تیونرهای اروپایی معمولاً روی خودروهای عضلانی آمریکایی کار نمیکنند اما ویلنر تا حدی سنتشکنی کرده و دست به ارتقای کابین داج چلنجر SRT هلکت زده است.
این شرکت بلغارستانی که به خاطر پروژههای مشهور خود شناخته میشود تمامی بخشهای داخلی چلنجر محبوب را دستکاری کرده و ارتقا داده است.
این تیونر از چرم مرغوب روی صندلیها، استراحت گاه دستها، پانل دربها، آفتابگیرها و دیگر بخشها سود برده است. تکمیل کننده این بخش نیز آلکانترا، دوخت های متضاد، تریم فیبر کربن، کمربندهای ایمنی قرمز و همچنین نشانهای ویژه روی پشتسریها میباشد.
ویلنر اکثراً به خاطر تیونینگ کابین خودروها شناخته میشود اما گاهی اوقات از کابین خارج شده و روی دیگر بخشها نیز کار میکند. در این مورد شاهد پوشش مات قرمزرنگ در بدنه چلنجر SRT هلکت هستیم و استیکرهای دیمن نیز روی دربها چسبانده شدهاند. در دیگر بخشها عناصر مشکی بکار رفته و تکمیل کننده آنها نیز رینگهای Y شکل میباشد.
اما قوای محرکه تغییری نداشته هرچند نیاز چندانی هم به این موضوع احساس نمیشود زیرا نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری هلکت قدرت ۷۰۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری تولید کرده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیهای و حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعتی میشود. با استفاده از لاستیکهای درست و رانندهای ماهر در پشت فرمان این خودرو مسافت ۴۰۰ متر را زیر ۱۱ ثانیه طی میکند.
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹عالی شده
یانکی
۲۳ فروردین ۱۳۹۹عجب عظمتی جانم.بهترینی.
godfather
۲۳ فروردین ۱۳۹۹من فکر میکنم شیطان اگه رو زمین بیاد برای اغواگری بیشتر این ماشین و انتخاب میکنه
Hamidreza
۲۳ فروردین ۱۳۹۹بنظرم داج باید یه دستی روی داشبورد چارجر و چلنجر بکشه!
مهدی
۲۳ فروردین ۱۳۹۹جای وایپر خالی میتونست نسل بعدی بیاد
GERMANY
۲۳ فروردین ۱۳۹۹صفر تا صد در حدود 3.8…
اونوقت کوارتر مایل زیر 11 ثانیه؟!
با عقل جور در نمیاد که.?
راستی عجب چیزیه تو عکس اول…