داج دورانگو SRT هلکت حتی در نسخه استاندارد کارخانهای نیز هیولایی بیرحم است. در واقع این خودرو با قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۷۵ نیوتون متری عنوان قویترین شاسیبلند تولیدی دنیا را یدک میکشد. البته قیمت پایه ۸۰,۹۹۵ دلاری باعث میشود دورانگو هلکت خودروی ارزانقیمتی نباشد اما میدانیم که بسیاری از مشتریان با علاقه زیادی حاضر به پرداخت این مبلغ هستند.
اینجاست که هنسی پرفورمنس وارد میدان شده و حتی قدرت بیشتری را عرضه میکند. این تیونر مشهور اعلام کرده پکیج ارتقای HPE1000 سوپرشارژر خود را برای این شاسیبلند ارائه میکند. این موضوع واقعاً جای تعجبی ندارد زیرا قبلاً پکیجهایی برای چارجر و چلنجر نیز ارائه شده و جیپ گرند چروکی تراک هاوک نیز از تغییرات هنسی در امان نبوده است.
انتظار میرود قدرت قویترین نسخه تیون شده از این هیولا به ۱۰۱۲ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۳۱۴ نیوتون متر برسد که همین امر باعث میشود دورانگو هلکت در ردهی گرند چروکی تراک هاوک قرار گیرد. شاسیبلند تیون شده جیپ شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت باورنکردنی ۲.۶ ثانیهای داشته و ما به شدت مشتاق دیدن عملکرد دورانگو هلکت نیز هستیم.
ذکر این نکته مهم است که هنسی حتی کیت قویتری برای گرند چروکی تراک هاوک تدارک دیده و این کیت میتواند قدرت پیشرانه را به ۱۲۰۰ اسب بخار نیز برساند. فعلاً هنسی نگفته که آیا پکیج HPE1200 خود را برای دورانگو هلکت نیز ارائه خواهد کرد یا خیر.
دورانگو هلکت استاندارد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیهای داشته و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۱.۵ ثانیه طی میکند درحالیکه رکورد هنسی گرند چروکی تراک هاوک در ۴۰۰ متر برابر با ۱۰.۲ ثانیه بوده و انتظار میرود با وجود کیت HPE1000 دورانگو هلکت عملکرد مشابهی داشته باشد.
Hamidreza
۲۲ مهر ۱۳۹۹یا خدا
صفر تا صدی بهتر از خیلی از سوپر اسپورت ها
هر طور فکر میکنم
این خیلی عجیبه!!!!!!!!!
ali (chevy nova)
۲۲ مهر ۱۳۹۹دوج کاملا برگشته به دوران اوج دهه 60-70
M.A.S
۲۲ مهر ۱۳۹۹ای کاش سال دیگه ردای این دورانگو هم بیاد
خیلی غول میشه
پارسا عشق ماشین
۲۲ مهر ۱۳۹۹مطمئن باش این محصول دیگه تهشه یه گاز بدی میره هوا
مهرداد كمال
۲۲ مهر ۱۳۹۹بنظرم این یک ادعاس که بایس اثبات شه و اینکه ماشینی که در نهایت تیونینگ کارخونه ای هست بیای باز تیونینگ کنی احتمالا ماندگاری چندانی نداشته باشه!! بایس در عمل دید.
پدرام
۲۲ مهر ۱۳۹۹به نظرم کسی که این ماشین رو میخره قرار نیست هر روز سوارش بشه بره خرید یا دنبال بچه ها که از مدرسه برشون گردونه
وگرنه ۴۰۰ اسب هم برای زندگی روتین بسیار زیاده
پس نگرانی در مورد عدم کفایت عمر ماشیت خیلی نباید مهم باشه
خودم با یک تیبا و ۸۰ اسب البته اگر پس بده این تعداد رو دارم رانندگی میکنم
M.A.S
۲۲ مهر ۱۳۹۹تیونینگ کارخونه ای؟؟؟؟؟!!!!
دوام چندانی نداره؟؟؟؟؟!!!!!!
یه کم دقیق نگاه کنیم لطفا
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹2.6 اخهه!!!!!!!!!!!
msh_ferrari
۲۲ مهر ۱۳۹۹دورانگو رو دوست دارم هنسی رو نه
Hadi
۲۲ مهر ۱۳۹۹۱۱۰۰ اسب قدرت!
صفر تا صد ۲.۶!
قلدر بود قلدر تر شد…
کلکلش با مدل x جالب میشه……
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹بزنه این تسلا رو بترکونه راحت شیم با موتور سایلنتش
بهراد
۲۲ مهر ۱۳۹۹هادی جان دلبندم 1012 اسب.نه 1100 تا.
SRT
۲۲ مهر ۱۳۹۹یا خود خدا!!!
این دیگه میشه هایپر کار?
زیزیگولو
۲۲ مهر ۱۳۹۹دوج دورانگو فابریک کارخونه همینجوریشم گودزیلاست حالا اگه تیونم بشه باید بهش چی گفت!؟
ali (chevy nova)
۲۲ مهر ۱۳۹۹باید بهش گفت خدایگان دورانگو
Abbas.Lambo
۲۲ مهر ۱۳۹۹قیمت پایه این هیولا ۸۰,۹۹۵ دلاره
اینم دلیل اینکه چرا لندکروز ۸۰ هزار دلاری تو آمریکا جایی نداره،این که بعضیا هم بیان بگن در عوض لندکروز آفرودر خیلی خوبیه هم دلیل قانع کننده ای نیست چون دم به دقیقه که طرف نمیخواد بره آفرود یا نهایتش خیلی عشق آفرود باشه برانکو و رانگلر هم که کلی ارزون ترن نیازشو رفع میکنن
ali (chevy nova)
۲۲ مهر ۱۳۹۹لندکروز که فاتحش رو خوندن تو امریکا با وجود شاسی بلندهای واقعی کی میره سمت لندکروز
Ramiin
۲۲ مهر ۱۳۹۹گردن کلفت لعنتی ???
MaF
۲۲ مهر ۱۳۹۹نظر دوستان محترمه ولی من به شخصه از یه اس یو وی انتظار قدرت 1000 اسبی و سرعت بالا ندارم!!!
به غیر از این مورد از ماشینای تیونینگ هم خوشم نمیاد و مدل فابریکش بنظرم جذابتره و علاوه بر این این ماشین اصلا نیازی به این قدرتو سرعت نداره و همون 710 اسبم خیلی زیاده براش
کلا نظر من اینه که یه اس یو وی ، یه اس یو ویه و ازش باید کاربرد یه اس یو وی رو انتظار داشت (البته این فقط نظر شخصی بندست شاید بقیه دوستان خوششون بیاد)
پیمان
۲۲ مهر ۱۳۹۹این اس یو وی نیست، این هنسی درانگوست هلکته.
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹داداش تو ماشین باز نیستی یعنی چی 710 اسب خیلی زیاده خوب معلومه زیاده ولی زیاد بشه بهتره که فازش چیه این
MaF
۲۲ مهر ۱۳۹۹دوست عزیز بنظر من این ماشین بدرد نخوریه و هرچی داره از سرعت و اسب بخار اونه.همچین چیزی ارزش خرید نداره
محمد
۲۲ مهر ۱۳۹۹هیکل
MC20
۲۲ مهر ۱۳۹۹اسم هلکت برای ما ایرانیا خیلی جذابه چون خیلی شبیه هیکله
بهراد
۲۲ مهر ۱۳۹۹فکر می کنم واسه سدان فول سایز 400 اسب و شاسی بلند 650 اسب کافی باشه بیشتر از این اتلاف میشه ولی اگه بخوای لاستیک دود کنی چرا که نه.
برای هایپر اسپرت بالای 1500 ، چون M5 cs و GT73 4door قراره 650 و 700 تایی بشن، تسلا اس پلاد همنیطور.
خدایا عمر بده تلاش کنیم بتونیم پشت فرمان ماشین بالای 500 اسب بشینیم و شتاب زیر 3 ثانیه رو تجربه کنیم… هیییی
مهدی
۲۷ مهر ۱۳۹۹یا حضرت عباس خودش که هیولاس قدرتمند ترین شاسی بلند جهانه حالا فک کن ههننسسیی تیونش کنه دیگه باید بگیم یا حسین یاحسین
M.K karimi
۴ مهر ۱۴۰۰این دیگه چه غول بیابونییه !!!!