در سال ۱۹۶۹ داج اقدام به ساخت مدل نمادین چارجر دیتونا با بال عقب بزرگ و دماغهای باابهت کرد. هماکنون و بهمنظور گرامی داشت پنجاهمین سالگرد تولید چنین خودرویی، داج اقدام به احیای چنین نامی کرده است. این خودرو داج چارجر SRT هلکت واید بادی دیتونا نسخه ۵۰ سالگی نام داشته و همانند مدل اصیل قبلی به تعداد ۵۰۱ دستگاه تولید خواهد شد.
خودروی موردبحث چیزی فراتر از ظاهر سفارشی و با هیبت بوده و قوای محرکهی آن یعنی پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی ارتقا یافته و هماینک قدرت ۷۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری دارد که ۱۰ اسب بخار بیشتر از قبل میباشد. نیروی توقف هم با استفاده از ترمزهای برمبو تأمین میشود.
آنچه که باعث تمایز مدل دیتونا از نسخهی استاندارد میشود نوشتهی منحصربهفرد دیتونا روی بخش عقب است. این رنگی که مشاهده میکنید آبی B5 نام داشته و مختص همین خودرو است. البته میتوان سه رنگ دیگر مشکی، نیکل و سفید را هم سفارش داد. تکمیل کنندهی تغییرات نیز رینگهای ۲۰ اینچی کربنی میباشد.
مانی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸حالا که اسم دیتونا گذشت روش کم کمش باید اون موتور
۱۰۰۰اسبیش رو مینداخت روش
امیر
۲۶ مرداد ۱۳۹۸دوج به نسبت چلنجر، به چارجر بی توجه شده
البته درحال حاظر هیچ کمبودی نداره وفروش بالاش این قضیه رو اثبات میکنه اما بازم با حرف شما موافقم و باید تبدیل به اسحن بشه
یانکی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸3گانه داج تموم نمیشن.انصافا بد به حال اونایی که مجبورن نسل جدید چلنجر چارجر دورانگو و حتی جیپ گرند چروکی و 300 رو طراحی کنن.ولی من دوست دارم چلنجر حالا حالاها همین شکلی تولید بشه.اگر نسل جدیدش بیاد فقط پلتفرمش تغیر کنه ولی کاملا همین باشه.البته تنها راه موجود برا طذاحا که کمی راحت تر بشه کارشون کنار گذاشتن چلنجر و طراحی باراکوداست.چلنجر تنها کوپه دنیا که راحت5 نفر رو در عین آسایش سوار میکنه.
Sajjad
۲۶ مرداد ۱۳۹۸اسپویلر دیتونا رو کم داره
همچنین یه موتور پر قدرت
سامان
۲۸ مرداد ۱۳۹۸بهترین مدل های چارجر سال ۱۹۶۹ و ۲۰۰۵ بود??