,۶۲۷ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۴۲,۳۳۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: پنج ستاره
چپ کردن: پنج ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین و تجهیزات عالی، تعدل عالی میان سواری و هندلینگ، پیشرانهٔ V6 قدرتمند
نقاط منفی: فرمان بیاحساس، عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک
دوج چارجر
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۱۰
نسل کنونی: دوم
پلتفرم: LX کرایسلر
امتیاز از کارانددرایور: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در آمریکا: ۸۸,۳۵۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۱۸ در آمریکا: ۸۰,۲۲۶ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از NHTSA
تصادف از جلو: چهار ستاره
تصادف از طرفین: چهار ستاره
چپ کردن: چهار ستاره
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شخصیت جذاب، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خوب، حجم صندوق بار مناسب
نقاط منفی: کیفیت داخلی زیر حد متوسط، عدم ارائهٔ گیربکس دستی
مقایسهٔ مشخصات فنی
نیسان ماکسیما | دوج چارجر | |
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 | ۳.۶ لیتری V6 |
تنفس | طبیعی | طبیعی |
قدرت | ۳۰۰ اسب بخار | ۳۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۵ نیوتن متر | ۳۶۰ نیوتن متر |
گیربکس | CVT | ۸ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | عقب یا چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۸ ثانیه | ۶.۲ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۳ ثانیه | ۱۴.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۱۵ کیلومتر/ساعت | ۲۲۵ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۹.۸ لیتر ترکیبی | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۸ لیتر | ۷۰ لیتر |
وزن | ۱۶۵۵ کیلوگرم | ۱۸۶۰ کیلوگرم |
فاصلهٔ محوری | ۲.۷۷ متر | ۳.۰۵ متر |
طول | ۴.۹۰ متر | ۵.۰۴ متر |
حجم صندوق بار | ۳۹۵ لیتر | ۴۸۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۴,۸۴۵ دلار | ۳۰,۳۹۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۴,۸۴۵ دلار | ۳۰,۳۹۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10239975]
M
۲۵ بهمن ۱۳۹۷باز هم قرار گیری عشق و عقل در مقابل هم !
لعنتی این رقابت همه جا نفوذ کرده
البته به نظرم با توجه به اختلاف 4 هزار دلاری یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد بهتر بود
Mohammad
۲۵ بهمن ۱۳۹۷درسته باید یک مدل قوی تر از چارجر رقابت میکرد
ولی سوالی که دارم چرا در این رقابت ایمنی NHTSA گذاشتید
بعد رد رقابت دو روز پیش ایمنی یوروانکپ رو مد نظر قرار دادید
لطفا جواب بدید ممنون
Mآsكvيch
۲۶ بهمن ۱۳۹۷فرقی نمیکنه
تو همون ایمنی NHTSA هم که پدال مطلبشو گذاشت،وضعیت خودروهای امریکایی از نظر ایمنی خیلی بد بود!! کلا فقط یه نماینده داشتن تو خودروهای ایمن سال!!!
یانکی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷وقتی پدال چارجر رو 2 نسل حساب میکنه باید متوجه شد که عقلی پشت انتخاب این دوعل نبوده.آخه ماشبنی که از 305 اسب به ترتیب 375 اسب 485 اسب تا 707 اسب و بزودی 797 اسب اراعه میده زشت نیست ماکسیما رو کنارش قرار میدی.میگه کیفیت زیر متوسط در حالی که من چارجر قدیمیتر سوار شدم تمام سطوح نرم و با کیفیته.من مشکلی با ماکسیما ندارم و خیلی هم ازش خوشم میاد البته گیربکسش ماییه ننگه.ولی آخه کنار چارجر.قبلی هم احمقانه بود لاکراس کنار 300 عظیم.تازه لاکراس غولیه 310 اسله دو دف هم هست و گیربکسش هم عالیه.نکن پدال نکن.امسال چارجر و 300 فقط با خودشون قابل رقابت هستن.تو کله ژاپن رو شخم بزنی اندازه فقط یه داج انجین وی8 پیدا نمیشه.اونوقت یه دف جلو وی6 cvt رو میزارن کنار ماشینی که هر روز تو یوتیوب و اینستا در حال نمایش جهانی هست.راستی اگر دوست داری میتونی جی تی 86 رو هم با دیمون قیاس کنی.
شایان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دقیقا نوشته چارجر نسل دوم ماکسیما نسل هشتم
یباره بگین صنعت خودرو سازی آمریکا بعد چین کارشو شروع کرده دیگه اینکارا چیه
امیر دهقان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دوست عزیز
چارجر از زمانی که به سدان تبدیل شد، در دو نسل تولید شده و مدلهای قبلی که کوپه و ماسل کار بودن بعنوان نسلهای مستقیم چارجر کنونی به حساب نمیان
از طرف دیگه، چارجر و ماکسیما هردو سدان فول سایز هستن و از لحاظ کلاسبندی دقیقاً در یک کلاس قرار میگیرن
این دو ماشین در دستهبندیهای کارانددرایور تو یک گروه قرار گرفتن و نسخه پایه چارجر دقیقاً رقیب ماکسیما محسوب میشه
این دلیل نمیشه که چون ماشینی نسخههای قدرتمند داره نشه اون رو با ماشینهای همکلاس ضعیفتر مقایسه کرد
ماشینها بر اساس ابعاد و اندازه کلاسبندی میشن نه قدرت
مثلاً مرسدس بنز C کلاس در قویترین نسخه 510 اسب بخار قدرت داره اما در عمل نسخههای ضعیفترش با ولوو S60 سیصد اسب بخاری مقایسه میشن
نانوووو
۲۵ بهمن ۱۳۹۷اینا نمیدونم چطوری میتونن نمونه های تقویت شده و خاص یه مدل رو مدلای معمولی مقایسه کنن.
مثال خیلی خوبی زدین. نسخه های قوی مثل همی و هلکت دوج باید با amg و mpower و یا پولستار ولوو مقایسه بشن نه با مدلای معمولیش.
چه توپشونم پره ها.
نانوتکنولوژی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷اخه یعنی چی این کامنتای مسخره؟
من ترکیه با بنز e کلاس از فرودگاه تا هتل رفتم.
الان مثلا من بیام بگم اینا چرا e کلاس رو تاکسی کردن و چرا ازش تو مسابقات و پیست استفاده نمیکنن؟
اخه این شد دلیل؟ این شد مقایسه؟
مگه این بنز تاکسی amg هستش؟ مگه هرچی چون اسمش e کلاس بنز شد یعنی مساوی با اون بنزای amg تو پیسته؟
شمام یکم بهتره برین با کلاس بندیشون اشنا بشین.
مگه هلکت یا نسخه همی هستش؟ دوج چارجر نسخه پایه هست. مهم مشخصات هستن که مساوی هستن. نکنه تو شهر شما هلکت رو با نسخه پایه مساوی میدونن؟
تو دهات ما ولی اون دوج چارجری که تو پیست میزارن و عنان از کف بیرون میدن بارش نسخه های پرفورمنس چارجر مثل هلکت و همی هستن نه نسخه های معمولیش.
علیرضا
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دوج چه فناوری ای داره که با حجم موتور بیشتر و گیربکس اتوماتیک در برابر گیربکس cvt نیسان و حجم کمتر شتاب صفر تا صدش پایینتره؟؟
Elmiraj
۲۵ بهمن ۱۳۹۷علیرضا@
۲۰۵ کیلوگرم وزن بیشتر…..
علیرضا
۲۵ بهمن ۱۳۹۷خب اینم نقطه ی ضعفشه.
یانکی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷داج کمترین فروشش مربوط به نسخه پایش هست.همه اونایی که به ماکسیما رای دادید به رای همطون احترام میزارم ولی میتونید در برابر غرش 707 اسب چقر آمریکایی لکنت زبون نگیرید.وای به روزی که واید بادی چارجر با 797 اسب بیاد.در ضمن پدال حالا که گفتی ما نسبت به قیمت و کلاس گروه بندی کردیم پس باید نسخه 375 اسبی rt.نسخه 485 اسبی اسکات پد.و نسخه هلکت با 707 اسب که قیمتها و مشخصات گوناگون دارن رو به دوعلدعوت کنی
نانوتکنولوژی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ببخشیدا تو شهر شما مگه نسخه هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با نیسان ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن؟
تو دهکده ی ما ولی ماکسیمای ۳۰۰ اسب بخاری رو با چارجر معمولی ۳۰۰ اسب بخاری مقایسه میکنن و هلکت ۷۰۷ اسب بخاری رو با یه همرده خودش مثل نسخه های amg یا mpower بی ام و مقایسه میکنن. چون ما بیسوادیم نمیفهمیم ۷۰۷ اسب بخار مساوی با ۳۰۰ اسب بخاره و هلکت یا همی معمولین و با ماشینای معمولی باید مقایسه بشن
راستی دانشجوی امیرکبیرم. بیسواد بودن شوخی بودش
H
۲۵ بهمن ۱۳۹۷قطعا نیسان
cfz
۲۵ بهمن ۱۳۹۷جاااااااانااااااا
ماکسیما و دیگر هیچ
شایان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکسیما در مقابل چارجر عددی نیست
اسم چارجر به اندازه کل صنعت ژاپن قدمت و ابهت داره
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ بهمن ۱۳۹۷??????
جوری صحبت از قدمت و ابهت کردی فکر کردم در مورد تسلا حرف میزنی !
این نسل “””هشتم””” ماکسیماست که اینجا در برابر چارجر قرار گرفته !
ماکسیما بسیار ماشین قابل احترامیه ، از 1978 به بازار معرفی شد و برعکس چارجر در طول این مدت تولیدش هرگز به دلیل عدم تقاضا متوقف نشده!
#ali.m#
۲۶ بهمن ۱۳۹۷اسم پژو 405 هم دوبرابر اسم کادیلاک اسکالید قدمت داره .
#ضد_منطق
H
۲۵ بهمن ۱۳۹۷بی درنگ نیسان
Mohammad
۲۵ بهمن ۱۳۹۷به ماکسیما احترام زیادی میزارم ولی خب چارجر به طور کلی یه لول بالاتره
هم انجینش هم سیستم انتقال قدرتش
دلیلی نداره چاجر رو انتخاب نکرد
فروشش هم دوبرابر ماکسیماست
و البته بعد دو تا رقابت پدال تصمیم گرفت امار فروش رو بزاره
حسین وی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷رخ دوج گیرایی و ابهت بیشتری داره ولی ماکسیما طراحی به روز تر و مدرن تری داره همچنین با گیربکس Cvt شتاب بهتری داره و امنیت بالاتر
رای من ماکسیما
شایان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷گیربکس cvt؟؟؟؟
از فجایع خودروسازی همین گیربکس cvt هستش نه حسی نه حالی نه چیزی هیچیه هیچی امیدوارم منقرض شه این گیربکس cvt بیخاصیت پیرمرد پسند
nanoo
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ببخشیدا مگه cvt رو برا شما ساختن؟ شما برو دنده دستی بخر. اینجا ایرانه مردم سوادشون نمیکشه
ولی تو همین ترکیه بچه دبیرستانیشون گلف رو با کمک راهنماهای تو اینترنت کلا میزنن ازش غول میسازن. اینجا ایرانه که یه عشق ماشین به خاطر همه چی انتظار داره کارخونه مستقیم براش یه گیربکس سنکرونیزه ی های پرفورمنس بسازه. وگرنه تو دنیای خارج عشق ماشینا خودشون میرن مدلی میخرن که اصلا گیربکس cvt نداشته باشه. اوناییم که مدلایی با گیربکس cvt میخوان میرن یه مدل با گیربکس cvt میخرن.
محدود بودن بازار و انتخاب تو ایران رو شما چرا میخوایی بندازی گردن ماشین سازا؟
شما به بزرگی خودتون ببخشید که همه خودروسازا به سلیقه شما ماشین نمیسازن.
شایان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷من با تیانا و ایکس تریل رانندگی کردم واقعا پیره مردیه هیچ و هیچ و هیچ لذتی نداره
الانم سراتو دارم نمیخوام بحث کره و ژاپن کنم فقط دارم میگم گیربکس این گیربکس cvt فقط بدرد این میخوره از نقطه Aبری B هیچ لذتی نداره اصلا و ابدا
Qamgosar
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دست من نیست…… منم نیسان و دیگر هیچ
Cadillac
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکسیما خیلی خوبه
ولی هیچی جای یه سدان دف عقبو نمیگیره
مخصوصا با این ظاهر قلدر و عضلانی
قطعا چارجر
شاهين
۲۵ بهمن ۱۳۹۷به عنوان بی طرف میگم که انتخاب سختی بود، ماکسیما به خاطر سی وی تی بودن یکم دلمو زد ولی در کل به خاطر کم خرج بودن ژاپنیا و شتاب بهتر بهش رای دادم
meysam
۲۵ بهمن ۱۳۹۷.
انتخاب من دوج بدلایل زیر:
گیربکس بهتر، اتاق بزرگتر( 1 متر ) و صندوق جادارتر، آپشن چهار چرخ محرک، قیمت کمتر.
نیسان طراحی داخلی بهتری داره و فکر کنم قابلین اطمینانش هم کمی بالاتره.
..Hossein
۲۵ بهمن ۱۳۹۷داداش 1 متر خیلیه ها
Ferrari Fxx K Evo
۲۵ بهمن ۱۳۹۷نقاط منفی داج: کیفیت داخلی زیر حد متوسط
–
این نقطه منفی رو کلا همه یه ماشینهای
امریکایی درمقابل ژاپنی و المانیها دارند
–
اصلا کیفیت نمیدونن یعنی چی
ساسان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷کابین چارجر بسیار ساده ترو بیکیفیتتر از حد تصورم بود وکابین ماکسیما زیباتر و اسپورتتروباکیفیتتر از حد تصورم..واقعا”طراحی زیبایی داره ماکسیمادرمجموع
NAVID۰۰۹۸
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکسیما عشقه
حسین
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ابهت چارجر چیز دیگه ایه اگه از نزدیک این ماشینا ببینین عمرا به نیسان حتی فکر بکنید
روح اله
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکزیمای لعنتی چقد چراغای جلوش خوشگله
مهدی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷اگه قراره ماشین واسه خانواده انتخاب بشه قطعا نیسان ماکسیما انتخاب بهتریه.سواری راحت.امکانات زیاد ومدرن.کیفیت بالا.ولی ماکسیما حتی اگه 500اسب بخارقدرت هم داشته باشه باشتاب4ثانیه بازم حس لذت رانندگی پرفومنس رو به آدم نمیده.
درسته که دوچ چارجرکیفیت شاید چرم نباشه اما در چندبررسی که ازش مطالعه کردم کاملا راضی کننده ودر حدرقبای خودش در مدل پایه بود مثل کیاکادنزا.تویوتا آوالن.ماکسیما و… (این بررسی نسل قبل بود البته) ودرکل بی انصافی اگه بگیم زیرحد متوسط باشه چون نیست وحداقلش مثل باقی رقباست.اما در باقی موارد حس رانندگی پرفومنس وطراحی اسپرت وهیجان رانندگی باهاش کاملا بالاتر ازاین کلاسه.انتخاب من برای یه سدان جذاب وهیجان انگیز چارچر هستش
شایان
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دقیقا بخصوص چارجر هلکت که بهش M5 آمریکایی میگن
Cadillac
۲۵ بهمن ۱۳۹۷چه حرفا از کجا چنین چیزی آوردی
nanooo
۲۵ بهمن ۱۳۹۷عزیزم خودت میگی هلکت.
بعد میخوایی هلکت با نیسان ماکسیما مقایسه بشه؟
هلکت باید با ام یا ای ام جی بنز مقایسه بشه. چون این دوتا تو رده هلکت هستن نه یه ماشین معمولی.
تو این پست دوتا ماشین معمولی و همرده باهم مقایسه شدن. قبل نظر دادن بهتره یه مقدار پست رو بخونین
علی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکسیما برای ما ایرانی ها خیلی خاصه.
ولی در مقابل دیفرانسیل عقب، خیلی ضعیفم.
نمیشه از دیفرانسیل عقب گذشت.
OMID
۲۵ بهمن ۱۳۹۷چارجر
ماکسیما در حد چارجر نیست اصن
..::Majidio Lamborghini::..
۲۵ بهمن ۱۳۹۷چارجر عشقه? ولی از ماکسیما نمیشه گذشت
" swedish arrogant tiger"
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ماکسیما رو هم دوست دارم البته بیشتر بخاطر همین نسلی که تو ایران هست ولی خب این لعنتی چارجره نمیشه یه ژاپنی رو بهش ترجیح داد…
شاهین
۲۵ بهمن ۱۳۹۷دوست داشتم دوئل بین همین ماکسیما و bmw 3 series یا بنز c class انجام میشد
واقعا نظرات خوندنی میشد
فهمیدیم که موستانگی که تو کلاسه کوپه حرف اوله جهانو میزنه و فروشه خوبی داره اما خوب نیست بقول دوستان چون امریکاییه یا کیفیت و ایمنی نداره اخه زیاد تلفات داده از دوستانه ایرانی!!!
الانم چارجر رفت زیره سوال با اینکه فروشش بالاس اما چون همچنان امریکاییه بازم بحثه کیفیت و … پیش میاد واسش
اما میخوام بدونم این ماکسیما در برابر آلمانی های هم رده الکی گرون چند چند میشه اینجا
قطعا بخاطر گیربکسش سقوط آزاد میکنه و با سر میکوبوننش زمین اون گیربکسه باعث میشه سواری بدی بده موتور لش بشه پر اصتحلاک بشه و کلا مثل آمریکایی ها بشه در برابر آلمانی ها! حتی آمار فروششون هم نادیده گرفته میشه چون گیربکسش بده خب آقا، عه
نانووو
۲۵ بهمن ۱۳۹۷خودت میگی دیگه. جهان و ایران. تو ایران اینا اصلا فورد و بنز از نزدیک ندیدن
شما به نظر این افراد توجه نکن.
فقط تو ایرانه اینطوری نظر میدن تو خود امریکا طرف میره بنز و فورد رو باهم مقایسه میکنه و با احترام حرفاشو میزنه چون هردوتاش قابل احترامن. بعد اینجا تو این مملکت دوتا بیسوادی که پرایدم ندارن میان باهم دعوا میکنن.
خود من عشق چارجر و فورد و این چیزام. اما مدلای ۱۹۷۰. اصلا با ماشین بعد این سالها نمیتونم ارتباط برقرار کنم یا اگه پولش جور بشه فکر نکنم ماشین به روز بخرم. ولی هیچوقت نگفتم بنز بدرد نمیخوره امریکایی خوبه یا امریکایی بده المانی خوبه.
ببین اینجا ایرانه. مردمش تو کف خرید پرایدن و همین مردم بدونه اینکه از ده متری یه فورد یا بنز رد شده باشن میان مقایسه میکنن این دوتارو.
OMID
۲۶ بهمن ۱۳۹۷همه حق ابراز نظر دارن
اگه قرار باشه کلا نظر ندیم و مقایسه نکنیم چون پراید داریم خوب کلا بخش نظرات رو ببندن دیگه
Jdm
۲۶ بهمن ۱۳۹۷داداش والله تو این سایت بنده کم کامنت میذارم ولی بعضی وقتا یه نظراتی میبینم که ادم عقلشو از دست میده و چنان توصیفاتی از با سابقه ترین برند های دنیا میکنن که کسی ندونه فکر میکنه این فرغون سازن نه ماشین ساز(البته فقط بعضی ها،نه همه،به کسی برنخوره)ولی بخدا حقیقتش اینه که هر کدوم از اینایی که این حرفا رو میزنن اگر فقط یه ماشین کلاس متوسط از همون کمپانی ای که سعی در تخریبش دارن رو بدن،اولا با اغوش باز ماشینو میپذیرن دوما با یه جمله”گوره بابای بقیه برندا”میره با ماشینشون عشق و حال میکنن.
اینجاهاست که جنگ ودعوا سره المانی ،امریکایی،ژاپنی،انگلیسی و… بی معنی میشه
Mآsكvيch
۲۶ بهمن ۱۳۹۷کی گفته موستانگ حرف اول رو تو کوپه های دنیا میزنه؟! اگه بخاطر فروش بیشترش نسبت به بنز سی کلاس کوپه میگی که بخاطر اختلاف قیمت ۲۰ هزار دلاریش هست! خب کسایی که ۴۰ هزار دلار واس خرید ماشین خیلی بیشتر از کسایی هستن که ۶۰ هزار دلار دارن!! پراید هم تو ایران پرفروش ترینه با اینکه بنز اس کلاس و مازراتی هم هست تو ایران پس پراید بهترین ماشین تو ایرانه از نظر مردم !
بهترین بودن رو کارشناس هایی مثل کارشناس های کار اند درایور و کاربایر با نشستن پشت خودرو و تست کردن اعلام میکنن و اختلاف نمره موستانگ و سی کلاس این بهترین بودن بنز سی کلاس کوپه رو کاملا مشخص کرد! احتمالا خودتو اینطور آروم کنی که بگی کار اند درایور هم المانی بازن! ایمنی هم باز اونا( یورو انکاپ) ۳ ستاره دادن به موستانگ نه بچه های سایت و آلمانی باز ها!!
جای دیگه هم نگو المانی الکی گرون که زشته!!
حمیدرضا
۲۵ بهمن ۱۳۹۷داج به نظرم سدان بزرگتری میاد انتخابم چارجر هست درسته هم پرمصرف تره هم قدیمی تر ولی خیلی به عنوان سدان فول سایز جذابه
امیر
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ادم میمونه چی بگه
درسته سلیقه شرط اوله ولی خدایی دوتاش جلو چشت باشه کدومو انتخاب میکنی
جفتشون دو مناطق ازاد هستن و اتفاقا ماکسیما به روزتره تا چارجر اما نظر مردم مناطق ازاد خیلی شنیدنیه
ماکسیما عالیه ولی جای چارجرو هیچوقت نمیتونه بگیره اونم با قیمت بالاتر!
Mآsكvيch
۲۶ بهمن ۱۳۹۷من خودم ساکن منطقه ازاد بودم
برو کسایی که چارجر خریدن و کسایی که ماکسیما یا کلا ماشین تو این کلاس (مثل جنسیس رویا) خریدن رو ببین از چه سطحی هستن و هدفشون چی بود!
صاحب های اینارو بزاری کنار هم مقایسشون کنی خودت دستت میاد تفاوتشون رو!!
Ford taurus
۲۵ بهمن ۱۳۹۷امریکایی پیروز میدان??
H
۲۵ بهمن ۱۳۹۷صندلی عقب دوج مثل نیمکت پارکه???
آرمین
۲۵ بهمن ۱۳۹۷تنها بدی ماکسیما گیربکس cvt اونه.جوک نشستم خیلی گیربکس مسخره ای داره.
حسین دهمرد
۲۶ بهمن ۱۳۹۷آقا کسی میدونه چرا اون ساب کوچولو رو گذاشتن تو صندوق عقب؟این که خیلی جمع و جوره یعنی نمیشد جای دیگه بزارن یا جاش همونجاست؟منظورم اینه که ا زنظر فنی کجا باشه بهتره؟
مرسی
Mآsكvيch
۲۶ بهمن ۱۳۹۷قطعا ماکسیما
یه ماشین اثبات شده و دوست داشتنی
نمرات هم گویای همه چیز هست
مهدی
۲۶ بهمن ۱۳۹۷تو منطقه این مدل ماکسیما زیاد داریم راحت بخوام بگم از نظر من غول سدانهای سایزمتوسط هست حتی بالاتر از سدانهای اروپایی مثل ای کلاس و سری پنج . چارجر اگر مدلهای ۸ سیلندرش رو مقایسه نکنیم یعنی جنبه فانش رو در نظر نگیریم واقعا چیزی واسه ارائه نداره چون از هر لحاظ عقب هست اما خب برگ برندش همون موتورهای هشت خوش صداست
بهاري
۲۶ بهمن ۱۳۹۷مکسیماونیسان واقعأچیزه دیگه