دو ماسل کار نمادین که کاملاً بازسازی و مدرنسازی شدهاند ماه آینده توسط «The Market» بریتانیا به حراج گذاشته میشوند. این دو خودرو که یک موستانگ ۱۹۷۰ و یک چلنجر ۱۹۷۴ هستند، هم از لحاظ فنی و هم ظاهری کاملاً بازسازی و اصلاح شدهاند. در موستانگ، ظاهر اصلی دههٔ ۷۰ خودرو با بهروزرسانیها و ارتقاءهایی برگرفته از موستانگ ترمیناتور کبرا ۲۰۰۳ که توسط تیم SVT فورد توسعه یافته بود ترکیب شده است.
یکی از این ارتقاءها، تجهیز موستانگ کلاسیک به نسخهٔ اصلاحشدهای از پیشرانهٔ ۴.۶ لیتری V8 موستانگ ترمیناتور ۲۰۰۳ است. این موتور به یک سوپرشارژر ۲.۶ لیتری Kenne Bell مجهز شده و حالا ۶۸۸ اسب بخار قدرت تولید میکند که ۳۹۰ اسب بخار بیشتر از نسخهٔ استاندارد این موتور است. به لطف این نیرو، حداکثر سرعت موستانگ ۱۹۷۰ به بیش از ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت رسیده است.
چلنجر نیز به پیشرانهٔ مدرن ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ هلکت با ۷۰۷ اسب بخار قدرت مجهز شده و برای بهبود هندلینگ، سیستم تعلیق آنهم بهصورت سفارشی تنظیم شده است. در داخل این چلنجر کلاسیک نیز صفحه آمپری با ۶ آمپر مختلف، تودوزی آلکانترا و… به چشم میخورد.
«تریستان جاج» مدیر The Market در مورد این خودروها میگوید:
هردوی این خودروهای زیبا در شکل اصلی خود از نمادهای صنعت خودروسازی هستند. بااینحال، با زمان و هزینهای که برای نوسازی این خودروها صرف شده، خریداران آنها میتوانند از پرفورمنس مدرن و ظاهر کلاسیک نمادین لذت ببرند. این کار خودروها را به سطح جدیدی ارتقاء میدهد و کاملاً مطلوب میکند. اینکه فقط یکی از این خودروهای نوسازیشدهٔ خیرهکننده ارائه شود فوقالعاده است اما داشتن یک جفت از چنین کیفیتی اتفاق واقعاً نادری خواهد بود
قیمت موستانگ بین ۹۰ تا ۱۲۰ هزار پوند و قیمت چلنجر بین ۸۵ تا ۱۰۰ هزار پوند تخمین زده شده است. قرار است موستانگ در دوم نوامبر و چلنجر در سوم نوامبر در یک حراجی آنلاین به حرج گذاشته شوند.
MERCEDES_BENZ_EQ
۵ آبان ۱۳۹۹هر دو تاشونو میخوام??????
زیزیگولو
۵ آبان ۱۳۹۹بازار ماشینای کلاسیک تو دنیا یکی از جذابترین بخشای بازار خودرو به شمار میاد و حتی تو ایرانم این بازار کمو بیش مورد توجه هستش و حتی تو سالای اخیر کلکسیونرای ایرانیم به صورت حرفه ای این موضوعو دنبال میکنن ….. تو یکی دو دهه گذشته ماشینای کلاسیک با بازسازیایی که روشون انجام شده دوباره دارن تو شهرا و جاده های کشور تردد میکنن ماشینایی که خیلیاشون تا قبل از این تو پارکینگا یا گاراژا خاک میخوردن و کسی زیاد بشون توجه نمیکرد ولی الآن این ماشینا از پارکینگا و گاراژا خارج شدنو دوباره دارن تو شهرا یه خودی نشون میدن و مردمو به خاطرات سالای دور میبرن البته خیلی از این ماشینای بازسازی شده خیلی ارزشمندن جوری که قیمت گذاشتن روشون آسان نیستش و حکم جواهر واسه علاقه مندای به خودرو مخصوصاً کلکسیونرا رو دارن
/AMG_73/JUST_AMG/JUST/SL/CLS/G///
۵ آبان ۱۳۹۹آره زیزیگولو منم یه مدت تو کارش بودم
البته بودم…..
الان فقط میشه پیکان بازسازی کرد…
زیزیگولو
۵ آبان ۱۳۹۹این کار واقعاً هزینه هتی بالایی داره
زیزیگولو
۵ آبان ۱۳۹۹این کار واقعاً هزینه های بالایی داره
Hadi
۵ آبان ۱۳۹۹موستانگ مدل ۱۹۷۰ با ۶۹۰ اسب قدرت!؟
زبانم از وصف این دو قاصر است……
پارسا عشق ماشین 3 ای بابا اکانتم فراموش میشه هی
۵ آبان ۱۳۹۹تیکه تیکه شدم
محمد
۵ آبان ۱۳۹۹فرمون موستانگ :|
Amin-MC20
۵ آبان ۱۳۹۹فقط هود رو کاپوتش به کل ایران خودرو و سایپا میارزه
/AMG_73/JUST_AMG/JUST/SL/CLS/G///
۵ آبان ۱۳۹۹پورشه تایکان ازین بهتره
هم الکتریکی و هم بی صدا????
اینا فقط صدا دارن?
(?)
MaF
۵ آبان ۱۳۹۹عاشق اولدای ریمیک شده هستم
♤Angus_812♤
۵ آبان ۱۳۹۹واقعا عالی شدن
ولی من همون پیشرانه فابریک خودشونو ترجیح میدم
اونا صداشون ادمو میبره به دهه ۷۰
این یه کم تضاد داره صدا مدرن بدنه کلاسیک
خودروسازا داخلی همینو با همون سال تولید و همون طراحی تولید کنن شرف داره به دنا و جک و چانگان و ام وی ام و…… بقیه سطل آشغالا مثلا تولید ملی
M.A.S
۵ آبان ۱۳۹۹فقط بحث شرف و ظاهر نیست
پرفورمنس اینا هم به حد وحشتناکی بالاس
مثلا توجه کنید که با انجین 426 همی درگ یک چهارم مایل چلنجر 11.3ثانیه هست
یعنی تقریبا هم سطح با اکورا nsx و مرسدس بنز amg gt
و قدرت ویرانگر حدود600 اسبی
البته من نمونه های با موتور اصلی رو خیلی خیلی بیشتر از این موتور تعویضیا دوست دارم
ولی اینا هم عالین
Enzo
۵ آبان ۱۳۹۹بین این دوتا انتخابم ماستنگ
امیر
۵ آبان ۱۳۹۹ای کاش بجای چلنجر 74، مدل 70 یا چارجر 69 بود اما بازم اون موتور هیولا جبران ظاهرشو میکنه
ظاهر 50سال پیش اما پرفورمنس سوپر اسپورت امروزی
Ramin
۵ آبان ۱۳۹۹قیمتش مفته 120هزار پوند
پول بنتلی هست
من از ماسکال ها زیاد خوشم نمیاد ولی این یه چیز دیگس
Sina
۵ آبان ۱۳۹۹دو تا عجوبه ی فوق العاده
مخصوصا اون موستانگ
بعد از Boss 429 1970 (حالا عددش درست یادم نیست) و GT500 2013 این از نظر من بهترین موستانگه.
اصلا تاریخچه موستانگ همش پر این ماشین های جذاب و با عظمته.
پدال تاریخچه اش رو کامل بررسی کرده بود.
قرار بود بقیه ماسل کار ها هم بررسی بشن ، اگه بررسی بشن چی میشه!!
ارشیاSVJ
۵ آبان ۱۳۹۹یه کامارو با موتور zl11le هم میزدن تنگش!!???
MaF
۵ آبان ۱۳۹۹داخل چلنجر خیلی خوشگلتره
یاس ی
۶ آبان ۱۳۹۹من عاشق این مدل بازسازی هستم، بازسازی فابریک خیلی خوبه خیلی، منتهی همیشه دوست داشتم اگر زمانی ماشین کلاسیک اسپورتی مثل این بزرگواران داشتم از نظر فنی خصوصا هندلینگ مثل نسخه های امروزی خودشون باشن. فکر کن اون چلنجر را سوار باشی با 707 اسب وحشی یا اون اسب وحشی فورد را داشته باشی با 688 هیولای رام نشدنی !!!! آخ که چه شود.
علی پرسیان
۱۱ دی ۱۳۹۹من موستانگ رو می خوام 100درصدمی خوام