در میان تیزرهای مختلفی که از نسخه جدید چلنجر SRT موسوم به دیمِن (Demon) دیده شده، نمونه اخیر کمی متفاوت و رمزآلودتر مینماید!
داج بهتازگی تصویری از یک نشان فلزی منقش به کلمه Demon منتشر کرده که شماره سریال ۰۷۵۷ روی آن خودنمایی میکند. برخی کارشناسان مجله Road & Track معتقدند این عدد درواقع میزان توان خروجی از پیشرانه هشت سیلندر این نسخه را نشان میدهد!
اگر به خاطر داشته باشید این خودروساز پیش از معرفی چلنجر SRT هِلکت نیز دست به کار مشابهی زده بود. آن زمان تیزری منتشر شد که کانال ۷۰ رادیو SiriusXM را روی ایستگاه هفتم نشان میداد؛ به عبارتی همان عدد ۷۰۷ که برابر است با حداکثر قدرت چلنجر هِلکَت. بنابراین اگر ادعای Road & Track را قبول کنیم، Demon به میزان ۵۰ اسب بخار از برادر کوچکتر خود، هِلکت قویتر خواهد بود.
دیگر نکته جالب تصویر این است که نام تام کادینگتون (Tom Coddington) را بهعنوان مالک در نوار بالایی حک کردهاند؛ کسی که یکی از عاملان اصلی تبدیل داج به برند عضلانی و پر ابهت کنونی است و ارزش والایی در تاریخ کمپانی دارد. در مورد رقم ۰۰۱۱۲۱ برای شماره VIN نیز به نظر میرسد حرکتی مشابه همان پلاک مرموز موجود در یکی از تیزرهای اخیر باشد.
باید منتظر بود و دید با معرفی رسمی داج چلنجر SRT دیمِن چقدر از این تصاویر و گفتههای مختلف درست از آب درمیآیند.
حمیدرضا
۱۸ بهمن ۱۳۹۵این همه قدرت خوب یکم شتابشم زیادکنن هایپر کار هارو به چالش بکشن
farshid omidfar
۱۸ بهمن ۱۳۹۵به خاطر سنگینیه وزنش بود برای این مدل وزنشو کمتر کردن کلا فقط یک صندلی برای راننده داره
Kamran cooper
۱۸ بهمن ۱۳۹۵دیروز خبر بسیار عجیبی در سایت amp دیدم که نوشته بود دوج دمون تک سرنشینه خواهد بود
تصورش یکم سخته
TRX
۱۸ بهمن ۱۳۹۵عاشق نام گذاری محصولاتشم این شرکت چقدر جالبه
بر فرض مثال:
اگر ایران خودرو این محصولات رو تولید میکرد به جای هلکت میگفت گربه بهشتی ، به جای دیمون میگفت هوری بهشتی !
Madjid
۱۸ بهمن ۱۳۹۵Ram ، Demon ، Hellcat ، Viper ، و … اکثرا نام های جهنمی هستند.
برای القای ترس در حریف.
mojtabaaston
۱۸ بهمن ۱۳۹۵اصالت و زیبایی اوووووووف
مجيد
۱۸ بهمن ۱۳۹۵یه هیولای تمام معناس
Madjid
۱۸ بهمن ۱۳۹۵کوهی از قدرت. 757 اسب ???
us army
۱۸ بهمن ۱۳۹۵بزن بدران
Madosain.faramarzpour
۵ فروردین ۱۳۹۶اطلاعات دیگر ……
صفر تا صد کیلومتر ( ۰تا ۶۰ مایل) هم ۳ ثانیه وصفر تا ۱۶۰ کیلومتر (۰ تا ۱۰۰ مایل) در ۶ ثانیه قدرت بیش از ۷۵۰ اسب در ۶۲۰۰ ار پی ام و ⅛ مایل رو در ۶.۶ ثانیه با سرعت
۱۲۵ مایل بر ساعت و ¼ مایل رو در ۱۰ ثانیه با سرعت ۱۳۰ مایل در ساعت طی میکنه
فاصله ترمز از سرعت ۱۲۹ مایل تا ایستادن تو ۲۲۰ فوت
کسی که از رکوردهای درگ سر در بیاره میدونه این رکوردها عالی هستن واس ی خودروی شرکتی!
دیمن ب صورت تک صندلی ارائه میشه
و صندلی پسنجر ب صورت اپشنال هست
کمک فنر و سیستم تعلیق مخصوص ک موقع لانچ
ب لطف لاستیک های مخصوص درگ و سیستم «ترنس بریک» از هرز گردی جلو گیری میکنه ک لانچ فوقوالعاده ایی رو ب ارمغان میاره
سیستم ترنس بریک چیه حالا فرض کنید در خودرو های دنده دستی
شما در مواقع لانچ کردن از یک پاتون براب کلاچ گیری و پای دیگه واس بالا نگه داشتن دور موتور استفاده میکنید و با رها کردن کلاچ لانچ میکنید
اما در دنده اتوماتیک این رویه ب و شکل هست (همونجور ک در تیزر دیده میشه دیمن هم دنده اتوماتیک هست ب همراه پدل شیفتر های پشت فرمون) همونجور ک میدونید در دنده اتو ماتیک پدال کلاچی وجود نداره و پاتون روی ترمزه برای حرکت
حالا شرکت دادج یا دوج خودمون از سیستمی استفاده کرده ک توی گیربکس این عمل انجام بگیره و نیازی نداشته باشین ب ترمز گیری و با بک دکمه ک روی فرمون قرار داره حتما قرار داره همونجور ک فقط با یک پا در حال گاز دادن هستید میتونید این ترمز رو آزاد یا شفت رو در گیر کنید و ی لانچ عالی داشته باشید!
جمع اوری شده توسط خودم خوشحال میشم بتونم ب علاقه مندان این خودرو کمکی کرده باشم