در دنیای پیکاپ های کارخانهای و استاندارد، رم TRX را میتوان گل سرسبد دانست. با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۷۰۲ اسب بخاری و سیستم تعلیقی که دوست دارد از روی تپههای شنی بپرد، TRX مناسبترین گزینه برای گشتوگذار در شهر و جنگل است. برای یافتن یک رقیب درخور شما باید وارد دنیای تیونینگ شوید؛ و در این بخش موارد معدودی میتوانند در برابر شلبی با نشان اسنیک قدعلم کنند.
اینجاست که فکر برگزاری مسابقه درگ بین چنین پیکاپ هایی به ذهن تراتل هاوس خطور میکند. در یک گوشه رینگ رم TRX با ظاهری خوفناک حضور دارد. رقیب آن نیز فورد F-150 است که شلبی آن را به سوپر اسنیک تبدیل کرده و به این ترتیب پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار آن قدرت ۷۷۰ اسب بخاری تولید میکند. البته این خودرو از سیستم تعلیق و ترمز ارتقا یافته هم سود میبرد. با وجود کیت بدنه، کاهش ارتفاع خودرو و استفاده از لاستیکهای پرفورنس، این پیکاپ بیشتر روی شهر تمرکز دارد تا خارج از جاده.
حدس میزنیم شلبی بهطور قابلتوجهی سبکتر از TRX است. اگرچه وزن این دو خودرو را نمیدانیم اما F-150 تک کابین با محفظه بار کوتاه خود و سیستم تعلیق کم ارتفاعش در برابر رم کوچک به نظر میرسد. شلبی میگوید محصولش شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۴ ثانیهای دارد که بهطور قابلتوجهی بهتر از TRX است؛ به عبارت دیگر احساس میشود این یک درگ راحت برای فورد باشد اما نباید زود قضاوت کرد. TRX به لانچ کنترل مجهز بوده و همه میدانیم که اگر نتوانید از قدرت استفاده کنید پس به درد نخواهد خورد.
در واقعیت اما مسابقه بین این دو پیکاپ نزدیکتر از آن چیزی است که انتظار دارید. یک درگ از حالت سکون و دیگری از حالت رولینگ انجام میشود و تماشای هر دوی آنها هیجان خاص خود را دارد. آیا اسنیک میتواند تیرکس را از پای درآورد؟ پاسخ را با تماشای ویدئوی جذاب زیر پیدا کنید!
[دانلود ویدئو]
R@min
۲۹ آذر ۱۳۹۹trx همه چی تمومه
یانکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹پدال درگ از هر کس و ناکسی میزاره مخصوصا درگها احمقانه کارواو ولی اصل درگ رو که توسط کن بلاک با موستانگ 1400 اسبیش و رقبای فضاییش هر هفته برگزار میشه رو نمیزاره.برید یوتیوب ببنید واقعا جذابه.تا الان موستانگ عالی بوده بحث تایم هم نیست اوج آدرنالینه
R@min
۲۹ آذر ۱۳۹۹ویدیوهای کن بلاک تبلیغاتیه مختص فورده. کارواو و غیره مستقلن
محمد
۲۹ آذر ۱۳۹۹والا ما اینجاییم که درگ ماشین های کارخونه ای رو ببینیم نه موستانگ ۱۴۰۰ اسبی با رقبای فضاییش
یانکی
۲۹ آذر ۱۳۹۹پدال کلا دنبال درگهایی میگرده که ماشین آمریکایی توش شکست بخوره.نمیدونم این همه درگ حرفه ای انجام میشه تو پیست مخصوص با کلی دم و تشکیلات پدال میره یه مشت درگ بی حساب کتاب میاره.
Moein
۲۹ آذر ۱۳۹۹شما فقط ابهت تیرکس رو دریابید???
MAHDI
۲۹ آذر ۱۳۹۹ممنون از پدال که تمام رقابت هارو سریع میذاره اما اونی که ما درخواست میکنیم رو انگار نه انگار که اصلا چنین چیزی انجام شده.اونم رقابتی که اولین رقابت اون خودرو بوده. من که نمیدونم ملاک مطالب پدال چطور هستش!!!!!
من که از پدال بیشتر انتظار داشتم!!!!
MAHDI
۲۹ آذر ۱۳۹۹تک کابین بودن چقدر زشت میشه با چنین جسه ای!!! فقط دو کابین هاشون?
Ahmedreza2002
۲۹ آذر ۱۳۹۹یا یک و نیم کابین حداقل
این به نظرم بهتره
STAN
۲۹ آذر ۱۳۹۹تا زمانی آمریکا پیکاپ میسازه،بقیه کشوا نباید اصلا به ساختن پیکاپ فکر کنن…
زیزیگولو
۲۹ آذر ۱۳۹۹رم TRX
Elmiraj
۲۹ آذر ۱۳۹۹تا زمانی کە نسل جدید رپتور نیومده ، TRX هیچ رقیبی نداره….
.
درگ ماشین تیون شده با نمونه استوک بی معنیه .
امیر
۲۹ آذر ۱۳۹۹شلبی هیولاس واقعا
البته مهمترین ویژگی رم اینه ک هم در افرود بسیار غوله هم در بحث پرفورمنس در حد سوپراسپرت هاست و دقیقا همین موضوع خاصش میکنه
رقیب شلبی ، رم srt10 هست ک البته سالهاست از عمرش میگذره و بنظرم مثل وایپر جاش حسابی خالیه
Hadi
۲۹ آذر ۱۳۹۹F-150 کف خواب اسنیک چقدر خوبه ?
ولی تیرکس سر تره…
SS
۲۹ آذر ۱۳۹۹درگ اوکی بود منتاها فورد f-150 super snake sport که جزو پیکاپ های خیابونی تلقی میشن رو باید با پیکاپ های خیابانی دوج که میشه Ram SRT-10 مقایسه کرد که با موتور وایپر غوغا میکنه
نه با TRX که بیشتر روی آفرود تمرکز داره ، البته درستش این بود با رپتور مقایسه بشه هرچند فورد فعلا رقیب مستقیمی برای TRX نداره و باید تا سال دیگه ی میلادی صبرکرد دید آیا میخوان موتور موستانگ GT500 رو بزارن یا GT که احتمال اولی بیشتره مثله کاری که دوج با چلنجر کرد
سامورایی از قله فوجی
۱ دی ۱۳۹۹رم با اختلاف
thwm
۴ دی ۱۳۹۹اینا همونایین که درگ بین کوروت و دیمن گذاشتن دیمن باخت اونم دیمن غیر درگ یعنی کیت روش نصب نشده بود بعدش همون کروت درگش با چارجر شروع از 60 کیلومتر چارجر برد خب چرا درگ های معتبر رو نمیارید
امیرعباس
۲۲ آبان ۱۴۰۰اینها کجا زامیاد 24 کجا 😂😂😂