داج میداند که پیشرانه ۸ سیلندرش نفسهای آخر خود را میکشد. اگرچه تولید سبد محصولات تمام الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی چند سالی طول خواهد کشید اما درهرصورت نقش خودروهای درونسوز در بسیاری از خودروسازان کمرنگ خواهد شد. با ادغام فیات-کرایسلر و پژو-سیتروئن، استلانتیس تازهنفس به سرعت به سمت الکتریکی سازی حرکت میکند. جیپ رانگلر 4xe اثباتی بر این مدعا بوده و حتی کانسپت تمام الکتریکی رانگلر مگنتو نیز تولید شده است. خودروهای عضلانی هم نمیتوانند از این واقعیت فرار کنند.
اما تا نهایی شدن استانداردهای آلایندگی جدید EPA فرصت باقی است و داج به دنبال تولید یک مدل درونسوز پرقدرت پیش از کلید خوردن برنامههای الکتریکی سازی است. این خودروساز برنامههای خود برای تولید داج چارجر SRT Goul را تائید کرده است.
آنچه به عنوان دروغ اول آوریل مطرح بود هماکنون توسط داج جدی گرفته شده چراکه همه خواهان یک چارجر مجهز به پیشرانه هلکت ۱۰۰۰ اسب بخاری هستند. گشتاور این پیشرانه نیز حدود ۱۲۸۸ نیوتون متر خواهد بود. گیربکس هوی دیوتی آلیسون هم این قدرت را به چرخ های عقب منتقل میکند. تولید هلفانت در ابتدا به ۱۰۰ دستگاه محدود بوده و داج درباره Ghoul نیز همین کار را انجام داده تنها ۱۰۰ دستگاه از این هیولا با قیمت حدود ۲۰۰ هزار دلار تولید خواهد کرد.
خریداران همچنین باید مالیات مربوط به خودروهای پرمصرف را نیز در نظر بگیرند هرچند احتمالاً خریداران به این موضوع اهمیتی نخواهند داد. شایان ذکر است چارجر SRT هلکت که با پکیج کیت بدنه پهن هم در دسترس است یک سال دیگر نیز تولید خواهد شد.
چارجر غول فقط از کیت بدنه پهن استفاده خواهد کرد و تنظیمات مدنظر در سیستم تعلیق و شاسی آن انجام خواهد شد تا قدرت بیشتر را پذیرا باشد؛ اما دلیل مهم دیگر برای تائید تولید این خودرو میتواند منطقی بودن تولیدش باشد چراکه پیشرانه هلفانت در ابتدا با تیراژ پایین تولید شد و سرمایهگذاری سنگینی روی آن انجام نداد. با اینکه انجام تغییراتی در سیستم تعلیق الزامی است اما قیمت بالای غول توجیه کننده این کار خواهد بود.
یکی از سخنگوهای این برند گفته است:
ما از تولید چارجر SRT غول با تیراژ بسیار پایین بسیار هیجانانگیز هستیم. این خودرو هیچ رقیبی نخواهد داشت.
مهدی موتور
۱۴ فروردین ۱۴۰۰یا چَشم
چه اسمی
Mad.z.Max
۱۴ فروردین ۱۴۰۰دقیقا اسمشم مخوفه!!!
راستی خط اول منظورش پیشرانه ۸ سیلندره نه؟
Hadi
۱۴ فروردین ۱۴۰۰یا خدا…
این دیگه چی میشه ??
Reza
۱۴ فروردین ۱۴۰۰من خوشبین نیستم بهش حتی استاد لامبورگینی و . . . هم به این نتیجه رسیدند که همه چیز قدرت اسب بخار و سرعت نیست و آیرودینامیک تو اولویته.
بهتره داج یکم رو آیرودینامیک و طراحی کار کنه تا قدرت اسب بخار
Twin H Power
۱۴ فروردین ۱۴۰۰داستان داج با لامبورگینی فرق داره. خیلییی فرق داره !
Reza
۱۵ فروردین ۱۴۰۰منظورم کلی بود دیگه خودروسازای دنیا دنبال قدرت اسب بخار نیستن اگه اینطوری باشه چندتا توربو شارژر میزارن مثلا رو هوراکان میشه ۲۰۰۰ اسب بخار ولی آیرودینامیک کلا از بین میره.
یا مثلاً همین دیمن که وقتی شد ۸۴۰ اسب ، شما بهترین رکوردی رو که با دیمن میتونی تو پیست نوربرگ رینگ ثبت کنی چقدر میتونه باشه ؟؟؟
10دقیقه یا بیشتر ؟؟؟
M.A.S
۱۵ فروردین ۱۴۰۰رکورد داج چارجر SRT هلکت تو ترافیک نوربرگ رینگ 7:39 ثانیه هست
در مقام مقایسه تایم BMW M5 در همین پیست تو ترافیک نوربرگ رینگ 7:38.2 ثانیه هست(گرچه نمیشه این تایمارو به عنوان بهترین تایما حساب کرد و هردو حتما بهتر هستن ولی خب بهترین تایم شون هست)
حالا دیمن با وجود قدرت بسیار بیشتری که از هلکت داره و تایرهای بزرگتری که داره
با وجود اینکه اصلا برای پیست ساخته نشده قطعا بهتر ظاهر میشه
10 دقیقه؟!!
محمد
۲۵ تیر ۱۴۰۳ماشین عضلانی آیرودینامیک نمیخواد
رخ خشن میخواد
آیرودینامیک سوسول بازیه
VIPER
۱۴ فروردین ۱۴۰۰غول، ایول بالا??
احتمال چند وقد دیگه دیو هم میاد
VIPER
۱۴ فروردین ۱۴۰۰دوستان یه سوال،
منظور از اسم این ماشین،
همون غولی هست که ما ایرانیا ازش یاد میکنیم؟
کلمه مشترکه؟ یا مثلا مثه نیسان قشقایی هست نام گذاری ش؟
مهدی موتور
۱۴ فروردین ۱۴۰۰از اون کلماتی است که از زبان فارسی منتقل شده به انگلیسی.
الان واس محض اطلاع تو دیکشنری زدم همون غول رو اورد
MOHAMMAD.DEMON
۱۴ فروردین ۱۴۰۰غول در اصل یه کلمه عربی هست
که ریشه اون برمیگرده به قبل از اسلام
یه جورایی معادل اجنه و شیطان امروزی رو داشته
کسایی که سریال arrow رو دیدن با این کلمه اشنایی دارن
VIPER
۱۴ فروردین ۱۴۰۰من رفتم یه چرخی زدم تو لغت نامه ها،
زده بود که غول معرب قول هست
مثل صباح که معرب پگاه هست
Negan
۱۴ فروردین ۱۴۰۰امیدوارم سبکش کنن یکمی حداقل ۲۰۰ کیلو و سیستم awd هم داشته باشه
MOHAMMAD.DEMON
۱۴ فروردین ۱۴۰۰یه بار دیگه قدرت خودتو به سوسول سازان نشون بده
هرچند میدونم وقتی پا به بازار هیبریدی ها بزاری همه باید میدون خالی کنن
GT
۱۴ فروردین ۱۴۰۰سوسول سازان، منطورت چیه؟ یاد آوری کنم همه چیز قدرت نیست
Amirreza
۱۴ فروردین ۱۴۰۰امکان نداره یه ماشین باز واقعی به آلمان و ژاپن اینطوری بگه ، احتمالا منظورش با تسلا و چینی هاست، چون یه ماشین باز شاید روی محصولات یه آمریکا یا یه جای دیگه تعصب داشته باشه ولی خودشم میدونه که کشورهای دیگه هم ماشین های زیبا و خوبی دارند .
RezaRs
۱۵ فروردین ۱۴۰۰مممنون از سم بزرگ سایت پدال که هر روز امید دوستی و صلح بین بقیه و امریکن فن هارو از بین میبره
چیکارررررر کردین همه حالشون از این حرکتتاتون بهم می خوره بس کنین آقای ممد دیمن خستمون گردین اقا من gt63s دوس دارم نمیام که به تو بگم دیمن کپه پلاستیکه چون خودم قبول دارم کسی دیمن ور میداره دنبال اون سرعت تو خط مستقیمه و دنبال اون کیفت کابین نی و ضمنا خودم از دیمن خوش میاد اما حالممممم داره بهم می خوره از کامنتای اینطوری تون ??
مهراد
۱۴ فروردین ۱۴۰۰اوه اوه اوه عجب اسمی ??
البته نمیدونم کلمه غول عربیه یا فارسی ولیکن خیلی تو فرهنگ ما جا افتاده
تولید چارجر با این مشخصات قلب هر عشق ماشینی رو تکون میده
GT
۱۴ فروردین ۱۴۰۰نظرسنجی:
مرسدس amg GT73 s?
داج چلنجر هزار اسبی?
GT
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ببخشید چارجر هزار اسبی منطورم بود
Benz SLR
۱۴ فروردین ۱۴۰۰من به بنز علاقه دارم ولی آدم ۲۰۰ اسب و گشتاور بیشتر رو نمیتونه ول کنه
امیر
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ای کاش این پکیج برای چلنجر یا دورانگو در نظر گرفته میشد
فک کنم با هیبت اون دوتا بیشتر سازگار باشه
البته که چارجر نسبت به باقی محصولات داج، از نظر قدرت در جایگاه پایین ترب قرار داشت و این پکیج یه جورایی لازمشه!
Unknown
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ای کاش حداقل به صورت تولید محدود برای چارجر و چلنجر موتور احتراقی بزنن
ماشین عضلانی که موتور بنزینی نباشه عضلانی نیست …
مطمئنا با بیودیزل ها در آینده هم می تونن پایدار بمونن
Simon none
۱۴ فروردین ۱۴۰۰این لوگو خیلی جذابه
چه عالی گربه جهنمی شیطان غول بعدی گابلینه??
یانکی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰غول آمد و غول آمد.
زیزیگولو
۱۴ فروردین ۱۴۰۰اتصال یه غول پیشرانه ۱۰۰۰ اسبی به یه ماشین خیابونی ……. رویایی که داره به واقعیت تبدیل میشه
Amirreza
۱۴ فروردین ۱۴۰۰من به شخصه هیچ تعصبی روی این برند ندارم ، ولی واقعا شاهکاره ، خیلی زیباست و اون خط قرمز روی بدنه زیباترش کرده ، ولی نمیشه گفت که بی رقیبه ، شاید از نظر قدرت رقبا نتونن بهش برسن ولی آلمانیا میتونن طبق معمول با تکنولوژی های پیشرفته صفر تا صد ، حداکثر سرعت و …….. به حدی برسونن که رقیب جدی این ماشین محسوب بشن در حال حاضر AMG GT73 ، قویترین نسخه پانامرا ( یادم نیست ۴ اس بود یا هیبریدی ولی یادمه که خیلی ماشین قدرتمندی بود ) هستند ، البته در این زمان که خودروساز ها نسبت به چند سال گذشته دارن با سرعت بیشتری از نظر تکنولوژی پیشرفت میکنن احتمالا چند شرکت دیگه هم تولید یه همچین خودروهایی رو در نظر دارند .
RezaRs
۱۵ فروردین ۱۴۰۰حالا اقا امیر وقتی همین شرایط برای افراد سم سایت که انگار عقده ایجاد بحث دارن پیش میاد ( میبینن ماشین رقیب شرکتی که فنش اند خوبه هیت میکنند )
میثم
۱۴ فروردین ۱۴۰۰عجب هیبتی داره
آدم اینو داشته باشه پیر نمیشه
RezaRs
۱۵ فروردین ۱۴۰۰اوففففففففففف چه گنگگگگگگ✌?
mahan
۱۶ فروردین ۱۴۰۰عالیه.منتظر موستانگ افراسیاب و کامارو رستم و چلنجر سهراب هم هستیم ?
مهدی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰امدی جانم به قربانت ولی اینجور چرا