اگرچه خودروسازان بیشتر از هر زمان دیگری به فکر تولید کراس اوورها و شاسی بلندها هستند اما داج چارجر در مدل سال ۲۰۱۹ خود برخی بهبودها را به منظور جلبتوجه خریداران داشته است. از سال ۲۰۰۸ تاکنون فروش چارجر و چلنجر ۷۰ درصد افزایش یافته و از سال ۲۰۱۴ تاکنون نیز فروش مدلهای پرفورمنس از ۴ به بیش از ۲۵ درصد رسیده است.
بازنگری در تعداد تریم ها باعث شده چارجر با شش نسخه عرضه شود که از مدل پایه SXT تا نسخه ۷۰۷ اسبی هلکت را شامل میشود. این خانواده همچنین شامل تریم های GT، SXT AWD، R/T و R/T اسکات پک است.
اگرچه چارجر هلکت همان قدرت ۷۰۷ اسب بخاری و گشتاور ۸۸۱ نیوتون متری را از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار به دست میآورد اما دارای برخی خوبیهای چلنجر دیمن میباشد. مدل سال ۲۰۱۹ چارجر هلکت هماکنون از دستیار لانچ، چیلر ویژه و رزرو گشتاور سود میبرد. سیستم چیلر یاد شده پس از خاموش شدن پیشرانه اقدام به خنک کردن سوپرشارژر میکند درحالیکه رزرو گشتاور نیز سوپاپ میانبر به سوپرشارژر را میبندد. این سیستم جریان سوخت و جرقه را به منظور توازن دور پیشرانه و گشتاور مدیریت میکند و این کار بنا به گفته داج گشتاور رزروی را تولید میکند که شتاب گیری بهینهای را در پی دارد.
از دیگر تغییرات این خودرو میتوان به پشت آمپرهای جدید، آپشن کاپوت مشکی، رینگهای ۲۰ اینچی جدید و پکیج کابین آلکانترا اشاره کرد. مدل هلکت همچنین دارای جلوپنجره جدید با دو ورودی هوا میباشد.
چارجر R/T اسکات پک نیز از همان جلوپنجره پرفورمنس جدید و دو ورودی هوا سود برده و قدرت ۴۸۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۴۴ نیوتون متری دارد. این خودرو نیز بهصورت استاندارد دارای دستیار لانچ بوده و دکمههای جدید روی داشبورد اجازه دسترسی سریع به سیستم لانچ کنترل را میدهند. همچنین نشان اسکات پک جایگزین نشان R/T شده است. از جمله آپشن های این خودرو میتوان به کاپوت مشکی، نوارهای کربنی دوگانه و سیستم تعلیق با دامپرهای تطبیقی بیلشتین اشاره کرد. داج میگوید قیمت پایه این نسخه کمتر از ۴۰ هزار دلار است.
به مدل R/T میرسیم که دارای کاپوت، اسپویلر، ورودیهای هوای جانبی و صندلیهای جدید است. این نسخه از سیستم تعلیق پرفورمنس جدید، پدال شیفترهای روی غربیلک فرمان، صفحهنمایش ۸.۴ اینچی و رینگهای ۲۱ اینچی کربنی و مشکی سود میبرد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری چارجر R/T خروجی ۳۷۰ اسبی و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متری دارد.
اما تریم جدیدی که برای مدل سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده SXT AWD است. این چارجر چهار چرخ محرک دارای جعبه انتقال فعال و سیستم قطع ارتباط اکسل جلو به منظور کاهش تلفات قدرت پیشرانه است. پیشرانه ۶ سیلندر پنتاستار این نسخه خروجی ۳۰۰ اسبی و گشتاور ۳۵۸ نیوتون متری دارد. آپشن های SXT AWD عبارتاند از چرم ناپا، صندلیهای اسپورت و رینگهای ۱۹ اینچی. همچنین پکیج آبوهوای سرد هم عرضه شده که شامل غربیلک فرمان گرم شونده و صندلیهای راننده و سرنشین گرم شونده میباشد.
دومین تریم جدید چارجر GT است که نباید آن را با چلنجر GT AWD اشتباه گرفت. این نسخه از همان پیشرانه ۶ سیلندر SXT AWD استفاده میکند و دارای سیستم تعلیق پرفورمنس، صفحهنمایش ۸.۴ اینچی و پدال شیفترهای روی فرمان میباشد. رینگهای ۲۰ اینچی را نیز میتوان بهصورت سفارشی خریداری کرد. این نسخه نیز از پکیج آبوهوای سرد سود میبرد.
چارجر SXT هم نسخه پایه است که دارای قدرت ۲۹۲ اسبی و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری میباشد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخها منتقل میشود. از جمله آپشن های این خودرو نیز میتوان به کابین چرم ناپا، پکیج مشکی شامل رینگهای ۲۰ اینچی تیره و پکیج آبوهوای سرد اشاره کرد.
داج رنگهای بدنه گوناگونی را با نامهای منحصربهفرد عرضه میکند. این خودرو در مدل سال ۲۰۱۹ خود دارای رنگهای آبی، خاکستری، سبز، مانگو، کریستال گرانیت، آبی ایندیگو، فولادی ماکزیمم، قرمز اکتان، مشکی، پلام کریزی، نیکل و سفید میباشد.
پیشفروش این خودرو از ماه جاری آغاز شده و اولین نسخهها در سهماهه سوم سال ۲۰۱۸ به دست مشتریان خواهد رسید.
علی
۹ تیر ۱۳۹۷?????
علی
۹ تیر ۱۳۹۷من عاشق این ماشینم . به جرات میتونم بگم با این قیمت رقیب نداره . زیبا ، پر قدرت ، چهاردر و کاربردی . درود بر کشورانی که به حقوق شهروندانشون احترام میذارن وبا کمترین بودجه با کیفیترین محصولاتو نصیبشون میکنن. تورم و بی ارزشی پول ملی به هر دلیل((( آفت و سم))) جامعست و محکوم است که باعث میشه انسانها از داشتن (((آرزوهای حال و آیندشون))) روز به روز عقب بیوفتن و بی نصیب بشن .
با تچکر
مهدی
۹ تیر ۱۳۹۷ماشین جذاب وعضلانی هستش
مهدی
۹ تیر ۱۳۹۷یه عضلانی خشن
v e n o m
۹ تیر ۱۳۹۷لامصب چقد خوبی تو ??
قیمت پایه اش 40 هزار دلاره ، بی نظیره
Amin
۹ تیر ۱۳۹۷عجب طراحی ای داره!!!
بی نظیره
واقعا کلمات از بیان این حجم از زیبایی،اصالت و طراحی قدرتمند و تهاجمی قاصره،از نظر من یکی از بهترین طراحی های تاریخ خودروسازی است
m4
۱۰ تیر ۱۳۹۷فوق العادست
اما خط بدنه جالبی نداره یه تنه این خط کل طرحو بهم ریخته!!!
تورج
۱۰ تیر ۱۳۹۷انگار یدونه اژدها داری که باهاش میری خرید و برمی گردی خونه.
ای کاش تو مقالات، بجای تصاویر رندرشده، عکس های واقعی از ماشینها بزارن.
MMA
۱۰ تیر ۱۳۹۷واقعا جذابه جاش توی ایران خالیه حیف ما ایرانیا که با کیا و هیوندای سر میکنیم این ماشین اگه بیاد رقیبی براش پیدا نمیشه واقعا محشره
A.B
۱۰ تیر ۱۳۹۷نسخه ی پایه 292 اسب قدرت داره بعد ما با یه آزرا 230 اسبی و آریون 260 اسبی جاده رو بهم میریزیم نسخه ی 400 اسبی و هلکت دیگه چه کولاکی میکنه
یاس ی
۱۰ تیر ۱۳۹۷در کنار چلنجر 2019 این هیولای دوست داشتنی هم ماشینی هستش که اگه مالکش باشی دل بستن به ماشینهای دیگه خیلی سخت میشه.
خدایا خودت ی فکری به حال ما کن.
امیر
۱۱ تیر ۱۳۹۷چقد خوبه این پسر
فقط آمریکا فقط ماسل
۱۱ تیر ۱۳۹۷نه این خط یه خط معمولی نیست ای خط رو وایپر هم داشت این خط به یاد وایپر اینجاس
MOBINPOURMAMD
۱۲ تیر ۱۳۹۷رقیب نبود?
رامین
۲۰ تیر ۱۳۹۷حاضرم شرط ببندم این تو سریع و خشن 9 زیر پای ون دیزله
ابوالفضل
۱۱ تیر ۱۳۹۸پسرخالم تو عراقه یکی از همین دوج چارجر ۲۰۱۴ داره اونوقت من پرایدم ارزوست