شاید شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی کارخانههای فیات-کرایسلر در آمریکا شده باشد اما خبرهای خوبی برای طرفداران موپار وجود دارد. داج چلنجر نسخه ۵۰ سالگی بهصورت رسمی وارد نمایندگیهای فروش شده است.
مدلهای گرامیداشت ۵۰ سالگی فیات-کرایسلر به خاطر اشاره به گذشت نیمقرن از شروع تولید چلنجر معرفی شدهاند. در واقع اولین نسل این خودرو به عنوان مدل سال ۱۹۷۰ تولید شده است.
این مدلهای ۵۰ سالگی با استفاده از ویژگیهای منحصربهفرد خود جزو جذابترین نسخههای چلنجر کنونی میباشند.
چلنجر نسخه ۵۰ سالگی با چهار تریم GT، R/T شیکر، اسکات پک شیکر و اسکاپ پک واید بادی شیکر و همچنین هفت رنگ گوناگون عرضه میشود. تنها ۷۰ ترکیب رنگ و تریم و تعداد کل ۱۹۶۰ دستگاه از این خودروها تولید خواهد شد. البته افرادی که نفس خود را حبس کرده و منتظر نسخه ۵۰ سالگی چلنجر SRT هلکت هستند مأیوس خواهند شد زیرا برنامهای برای تولید این خودرو وجود ندارد.
اما مشکلی وجود ندارد زیرا نسخه ۵۰ سالگی چلنجر چیزهای خوب زیادی دارد. تمامی مدلها دارای برندهای ویژه از نشان روی صندلی گرفته تا جلوپنجره و اسپویلر هستند. هر خودرو دارای کاپوت و سقف مشکی بوده و همه تریم ها به جز تریم GT از کاپوت شیکر با طرح متمایز بهره میبرند. در واقع این اولین بار است که کاپوت شیکر روی چلنجر پهنپیکر نصب میشود.
قیمت چلنجر نسخه ۵۰ سالگی ۴۹۵۵ تا ۵۹۹۵ دلار بیشتر از نسخه استاندارد بوده هرچند داج تخفیفهایی را نیز برای خرید در نظر گرفته است.
محمد
۲۷ فروردین ۱۳۹۹عشقه این ماشین
Bayerische Motoren Werke
۲۷ فروردین ۱۳۹۹کاری به آلمانی آمریکایی ندارم ولی
50 سالگیت مبارک… .
M سابق
۲۷ فروردین ۱۳۹۹به قول ارسطو :
پیر مرد پر حاشیه!
چیه حتما فکر کردین میخوام از ارسطو فیلسوف یونانی بگم !
نیم قرنیت مبارک
تنها ماشینی ببخشید تنها مردی (چون امثال این و 911 که این همه ساله این همه عاشق دارن رسما جون گرفتن!) که روی خاکریز باورهای ماسل کار وایساد!
GERMANY
۲۷ فروردین ۱۳۹۹معمولا یکی از عکسا رو جالب میدونم ولی تو این پست همشون جذاب بودن.
دم ادمین گرم❤
یانکی
۲۷ فروردین ۱۳۹۹امید وارم هیچ وقت نسل جدیدش نیاد
amir???
۲۷ فروردین ۱۳۹۹اون ورودی هوای روی کاپوت واقعا به ماشین میاد
Hamidreza
۲۷ فروردین ۱۳۹۹آخ
این هیول چیه!
واقعا یه آمریکایی باحاله
البته هنوزم اصالتش رو حفظ کرده…
Farzad
۲۷ فروردین ۱۳۹۹اصیل ترین ماشین جهان بی برو برگشت !
Mohammad
۲۷ فروردین ۱۳۹۹عشقی یک کلام
سینا BMW
۲۷ فروردین ۱۳۹۹یکی بهترین ماشین های تاریخ!!!!!
از اوج موفقیت تا موتور های کوچک دهه هشتاد میلادی و هاچبک تا موتور هلکت و اصیل ترین ماسل کار شدن
OMID
۲۷ فروردین ۱۳۹۹مطمئنم یه تیونر همین کاپوت رو روش میزد
من کاپوت مدل عادی هلکتو ترجیح میدم یه کم مدرنیته به استایل رترو چلنجر اضافه میکنه که فوقالعاده ش میکنه
کلا این طراحی چلنجر تاریخ مصرف نداره
چارجر های قدیمی هنوزم واسه خیلیا از جمله خودم یکی از بهترین طراحی هارو داره
علیرضا
۲۷ فروردین ۱۳۹۹از بین همه ماسل کارای کوپه و سدان فقط این اصالت خودشو حفظ کرده . یجور ناجوری تعصب داره روی هویت خودش
Khosrow
۲۷ فروردین ۱۳۹۹سرو صفتش تو همون 50 سال قبل گیر کرده / تناسبات ابتدایی ش هم خیلی قدیمیه / هرچی بیشتر نگاش میکنم کمتر میشه / شما فیتمنت لاستیک عقب با گلگیر رو ببین – خیلی ابتدایی و کهنه س / بیخیال ..
امیر
۲۷ فروردین ۱۳۹۹درسته!
تما اونایی ک میخرنش و عاشقشن در این ۵۰سال نمیفهمن ولی شما متوجه میشی
بیخیال …
بالاخره نظرتون محترمه
حاشیه زیاد داشته اما با تمام خوب وبدش محبوب ترین رترو دنیاس و همینطور اصیل ترین خودروی دنیا
Mf1
۲۸ فروردین ۱۳۹۹تا پنجاه سال دیگه تغیری نکنه بازم بیشتر عاشقش میشم چون ظاهر اصالت وکلاسیک بودن خودش حفظ کرده
حمید
۲۷ فروردین ۱۳۹۹به قول دوستان با اصالت ترین خودروی حال حاضر جهان بی برو برگرد با کم ترین تغییرات
❤?❤چلنجر❤?❤
رزیتا
۲۷ فروردین ۱۳۹۹حتی بعد از گذشت سالها هنوزم خودروی دوج چلنجر یه خودروی عضلانی نمادین واسه شرکت آمریکایی دوج به حساب میادش
سینا BMW
۲۷ فروردین ۱۳۹۹یکی از ماشین هایی که فکر کسی نباشه که ازش بدش بیاد، همه دوسش دارن
هر وقت که اسم چلنجر میاد یاد صدای موتور هلکت و پیست درگ میوفتم
AMIR
۲۸ فروردین ۱۳۹۹عاشقشم ❤️❤️❤️❤️❤️