به ۲۰۱۰ که برگردیم، فورد با شلبی GT500 خود که ۵۵۰ اسببخار قدرت داشت، سر و صدای زیادی به پا کرد. شورولت سال بعد، ۲۰۱۱، کامارو ZL1 را با ۵۸۰ اسببخار قدرت عرضه کرد. چند ماه بعد، فورد فرصت عرض اندام زیادی به شورولت نداد و GT500 مدل ۲۰۱۳ را با ۶۶۲ اسببخار قدرت معرفی کرد. ولی در حال حاضر دوح رسماً با چلنجر SRT هلکت مدل ۲۰۱۵ و قدرت ۷۰۷ اسببخار، این بازی را کاملاً به دست گرفته است.
هفتصد و هفت اسببخار قدرت چیزی نزدیک به چلنجر، شاتل فضایی ناسا است. تنها شش خودرو در حال حاضر وجود دارند که از دوج چلنجر قدرت بیشتری دارند؛ بوگاتی ویرون با ۱۲۰۰ اسببخار، فراری لافراری با ۹۵۰ اسببخار، مکلارن P1 با قدرت ۹۰۳ اسببخار، پورشه ۹۱۸ اسپایدر با ۸۸۷ اسببخار، فراری F12 با ۷۳۰ اسببخار و پاگانی هوایرا با ۷۲۰ اسببخار. اگر تعداد محدود خودروهای تولید شده بالا را در نظر بگیریم، هر چلنجر هلکت حداقل از ۱۰ خودروی دیگر در کشوری مانند امریکا قدرتمندتر است. همچنین شش کمپانی سازنده مدلهای با قدرت بیشتر، قیمت بسیار بالایی برای خودروهای خود درنظر گرفتهاند و تنها F12 با قیمت ۳۳۰ هزار دلار است که در میان آنها قیمتی پایینتر از ۸۰۰ هزار دلار دارد. وقتی به جای یک لافراری، یک چلنجر هلکت بخرید، به اندازه ۱۳۳۹۴۱۰ دلار صرفهجویی خواهید کرد. هلکت آنقدر چابک است که در مدت ۳/۶ ثانیه به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت میرسد؛ ولی در عین حال، یک دهم ثانیه از GT500 عقبتر است. در تست یکچهارم مایل نیز، این خودرو در مدت ۱۱/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۲/۷ کیلومتر بر ساعت مسیر را طی میکند که نسبت به GT500، یکدهم ثانیه جلوتر است و سرعت آن نیز ۱/۶ کیلومتر بر ساعت بیشتر است. در سرعتهای بالاتر، هلکت تمام مدلهای در رده قیمتی خود را جا میگذارد. این خودرو در ۱۷ ثانیه به سرعت ۲۴۱/۴ کیلومتر بر ساعت میرسد که ۰/۸ ثانیه نسبت به SRT وایپر جلوتر است. همین زمان مربوط به وایپر برای C6 کوروت Z06 مشاهده شده است. به علاوه، دوج چلنجر هلکت در شتابگیری، عملکرد بسیار بهتری نسبت به هر مدل دیگری با موتور جلو و دیفرانسیل عقب دارد. شاید برای بهینهسازی بیشتر هلکت لازم باشد که موتور به پشت راننده منتقل شده و نیرو نیز به چرخهای جلو و عقب منتقل شود. واکنش گیربکس نسبت به پدلشیفترها کُند است، ولی شیفت به دنده بالاتر توسط خود گیربکس به سرعت انجام میشود و حرکت رو به جلوی خودرو به شکل مناسب مدیریت میشود. موتور سوپرشارژر ۶/۲ لیتری V-8 نیز با گشتاور خروجی خود به این موضوع بیشتر کمک میکند. هنگام شروع حرکت هلکت، صدای اگزوز چیزی بیشتر از موتورهای SRT با تنفس طبیعی نیست؛ جز اینکه میدانید در زیر کاپوت یک موتور با ۲۲۲ اسببخار اضافه خوابید هاست. در همین، به شکلی باورنکردنی، برخلاف سر و صدایی که در بیرون از هلکت میشنویم، در داخل فضا بسیار آرام و ساکت است. هلکت چندان خودروی سر به زیر و خجالتی نیست، ولی در عین حال، یک حالت وحشی و تهاجمی نیز ندارد. شاید عنوان هلکت (Hellcat) به معنای «عجوزه» چندان با واقعیت سازگار نباشد؛ ولی همین خودرو در مواقعی مانند حالت تختگاز در یک تونل طبع سرکش و شیطانی خود را نشان خواهد داد و احتمالاً باعث میشود که مجبور به پرداخت جریمه شوید. مانند دیگر جنبههای عملکردی دوج چلنجر ۷۰۷ اسببخاری، سه حالت رانندگی تدارک دیده شده برای این خودرو وضعیت مناسبی را در هندلینگ ایجاد میکنند. در حالت مسابقه (Track)، سیستم تعلیق به گونهای عمل میکند که انگار ناهمواریهای جاده اصلاً وجود ندارند؛ همچنین هندلینگ بسیار مناسب بوده و واکنش فرمان نیز سریع است. ولی در همین حال، با سرعت زیاد فرمان، کمی حس فرمانگیری مصنوعی در راننده ایجاد میشود. در مجموع، برای یک خودروی ۲۰۳۶ کیلوگرمی، هندلینگ موجود فوقالعاده است. در مورد سیستم ترمز نیز، شاید خود چلنجر در هنگام ترمزگیری شدید شیرجه نزند، ولی سرنشینان حتماً این کار را میکنند؛ چون این خودرو از سرعت ۱۱۲/۶۵ کیلومتر بر ساعت میتواند تنها درفاصله ۴۶/۹۴ متر متوقف گردد. بنابراین، شاید چلنجر SRT هلکت تنها یک خودروی یکبعدی با قدرت بالا نباشد، بلکه خودرویی است که در زمینههای زیادی حرف برای گفتن دارد و رانندگی با آن هیجان زیادی خواهد داشت. مقایسه وزن و قیمت برای هر اسببخارقرار نیست کسی به شکل کیلویی! و یا بر حسب «پوند»، خودرو بخرد. بنابراین، اینکه چلنجر هلکت هر پوند ۱۳/۵ دلار و لافراری هر پوند ۴۳۷/۵ دلار است، چندان اهمیتی نخواهد داشت. ولی شاید آمار بعدی، از جهاتی دارای اهمیت باشند.
میزان وزن (پوند) برای هر اسببخار:
- دوج چلنجر SRT هلکت: ۶/۳
- فراری F12 برلینتا: ۵/۲
- فراری لافراری: ۳/۴
- مکلارن P1: ۳/۷
- پاگانی هوایرا: ۴/۴
- پورشه ۹۱۸ اسپایدر: ۴/۲
میزان قیمت (دلار) برای هر اسببخار:
- دوج چلنجر SRT هلکت: ۸۵/۷
- فراری F12 برلینتا: ۴۴۷/۰۴
- فراری لافراری: ۱۴۷۳/۶۸
- مکلارن P1: ۱۲۷۳/۵۳
- پاگانی هوایرا: ۲۰۰۰
- پورشه ۹۱۸ اسپایدر: ۹۵۶
مشخصات:
- نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، ۵ سرنشین، ۲ در کوپه.
- قیمت مدل تست: ۶۵۴۷۰ دلار (قیمت پایه: ۶۰۵۹۰ دلار).
- نوع موتور: V-8 با ۱۶ سوپاپ و سوپرشارژر و خنککننده داخلی، بدنه فولادی و رویه آلومینیومی، پورت انژکتور سوخت.
- گنجایش: ۶۱۶۶ سیسی.
- قدرت: ۷۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه.
- گشتاور: ۸۸۱/۳ نیوتنمتر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه.
- گیربکس: ۸ دنده اتوماتیک با قابلیت شیفت دستی.
ابعاد:
- فاصله محوری: ۲/۹۵ متر.
- طول ماشین: ۵/۰۲ متر.
- عرض: ۱/۹۲متر.
- ارتفاع: ۱/۴۱ متر.
- وزن کلی: ۲۰۳۶ کیلوگرم.
تستهای سرعت:
- صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۳/۶ ثانیه.
- صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۷/۶ ثانیه.
- صفر تا ۲۰۹/۲ کیلومتر بر ساعت: ۱۲/۴ ثانیه.
- استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴ ثانیه.
- عبور از یکچهارم مایل: ۱۱/۷ ثانیه با سرعت نهایی ۲۰۲/۷ کیلومتر بر ساعت.
- سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۳۲۰/۲ کیلومتر بر ساعت (تخمین کمپانی).
- مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۴۶/۹۴ متر.
مصرف سوخت:
- مصرف سوخت در تست: ۱۴/۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.
mahdi
۱۵ مهر ۱۳۹۳اسطوره ی قدرت ماشینای امریکایی
saeed.shariati
۱۵ مهر ۱۳۹۳به نسبت کامارو و ماستنگ قیافه مردونه تری داره ولی به نرم اگه یکم فاصله محوراش کمتر یا صندوق عقب کوچیکتر میشد بهتر بود در نگاه اول یکم یا خودت درگیری که این کوپه. اس یا سدان واسه من البته اینجوری یه حداقل
hrf
۱۵ مهر ۱۳۹۳اتفاقا همینایی ک شما میگی باعث شده از نزدیک ابهتش بگیرتت
Hooman
۱۵ مهر ۱۳۹۳پدال جان لطفا غروب به بعد هر ۱۰ دقیقه یه مطلب جدید بذار lol
آخه من هر ۱۰ دقیقه یه بار چکت میکنم
امین
۸ شهریور ۱۳۹۴سلام .کمپانی های امریکایی همیشه به جادار بودم ماشیناشون اهمیت خاصی میدن میدن و اتظاریم که ازین کمپانی ها هست ماشینای بزرگ با قدرت و خشن هستش و مخاطبای صاحب سبکی دارن همیشه..
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۵ مهر ۱۳۹۳با وجود اینکه فورد شلبی رو از همه بیشتر قبول دارم ولی نمیتونم منکر این بشم!!!!!
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۵ مهر ۱۳۹۳بیخود نبود یارو 825 هزار دلار به خاطر اولیش داد!!!!!!!!!!
NASSY
۱۶ مهر ۱۳۹۳رضا موافقم!!!
غــــــــــول دوج چلنجر 825 می ارزه
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳عالی….
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۳انیس جان بسیار ممنون از شما!
البته عذر می خوام که همچین جسارتی می کنم!
ولی اگه وننو , lp720 , کانتاش تربو, آستریون , هنسی ونوم , کونیگزگ وان-آگراr رو حساب کنیم کمی بیشتر از 6 تا می شه!!!!!
بعدش فراری f12 قیمت بیش از 400 دلار داره!!!!!
هم قیمت آونتادوره!!!!!
البته قصد جسارت ندارم!
در حدی نیستم که بخوام به مطلب شما ایراد وارد کنم!!!!
موفق و سرفراز باشد!
Alpha
۱۵ مهر ۱۳۹۳شلبی سوپر اسنیک هم هست
Ahmad..F12
۱۷ مهر ۱۳۹۳محمد F12 کلاً بحثش جداست پسر :)
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳عجب سردنده ای داره
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳راستی محمد حسین جان 3000 تایی شدنت مبارک داداش!
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۳قربانت باربد جان!
این 3000 تا کامنت اندازه ی یدونه مطلبت هم نمی ارزه…!
کوچیکتم !
موفق باشی!
به امید 4000 تابی شدنت!!!
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳چوبکاری میفرمایین محمد حسین جان.شما استاد مایی و من باید ازت چیزای زیادی یاد بگیرم. :D ;)
*MAK MISEL*
۱۷ مهر ۱۳۹۳3000تایی شدنت مبارک اهل ال90!
Carbonado Aventador
۱۷ مهر ۱۳۹۳ممنون مک میسل!
انشاا….2000 هزارتایی شدنت یه جشن درست حسابی می گیرم!
ال 90 ماشین تو دل برویی هست بر خلاف پرشیا قبلی مون!
ASTON MARTin
۱۵ مهر ۱۳۹۳اقا همینجا بود گفتن اسب بخار ماشینو میفروشه فک کنم ینی همین!
ینی واقعا این 707 اسب چقدر از بقیه ی حریف هاش متمایزش میکنه؟ با اختلاف چند صد اسبی نهایتا یه ثانیه جلو تره!
هیچ وقت اونطور که باید با دادج کنار نیومدم :|
اصرار داره یه اصالتی رو تا ابد حفظ کنه
اینم که داخلش مث همون دادج دارت بود چی بود ،مث همونه!!
ahmad
۳۰ فروردین ۱۳۹۴اسب بخار زیاد تو سرعتای بالا همچین سرعتی به ماشین میده که همه رو میزنه کنار .دوج یه ماشینیه که قیافش گول میزنه چیزی نیس ولی بدجور قدرت نمایی میکنه دادا پولشم نسبت به امکانات و قدرتش عالیه برو بقیه رقیباشو نگاه کن خیلی گرون تره ولی این 180 میلیون میشه به پول خودمون
mahdi
۱۵ مهر ۱۳۹۳خیلییی زیباست….
Frankenstein
۱۵ مهر ۱۳۹۳همون طراحی بیرونی قبل رو حفظ کرده و از داخل یه هیولا
رضا
۱۵ مهر ۱۳۹۳زیبا زیبا واقعااا زیبا…
طراحی داخلش خیلی بهتر و شیک تر شده…
چلنجر = دریفت
واقعا هندلینگ این ماشین خیره کنندست….
BMW4ever
۱۵ مهر ۱۳۹۳آمریکایی ها فقط به قدرت موتور ایمان دارن
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳و همچنین گشتاور!!!
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳اروپایی ها هم به دینامیک و طراحی بیشتر فکر میکنن
Benyamin
۱۵ مهر ۱۳۹۳به نظر من فورد موستانگ 2015 هنسی با 717اسببخار از این مدله اس آر تی پرقدرت تره و بهتره -البته من خودم اس آر تی رو دوست دارم…
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳آقای بنیامین.
موستانگ هنسی مدل تیون شده و غیر استاندارده که قابل قیاس با چلنجر هلکت استاندارد نیست.
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳شلبی بیاد هلکت کامل سرویس میشه
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۵ مهر ۱۳۹۳برا اولین بار باهات موافقم :)
hrf
۱۵ مهر ۱۳۹۳از این خبرا نیس ;)
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۵ مهر ۱۳۹۳چرا هس
hrf
۱۵ مهر ۱۳۹۳میبینیم رضا جان. این چلنجر تولید زیادی نداره شلبی از این قویتر هم باشه این یه چیزه دیگه هس :)
« رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »
۱۶ مهر ۱۳۹۳باشه….ببینیم!!!
ahmad
۳۰ فروردین ۱۳۹۴عزیز همه قدرت ماشین که به اسب بخارش نیست گشتاور ماشین تو دورای پایین و اولیه خیلی مهمه اسب بخار بیشتر تو سرعتای بالا حدود 160 و اینا بیشتر مهمه که زود تر رسیدن به این سرعت به گشتاور برمیگرده عزیز
صادق
۱۵ مهر ۱۳۹۳انصافا خیلی مهشره
قبلا هم گفتم، که توی رقابت موستانگ و چلنجر و کامارو از دوج بیشتر از همه خوشم میاد
این ماشین جدای از همه ی خوبی هاش یه سری ایرادات داره (البته من نمیتونم در این باره تصمیم کاملا درستی بگیرم، ولی فقط در حد یه نظره که میتونه درست باشه، شایدم نباشه)
بیشتر بدنه و پلتفرم این خودرو از فولاد و فلزات سنگین ساخته شده، اگه میتونستن از آلومینیوم و فیبر کربن بیشتر استفاده کنن قطعا سرعت و شتاب و اللخصوص مصرف بهتری به دست میاورد
و اینکه این خودرو به قول متن موتور عقب بود و 4 چرخ متحرک بود خیلی خیلی به این ماشین کمک میکرد.
ولی باز هم بدونه اینا دوستش دارم و اینکه ماشین فوق العاده خوبیه.
ارادت
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳دقیقا” صادق جان.خصوصا” در مورد وزن خودرو دوج باید چاره اندیشی کنه.
خیلی زیباست ولی یه زمانی چلنجرم باید دست خوش تغییرات ظاهری و مدرن بشه که بتونه مشتریان تنوع طلب خودشو راضی نگه داره.
صادق جان بی صبرانه منتظرم کامارو و موستانگ جواب دندون شکنی به چلنجر و چارجر هلکت بدن.
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳باربد امروز یه شورلت کامارو Z28 کروکی دیدم.نقره ای رنگ و فول جات خالی
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۱۵ مهر ۱۳۹۳خوش به سعادتت نیما جان.
من که عظیمیه ی کرج زندگی میکنم و نزدیک خونمون فقط بعضی وقتا آودی TT و لندروور دیفندر مدل قدیم رو میبینم.
صادق
۱۵ مهر ۱۳۹۳میدونی بارید، این 3 تا مث سه راس یه مثلث در حال چرخش هستن که هر بار یکی از اونا در راس به سمت بالا قرار میگیره
این روزا دور دوره چلنجره
اینکه دو رقیب دیرینه اش بیان رو دستش خیلی احتمالش زیاده و البته طبیعی هم هست
صبر کنیم تا بیان ببینیم چی توی چنته دارن ;)
tadano
۱۵ مهر ۱۳۹۳آیرودینامیکش هم فک نمیکنم شرایط خوبی داشته باشه.
Carbonado Aventador
۱۵ مهر ۱۳۹۳شما تو خونتون تونل باد دارید؟!؟!؟!
tadano
۱۵ مهر ۱۳۹۳تونل باد که نه دروغ چرا اما چشم که دارم جلو پنجره اش قد اسکانیاس بعدشم متعصبین عزیز من که گفتم فکر کنم , حالا خوبه لامبو نبود وگرنه معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار من بود.
NASSY
۱۶ مهر ۱۳۹۳بی شــــــــــــــک به صلیب میکشیدنت :D
DRAGONBORN
۱۵ مهر ۱۳۹۳یکم شبیه قوطی کبریته!!!!!!!!
hrf
۱۵ مهر ۱۳۹۳من وقتی مطلب از چلنجر و لکسس IS میخونم حالم بد میشه. واقعا عاشق این دوتا هستم. شاید ماشینای رویایی نباشن ولی ب من خیلییی حس خوبی میدن. افسوس ک دستم ازشون کوتاههههههه :( خوشا به سعادت اون معدود افرادی ک میتونن هل کت سوار بشن
فرهاد
۱۷ مهر ۱۳۹۳داداش سلیقه هامون دقیق مثل همه :)
فقط چلنجر و IS350 و دیگر هیچ
فرهاد
۱۵ مهر ۱۳۹۳یدونه بنفش گذر موقتشو امروز دیدم
داشتم کنارش میرفتم که یهو … هیچی دیگه نقطه شدم :)
صدا ی اگزوزشم خیلی خوب بود
مصطفی
۱۵ مهر ۱۳۹۳امیرحسین جان ۳۰۰۰ تایی شدنت مبارک!
NASSY
۱۶ مهر ۱۳۹۳Carbonado Aventador
سوابق: (3000 دیدگاه)
تبـــــــــــــــــریک, ایشالا 10000 تایی ;)
امید
۱۵ مهر ۱۳۹۳خیلی خاستنیه عاشق طراحی داخلشم بیرونش که دیگه اصل عشقه
سعید
۱۵ مهر ۱۳۹۳کامارو و ماستنگ و چلنجر رو با هییچی عوض نمیکنم …muscle cars triangle
سعید از بوشهر
۱۵ مهر ۱۳۹۳منطقه ازاد بشه خریدمش
Alpha
۱۶ مهر ۱۳۹۳تو منطقه آزاد امکان نداره زیر 240 باشه ! SRT8 معمولی 210 تومنه
ESI
۱۶ مهر ۱۳۹۳عجب چیزیه
NASSY
۱۶ مهر ۱۳۹۳جـــــــــــــــــــونم امریکایی های جهانخوار!!!
WE LOVE YOU U.S.A
DRAGONBORN
۱۷ مهر ۱۳۹۳down with usa
ماسل کار
۱۷ مهر ۱۳۹۳فقط ماسل کار
حرف نداره
عجب قیمتی
اینو بیاری نیسان gtr رو سوسک کنی!!!
Just Muscle Cars
amir lotfi
۱۸ مهر ۱۳۹۳اخ گفتی
ََarman
۳ آبان ۱۳۹۳واقعا تعجب میکنم چطور یه ماسل کار دیفرانسیل عقب 3.6 ثانیه ای رو با یه سوپر اسپرت دو دیفرانسیل 2.8 ثانیه ای مقایسه میکنی!!!!
فاز این دوتا از زمین تا نصف آسمون فرق میکنه!
این دوتا عشقهای منن ولی هرگز باهم مقایسشون نمیکنم.
amir lotfi
۱۸ مهر ۱۳۹۳اونایی که میگن شتابش پایینه و از این حرفا امریکایی جماعت دنبال قدرت زیاده نه شتاب و سرعت بعد عشق ماشین امریکایی به اینه که قدرت موتور رو چرخهای عقب باشه
Ahmad..F12
۱۸ مهر ۱۳۹۳انیس جان ممنون عالی بود
یه ماسل کار خوش سابقه، عالی و پرقدرت
fardin
۲۴ آذر ۱۳۹۳سلام به همه عاشقان دوج مخصوصا چلنجر
اقایون کسی خبر داره ک این مدل گذرموقتش چند در میاد ؟ و کی وارد بازار فروش میشه ؟
و اینکه شرایط گذر موقت و هزینه هاشو بگین ممنون میشم اگه لطف کنین بگین
a.m
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴فک کنم حدود 300 یا 400 تومن در بیاد البته قیمت الانو نمیگم
مهدی
۲ دی ۱۳۹۳من گرد روی چلنجرو به هیچی نمیدم
ALIUnited
۲۴ دی ۱۳۹۳از موقعی که F&F یک رو دیدم عاشق چارچر و چلنجر شدم .
قیافه خشن و مردونه تری دارند
hadi
۲۹ فروردین ۱۳۹۴اینا که محرکه عقبن خیلی احساس قدرت به ادم میدن مخصوصا وقتی که گاز میدی جلو ماشین بلند میشه وای …اخ دلم خواست
محمد مهدی
۴ اردیبهشت ۱۳۹۴اقا قیمت این ماشین 2015 به پول مملکت خودمون تو منطقه ازاد انزلی چقدر هس؟؟؟
ممنون
حمید پارسانژاد
۲۸ خرداد ۱۳۹۴سلام و درود خدمت عزیز یا عزیزانی که این سایت رو مدیریت میکنن و مطالب رو در سایت قرار میدن , درود برشما که به نظر من بهترین سایتی هستید که اینقدر دقیق و با جزئیات ویژگی های خودرو رو ذکر میکنید و کسی که مطالعه میکنه کاملأ رضایت پیدا میکنه , آفرین بر شما …
لطفأ همینطور ادامه بدبد , درود بر شما …
NAViK
۲۸ خرداد ۱۳۹۴من عاشق دووج وایپرم و شبلی پلی رنگ سبز با کاپوت مشکر دووج چلنجر SRT آدم رو به رویای داشتنش میبره.بیش از اندازه خوشکله درسته مث لا فراری یا zonda R ابهت خیلی زیادی نداره.ولی واقعا زیباست.اینقدر که ثوست ساعت ها بغلش بشینی و نگاش کنی.مخصوصا رنگ سبزش رپ با رینگ های مشکی مات…بی نظیره
ممممد
۲ تیر ۱۳۹۴دستیش کجاست؟
محمدرضا
۱۶ تیر ۱۳۹۴دستی که چه عرض کنم یه پایی داره سمت چپ دوتا پدال
mohammadReza
۳۰ مرداد ۱۳۹۴اگر بین کامارو z28 و موستانگ GT500 و این SRT Hellcat یه درگ بزارید شورلت قطعا همه رو توی مصافت کم میبره ولی خودرویی مثل دوج 707 اسب بخاری ماشینی واسه شهر نیست و قطعا برای پیست هم نیست این ماشین برای اتوبان های المان که محدودیت سرعت ندارن خوبه اونجاس که خودشنشون میده ولی در کل این ماشین حریف z28 نمیشه
Dante
۱۶ شهریور ۱۳۹۴هیچ چی کامارو اس اس 2016 نمیشه اسب بخار زیاد به چه درد میخوره یه نگا به کامارو اس اس بندازی عاشقش میشی