تست داینوی داج چلنجر SRT هلکت هنسی

دوشنبه 7 مرداد 1398 - 13:30
مطالعه 2 دقیقه
2019-dodge-challenger-srt-hellcat-redeye-hennessey-tuning-4
رابطه‌ی هنسی با تیونینگ معمولی همانند رابطه‌ی آب با روغن است یعنی هیچ‌گاه این دو یکجا ترکیب نمی‌شوند. جدیدترین محصول این شرکت خوش‌نام مخلوطی از...
تبلیغات

رابطه‌ی هنسی با تیونینگ معمولی همانند رابطه‌ی آب با روغن است یعنی هیچ‌گاه این دو یکجا ترکیب نمی‌شوند. جدیدترین محصول این شرکت خوش‌نام مخلوطی از اسب بخار، گشتاور و سنت است. درباره‌ی داج چلنجر SRT هلکت صحبت می‌کنیم که اخیراً روانه‌ی تست داینو شده است. فعلاً مشخص نیست که هنسی از کدام کیت تیونینگ خود در این خودرو استفاده کرده اما خب آمار و ارقام مربوط به خروجی پیشرانه‌ی آن در دستان ماست.

در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم غرش پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار این خودرو را تماشا کنیم. با توجه به نتایج تست داینو می‌توان گفت این هیولا قدرت 1011 اسب بخاری و گشتاور 1213 نیوتون متری را روی چرخ ها تولید می‌کند که فوق‌العاده زیاد است.

شاید این میزان قدرت و گشتاور برای بسیاری از افراد زیاد باشد و آن‌ها به دنبال هلکت Redeye با خروجی 797 اسبی و گشتاور 958 نیوتون متری باشند اما هنسی می‌گوید که ما به قدرت بیشتری نیاز داریم و قطعاً هم ماشین بازها با این گفته موافق هستند. زیر کاپوت این خودرو اصلاحات زیادی صورت گرفته و می‌توانیم یک سوپرشارژر جدید و بزرگ را در آن مشاهده کنیم.

پکیج پرفورمنس HPE1000 هنسی که برای چلنجر ارائه شده نیز پرفورمنس مشابهی را ایجاد می‌کند. البته گشتاور تخمینی آن به‌طور قابل‌توجهی بیشتر و برابر با 1313 نیوتون متر می‌باشد. این پکیج باعث می‌شود کوپه‌ی داج ظرف مدت 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد و مسافت 400 متر را در زمان 9.9 ثانیه و با سرعت 226 کیلومتر در ساعت طی کند. به احتمال زیاد هلکت مورد اشاره‌ی ما نیز عملکردی در همین حدود خواهد داشت.

[embed]https://as4.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/c23db8b3582bc3c8a8f8b10364d0d27816209671-360p__29014.mp4[/embed]

[دانلود ویدئو]

نظرات

تبلیغات

©1404 - 1393 کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب پدال تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.