داج وایپر GTS قبل از رفتن به کارگاه تیونر آلمانی، گایگر قدرتی ۶۴۵ اسبی و گشتاوری ۸۱۳ نیوتن متری دارد اما با نوازش پیشرانه آن، قدرتش به ۷۰۰ اسب بخار (710PS) افزایش خواهد یافت.
افعی میانسال داج، با موتور تنفس طبیعی تمام آلومینیومی V10 با حجم ۸.۴ لیتر این روزها در سایه هلکت سوپرشارژر ۷۰۷ اسبی قرار گرفته است و با وجود قیمت بالاتر، توان رقابت با آن را از دست داده است. از سویی فشار از طرف کوروت Z06 نیز به نهایت رسیده است. همین موضوع باعث شده تا شایعه نگرانکننده بازنشستگی وایپر در سال ۲۰۱۷ توسط گروه فیات کرایسلر بدون درنظر گرفتن جایگزینی برای آن را بشنویم. در هر صورت، گایگر سیستم اگزوز این خودرو را اصلاح کرده و هدر و کاتالیزور اسپرت مسابقهای برای آن درنظر گرفته است. همچنین ECU موتور نیز مجدداً برنامهریزی شده است. قدرت ۷۰۰ اسبی موتور دوپینگی در دور ۶۱۰۰ حاصل میشود و شگتاور ۸۶۱ نیوتن متری آن نیز از دور موتور ۵۵۰۰ در دسترس قرار میگیرد.۱۳ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
محمد ب
۱۸ آبان ۱۳۹۴از هر لحاظ در نظر بگیریمش نتونست با رقباش هم آوردی کنه
Carbonado Aventador
۱۸ آبان ۱۳۹۴تنها علت کم اوردنش اختلاف قیمت زیادش بود!
مگرنه جز zo6 که سوپرشارژ هست هیچ ماشینی توانایی رقابت با وایپر رو نداره!
حتی هلکت!
کیلیپاشم بیرون اومده که هلکت نمیتونه کاری بکنه!!!
« شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۸ آبان ۱۳۹۴هیچی مثه یه انجین تنفس طبیعی نمیشه.
اصن ۶۴۵ اسبی که از یه موتور تنفس طبیعی بیرون کشیده بشه از صدتا موتور ۱۲۰۰ اسبی توربو یا سوپرشارژ بهتره.
برای همین فراری و لامبورگینی تا همین دو سه سال پیش از توربو و سوپرشارژ استفاده نکردن.
تنفس طبیعی یه چیز دیگس…
كاپيتاليسم
۱۸ آبان ۱۳۹۴فقط و فقط میشه افسوس خورد ، وایپر میبایست الان خیلی بهتر از کوروت میبود در صورتی که سال به سال کوروت پیشرفت کرد و وایپر درجا زد، همین الان هم خودروی خیلی خوبیه اما در مقایسه با بقیه رقباش قدیمی به نظر میرسه ، اگر این خودرو دیگه تولید نشه نقطه سیاهی برای کارنامه ی مجموعه فیات کرایسلر هست! باید با مدیریت درست یک پایه ریزی اساسی واسه وایپر جدید انجام بشه
آرش آمریکایی
۱۸ آبان ۱۳۹۴2017 سال درخشش خودرو های آمریکاییه و وایپر با این وضعیت نمیتونه خیلی دووم بیاره
اما هنوز تا 2017 خیلی مونده و فراری هم که از مجموعه فیات کرایسلر خداحافظی میکنه پس میشه خوشبین بود که وایپر با طراحی جدید برمیگرده
MohseN
۱۸ آبان ۱۳۹۴خاک تو سرتون اگه بازنشستش کنین!! :(
king 918
۱۸ آبان ۱۳۹۴وایپر چه قیافه خوفی داره خداییش شتاب 2.9 فوق العاده ست
یه موتور v10 با حجم 8.4 لیتر فقط حال میده سر گاز بزنی و با ناله موتور عشق کنی…………….
ali a.j
۱۸ آبان ۱۳۹۴تشکر فراوان
دست شما درد نکنه
فریا
۱۸ آبان ۱۳۹۴امیدوارم اون روز هیچوقت نیاد !
وایپـر یعنی زنـــدگی .
به قول سعدی
“بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران”
ashkan1990
۱۹ آبان ۱۳۹۴وایپر یعنی زندگی.هییییییییچ ماشینیو این اندازه دوست ندارم.ماشین با اصالتیه.حجم موتورش ادمو دیوونه میکنه.از حجم موتورش میشه تشخیص داد چه صدایی داره.امیدوارم هیییییچ وقت از دور خارج نشه چون غیر از وایپر هیچ مدل ماشینی تا این حد وحشی نیست.
احمد باقری
۱۹ آبان ۱۳۹۴میتونست خیلی بهتر باشه.
mohammad.mk
۱۹ خرداد ۱۳۹۵وافعا عاشق ماشنای دوجم ولی نمیدونم چرا همش در در جا میزنن و از بقیه عقب میفتن
مهدی drift
۱۴ شهریور ۱۳۹۵وایپر دوست دارم
به امید روزی که وایپر هلکت ساخته شه