نسخه جدیدی از داج چلنجر ۲۰۲۰ به منظور گرامیداشت نیمقرن حضور پرافتخار این خودروی عضلانی در صنعت خودرو معرفی شده است.
این خودرو که چلنجر نسخه ۵۰ سالگی نامیده میشود دارای کاپوت و سقف مشکیرنگ است. همچنین چراغهای جلوی قابلتوجه با لوگوهای نورانی ۵۰، نشانهای ویژه روی بدنه و کابین، درپوش باک مشکی، نشان تیره داج روی چراغ عقب و لوگوی چلنجر ۵۰ در پشت آمپرها از دیگر ویژگیهای این خودرو هستند.
چلنجر نسخه ۵۰ سالگی در تریم های R/T، R/T اسکات پک و R/T اسکات پک پهنپیکر عرضه میشود. این خودروها دارای رینگهای ۲۰ و ۲۱ اینچی بوده و به این موارد باید ترمزهای برمبو با کالیپرهای رنگی را نیز افزود.
تنها رنگهای دودی، گرانیت، آبی، قرمز، مشکی، نیکل و سفید برای بدنه قابل انتخاب هستند. کابین هم همین وضعیت خاص را حفظ کرده و در آن میتوان صندلیهای چرمی با قابلیت سرد و گرم شونده و لوگوهای ۵۰ را دید. به این موارد عناصر آلکانترای روی دربها و عناصر فیبر کربنی و دوخت های متضاد را نیز اضافه کرد.
در جایجای کابین همچون پشت آمپرها، استراحت گاه دست، کنسول مرکزی، صندلیها و… عناصر چرمی و فیبر کربنی دیده میشوند. سرانجام تکمیل کننده وضعیت خاص چلنجر ۵۰ سالگی پشت آمپرهای سفید با عناصر زردرنگ، انیمیشن استارت خودرو با نمایش چلنجر ۱۹۷۰ و کفپوشهای مرغوب با لوگوی ۵۰ هستند.
این مجموعه قیمت ۴۹۹۵ دلاری برای چلنجر R/T، قیمت ۵۴۹۵ دلاری برای چلنجر R/T اسکات پک و بهای ۱۱۴۹۵ دلاری برای چلنجر R/T اسکات پک پهنپیکر دارد که البته این آخری شامل ۶ هزار دلار پکیج بدنه پهن نیز هست. نمایندگیها از پاییز سال جاری میلادی این خودرو را به دست مشتریان خواهند رساند. داج علاوه بر معرفی این مدل سفارشی رنگ بدنه دودی را نیز برای چارجر ۲۰۲۰ در نظر گرفته است.
Regrafan
۲۰ خرداد ۱۳۹۹??♂️
MASIHA
۲۰ خرداد ۱۳۹۹چارجر و چلنجر
دلنشین و با ابهت
amg 63
۲۰ خرداد ۱۳۹۹تو با ما چیکار کردی چلنجر ?
M3csl
۲۰ خرداد ۱۳۹۹هر وقت اسم دوج چلنجر میاد ناخودآگاه یاد
چلنگر مترجم برانکو ایوانکوویچ می افتم،،
خطاب به هر دو: پیر نشو و تغییر نکن لعنتی جذاب.
امیر
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ماسل ترین ماسل
خفن ترین خفن ترین ها
جذاب ترین دیف عقب دنیا
با ابهت ترین دو در امریکایی و جذابترین و محبوبترین رتروی دنیا
Hemichan
۲۰ خرداد ۱۳۹۹زیبایی وصف نشدنی در کنار ابهتی خاص
تنها ماسل کار واقعی
جدیدا یه چلنجر با موتور هلفنت تست شده که ۹۴۴ اسب قدرت و ۸۷۷ پوند فیت گشتاور روی چرخها به دست اومده
تستهای داینوی داج دیمن با داینوی چرخ : ۷۴۹ اسب و با داینوی موتور : ۸۴۰ اسب نشون میده که چلنجر از موتور به چرخ ۱۰.۵ درصد افت قدرت داره که اگر همینو با اعداد بالا مقایسه کنیم به ۱۰۵۰ اسب و ۹۷۰ پوند فیت گشتاور میرسیم که تا حدودی بالاتر از عدد اعلامیه
البته اکثر جاها ۱۵ درصد حساب میکنن و به ۱۱۱۰ اسب و ۱۰۳۰ پوند فیت یا همون ۱۴۰۰ نیوتون متر میرسن !!!
Domestic.Not Domesticated
امیر
۲۰ خرداد ۱۳۹۹دقیقا تمام اون ۶۹۱ کامنتتون مطالب مفیده
کمتر کامنت میدید ولی مفید
هلفنت هم غولیه براخودش
دیروز تستشو دیدم و اگه اشتباه نکنم با سوخت e40 تست شد در صورتی ک دیمن رو یا صوخت e85 تست میکنن در نتیجه هلفنت قدرت بسیار بالاتری باید داشته باشه!
Hemichan
۲۰ خرداد ۱۳۹۹سپاس از لطف نظر شما
از دوستان یاد میگیریم
بله اگه از ای-۸۵ استفاده بشه احتمالا قدرتش به راحتی تا ۱۳۰۰ اسب برسه و شتابی در حد ۸.۵ تا ۹ ثانیه رو به ارمغان بیاره
و برای ماشینی با قیمت نهایی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار دلار بسیار عالیه
SRT
۲۰ خرداد ۱۳۹۹چلنجر،سلطان قلب ها!
Hadi
۲۰ خرداد ۱۳۹۹هر وقت میبینمش یاد دومینیک تورنتو میفتم…
Challenger
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ما هیچ ما نگاه !
Saeed
۲۰ خرداد ۱۳۹۹تولدت مبارک هیولا:)
M.A.S
۲۱ خرداد ۱۳۹۹داج دیمن با انجین 50 سال پیش ، پلتفرم 20 سال پیش و گیربکس 10 سال پیش و وزن 2 تنیش سریعترین ماشین خط درگ شد
یه سوال :کدوم برند دیگه پرفومنسو با این سطح از امکانات پایین در اختیار میده؟کدوم برندی انجین 50 سال پیشش شده قدرتمند ترین v8 دنیا؟کدوم برندی این همه رو در قالب یه ماسل و با قیمت اینقدری میده ؟یعنی تقریبا پول چلنجر اسکات پک مساوی با سانتافه فول هست اما این کجا و ان کجا؟چجوریه که بعد همیچن چیزی میتونه یه ماشین مناسب سفر خانوادگی هم باشه؟اینجا هیچی منطقی نیس چون شما وارد قلمرو شیاطین شدین
تولدت مبارک هیولای جهنمی
با تشکر از پدال
Infinite
۲۱ خرداد ۱۳۹۹از داج انتظار میره بعد از این مدت طولانی که از تولید این نسل میگذره، “حداقل” یک بازنگری روی کابین این خودرو داشته باشه. هر چقدر که این ماشین در نمای بیرونی زیبا و گیراست، در نمای داخلی چیپ و قدیمی به نظر میاد.