دوجهنسی

تست داینوی داج چلنجر SRT هلکت هنسی

رابطه‌ی هنسی با تیونینگ معمولی همانند رابطه‌ی آب با روغن است یعنی هیچ‌گاه این دو یکجا ترکیب نمی‌شوند. جدیدترین محصول این شرکت خوش‌نام مخلوطی از اسب بخار، گشتاور و سنت است. درباره‌ی داج چلنجر SRT هلکت صحبت می‌کنیم که اخیراً روانه‌ی تست داینو شده است. فعلاً مشخص نیست که هنسی از کدام کیت تیونینگ خود در این خودرو استفاده کرده اما خب آمار و ارقام مربوط به خروجی پیشرانه‌ی آن در دستان ماست.


در ویدئوی منتشر شده می‌توانیم غرش پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار این خودرو را تماشا کنیم. با توجه به نتایج تست داینو می‌توان گفت این هیولا قدرت ۱۰۱۱ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۱۳ نیوتون متری را روی چرخ ها تولید می‌کند که فوق‌العاده زیاد است.


شاید این میزان قدرت و گشتاور برای بسیاری از افراد زیاد باشد و آن‌ها به دنبال هلکت Redeye با خروجی ۷۹۷ اسبی و گشتاور ۹۵۸ نیوتون متری باشند اما هنسی می‌گوید که ما به قدرت بیشتری نیاز داریم و قطعاً هم ماشین بازها با این گفته موافق هستند. زیر کاپوت این خودرو اصلاحات زیادی صورت گرفته و می‌توانیم یک سوپرشارژر جدید و بزرگ را در آن مشاهده کنیم.


پکیج پرفورمنس HPE1000 هنسی که برای چلنجر ارائه شده نیز پرفورمنس مشابهی را ایجاد می‌کند. البته گشتاور تخمینی آن به‌طور قابل‌توجهی بیشتر و برابر با ۱۳۱۳ نیوتون متر می‌باشد. این پکیج باعث می‌شود کوپه‌ی داج ظرف مدت ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۹.۹ ثانیه و با سرعت ۲۲۶ کیلومتر در ساعت طی کند. به احتمال زیاد هلکت مورد اشاره‌ی ما نیز عملکردی در همین حدود خواهد داشت.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. یانکی

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2351 ديدگاه)

    سلطان قدرت.داج چیکار کردی تو

  2. Mopar or No Car

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    توصیه میکنم افرادی که مشکل قلبی دارن نگاه نکنن.

  3. Sajjad

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1868 ديدگاه)

    قطعات انتقال قدرت یه تراک فول سایز رو باید برای این ماشین بزارن تا خرد نشه
    هنسی کارش درسته

  4. آریا ماشین

    ۷ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    بینندگان عزیز
    تو خونه امتحان نکنید

  5. s.h

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (712 ديدگاه)

    واقعا باید به این تیونر احترام گذاشت راستی میدونید چرا انقدر کار درسته ؟؟ چون به جای چند تا مکانیک حرفه ای تحصیل کرده های باتجربه رو به کار میگیره و همونوطر که اندرگرند ریسینگ فاندهای تحصیلی برای تحقیقاتش ارائه میکنه
    یعنی خرج زندگی یه نفر رو میده که تو مقطع دکترا درس بخونه و بعد تحقیقات رو ببره جلو بله اینه فرق خوب و عالی برای عالی شدن که فقط یه مقدار بهتر از خوب هست باید چند برابر زحمت کشید نه یه خرده
    ,واسه اینه که از یه هوراکان 3500 اسب میکشه بیرون و تو نیم مایل به 400 تا میرسه بد نیست بدونید ماشینای کونیک زگ که همه مگا کارند نه هایپر یعنی یک مگاوات قدرت به زمین میرسه به میسری بیشتر از این نیاز دارند
    و البته اینم میدونیم بحث یه ماشین تیون شده با جواهراتی چون کونیک زگ و پاگانی فرق داره فقط خواستم فرق زحمت کشیده شد رو عرض کنم

  6. مهراد

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (862 ديدگاه)

    این آمریکاییا دیگه خیلی افراطین‌ ، چخبره این همه قدرت و گشتاور
    این ماشین اگه یروز دست من باشه خودمو به گُتر میدم ??

  7. Saeed

    ۱۵ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    وقتی گاز میده …لامصب صدای توربویی که داره مغز آدم سوت میکشه
    عاشق صدای توربوی دوج هستم

    1. Ali

      ۱ مهر ۱۳۹۸
      سوابق: (2 ديدگاه)

      منظورت سوپر شارژ هست دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا