تعداد خیلی کمی از خودروسازان به تولید نسل قبلی محصولات خود در کنار نسل جدید آنها ادامه میدهند ولی فیات-کرایسلر با نگهداشتن نسل قبلی رم ۱۵۰۰ روی خط تولید و حتی بروز کردن آن میتواند این رویه را تغییر دهد. به گزارش موتور ترند، مدیرعامل فیات-کرایسلر آقای «مایک منلی» در جریان اعلام درآمد شرکت طی سهماههٔ دوم امسال گفته است این شرکت عجلهای برای کنار گذاشتن نسل قبلی رم ۱۵۰۰ ندارد. وی حتی این احتمال را هم داده است که رم قبلی در آینده مورد بهروزرسانی قرار گیرد.
هرچند شاید اینکه فیات-کرایسلر روی وانت قدیمی خود سرمایهگذاری کند عجیب به نظر برسد اما دلایل زیادی برای این کار وجود دارد. مهمترین دلیل این است که رم قبلی هنوز بین خریداران محبوب است. هرچند فیات-کرایسلر فروش مجزای این پیکاپ را اعلام نکرده اما گفته است که عرضهٔ نسل کاملاً جدید رم هوی دیوتی به همراه ادامهٔ موفقیت نسل جدید رم ۱۵۰۰ و همینطور فروش خوب نسل قبلی رم ۱۵۰۰ موجب شده سهم شرکت از بازار پیکاپهای بزرگ ایالاتمتحده طی سهماههٔ دوم سال ۲۰۱۹ به ۲۷.۹ درصد برسد که ۷ درصد از مدت مشابه سال گذشته بیشتر است.
علاوه بر محبوبیت، رم ۱۵۰۰ قدیمی که رم کلاسیک نام گرفته، راه خریداران را به سمت رم ۱۵۰۰ جدید باز میکند. البته بهطورمعمول این نقش را پیکاپهای متوسط ایفا میکنند اما از حدود یک دهه پیش، پیکاپ میان سایز داکوتا از سبد محصولات دوج کنار رفته است. قیمت نسل قبلی رم مدل ۲۰۱۹ از ۲۷,۶۴۵ دلار آغاز میشود که بهمراتب ارزانتر از رم ۱۵۰۰ جدید با قیمت پایهٔ ۳۳,۴۴۰ دلار است. حتی رم ۱۵۰۰ کلاسیک از پیکاپ میان سایز جیپ گلادیاتور با قیمت پایهٔ ۳۳,۵۴۵ دلار هم قیمت کمتری دارد.
فعلاً هیچ حرفی در مورد چگونگی بهروزرسانی نسل قبلی رم ۱۵۰۰ زده نشده است اما با توجه به اینکه این پیکاپ متعلق به یک دهه پیش است، احتمالاً کرایسلر قصد ندارد هزینهٔ زیادی برای آن صرف کند؛ بنابراین ممکن است بهروزرسانیهای جزئی در رم کلاسیک صورت گیرد. این در حالی است که اوایل سال جاری کرایسلر نسخهٔ جدیدی از رم ۱۵۰۰ کلاسیک را بنام وارلوک معرفی کرد که از ویژگیهای خاصی مثل سپرهای مشکیرنگ، ارتفاع بیشتر و برچسبهای ویژه برخوردار بود.
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۸بازهم عشق من غوغا کرده
جایی برای حرف نمیزاره
بعضی از دوستان عزیز ک میگفتن دوج پلتفرماش قدیمیه و…!!
اره قدیمیه ولی بخاطر لذتی ک دوج داره و کیفیت و قدرت و خدمات خوبی ک داره و از همه مهمتر قیمت بسیار خوبش ک ارزش خریدشو خیلی افزایش میده
از اینطرف رم کلاسیک فروشش بالا میره از اونطرف ایکس کلاس احتمال توقف تولیدش به گوش میرسه
AMIR / ARMI
۱۵ مرداد ۱۳۹۸پلتفرم قدیمی داشتن ایراد نیست تا جایی که مشکل ایجاد نکنه
وقتی روی همون پلتفرم قدیمی همش آپدیت بدی
و نزاری ماشین از امکانات روز عقب بمونه هیچ ایرادی نداره مثل پلتفرم چارجر و چلنجر
X کلاس هم تجربه بدی برای بنز بود
یاد گرفت پاشو تو کفش دیگران نکنه
Peiman56
۱۵ مرداد ۱۳۹۸هیولای پیر هنوزم قهرمانه
احسان
۱۵ مرداد ۱۳۹۸این ماشین فوق العاده زیبا و پر ابهته و صدای بسیار زیبایی داره که هیچوقت طنین اون را فراموش نمی کنید
farzan
۱۵ مرداد ۱۳۹۸و تنها تو امریکاست یه شرکت چون میبینه مردم میخرن همون مدل قدیمی رو دوباره ادامه میدن بدونه هیچ به روز رسانی. مردم رو احمق فرض میکنن اما نمیدونن امروز مردم میخرن اما میبینن شرکت داره گولشون میزنه دفعه ی بعد نمیخرن
Khosrow
۱۵ مرداد ۱۳۹۸از همه ی اتومبیل سازهای دنیا میخوام ساخت پیکاپ رو فراموش کنن / پیکاپ فقط ایالات متحده ..
Farzad
۱۵ مرداد ۱۳۹۸پیکاپ های آمریکایی دیوانه کننده ان…