اگرچه لیبرتی واک به خاطر اضافه کردن برخی قطعات شناخته شده به خودروهای مطرح جهانی شناخته میشود اما هر بار که خبری که از پروژههای این تیونر مشهور منتشر میشود با ذوق به دنبال مطلع شدن از جزئیات آن هستیم. دلیل این کار تمرکز لیبرتی واک روی طراحی ظاهری خودروهاست که باعث میشود محصولاتی جالبتوجه خلق شود.
برای مثال میتوانید این داج چلنجر را در نظر بگیرید که به تازگی با فرهنگ ژاپنیها آشنا شده است!
ظاهر کلی این خودروی عضلانی آمریکایی قطعاً با چالشهای دریفت هماهنگی دارد. این خودرو میتواند در مسیرهای کوهستانی پیچدرپیچ ژاپن هم به خوبی دریفت کند.
خب حالا بیایید نگاهی به جزئیات این خودرو بیندازیم. اول از همه میتوانیم به اسپویلر جلوی لبهای اشاره کنیم که ۹۸۰ دلار قیمت دارد. اسپویلر پشتی نیز هزار دلار قیمت داشته و علاوه بر قطعات دیگری همچون گلگیرهای پهن با پرچهای آشکار نیز بکار رفتهاند که میتوان آنها را دو قطعه دیگر سفارش داد. این کیت در کل بهای ۵۷۸۰ دلاری دارد.
ارتفاع کمتر خودرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی ۷۹۰۰ دلاری حاصل شده است. این سیستم تعلیق گرانترین قطعهی بکار رفته در چلنجر لیبرتی واک میباشد. نهایتاً باید به رینگهای ۲۰ اینچی پهنتر و مشکی اشاره کنیم که با لاستیکهای پیرلی پی زیرو همراه شدهاند.
ارش
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸چقدر خوشگل شده حالا شد بچه آدم کار ژاپنیها درسته
یانکی
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸گل پسر بچه آدم نیست بچه شیطانه.شیطان
مهراد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸لیبرتی واک رو دوس دارم : برای مثال کار فوق العادشون رو لامبورگینی آونتادور
ولی باید قبول کرد که انجام این تغییرات رادیکال رو این چلنجر و برخی ماشینای دیگرو خیلی بد انجام میده ، چطور بگم بیشتر شبیه زلم زیمبوعه تا کیت بدنه حرفه ای
بعد این کاهش ارتفاع تا خشتک دیگه خیلی وقته خز شده
امیر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸نازنین شده چنگیز!!!!
درسته سلیقس ولی فک میکنم به سلیقه خیلی از دوستانی ک به چلنجر علاقه دارن،نمیخوره
ho3ein
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸چلنجر فقط مشکی با دوتا خط نوک مدادی مات رو کاپوتش یا سورمه ای تیره با دوتا خط سفید روش با ی خورده،فقط ی خورده بخوابونیش،والسلام
این سوسول بازیا عظمت و هیبتشو از بین میبره
رامین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸عاشق کاراشونم خیلی خوبن
رها
۲ اردیبهشت ۱۳۹۸کیت بدنه خود چلنجر در مدل رد آی و دیمن خیلی زیباس . شیطان زیبا و اغوا کننده …..