دوج

دوپینگ 700 اسبی گایگر برای داج وایپر

داج وایپر GTS قبل از رفتن به کارگاه تیونر آلمانی، گایگر قدرتی ۶۴۵ اسبی و گشتاوری ۸۱۳ نیوتن متری دارد اما با نوازش پیشرانه آن، قدرتش به ۷۰۰ اسب بخار (710PS) افزایش خواهد یافت.

Geiger Cars Dodge Viper GTS
Geiger Cars Dodge Viper GTS
افعی میانسال داج، با موتور تنفس طبیعی تمام آلومینیومی V10 با حجم ۸.۴ لیتر این روزها در سایه هلکت سوپرشارژر ۷۰۷ اسبی قرار گرفته است و با وجود قیمت بالاتر، توان رقابت با آن را از دست داده است. از سویی فشار از طرف کوروت Z06 نیز به نهایت رسیده است. همین موضوع باعث شده تا شایعه نگران‌کننده بازنشستگی وایپر در سال ۲۰۱۷ توسط گروه فیات کرایسلر بدون درنظر گرفتن جایگزینی برای آن را بشنویم.
Geiger Cars Dodge Viper GTS
Geiger Cars Dodge Viper GTS
Geiger Cars Dodge Viper GTS
Geiger Cars Dodge Viper GTS
در هر صورت، گایگر سیستم اگزوز این خودرو را اصلاح کرده و هدر و کاتالیزور اسپرت مسابقه‌ای برای آن درنظر گرفته است. همچنین ECU موتور نیز مجدداً برنامه‌ریزی شده است. قدرت ۷۰۰ اسبی موتور دوپینگی در دور ۶۱۰۰ حاصل می‌شود و شگتاور ۸۶۱ نیوتن متری آن نیز از دور موتور ۵۵۰۰ در دسترس قرار می‌گیرد. هزینه این تغییرات ۱۱۹۰۰ یورو می‌باشد. خودروی تقویت شده قادر است صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در تنها ۲.۹ ثانیه طی کند و نهایت سرعت آن نیز ۳۴۱ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. علاوه بر تقویت موتور، پکیج سیستم تعلیق با کاهش ۳۰ میلی‌متری ارتفاع با هزینه ۴۷۰۰ یورو و کیت آئرودینامیکی بدنه از جنس فیبر کربن همراه با اسپویلر و دیفیوزر جدید با هزینه ۵۸۶۶ یورو قابل سفارش می‌باشند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. محمد ب

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (228 ديدگاه)

    از هر لحاظ در نظر بگیریمش نتونست با رقباش هم آوردی کنه

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. Carbonado Aventador

      ۱۸ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (4514 ديدگاه)

      تنها علت کم اوردنش اختلاف قیمت زیادش بود!
      مگرنه جز zo6 که سوپرشارژ هست هیچ ماشینی توانایی رقابت با وایپر رو نداره!
      حتی هلکت!
      کیلیپاشم بیرون اومده که هلکت نمیتونه کاری بکنه!!!

      1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۸ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (137 ديدگاه)

        هیچی مثه یه انجین تنفس طبیعی نمیشه.
        اصن ۶۴۵ اسبی که از یه موتور تنفس طبیعی بیرون کشیده بشه از صدتا موتور ۱۲۰۰ اسبی توربو یا سوپرشارژ بهتره.
        برای همین فراری و لامبورگینی تا همین دو سه سال پیش از توربو و سوپرشارژ استفاده نکردن.
        تنفس طبیعی یه چیز دیگس…

  2. كاپيتاليسم

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (194 ديدگاه)

    فقط و فقط میشه افسوس خورد ، وایپر میبایست الان خیلی بهتر از کوروت میبود در صورتی که سال به سال کوروت پیشرفت کرد و وایپر درجا زد، همین الان هم خودروی خیلی خوبیه اما در مقایسه با بقیه رقباش قدیمی به نظر میرسه ، اگر این خودرو دیگه تولید نشه نقطه سیاهی برای کارنامه ی مجموعه فیات کرایسلر هست! باید با مدیریت درست یک پایه ریزی اساسی واسه وایپر جدید انجام بشه

  3. آرش آمریکایی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (639 ديدگاه)

    2017 سال درخشش خودرو های آمریکاییه و وایپر با این وضعیت نمیتونه خیلی دووم بیاره
    اما هنوز تا 2017 خیلی مونده و فراری هم که از مجموعه فیات کرایسلر خداحافظی میکنه پس میشه خوشبین بود که وایپر با طراحی جدید برمیگرده

  4. MohseN

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (53 ديدگاه)

    خاک تو سرتون اگه بازنشستش کنین!! :(

  5. king 918

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    وایپر چه قیافه خوفی داره خداییش شتاب 2.9 فوق العاده ست
    یه موتور v10 با حجم 8.4 لیتر فقط حال میده سر گاز بزنی و با ناله موتور عشق کنی…………….

  6. ali a.j

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (722 ديدگاه)

    تشکر فراوان
    دست شما درد نکنه

  7. فریا

    ۱۸ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (684 ديدگاه)

    امیدوارم اون روز هیچوقت نیاد !
    وایپـر یعنی زنـــدگی .
    به قول سعدی
    “بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران”

  8. ashkan1990

    ۱۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وایپر یعنی زندگی.هییییییییچ ماشینیو این اندازه دوست ندارم.ماشین با اصالتیه.حجم موتورش ادمو دیوونه میکنه.از حجم موتورش میشه تشخیص داد چه صدایی داره.امیدوارم هیییییچ وقت از دور خارج نشه چون غیر از وایپر هیچ مدل ماشینی تا این حد وحشی نیست.

  9. احمد باقری

    ۱۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    میتونست خیلی بهتر باشه.

  10. mohammad.mk

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    وافعا عاشق ماشنای دوجم ولی نمیدونم چرا همش در در جا میزنن و از بقیه عقب میفتن

  11. مهدی drift

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    وایپر دوست دارم
    به امید روزی که وایپر هلکت ساخته شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا