محصولات پرفورمنس داج تحسینهای زیادی را در پی داشتهاند چراکه محصولاتی رده میانی با قدرت فوقالعاده زیاد و سرعت سوپرکارها هستند. چلنجر بیش از همه در چشم بوده هرچند چارجر نیز یک خودروی بسیار جذاب برای خانوادههاست؛ و از نظر سرعت و قدرت نیز کمبودی ندارد.
چلنجر SRT هلکت پهنپیکر از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار با قدرت ۷۰۷ اسب بخاری استفاده میکند. همانگونه که در ویدئو خواهید دید این خودرو در اتوبانهای بدون محدودیت آلمان به سرعتهای بالایی دست پیدا میکند.
البته این ویدئوی کوتاه تنها به سرعتسنج ختم نمیشود بلکه صدای جذاب پیشرانه و دود کردن لاستیکها نیز بخشی از جذابیتهای چارجر هلکت هستند. این نیروگاه آهنین گشتاور ۸۸۲ نیوتون متری تولید کرده و همه آن نیز از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل میشود. موضوع جالب اینکه در ویدئو قدرت خودرو ۷۱۷ اسب بخار اعلام شده اما خب صرفنظر از این اختلاف اعلامی با سدانی بسیار سریع روبرو هستیم.
تستهای پرسرعت این خودرو ناامید کننده نیستند. در تست اول شاهد رسیدن سرعت چارجر هلکت به ۲۵۸ کیلومتر در ساعت هستیم. البته تست دوم به همان اندازه موفقیتآمیز نبوده و سرعت خودرو به ۲۳۹ کیلومتر در ساعت میرسد. بهترین تست نیز آخرین آنها بوده و سرعت ۲۹۹ کیلومتر در ساعت ثبت میشود هرچند این عملکرد با سقف سرعت ۳۱۳ کیلومتری اعلامی توسط داج فاصله دارد. این پرفورمنس برای یک سدان خانوادگی نسبتاً قدیمی احساسبرانگیز است.
[دانلود ویدئو]
محمد
۱۵ مرداد ۱۳۹۹عشقه این ماشین
ali (chevy nova)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹((محصولات پرفورمنس داج تحسینهای زیادی را در پی داشتهاند چراکه محصولاتی رده میانی با قدرت فوقالعاده زیاد و سرعت سوپرکارها هستند))
اینم سندی دیگه از حرفهام که عملکرد خوب رو با قیمت کم عرضه کردن هنره نه مثل اروپاییها که قیمت های گزاف میگیرن اما تو پیست از یه ماشین ارزون شکست میخورن
ali (chevy nova)
۱۵ مرداد ۱۳۹۹جالبی این مقاله اونکه این چارجر تو خوده المان اینقدر قدرت نمایی کرده.
کشوری که دو خودروساز اولش که فولکس و بنزه رتبه اول و سوم بدهکار ترین شرکتهای دنیا رو طبق مقاله یکماه پیش پدال دارن و تو همین کشور موستانگ تونست محبوب ترین و پرفروش ترین کوپه اسپرت بشه
ممد ژانگولر
۱۵ مرداد ۱۳۹۹چقدر قلدور و عضلانی این ماشین
انگاری فردین داره میاد همه لات و لوتا با هم میگن رخست پهلوون
Joker
۱۵ مرداد ۱۳۹۹با قدرت ۷۱۷ اسبی کجای این سرعت هیجان انگیزه؟! همین مجله خودرویی تمام سوپر کارا و سدان های ژرمنی رو به حداکثر سرعت رسونده که واسه خیلیهاشون ۳۰۰ کیلومتر دست گرمی بوده! با x3 m کامپتیشن به راحتی ۲۹۸ تا رو میره اونم واسه یه کراس اوور که دویست اسب بخار کمتر از این ماشین قدرت داره! ماشینای امریکایی هیچ چیز هیجان انگیزی ندارن تو بحث پرفورمنس،امریکا فقط استادانه تراک میسازه و بس…فرق ماشینای مهندسی اروپایی با امریکایی همون حکایت هر چقدر پول بیشتری بدی همونقدر آش میخوریه…
امین
۱۵ مرداد ۱۳۹۹اتفاقا ماشینهای آمریکایی،همه چیزشون هیجان انگیزه.روح دارن و یک لذت رانندگی که به خیلی از ماشینها میرزه.یک زیبایی محسور کننده ،به همراه پرفورمنس هیجان انگیز و قیمت کاملامناسب به نسبت رقبا ،جای حرف باقی نمیزاره.
z
۱۵ مرداد ۱۳۹۹شورولت کوروت مدل 1988 تقویت شده 900اسب بخار با تاپ اسپید 254 مایل 407 کیلومتر تقریبی 42 سال پیش به همچین سرعتی رسیدن
https://gmauthority.com/blog/2014/12/the-callaway-sledgehammer-corvette-hit-254-7-mph-in-1988-video/
امیر
۱۵ مرداد ۱۳۹۹دوست عزیز حرف شما درسته اما کمی به وزنش و تکنولوژی قدیمی گیربکس و موتورش هم توجه کنید!
قطعا اطلاعاتی درمورد رابطه وزن خودروها با تاپ اسپیدشون دارید (حالا هرچقد هم که قدرتش بالا باشه و از هر کمپانی ک باشه، ولی بازم از یه حدی به بعد دیگه سرعت بالا شدنی نیست)
شما داری اینو با خودروهای زیر ۱۵۰۰کیلومقایسه میکنی و با کلی تکنولوژی و ایرودینامیک بهتر
Joker
۱۵ مرداد ۱۳۹۹وقتی یه سریا به امثال این ماشین لقب سریعترین سدان دنیا رو میدن میخواستی مقایسه نشه با برندهای اروپایی؟! خب بگن سریعترین سدان امریکایی،اگه ما حرفی زدیم،یه ماشین فوق لوکس خیلی سنگین تر از این چارجر هلکت نظیر بنتلی فلاینگ اسپور تونست تو همین اتوبان های المان تو کمترین زمان ممکن ۳۴۴ تا بره! ۱۰۰ اسب کمتر و وزن به مراتب بالاتر،اینو گفتم که یه خودرو سنگین و لوکس رو مثال زده باشم،لابد میخوای بگی چون بنتلی گرونتره نباید مقایسه بشه! بحث من سر اثبات یه ادعاست،حالا میخواد مدعی اروپایی باشه یا امریکایی فرقی نمیکنه،وقتی طرفدارای ماشینای امریکایی ادعای اینو دارن محصولات امریکایی با قیمت پایین پرفورمنس بهتری نسبت به اروپایی ها دارن باید تو اینجور پست ها ظرفیت شنیدن انتقاد هم داشته باشن،قرار نیست یه لقب گنده به یه ماشین بچسبونن و هیچ وقت هم نتونه از پس ادعاش بربیاد،در آخر اون x3m که من باهاش مقایسه اش کردم وزنش ۲۰۰۰ هزار کیلوگرمه نه زیر ۱۵۰۰ کیلوگرم و به هیچ عنوان هم خودرو آئرودینامیک محصوب نمیشه مهندس…
z
۱۵ مرداد ۱۳۹۹چارجر 324 کیلومتر رو ثبت کرده این احتمالا محدودیت سرعت داشته نسخه اروپاییه مخصوصا از صدای کم اگزوز میشه فهمید
بنتلی 6لیتری 12 سیلندر (4سیلندر بیشتر از چارجر) توئین توربو
چارجر 6.2لیتری 8سیلندر سوپرچارجر
z
۱۵ مرداد ۱۳۹۹وقتی میخوای راجب تاپ اسپید حرف بزنی توجه کن جگوار xj220 فکر کنم 500 اسب داره ولی 350 کیلومتر رو میره بحث توان نیست الان فراری اس اف استراداله نزدیک هزار اسب توان داره ولی 350کیلومتر رو نمیره ببین ضرایب گیرباکس هست ایرودینامیک صدرصد هستش قدرت موتور هست نحوه تحویل گشتاور هست خیلی چیزا تاثیر داره الان ببین بنتلی با اون وزن شتاب گیری که باید داشته باشه رو نداره چرا چون وزنش خیلی زیاده یعنی مثلا با یکی هم رقیبش درگ بذارن 500کیلو سبکتر باشه جلوش پرواز میکنه رسما وقتی حرف تاپ اسپید میشه قدرت موتور اخرین گزینه است چون واقعا برای سرعت بالا به توان خیلی زیادی نیاز نداری حداقل تا 340 کیلومتر اونقدرا رو قدرت حساب باز نمیکنن بیشتر تمرکز رو ایرودینامیکو و ضریب گیرباکسه مگه مکلارن اف1 چقدر اسب قدرت داره فراری انزو مگه چند اسب قدرت داره فراری انزو 350 کیلومتر میره در صورتی که فراری 458 هم توانه باهاش فقط 330کیلومتر میره 20 کیلومتر کمتر در صورتی که 458 توانش از انزو بیشتره و هم سبک تره ولی خب کجای کاری؟ بحث قدرت و وزن نیست همین 2.5 تن که میگی وزن فقط زمان رسیدن به حداکثر سرعت رو زیاد میکنه وگرنه به حداکثر سرعت میرسه
کادیلاک
۱۵ مرداد ۱۳۹۹می گی هیچ هیجان انگیزی ندارن تو پرفرمنس
پس چرا با این قیمت سریع ترین سدان کل جهانه؟
اصلا المانیا تو پرفرمنس چی میگن
المانیا رو باید ول کنی تا اسب بخار رو افزایش بدن و به دنبال آن قیمت رو
M.A.S
۱۵ مرداد ۱۳۹۹اخه دوستان من نمیدونم چرا براتون مهمه که به این کامنت دوستمون جوکر جواب میدین بذارین خوش باشه بنده خدا
این دوستمون یا واقعا نمیدونه که سرعت تریم واید بادی چارجر محدودیت تاپ اسپید داره(اخه با ایرودینامیک بهتری که واید بادی داره منطق چی میگه که اون 206 مایل بر ساعت میره این 196تا!)یا خودشو زده به اون راه و در هوا داره یه چی میپرونه یا دنبال جر و بحثه چرا اینقد مهمه براتون اخه(اخه خداییش میگه امریکا هیچی تو پرفورمنس حالیش نیس چارجر ردای سریعترین و پرشتاب ترین و قویترین سدان دنیا چلنجر دیمن قویترین انجین وی 8 دنیا و قوی ترین انجین تولید انبوه دنیا و پرشتاب ترین خودرو دنیا دورانگو هلکت قوی ترین و سریعترین سه ردیفه دنیا رم پاور واگن توانا ترین پیکاپ افرود دنیا و… اخه با این همه پرفورمنس و برتری این کامنتو که خوندم از خنده ترکیدم????)ول کنین اقا بذارین برا خودش بگه?
سردبیر عزیز نمیدونم چرا ولی امروز سایت باز نمیشد از برگه ناشناس اومدم لطفا پیگیری کنید
GTR.SPEED
۱۵ مرداد ۱۳۹۹واقعا شتاب گیری داج چارجر هلکت نسبت به نسل قبلی خیلی بهتر شده .
خیلی دوست دارم رقابتشو با رقبای آلمانی ببینم.
مخصوصا با ?E63s و M5کامپتیشن?
Malt hill
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ناله سوپر شارژ??
بی ریا
۱۵ مرداد ۱۳۹۹باز این دوستمون آقای جوکر ماشینای گرون اروپایی رو با ماشینای ارزون امریکایی مقایسه کردن
عزیز دل انگیز اون بی ام و چنده قیمتش ؟
بنتلی چنده قیمتش ؟
توقع چی داری تو بااین قیمت این همه اسب بخار بهت میده دوج
باورکن خود مرکل هم انقدر رو آلمان تعصب نداره
همش مدام بنز مدام بی ام و بسه دیگه
بزار کنار این تعصبو قبلا هم گفتی بوگاتی آتلانتیک باارزش ترین ماشین دنیاس ?????????
ارشیاsvj
۱۵ مرداد ۱۳۹۹عملکردش بیشتر از قیمتشه.