داج میگوید محصولاتش در میان نیروهای نظامی آمریکایی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل است که این خودروساز آمریکایی یک پکیج سفارشی را برای خودروهای چلنجر و چارجر و با نام Stars & Stripes معرفی کرده است.
استیو بیهم مدیر برندهای سواری فیات-کرایسلر در آمریکای شمالی گفته است:
داج به خاطر تولید محصولات سفارشی و جذاب شناخته میشود. ما همچنین با دقت به نظرات مشتریان نظامی خود گوش میدهیم. پکیج Stars & Stripes یک فرصت مناسب برای معرفی ظاهری سفارشی با عناصر منحصربهفرد است. این پکیج مختص طرفدارانی است که خواهان خودرویی جذابتر هستند.
با پرداخت ۱۹۹۵ دلار، این پکیج را دریافت خواهید کرد که دارای ویژگیهای متفاوتی است. واضحترین ویژگی این پکیج سفارشی نوار مشکی بزرگی است که در کنارههای طرف راننده رنگ نقرهای برجسته را به خود گرفته است. یک دست رینگ ۲۰ اینچی مشکی و نشانهای متفاوت هم از دیگر موارد قابل ذکر هستند. داخل کابین این خودروها شاهد عناصر مشکی، صندلیهای ویژه و… خواهید بود. در اطراف پشت آمپرها نیز دوخت برنزی و نشانهای خاص دیده میشوند.
سقف، کاپوت و صندوقعقب پوششی مشکی دارند که ظاهر مخوفتری ایجاد کرده اما اگر نمیتوانید مدل هلکت را بخرید نگران نباشید چراکه پکیج مشابه براس مانکی نیز برای مدلهای دیگر چارجر و چلنجر وجود دارد.
(ali (chevy nova
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ای جونم چلنجر چقدر خوشگله این ماشین
چلنجر محبوب ترین ماشین در فیس بوک هم شناخته شده
عشقه دیگه و همه عاشق این هیولا هستن
(ali (chevy nova
۲۴ فروردین ۱۳۹۸https://www.pedal.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%AC/%D8%AF%D8%A7%D8%AC-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%E2%80%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%DB%8C%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D8%B3%D8%A8%D9%88%DA%A9/
(ali (chevy nova
۲۴ فروردین ۱۳۹۸رفقا
مشخصات موتور 440 دوج رو میذارم برید صفا کنید که بیش از 45 سال پیش چقدر این موتور هیولا بوده
((منبع سایت hot rod))
The 440 cu in (7.2 L) RB was produced from 1965 until 1978, making it the last version of the Chrysler RB block. It had a light wall construction, precision cast-iron block, with iron heads and a bore of 4.32 in (109.7 mm), for an overall displacement of 440 cu in (7.2 L).[8]
From 1967 to 1971, the high-performance version was rated at 375 bhp (380 PS; 280 kW) (370 bhp (375 PS; 276 kW) in 1971) at 4,600 rpm and 480 lb⋅ft (651 N⋅m) at 3,200 rpm of torque with a single 4-barrel carburetor,[9] and from 1969 to 1971, the highest-output version had an intake setup with 3X2-barrel Holley carburetors (“440 Six Pack” for Dodge, “440 6-BBL.” for Plymouth) producing 390 bhp (395 PS; 291 kW) at 4,700 rpm (385 bhp (390 PS; 287 kW) in ’71) and 490 lb⋅ft (664 N⋅m) at 3,200 rpm of torque.[10]
In 1972, changes were made to the horsepower ratings of vehicle engines from gross (engine only, without air cleaner, exhaust system, alternator, or other power-consuming components) to net (with alternator, air cleaner, mufflers, and other vehicle equipment installed). The new rating system produced lower, more realistic numbers for any given engine. At the same time, emissions regulations were demanding cleaner exhaust. Engines including the 440 were made with reduced compression, modified cam timing, and other tuning measures to comply with the newly tightened emissions regulations. The 1972 440 produced 335 bhp (250 kW) (gross) at 4400 rpm; the new net rating was 225 hp (168 kW)—which very closely coincided with period German DIN ratings and TÜV measurements.
The high-output 440 (4-barrell/mild cam/dual exhausts) was marketed as the Magnum in Dodges, the Super Commando in Plymouths, and the TNT in Chryslers. From 1972 to 1974 the engine (detuned to run on lead-free gas) was rated at 280 hp (209 kW) net, and dropped in hp each year until 1978, when it was rated at 255 hp (190 kW) (in police specification) and limited to Chrysler New Yorkers, Chrysler Newports, Dodge Monaco Police Pursuits, and Plymouth Fury Police Pursuits. It was also available in marine and heavy-duty commercial applications until that year.
NAVID۰۰۹۸
۲۴ فروردین ۱۳۹۸علی جون ، دمت گرم ، چه حالی داری به ما همچین حالی دادی و به لاتین تا تَهِ خطو رفتی .
لایک داری شدید ?
big & small block engine
۲۴ فروردین ۱۳۹۸زیبایی محض
قدرت خالص
اصالت ناب
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چقدر دوست داشتنی هستن اخه اینها
(ali (chevy nova
۲۴ فروردین ۱۳۹۸رفقا روز 30 ام همین ماه پارک ارم پارکینگ شماره 1 از 11 تا 2 همایش ماشینهای قلدر امریکایی هستش و مثل همیشه بالای 300 تا هیولای کاربراتوری میان حتما بیاید من مثل همیشه نفر اول میرم
یانکی
۲۴ فروردین ۱۳۹۸خیلی دلم میخواد ببینمت من با تیشرت سفیو که آرم جیپ روشه میام
F22RAPTOR
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چقدر این چارجر زیبا و با ابهته
Ferrari Fxx K Evo
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ابهتووووو
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۸کلا دوج وکرایسلر میخان ماشیناشون فسیل بشه تا یه رفرشی فیی لیفتی طراحی جدیدی کنن لعنتیا چرا انقد عقبید
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۸حفظ اصالت باعث این موضوع هستش دیگه
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۸این اسمش اصالت نیست عقب موندگیِ محضِ
پس اگه اینطوره هیچ شرکتی ماشیناشو به روز نکنه برای حفظ اصالت توجیه غلطیه
باید قبول کرد خوش ایده نیستن وضعیفن
F22RAPTOR
۲۴ فروردین ۱۳۹۸سیاست هر شرکتی با شرکت دیگه متفاوته ،اگه عقب موندگی بود سال به سال فروشش بیشتر نمیشد،
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۸اگه عقب موندگی بود که چلنجر محبوب ترین ماشین فیس بوک انتخاب نمیشد دوست عزیز
یا اونکه سومین ماشین پرفروش در کلاس خودش بشه
تازه چارجر هم پرفروش ترین سدان فول سایز امریکا در 2018 بود با همین طراحی
اینها عقب موندگی نیست بلکه پایبندی به اصالت هستش
Iman67
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چه ایده جالبی
تویوتا موتورز
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ابهت چلنجر بی نظیر هست
رامین
۲۴ فروردین ۱۳۹۸دیگه وقتشه نسل جدید چارجر و چلنجرو ببینیم
امیر
۲۴ فروردین ۱۳۹۸چارجر واقعا بهتر از قبل شده
کاش طراحیشم به خوبی چلنجر میشد
اما بازم جذاب تر از همیشه هستن
حسن
۲۴ فروردین ۱۳۹۸دوج عشقه
محبوبیتا وقتی ماشین قدر ه و خاطر خواه زیاد و خفن خودرو ساز تشویق میشه یه عشق درست حسابی به مشتریاش بده
عشقشون دوج عشقمون دوج حالا یکی چلنجر چشم خوشگل یکی هم چارجر لاتی
Hemichan
۲۴ فروردین ۱۳۹۸بهترینه نمیشه عاشقش نشد
رانندگی چلنجر و چارجرم تا حدودی شبیه ماشینای نظامیه
بخصوص رترو بودن چلنجر حس نظامی بودن بهش میده مثل m998 , m151 a1 , B52 …
Mad.z.Max
۲۴ فروردین ۱۳۹۸ینی چلنجر با این رنگ سبزش دلبری میکنه. خیلی مخوفه، هم تو روز، هم شب! وقتی چراغاش روشن باشه و از رو برو تو خیابون تاریک با اون چشمای خوفناکش دیده شه و خودنمایی کنه