پیشرانههای زیادی وجود ندارند که به اندازهی قلب آهنین ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار فیات-کرایسلر سر و صدا کرده باشند. این نیروگاه بزرگ را “هلکت” مینامند.
بیش از ۴ سال از معرفی این پیشرانه روی چلنجر SRT هلکت و چارجر SRT هلکت میگذرد. رم همچنین مشغول آمده سازی نسخهی هلکت از پیکاپ ربل بوده است. البته یکی از طرفداران پر و پا قرص این برند و پیشرانه در آمریکا ربل هلکت خاص خودش را ساخته است.
این پیکاپ دیوانه کننده توسط شرکت Most Wanted 4×۴ میشیگان ساخته شده و البته کارهای انجام شده تنها به سادگی قرار دادن پیشرانه در بخش جلوی رم ربل نبوده است! کل کابین خودرو باید پیش از قرار دادن پیشرانهی بزرگ ۸ سیلندر از هم باز شود. این در صورتی است که سوپرشارژر بزرگ هلکت از روی نیروگاه یاد شده جدا نگردد. به منظور اطمینان از قرار دادن صحیح کابین در جای خود، سیستم الکتریکی خودرو نیز باید اصلاح شده و سیستمهای سوخترسانی و خنک شوندگی نیز ارتقا شود. همچنین محل فیلتر روغن هم عوض شده است.
تیم دستاندرکار این پروژه از گلگیرهای فیبر کربنی و لاستیکهای ۳۷ اینچی ریج گراپلر استفاده کردهاند. پیکاپ نهایی واقعاً برجسته و ترسناک بوده و میتواند برن اوتهای قابلتوجهی انجام دهد. لازم نیست که به صدای خوفناک این هیولا هم اشارهای بکنیم.
فیات-کرایسلر تائید کرده در حال کار روی نسخهی هلکت ربل با نام TRX میباشد. این پیکاپ سرسخت به عنوان رقیب فورد F-150 رپتور مطرح خواهد بود و پرفورمنس پیکاپ ها را وارد مرحلهی جدیدی خواهد کرد.
به نظر میرسد جنگ قدرت پیکاپ ها هم شروع شده و معلوم نیست این بازی به کجا خواهد کشید…
(ali (chevy nova
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ای جونم
معلومه لرزه به جون همه میندازه
اون موتور بیگ بلاگ 6/2 لیتری 8 سیلندرش با اون گشتاور عالیش هر جنبنده ای رو میخکوب میکنه
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸((این خبر رو الان کانال تلگرامی اخبار روز خودرو گذاشته))
تولید کامیونی که تصادف نمیکند
?شرکت جنرال موتورز از تولید کامیون جدیدی خبر داده است که مجهز به یک سیستم هدایت و کنترل هوشمند برای حفظ همیشگی فاصله از خودروی جلویی به منظور اجتناب از تصادف است.
(ali (chevy nova
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸حالا که بحث لرزه انداختن قدرت موتوره دوج هست مشخصات موتور 360 بیگ بلاگ دوج رو میذارم
The LA 360 cu in (5.9 L) has a bore and stroke of 4 in × 3.58 in (101.6 mm 90.9 mm). It was released in 1971 with a two barrel carburetor. The 360 used the large intake port 340 heads with a smaller intake valve of 1.88 in (48 mm). In 1974, with the introduction of the code E58 4-BBl dual exhaust version, at 245 hp (183 kW) SAE net, became the most powerful LA engine with the end of 340 production. Power started dropping from 1975 on as more emission controls were added resulting with the 1980 E58 engine only producing 185 hp (138 kW) SAE net. Starting with 1981, the 360 was exclusively used in Dodge trucks and vans.
The 1978-1979 Li’l Red Express truck used a special high-performance 360 4-barrel engine with factory production code EH1, and was the fastest American made vehicle from 0–100 mph (0–161 km/h) for those years.[2] The EH1 was a modified version of the E58 360 police engine (E58) producing 255 hp (190 kW) net at 3800 rpm[citation needed] due in part, that as it was installed in a “truck”, and not a car, it did not have to utilize catalytic converters which allowed for a free-flowing exhaust system. Some prototypes for the EH1 featured Mopar Performance W2 heads, although the production units had the standard 360 heads. Some police package cars came from the factory with a steel crank and h-beam rods.[3] There was also a “lean burn” version of the 360. The LA360 was replaced in 1993 by the 5.9 Magnum, which shared some design parameters with the LA360, however the majority of its components were different.
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸دوج رم سال 2018 شد سومین ماشین پرفروش تو امریکا بعد فورد سری اف و شورولت سیلورادو
اینقدر این ماشین عالی هست که جهش فروش خیلی خوبی رو سال 2018 ثبت کرد و بیش از 500/000 دستگاه فروخت
وانت سال 2018 هم لقب گرفت و همه ی اینها نشون دهنده اونکه رم معرکست
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸در سگمنت وانت . شاسی بلندهای فول سایز و کوپه های اسپرت و ماشینهای برقی امریکاییها بی رقیب هستن
سگمنت وانت= فورد سری اف . شورولت سیلورادو . جمس سییرا و دوج رم
سگمنت suv فول سایز= لینکلن نویگیتور . کادیلاک اسکالید . دوج دورانگو. شورولت تاهو . شورولت سابربن. جیپ گراند چروکی . فورد اکسپلورر
سگمنت کوپه های اسپرت= موستانگ . چلنجر . کامارو . کوروت
سگمنت ماشینهای برقی= تسلا(( تمام مدلهاش))
تو قیمت . مقدار فروش و پرفورمنس هیچ مدلی از کمپانیها ی دیگه وجود نداره که با این محصولات توانایی رقابت داشته باشه
Seyed.AMG
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸تعصب ………. ??
اگر همین حجم از تعصب که رو برند های خودرویی داریم رو خانواده داشتیم ، وضع حجاب اینطور نمیشد و اگه رو هموطنامون داشتیم ایران گلستان میشد .
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸Seyed.AMG
شما فرق تعصب و واقعیت رو نمیتونی تشخیص بدی تقصیر من نیست دیگه
یه ماشین المانی مثال بزن قیمت. پرفورمنس و مقدار فروش فورد سری اف رو داشته باشه
یه ماشین المانی نام ببر قدرت . محبوبیت و فروش موستانگ رو داشته باشه
یه ماشین المانی نام ببر مثل تسلا باشه
هیچ موردی نمیتونی نام ببری که مثل این 3 نمونه ای که نام بردم باشه
این تعصب نیستش بلکه عینه واقعیت هست
VIPER
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸داداش سید ببخشیدا هربحثی جایی داره
این حرفارو اینجا نزن دوست من
الان تمامی مشکلات مملکت به حجاب بنده؟
حتمی خدا لعنت کنه ساسی رو???
Seyed.AMG
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اقا حسین منظورت از بی رقیب بودن این که بهترینن نه این که کلا هیچ رقیبی براشون وجود نداره که با توجه به برداشت اول جواب میدم :
〰️ اولا چرا تو کامنت اولی ۴ نمونه ذکر کردی ولی تو کامنت دومی به ۳ تا تقلیل دادی !!!
〰️دوما خوب مشخصه پیکاپ های امریکایی معرکه هستن و اگه اروپا تمام تمرکزش هم تو این سگمنت بود باز به پای امریکا نمیرسید اما تویوتا و نیسان هم رقیب قدری هستن که باز هم در برابر امریکایی ها حرف زیادی واسه گفتن ندارن و منم تو این مورد باهات موافقم
〰️سوما کوپه های اسپرت امریکایی طراحی منحصر به فرد و جذابی دارن که از این نظر بی رقیب هستن اما تو باقی موارد رقبا ی بهتری هم هستن
چهارما تسلا یک شرکت تمام الکتریکی که در توانایی های فراوانی داره اما تو المان این نوع شرکتی نداریم که بخواد باهاش رقابت کنه
پنجما اول گفتی کلا بی رقیبن بعد میگی فقط تو المان ❗ بقیه کشور ها کشکن ؟؟
ششما با اینکه همه میگن S کلاس تو سگمنت خودش خیلی عالیه اما من هیچوقت ادعا نکردم بی رقیب ، حتی لینکلن کانتیننتال رو هم رقیب قدری میدونم
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸من المان رو مثال زدم چون هم ماشین تجاری میسازه هم کوپه اسپرت تقریبا ارزون و هم شاسی بلند
وگرنه ایتالیایی ها کوپه های اسپرتشون بالای 200 هزار دلاره و ماشینهای مثل وانت یا شاسی بلند فول سایز نمیسازن
حالا جواب این سوالات
((〰️ اولا چرا تو کامنت اولی ۴ نمونه ذکر کردی ولی تو کامنت دومی به ۳ تا تقلیل دادی !!!))
الان مشکل شما همون 1 دونه موردی هست که مثال نزدم؟؟؟ باشه الان میپرسم یه شاسی بلند فول سایز المانی نام ببرید که اندازه فروش نویگیتور و هم قیمت و هم پرفورمنس باهاش باشه
((〰️سوما کوپه های اسپرت امریکایی طراحی منحصر به فرد و جذابی دارن که از این نظر بی رقیب هستن اما تو باقی موارد رقبا ی بهتری هم هستن))
خوب نام ببرید کدوم کوپه اسپرت هم قسمت امریکایی ها هست که بتونه محبوبیت اونها رو داشته باشه و هم قیمت باشه و اون قدرت رو داشته باشه؟؟؟
((چهارما تسلا یک شرکت تمام الکتریکی که در توانایی های فراوانی داره اما تو المان این نوع شرکتی نداریم که بخواد باهاش رقابت کنه))
خوب منم همین رو میگم دیگه تسلا بی رقیب هستش
Seyed.AMG
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸آقا حسین معیار بهترین و بی رقیب بود فقط به این چیزا نیست بلکه کیفیت هندلینگ و کیفیت و فضای کابین و … هم خیلی مهم . در ضمن خود دوستان امریکایی باز شما گفتن کوپه ها و suv های آمریکایی با رقبا اختلاف قیمتی چندانی ندارن . تو بحث پرفورمنس هم اگر چه آلمانی ها رو کاغذ ضعیف ترن اما تو دنیای واقعی عملکرد بهتری دارن .
باز کار رو خراب کردی ای کاش دوباره سگمنت SUV فول سایز رو مطرح نمیکردی تو این سگمنت GLS و X7 حرف های خیلی زیادی واسه گفتن دارن که اگه خیلی بهتر از آمریکایی ها نباشن ، ضعیف تر از اون ها نیستن
تو سگمنت کوپه های اسپرت مرسدس C کلاس و بی ام و سری ۴ و آئودی A5 و S5 خیلی خیلی فوق العاده هستن
در مورد تسلا هم گفتم با توجه به برداشت اول جواب دادم
یکم دقت کن
me84
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸.
seyed.AMG
فراتر از این حجم تعصب افراطی رو تو دین و حجاب و پوشش و … داشتیم که نتیجش اینی شده که الان داری میبینی.
زمان اون مرحوم 4 دهه پیش هم مردم این کشور مسلمون بودن و دین حجاب و خدا پیغمبر بود. خودت ببین سیستم آزادی اون موقع بهتر بوده یا سیستم جبر الان.
بهراد
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸میگم چطوره همه مردم جهان رو جمع کنیم یعنی بهشون لطف کنیم و ببریمشون بهشت.
نظرشونم بپرسیم بد نیست ولی مگه دست خودشونه؟اونا باید برن بهشت
ما هم که خیلی خوبیم
ابوالفضل
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸به این میگن پیکاپ تراک نه به این پیکاپ هایی که تو ایران هست پیکاپ باید طوری باشه که هر جایی که ماشینای دیگه نمیتونن برن با این جور پیکاپ ها رفتش
Elmiraj
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸اگر این پیشرانه بر روی پیکاپ رم نصب بشه این معنی را میده که در آینده شاهد نسخه هلکت جیپ گرند واگونیر هم خوایم بود…!!!
.
در کشوری که خودروسازان آن رقابت شدیدی در ساخت پیکاپ و SUV دارن به زودی با این پیشرانه شاهد فاز قدرتی جدیدی خواهیم بود .
تویوتا موتورز
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸وانت های امریکایی واقعا عالی هستن
وانتهای داج رو هم بینشون از همه بیشتر میپسندم
نویدی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸من میخوام وانت بخرم.
به نظرتون این بهتره یا وانت آریسان؟
hossin
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸هیچ کدوم
مزدا 1000 بخر
امیر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸و باز هم عشق من
رمه دیگه
سرآمد پیکاپها
قوی ترین پیکاپ
سریعترین پیکاپ
جای حرف نمیزاره دیگه
Hemichan
۶ خرداد ۱۳۹۸در آینده شاهد رقابت ربل و رپتور ۸۰۰ اسبی خواهیم بود